Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 548 49 50 51 52112 113 114 115 116
sympxgtr
21.05.2010 01:42:50
Bizarre = porakone = hevikukko = .... = kuolema??
sympxgtr
21.05.2010 02:05:27 (muokattu 21.05.2010 02:32:06)
Mie haluan sen sanoa, että palion olen itteäni täällä nähänyt.. Reenannu aluksi, sitten se lopahtaa.. MUTTA sitten se uvestaan lähtee ..
Mutta siinä se on se sitten seuraava... Mie kuulen tässä J. karjalaisen biisiä... Antaa mennä...
hevikukko
21.05.2010 08:40:37 (muokattu 21.05.2010 08:50:51)
Mitenkähän "bizarre" pitäis tässä yhteydessä suomentaa :P

Peruseriskummallistanormiamenoatäällä =) ?

sympxgtr: Bizarre = porakone = hevikukko = .... = kuolema??

Koitan päästä siihen tunnettuun World Domination moodiin = 4 million notes per second!

Uusi tausta on muutes hieno.
Niin tai näin & aina väärinpäin!
ooidort
21.05.2010 08:50:23
sympxgtr: Mie haluan sen sanoa, että palion olen itteäni täällä nähänyt.. Reenannu aluksi, sitten se lopahtaa.. MUTTA sitten se uvestaan lähtee ..
Mutta siinä se on se sitten seuraava... Mie kuulen tässä J. karjalaisen biisiä... Antaa mennä...

...mitä

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
www.mikseri.net/osqvalitut
sympxgtr
21.05.2010 10:23:44
ooidort: ...mitä

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Komppaan... Nuo suonensisäset ne teettää sekavuutta...
hevikukko
25.05.2010 22:46:28 (muokattu 25.05.2010 22:49:32)
Tänne kanssa herätyskello! Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....prrrrrrrr

Pistäkees ukot nyt jotain soittoa skabaan. Itse en ole soittanut kuin 2 tuntia viimiseen kahteen viikkoon joten pidän läpeni kiinni, mutta lisää osanottajia soitteloihin olis ihan nasta homma. Kaljat nurkkaan tai nurkasta käteen ja hinkkaamaan sitä kitaraa. :D
Niin tai näin & aina väärinpäin!
aalataur
26.05.2010 11:12:50

Oisko lisäaika mitään? Itsellä ainakin aikomus vetää.. tausta on ehkä kovin tähän mennessä ja putoo omaan musamakuun just hyvin, mutta ollut kaikkea kiirettä :S
sympxgtr
26.05.2010 11:21:05
Olin alunperin ehdottomasti osallistumassa ja niinkuin aalataur tossa ylempänä sanoi, tausta on helevetin kova. Jouduin kuitenkin tässä kuluvalla viikolla työhommiin ja reenaaminen, tatsi ja kaikki muu (opiskelutahdista työtahtiin vaihtamisen ohessa) meni aika lailla viemäristä alas. Tarkoitus on kuitenkin osallistua tuleviin skaboihin, kunhan meno taas tasaantuu.
F_Lame
26.05.2010 15:21:29
Eiköhän me sitten pistetä jatkoaikaa. Oon huomisen ja ylihuomisen keikoila, joten menee sitten viikonloppuun.

Pistetäänkö suosiolla sunnuntai-iltaan niin on viikonloppu aikaa tilutella?
"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
aalataur
26.05.2010 17:11:17 (muokattu 26.05.2010 17:11:43)

F_Lame: Eiköhän me sitten pistetä jatkoaikaa. Oon huomisen ja ylihuomisen keikoila, joten menee sitten viikonloppuun.

Pistetäänkö suosiolla sunnuntai-iltaan niin on viikonloppu aikaa tilutella?

Sunnuntaille mun puolesta ainakin joo.
F_Lame
30.05.2010 21:50:08
Noh, neljän päivän jatkoaika poiki yhden osallistujan lisää. Eipä siinä, puhalletaan tää nyt joka tapauksessa poikki.
"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
viny
30.05.2010 21:53:49
F_Lame: Noh, neljän päivän jatkoaika poiki yhden osallistujan lisää. Eipä siinä, puhalletaan tää nyt joka tapauksessa poikki.

Ihan unohdin. Ei vaan oo inspannu soitella sähkist nyt viimosee kahtee viikkoon. Akustista sit senkin edestä ja vielä enemmän.
F_Lame
30.05.2010 21:57:28
Sanotaan nyt vielä täälläkin että äänestysaika on melko lyhyt jotta sais ens viikonlopulle jo uuden skaban käyntiin. Jatketaan aikaa jos se on ongelma jollekkin.
juikkipuikki
30.05.2010 22:15:58

Aalatauril ei vissiin netti toimi, kun koitettiin sille eilen cräkätä guitar pro kutosta ni sen netti pimeni iha täysin :D

Jos joku pystyis välittää sille vaik puhelimeen tiedon, että ottaa sen network addressin arvon pois sieltä verkkokortin asetuksista veks, ni oisin kiitollinen.
Turha mun on meseen tai mnetin pikaviesteihin laittaa, ku äijä ei pysty lukee :(
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
aalataur
31.05.2010 11:08:05

Netti pimeni! Seetana, just hyvä tausta meni ohi :F Juikki, en mä usko että se tosta oli kiinni koska jotain ongelmia oli tän asuntolan netissä laajemminkin (kait).
ooidort
31.05.2010 11:26:43
Mulla on netti ollu pimiänä jo kohta puoltoistaviikkoo, että pitää yrittää käydä joltain julkiselta koneelta kuuntelemassa ja äänestämässä. Elkää loukkaantuko jos en kerkiä.
juikkipuikki
31.05.2010 12:20:36

aalataur: Netti pimeni! Seetana, just hyvä tausta meni ohi :F Juikki, en mä usko että se tosta oli kiinni koska jotain ongelmia oli tän asuntolan netissä laajemminkin (kait).

Jaa no hyvä, ettei ollu mun virityksistä :P
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
aalataur
03.06.2010 01:57:49 (muokattu 03.06.2010 02:01:16)

Ai niin, juikkipuikki tossa lipsautti että kräkkäiltiin GP6:sta, meitsi on saarnannut siitä ettei kaikkee pidä ottaa ilmaseksi vaan siksi että voi, mutta mua alkoi vituttaan kun maksoin aikanaan GP5:stä täyden hinnan ja se kaatuili/jumittui/virheilmoitteli koko ajan ja nyt olis patchista pitänyt maksaa muka uudestaan täysi hinta. VMP.

Ooidortille kyllä propsit taustasta, oli todellakin laadukkain mitä näissä on ollut. Jonkinlainen SX meets DT. Ketuttaa että jäi väliin, oon käyttänyt tota taustaa jamitteluun nyttenkin vaikkei kisaan enää pääse.
ooidort
03.06.2010 10:26:09
aalataur: Ooidortille kyllä propsit taustasta, oli todellakin laadukkain mitä näissä on ollut. Jonkinlainen SX meets DT. Ketuttaa että jäi väliin, oon käyttänyt tota taustaa jamitteluun nyttenkin vaikkei kisaan enää pääse.

Kiitoksia vaan, tuo on soolo-osiota tulevasta Kaoksen biisistä, pientä maistiaista. ;)

Mitä tulee tuohon skabaan, jos sattuu niinki ohrasesti että minä sen voitan, niin toiseksi tullut päättäköön taustan ja tehköön threadin koska DNA kusee edelleen jo toista viikkoa tuon netin kanssa. Nytkin kirjoittelen kirjaston koneelta.
F_Lame
03.06.2010 21:34:23
Tänne vielä sama postaus kuin äänestysthreadiin:

Puol tuntia ois vielä aikaa, mutta pistän nyt tämän poikki koska kaikki osallistuneet ovat äänestäneet.

ooidort 12p
hevikukko 7p
Johann Onn 5p
mutkis 4p
tono 2p

Onnittelut ooidortille voitosta!

Tämä kisa mentiin ooidortin taustalla joten tekeekö hevikukko seuraavan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)