Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 547 48 49 50 51122 123 124 125 126
Illu
27.04.2009 10:01:27
Kiitos palautteesta ja parista pisteestä ja onnea pallisteille. Kiva oli kuulla, että tämä meikäläisen soitonräpellyskin on pikkuhiljaa taas edes vähän edistynyt.
blaekie
27.04.2009 14:40:40

Hiano on tausta.

Juu hoidetaan iänestys, mutta toi "Osallistumisaika päättyy 31.4 klo 02.00" ;-)

Eihän tommosta päivää ookkaan, ja klo 02:00 , yöllä :-) , oiskohan joku 1.5 ja klo 22:00 paree, ni ei mee vippu vatuiks. 8)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
velsa
27.04.2009 15:23:28

blaekie: Hiano on tausta.

Juu hoidetaan iänestys, mutta toi "Osallistumisaika päättyy 31.4 klo 02.00" ;-)

Eihän tommosta päivää ookkaan, ja klo 02:00 , yöllä :-) , oiskohan joku 1.5 ja klo 22:00 paree, ni ei mee vippu vatuiks. 8)

Kato se huomas!!!!!!!!8)
Kauas on pitkä matka........
Tuomo_
27.04.2009 20:08:04
Oho, olipas edellisessä skabassa suvereeninen voitto stratomasterilla, onnea! Vetohan oli loistava.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
velsa
28.04.2009 12:38:37

Uudessa skabassa erittäin hyvä rokkenrolli veto Korggarilta!!!!!!!!
Mahtavaa!!!!!!
Korggari
28.04.2009 14:11:24

velsa: Uudessa skabassa erittäin hyvä rokkenrolli veto Korggarilta!!!!!!!!
Mahtavaa!!!!!!

No jos tuota mieltä olet, niin kiitti vaan palautteesta !

olisko vahingossa sattunu lähtemään paremmin kuin tavallisesti ,, :)
J.Hollström
29.04.2009 21:49:07
velsa: Uudessa skabassa erittäin hyvä rokkenrolli veto Korggarilta!!!!!!!!
Mahtavaa!!!!!!

Jep. Jos ois kuunnellu ennen omaa vetoo niin ois voinu jäähä vetämättä, sen verran oli kova soolo.
baron
29.04.2009 23:09:32

juki68: Jep. Jos ois kuunnellu ennen omaa vetoo niin ois voinu jäähä vetämättä, sen verran oli kova soolo.

Äh, jos mä kuuntelisin muitten vetoja ensin, en koskaan laittaisi omiani!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
latuska90
29.04.2009 23:30:34

Taas mulla tuli jotain teemaa tuohon vetoon... 8)
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
velsa
30.04.2009 01:58:11

Nythän äijät pistää näköjään parastaan.....tai sit ne onki enemmän rokkikukkoja.....8)
Monta tosi hyvää vetoa!!!!!
blaekie
30.04.2009 18:31:17

velsa: Nythän äijät pistää näköjään parastaan.....tai sit ne onki enemmän rokkikukkoja.....8)
Monta tosi hyvää vetoa!!!!!

Niinpäs näyttää olevan, ei muuta kuin klara vappen jengille, ja koittakaa vielä
sen siman vedon ohessa pistää tänne soolua 8)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
oipe
30.04.2009 22:36:33
Vappua kaikille.
latuska90
30.04.2009 22:54:55

oipe: Vappua kaikille.

Samoin. Tää on meikäläiselle viimeinen vappu ilman mustavalkoista vappulakkia. ;)
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
digi
30.04.2009 23:12:52
No, nyt kerran vuodessa uskaltaudun teille kirjoittamaan.
Ihan ekaks näin vapun kunniaks (mikä kunnia?) toivotan teille hyvää ja hauskaa vappua.
Olen jo useamman vuoden (?) seurannut teidän soittamisianne niin rootseissa, kuin osittain samat naamat sooloskabojenkin puolella, ja selvää kehitystä (!) on havaittavissa. Hmm....!!!
Jos nyt kuitenkin näin vain kuuntelijan osassa sanoisin Teidän keskusteluihinne viitaten, niin arvostelu (siis sanallinenhan) on se kaiken a ja o.
Jos, ette sitä toisillenne tee, on se koiranpalvelus, minulla niitä on kaksi.
Aika poikia ovat, siis kaksi urosta.
Olen "liikuttuneessa tilassa" ja naisihminen joten toivon, että toivomukseni otatte todesta ja toisillenne rehellistä ja kannustavaa kommenttia taas suotte edelleenkin.
I love rokken roll:D Sorry!
Ja kaikille kaikkea hyvää, teit on kiva seurata. Joo, ja mä oon edelleen BigPapan armoton fani, soitto senkuin paranee Papalla. Senhän te olisitte kuitenkin tutkineet alta aikayksikön. Papalle kaikkea hyvää, ja soitto kulkee....
Enkä ole sukua, että siksi kehuisin.

Glada Wappen:D
J.Hollström
01.05.2009 04:33:07
digi: Olen "liikuttuneessa tilassa" ja naisihminen.

Jo pelkästään tästä tulee plussaa, ja toki koko tekstistä. Mukava lukea myös näiden osallistumattomien tunnelmia joskus täältä.
askarp
01.05.2009 14:40:48
Hyvät vaput kaikille!

Itsekin uutena tulijana näille foorumeille kiitän tällaisesta roots-skabasta, jossa voi koettaa taitojansa arvovaltaisen raadin korvien alla. Rehellinen palaute on harvinaista herkkua ja jos sitä voi kerätä muualtakin kuin bändikavereiltaan (joiden korva on jo sopeutunut itse kunkin tyyliin ja puutteisiin/vahvuuksiin) niin auttaahan se tässä musiikillisessa kehityksessä.

Olen vajaan vuoden treenaillut itse aktiivisesti blues-harppua ja ajattelin ottaa nämä roots-skabat osaksi treeniohjelmaani. Toivottavasti aika riittää osallistua välillä keskusteluihinkin.

Siinäpä ne tärkeimmät..
Tuomo_
01.05.2009 14:49:54 (muokattu 01.05.2009 15:09:14)
Tervetuloa joukkoon. Alussa onkin mukava soitella ja katsella täällä. Älä sitten hermostu, jos tulee lunta tupaan jossain vaiheessa. Se kuuluu kuvaan. Musikantit on herkkähipiäistä porukkaa. Itse olen soitellut n. puolitoista vuotta näitä skaboja tavoitteena parantaa seuraavia taitoja, joista sain edellisessä skabassa palautetta: tahtah - aika haparoiva ote ja hiukka tahmaista fraseerausta, vibraton puute häiritsi ja tietty falskius venytyksissä. Olen etuoikeutetussa asemassa, kun ei ole hyviä ystäviä täällä. Siten voin antaa rehellistä palautetta muille ja saan myös sitä toisilta. Näin oppii parhaiten näkemään omat puutteet, mutta myös ne hyvätkin asiat tahtah - Ylivoimainen fiilis ja draivi ja vaikka mikä. Kisan paras veto minun makuuni. Tulet huomaamaan, että täällä on "kahden" kerroksen väkeä. Sehän taitaa kuulua tällaisten anonyymien saittien luonteeseen.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
MaQ
01.05.2009 16:01:20 (muokattu 01.05.2009 17:33:37)
tahtah: Musikantit on herkkähipiäistä porukkaa.

Henkilökohtaisesti kyllä kestän palautteen niin hyvässä kuin pahassakin. Mielummin
täyslaidalta mikä ei toimi tai miellytä kuin että koittaa väkisin keksiä jotain positiivista.
Toki kehuakkin saa jos taas miellyttää.

Itse olen koittanut tuon tatsin kans painia ja lähinnä rauhoittaa sitä. Liikaa sohii niitä
nuotteja eikä ajatusta ole mukana. Oma bendauskaan ei miellytä kuin hetkittäin.

Vanhalle koiralle on turkasen vaikeaa opettaa uusia temppuja mutta aijon kovasti yrittää josko se tässä joku päivä valkenis oma tyyli.

Ja tervetuloa vaan soittelemaan. Uusia soittajia tarvitaan aina :)
Jerry_Jones
01.05.2009 16:19:47

tahtah: Tervetuloa joukkoon. Alussa onkin mukava soitella ja katsella täällä. Älä sitten hermostu, jos tulee lunta tupaan jossain vaiheessa. Se kuuluu kuvaan...

Aivan kuin minunkin näitä skaboja koskevien ajatusten verbalisointia. Ota kuoma plussa!

Parhaimmillaan kisa-arviot tuottaa niin hyviä kuin paskoja fiiliksiä erittäin oikeaan osuessaan. Parasta kisassa mielestäni omalta osaltani on se, että oma skabaveto aikaansaa pirun hyvää täsmätreeniä pakottaessaan kuuntelemaan omaa soittoa. Voi niitä häpeän hetkiä, jos kohta jokunen häivähdys onnistumisesta siinä mitä oli yrittänyt.
Blues fills in the holes of soul
velsa
01.05.2009 16:55:03

Tulet huomaamaan, että täällä on "kahden" kerroksen väkeä. Sehän taitaa kuulua tällaisten anonyymien saittien luonteeseen.
Niin.......ihminenhän on jostain kumman syystä rakennettu siten että se ei osaa suhtautua järkevästi kuin positiiviseen palautteeseen.......negatiivinen palaute koetaan aina vittuiluna!!!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)