Aihe: Danny eroaa !
1 2
pippuri
04.08.2005 21:52:45
Seiskassa luki ,että Danny ja Liisa Lipsanen eroavat. Dannyn kotisivuillakin he asian vahvistavat avioeron. Mikähän heitä näinkin kauan yhdessä piti ?
uruttaja
04.08.2005 21:54:57
Seiskassa luki ,että Danny ja Liisa Lipsanen eroavat. Dannyn kotisivuillakin he asian vahvistavat avioeron. Mikähän heitä näinkin kauan yhdessä piti ?

Varmaan ne kolme kuuluisaa asiaa. Raha, raha ja raha.
texjazz
04.08.2005 22:08:10

Kaurismäen sanoin: "Ei rakkaus kuole, se vain jättää meidät." Jotkut se jättää monta kertaa.
v_m_kangas
04.08.2005 22:11:54

Pitäähän sitä jollain keinolla päästä lööppeihin, jotta saapi sitä humppakiertuetta kaupaksi. Tosin nämä eroamiset ja takaisin yhteen palaamiset on jo koeteltu, mutta menenevät vielä kybällä perusjuroon.
Humppaa tai soita humppaa
isojussi
04.08.2005 22:54:51
No tässä onkin asia, joka pitää panna tällä palstalla järjestykseen.

joojoojoojoo

otan Virolaista jalunkorviketta
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
texjazz
04.08.2005 23:00:58

No tässä onkin asia, joka pitää panna tällä palstalla järjestykseen.

joojoojoojoo

otan Virolaista jalunkorviketta

Ymmärsinkö oikein? Onko jallulle korviketta? Onko se halapaa? Tietääköhän Iso D:kään tätä?
Basso-Aslak
04.08.2005 23:05:03

Danny eroaa Liisasta... esim siten, että hänellä on enempi kokemusta pyythoneitten kanssa vehtaamisesta...
"Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!"
texjazz
04.08.2005 23:07:11

Danny eroaa Liisasta... esim siten, että hänellä on enempi kokemusta pyythoneitten kanssa vehtaamisesta...

Ja kyllä Dannyn isot vyöt ovat varmasti käyneet hermoille.
baron
04.08.2005 23:07:33

Miksi pirussa linnanomistaja elättäisi ex-muusikkoa.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
texjazz
04.08.2005 23:09:49

Miksi pirussa linnanomistaja elättäisi ex-muusikkoa.

Miksi naiset rakastuvat... Dannyihin?
isojussi
04.08.2005 23:13:47
Ymmärsinkö oikein? Onko jallulle korviketta? Onko se halapaa? Tietääköhän Iso D:kään tätä?

En tiä. Enempi tää kai on joku Metaxakopijo....

Ei huonoo...
texjazz
04.08.2005 23:16:47

Ei huonoo...

Minulla on bulgarialaista brandya, mutta kun ei tämmöinen duunari voi ryhtyä maistelukokeiluihin näin viikolla. Odotan huomista jännityksellä.
isojussi
04.08.2005 23:20:44
....mutta kun ei tämmöinen duunari voi ryhtyä maistelukokeiluihin näin viikolla. Odotan huomista jännityksellä.

On mulla huomenakin autolla rempallemeno - mutta vasta neljän jälkeen....

Ja voithan sä vetää snadit siivut - ei mitää elimensiirto-osastoo...
texjazz
04.08.2005 23:25:03

On mulla huomenakin autolla rempallemeno - mutta vasta neljän jälkeen....

Ja voithan sä vetää snadit siivut - ei mitää elimensiirto-osastoo...

Juu, mutta näin oluenhuuruisen heinäkuun jälkeen olen ollut kuivilla ihan neljä päivää. Ja huomenna Tuusulaan kuuntelemaan Marzi Nymania ja hänen sovituksiaan. Silloin on syy napata, sillä eihän sitä keikkoja enää pysty selvin päin katsomaan.

Empaattisuudesta Dannya kohtaan huomenna sitten.
pekkajau
05.08.2005 00:05:39 (muokattu 05.08.2005 00:06:42)
Minä olin ihan kossi ja siitä on aikaa, kun Danny heitti pari rohkaisevaaa sanaa ja puisteli kämmenellä olkapäille meikäläistä, kun isäukon kanssa oltiin avaamassa Danny-shoulle kotikylän lavalla ovia iltapäivällä kun nillä oli illalla siellä shou. Danny on sen jälkeen ollut meikäläisen ehdoton idoli ja kaikenlainen paskanpuhuminen ja panettelu Dannystä saa minut todella pahalle päälle!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
hiltsi
05.08.2005 04:16:26

huoh.. ohoh... vai eroavet.. no mitä siinä sitten jos eroavat...
Tankero
05.08.2005 16:37:34
Ja kyllä Dannyn isot vyöt ovat varmasti käyneet hermoille.

Ja onhan sillä se vilkkuva pukukin. Ajattele, jos se on pitänyt sitä oloasuna. Ei ihme, jos Liisalla meni hermot.
Retku
05.08.2005 16:51:00

Ei huonoo...

Onkos sillä ainehella nimeä?
Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
Ukko
05.08.2005 17:20:27

Pitäähän sitä jollain keinolla päästä lööppeihin, jotta saapi sitä humppakiertuetta kaupaksi. .
Tai sitten pitää lähteä humppakiertueelle että saapi sapuskaa pöytään :|
KoskPaavo
05.08.2005 19:35:53
Olen surullinen Dannyn eroamisesta että siitä että poika otti auton ja saunajuomat oli takakontissa
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)