latuska90 22.04.2009 22:52:48 (muokattu 22.04.2009 22:54:26) | |
---|
Kylläpäs nyt on kipeät sormenpäät, kun tossa niin kovasti treenailin. Auh... 8) Onneksi seuraavaan skabaan on vielä aikaa. Edit: On muuten komiaa vetelyä Albertilta tuossa Eddie Boydin "Mello' Hello" -levyllä. Terävä ja pisteliäs soundi. ;) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
jyrki_i 23.04.2009 21:31:55 | |
---|
BigPapa: Joo mun eka sähkis tuli kotiin takas. Onneksi olkoon. Minäkin toivoisin joskus vielä soittavani Maya-merkkistä stratoa :-) Painoi kuin synti. Pesisi varmasti 6-0 kaikki nykyiset Squierit ja Harley Bentonit. |
BigPapa 23.04.2009 21:35:45 | |
---|
jyrki_i: Onneksi olkoon. Minäkin toivoisin joskus vielä soittavani Maya-merkkistä stratoa :-) Painoi kuin synti. Pesisi varmasti 6-0 kaikki nykyiset Squierit ja Harley Bentonit. Kiitos kiitos, toi on aika kevyt, se kun on hollowbody jatsikeppi. Hyvä sustaini tuntuis olevan mitä oon taas kokeillu ja intonaatio kohillaan ja oikein hyvä soittaa. Joskus mulla oli myös El Maya strato, joka oli kanssa soinniltaan ihan hyvä kepukka. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
blaekie 24.04.2009 12:03:43 | |
---|
BigPapa: toi on aika kevyt, se kun on hollowbody jatsikeppi. Hyvä sustaini tuntuis olevan mitä oon taas kokeillu ja intonaatio kohillaan ja oikein hyvä soittaa. Joskus mulla oli myös El Maya strato, joka oli kanssa soinniltaan ihan hyvä kepukka. Hauska homma , jos olet onnistunut löytämään vanhan kitarasi (miten muuten löysit ? vai oliko tutullasi tallessa). Itsellä oli joskus muinoin Mayan Lespa, joka oli muistini mukaan helkatin hyvä soittaa, se tuli kuitenkin vaihdettua hätäpäissään johonkin paskaan kopiostratoon, jossa oli vielä kaula loppupelissä kiero, kun strato piti saada vaikka väkisin, ja rahaa ei ollut. Harmittaa vieläkin. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
BigPapa 24.04.2009 12:06:50 | |
---|
blaekie: Hauska homma , jos olet onnistunut löytämään vanhan kitarasi (miten muuten löysit ? vai oliko tutullasi tallessa). Itsellä oli joskus muinoin Mayan Lespa, joka oli muistini mukaan helkatin hyvä soittaa, se tuli kuitenkin vaihdettua hätäpäissään johonkin paskaan kopiostratoon, jossa oli vielä kaula loppupelissä kiero, kun strato piti saada vaikka väkisin, ja rahaa ei ollut. Harmittaa vieläkin. Ihan torilla tapasin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
stratomaster 24.04.2009 13:33:28 | |
---|
Musta tuntuu että Stratomesun taimi on parantunut.....vaik ei se huono o ennenkään ollut mut nykyään se on jotenki rauhoittunut!!!! Sitä se ikä teettää, ei jaksa enää kohkata. Mutta hauska huomio, oiskohan se vaikuttanut asiaan, että koskaan en oo äänittänyt ja kuunnellut soittoani niin paljon kuin viimeisen 2,5 vuoden aikana näissä roots/sooloskaboissa. |
MadMatt 24.04.2009 17:38:39 | |
---|
blaekie: Hauska homma , jos olet onnistunut löytämään vanhan kitarasi (miten muuten löysit ? vai oliko tutullasi tallessa). Itsellä oli joskus muinoin Mayan Lespa, joka oli muistini mukaan helkatin hyvä soittaa, se tuli kuitenkin vaihdettua hätäpäissään johonkin paskaan kopiostratoon, jossa oli vielä kaula loppupelissä kiero, kun strato piti saada vaikka väkisin, ja rahaa ei ollut. Harmittaa vieläkin. Sen ihan ensimmäisen oman kitarani onnistuin aikanaan saamaan takaisin vaikka se olikin jonkin aikaa maailmalla. Eihän tuo luuttu nyt mikään ihmeellinen ole (akustinen pienikoppainen Italialainen) joka ei vuosiin ole ollut edes soittokunnossa mutta mukavia muistojahan tuo herättää seistessään tuolla huoneen nurkassa. Ainoa säilynyt aikalais-kuva. Housujen lahkeen leveydestä voi päätellä että syvällä 70-luvulla ollaan: http://img222.imageshack.us/img222/7800/earlydays70sip7.jpg |
blaekie 24.04.2009 17:46:28 | |
---|
velsa:Blaekie 2p-Mustilla on taas älyttömän hyvä soundi......(mä en kyllä saa näillä softapohjasilla vermeillä semmosta "oikeeta" soundia mut Musti on monesti todistanu et kyl niillä saa ku vääntää!!!!) Nii ja tyylin mukaista soittoa kaupanpäälle!!!!! Joo kiits, jos näin koet asian. Ei mitään ihmeellistä salaisuutta, mut mä luulen et kyse on sopivasta analogispedujen ja vahvistinmallinnoksien yhteiskäytöstä, eli mulla on ensin kompuraa ja säröspedua edessä, ja mitä milloinkin, ja sitten signaali PC:hen jossa pyörii Guitar Rig 2 :n tai Amplitube, siitä sitten signaali toiseen PC:hen ja siellä tapahtuu äänitys ja mixaus. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
blaekie 24.04.2009 17:48:12 | |
---|
MadMatt: Sen ihan ensimmäisen oman kitarani onnistuin aikanaan saamaan takaisin vaikka se olikin jonkin aikaa maailmalla. Eihän tuo luuttu nyt mikään ihmeellinen ole (akustinen pienikoppainen Italialainen) joka ei vuosiin ole ollut edes soittokunnossa mutta mukavia muistojahan tuo herättää seistessään tuolla huoneen nurkassa. Ainoa säilynyt aikalais-kuva. Housujen lahkeen leveydestä voi päätellä että syvällä 70-luvulla ollaan: http://img222.imageshack.us/img222/7800/earlydays70sip7.jpg Asiaa, mulla on vielä kans tallella mutsin ostama Landola. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
oipe 24.04.2009 19:11:56 | |
---|
Onnee vaan Papalle ja Madille, että on vanhat kaverit tallessa. Mut Madi, miks sul ei oo tos kuvas sitä hattuu :) |
velsa 25.04.2009 17:48:40 | |
---|
vähän sellanen honottava pörrähän tuo saundi oli mutta sopi taustan henkeen oivallisesti Amplitube Jimi Hendrix softan classic fuzz täysillä ja leslie viel siihen perään ni takuu varmasti honottaa......8) Muutenkin ihan vasurilla vedetty....8) Kauas on pitkä matka........ |
Tuomo_ 25.04.2009 21:29:50 (muokattu 25.04.2009 23:00:43) | |
---|
tahtah - aika haparoiva ote ja hiukka tahmaista fraseerausta, vibraton puute häiritsi ja tietty falskius venytyksissä. Muut kommentit huomioon ottaen, tämä arvio näytti tulevan suoraan sydämestä. Yritän vastaisuudessa parantaa kyseisissä ominaisuuksissa suoritustani. Tästä on hyvä jatkaa, kun nyt tietää heikot kohtansa. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
blaekie 26.04.2009 22:05:05 (muokattu 26.04.2009 22:20:26) | |
---|
Onneks olkoon jälleen kerran stratomesulle, ja muille myös. Soitaksä mesu muuten tässä http://www.youtube.com/watch?v=BxIo7OOr5X4 ? ;-) on ihan teikäläisen meininkiä. ? Toi mamma (Janiva Magness) on vissiin tulossa muuten Rauma-Bluesiin, ja muutaman juutuuppipätkän perusteella vaikuttaa ihan perkuleen kovalta toiminnalta. EDIT: Jos velsa ettii taustan, ni mä voin vetää skaban, diili ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
stratomaster 26.04.2009 22:22:00 (muokattu 26.04.2009 22:23:07) | |
---|
blaekie: Onneks olkoon jälleen kerran stratomesulle, ja muille myös. Soitaksä mesu muuten tässä http://www.youtube.com/watch?v=BxIo7OOr5X4? ;-) on ihan teikäläisen meininkiä. ? Toi mamma (Janiva Magness) on vissiin tulossa muuten Rauma-Bluesiin, ja muutaman juutuuppipätkän perusteella vaikuttaa ihan perkuleen kovalta toiminnalta. EDIT: Jos velsa ettii taustan, ni mä voin vetää skaban, diili ? Joo, kiitosta vaan! Yllätyin tän kertaisesta menestyksestä, olisin lyönyt vetoa ennemmin BigPapan tai Velsan puolesta. Toi juutuubi-linkki ei toiminut mulla oikein. Se meni johonkin yleisemmälle sivulle, jossa oli linkkejä useisiin pätkiin Susan Boylesta alkaen. Mutta luulenpa, etten soita tossa mitä tarkoitat. |
blaekie 26.04.2009 22:22:57 | |
---|
stratomaster: Joo, kiitosta vaan! Yllätyin tän kertaisesta menestyksestä, olisin lyönyt vetoa ennemmin BigPapan tai Velsan puolesta. Toi juutuubi-linkki ei toiminut mulla oikein. Se meni johonkin yleisemmälle sivulle, jossa oli linkkejä useisiin pätkiin Susan Boylesta alkaen. Linkki korjattu, Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
stratomaster 26.04.2009 22:28:40 | |
---|
Nyt toimi toi linkki. Ja kuten siis jo mainitsin, mä en vedä tossa, ikävä kyllä. Hyvä meininkihän noilla on. |
BigPapa 26.04.2009 22:37:57 (muokattu 26.04.2009 22:42:59) | |
---|
stratomaster: Joo, kiitosta vaan! Yllätyin tän kertaisesta menestyksestä, olisin lyönyt vetoa ennemmin BigPapan tai Velsan puolesta. Toi juutuubi-linkki ei toiminut mulla oikein. Se meni johonkin yleisemmälle sivulle, jossa oli linkkejä useisiin pätkiin Susan Boylesta alkaen. Mutta luulenpa, etten soita tossa mitä tarkoitat. Ei se mulle ollu yllätys että voitit. Hyvin vedetty ja ihan ansaitut pisteet. Sit jostain syystä oddsit ( odds= todennäköisyydet ) jotenkin toimii joitakin vastaan, en tiiä miks mut näin se valitettavasti vieläkin on. X-files kamaa.... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Kuha 26.04.2009 22:54:05 | |
---|
BigPapa: Sit jostain syystä oddsit ( odds= todennäköisyydet ) jotenkin toimii joitakin vastaan, en tiiä miks mut näin se valitettavasti vieläkin on. X-files kamaa.... Joo joo, mutta mitkäs on oddsit, että tulis uus tausta!? |
BigPapa 26.04.2009 22:58:00 | |
---|
Kuha: Joo joo, mutta mitkäs on oddsit, että tulis uus tausta!? Eiköhä Velsa tai Bläkkis sen hoitele kunhan kerkeevät. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
velsa 27.04.2009 03:46:49 | |
---|
No mie avasin uuden skaban (omatekosella pohjan pätkällä.....=) Blaekie lupas vetää skaban läpi joten ei muuta ku sormia rasvaamaan!!!!!! ROK!!! Kauas on pitkä matka........ |