velsa 01.05.2009 19:15:22 | |
---|
Oli pakko käydä rukkaamassa tota mun vedon soundia vähän kun kerran sain toin NI GuitarRigin......aika perkeleen paljon realistisempia räkä kitaroita saa tällä ku Amplitubella!!!!!! Mie diggaan!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Tuomo_ 01.05.2009 19:47:21 | |
---|
Niin.......ihminenhän on jostain kumman syystä rakennettu siten että se ei osaa suhtautua järkevästi kuin positiiviseen palautteeseen.......negatiivinen palaute koetaan aina vittuiluna!!!!! En ihan ymmärtänyt, miten tämä liittyi tuohon kuvailemaani "kahden kerroksen" väkeen... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
velsa 01.05.2009 20:13:17 | |
---|
tahtah: En ihan ymmärtänyt, miten tämä liittyi tuohon kuvailemaani "kahden kerroksen" väkeen... Sillehän mä en voi mitään....!!! Kauas on pitkä matka........ |
MoreK 01.05.2009 20:49:33 | |
---|
velsa: Oli pakko käydä rukkaamassa tota mun vedon soundia vähän kun kerran sain toin NI GuitarRigin......aika perkeleen paljon realistisempia räkä kitaroita saa tällä ku Amplitubella!!!!!! Mie diggaan!!!!!! Joo tosta Rigistä saa asialliset räkäsoundit. Mutta ite hommasin pari viikkoa sitten Amplitube Fenderin, ja olen diggaillut sen puhtaita soundeja, ne toimii paljon paremmin mun Telen kanssa kuin tuo Rig. |
MadMatt 01.05.2009 21:06:09 | |
---|
MoreK: Joo tosta Rigistä saa asialliset räkäsoundit. Mutta ite hommasin pari viikkoa sitten Amplitube Fenderin, ja olen diggaillut sen puhtaita soundeja, ne toimii paljon paremmin mun Telen kanssa kuin tuo Rig. Fender miehenä tietysti vähän kiinnostaisi tuo Amplitube Fender ja se kuinka autenttisiin soundeihin tuolla pääsisi. Kaikenlaisia mallintavia on tullut kokeiltua mutta aina olen palannut tuohon vanhaan Podiin. |
blaekie 01.05.2009 21:13:25 (muokattu 01.05.2009 21:14:22) | |
---|
MadMatt: Fender miehenä tietysti vähän kiinnostaisi tuo Amplitube Fender ja se kuinka autenttisiin soundeihin tuolla pääsisi. Kaikenlaisia mallintavia on tullut kokeiltua mutta aina olen palannut tuohon vanhaan Podiin. Saundit on tossa yllättävän ok (tosin ei ole mulla paljon vertailukohdetta alkuperäisten muodossa, kelläpä olisi :-) . Mutta sen huomasin että prossutehoa koneelta vaatii aika paljon, ainakin tietyt presetit. Eli alle 2.4 Ghz:n yksiytimisellä P4:lla ei ainakaan juuri kannata yrittää. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
MadMatt 01.05.2009 21:25:40 | |
---|
blaekie: Saundit on tossa yllättävän ok (tosin ei ole mulla paljon vertailukohdetta alkuperäisten muodossa, kelläpä olisi :-) . Mutta sen huomasin että prossutehoa koneelta vaatii aika paljon, ainakin tietyt presetit. Eli alle 2.4 Ghz:n yksiytimisellä P4:lla ei ainakaan juuri kannata yrittää. Kävin just IK Multimedian sivuilta demoja kuuntelemassa ja varsin hyviltähän nuo kuulosti. Voipi olla että menee hankintaan... |
Tuomo_ 01.05.2009 21:28:23 (muokattu 01.05.2009 23:16:53) | |
---|
------------------------- Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 01.05.2009 21:59:39 (muokattu 01.05.2009 22:04:30) | |
---|
tahtah: Tervetuloa joukkoon. Alussa onkin mukava soitella ja katsella täällä. Älä sitten hermostu, jos tulee lunta tupaan jossain vaiheessa. Se kuuluu kuvaan. Musikantit on herkkähipiäistä porukkaa. Itse olen soitellut n. puolitoista vuotta näitä skaboja tavoitteena parantaa seuraavia taitoja, joista sain edellisessä skabassa palautetta: tahtah - aika ja hiukka , häiritsi ja tietty . Olen etuoikeutetussa asemassa, kun ei ole hyviä ystäviä täällä. Siten voin antaa rehellistä palautetta muille ja saan myös sitä toisilta. Näin oppii parhaiten näkemään omat puutteet, mutta myös ne hyvätkin asiat . Tulet huomaamaan, että täällä on "kahden" kerroksen väkeä. Sehän taitaa kuulua tällaisten anonyymien saittien luonteeseen. Hyi helevata, että nää tahi ja baroni ota vastuuta näistä omista äänestyksistään. Jos mää soittasin niinku nää äänestää nii oishan se aika syvältä. Enkä pyytele anteeks. Glada vappen. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Tuomo_ 01.05.2009 22:07:04 (muokattu 01.05.2009 23:16:33) | |
---|
-------------- Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
MoreK 01.05.2009 22:17:13 | |
---|
MadMatt: Kävin just IK Multimedian sivuilta demoja kuuntelemassa ja varsin hyviltähän nuo kuulosti. Voipi olla että menee hankintaan... Sieltä kannattaa ladata toi demoversio ja testailla sitä, näkyy olevan 10 päivän kokeiluun mahdollisuus. |
baron 01.05.2009 22:56:50 (muokattu 02.05.2009 07:29:50) | |
---|
Hyi helevata, että nää tahi ja baroni ota vastuuta näistä omista äänestyksistään. 1. Mä hirveästi arvostan sitä että moni kommentoi joka piisiä joka skabaan osallistuu. 2. Mä kuuntelen huolellisesti kaikki piisit moneen kertaan omaa äänestystäni varten. 3. Periaatteessa musta olisi kiva jos osaisin perustella äänestyskäyttäytymiseni mutta kun genre ja genren hienoudet on mulle vieraita niin mun arviointini on täysin subjektiivista: Mikä mun korvaa viehättää? Mitä mun pitäisi tehdä? 1. Lopettaa skabaan osallistuminen? 2. Arvostella skabapiisit pisteitten lisäksi verbaalisesti humppasoittajan näkökulmasta? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ossi 02.05.2009 00:50:41 | |
---|
Kaikenlaisia mallintavia on tullut kokeiltua mutta aina olen palannut tuohon vanhaan Podiin. Mitä helvettiä! :) |
MadMatt 02.05.2009 00:55:38 | |
---|
Ossi: Mitä helvettiä! :) Siis mitä! Pitäähän nää nettisoittelut saada jollain narulle ku kerrostalossa asustelee. |
velsa 02.05.2009 01:13:53 | |
---|
ja olen diggaillut sen puhtaita soundeja, ne toimii paljon paremmin mun Telen kanssa kuin tuo Rig. Puhtaat soundit on tyttöjä varten..........8) Kauas on pitkä matka........ |
MaQ 02.05.2009 12:30:19 | |
---|
velsa: Toi slide oli niin tuubaa tossa alussa et meinasin skipata koko loppu vedon Hehee :) Ei mun simapullo slaidailut oikein purreet, enkä tosin kyllä yhtään ihmettele, mutta palaute on ainakin rehellistä ja niin pitääkin olla. |
latuska90 02.05.2009 13:10:05 | |
---|
Mä sanon sellaisen jutun, että mä en näe mitään syytä tai aihetta riitelyyn täällä. Ja jos täällä sellaisia syntyy, niin mä en ota kantaa niihin. Ilomielin kommentoin kaikkien sooloja äänestysthreadissa aina kuin mahdollista ja otan avoimesti vastaan kaiken omaan soittooni liittyvän kritiikin. Kantapään kautta oppii parhaiten. ;) Eli leikkiähän tämä skabailu on vaan, että otetaan nyt siitä ilo irti eikä nahistella, niin ollaan kaikki sujut, eiks jeh? Eikä tätä missään nimessä saa ottaa vakavasti. Rennosti vaan, niin hyvin menee. Kerran sitä vaan eletään. Mä en millään olisi halunnut käsitellä tällaisia ikäviä asioita, mutta kun tätä palstaa on seurannut, niin ei täällä aina niin aurinkoista ole ollut. Mut me muutetaan tämä ilmapiiri aurinkoiseksi, eiks ni? :D One man can make a difference. ;) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
MaQ 02.05.2009 18:22:51 | |
---|
Kummalista napinaa ja pilkun viilausta niin täällä ku sooloskaban puolella. Koittakaa nyt höllätä vähän ja ottaa rennosti. Ei nämä anonyymi skabailut nyt niin tärkeitä voi olla? Tuli pojoja, kommentteja eli ei niin mukava noihin pohjiin on vedellä ja koittaa samalla kehittää itseään soittajana. Jos minä täällä maineen ja kunnian takia sooloilisin niin en olisi ensimmäistäkään vetoani julki laittanut. Otan ihan rennon reenamisen kannalta ja kiitos tiedän muiden saan myös uusia ajatuksia ja ideoita soittonne ja kommenttienne kautta. |
BigPapa 02.05.2009 18:51:29 (muokattu 02.05.2009 18:52:08) | |
---|
Jaaha, tuli grillattua kanaa ja campingiä..hyvä ruoka - parempi mieli... They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Tuomo_ 02.05.2009 19:20:40 | |
---|
Taisin olla eräs osallinen erimielisyyksiin. Papan kanssa asia on käyty läpi ja sovittu. Tylsää, että homma näyttää jatkuvan arvioinneissa. Kaikki arviointi on OK, mutta nimittely ei ole asiallista. nimim. TähTäh... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |