Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 542 43 44 45 4698 99 100 101 102
pekka_
31.08.2012 17:28:51
Onnea vaan kaksosista ja jaksamista öihin!
Tuomo_
31.08.2012 17:41:53
Täältäkin onnittelut lisääntymisenne johdosta. Lapset ovat Jumalan lahja. Olen saanut omista lapsistani hyviä kavereita vuosien saatossa. Yksi innostui jopa soittamisesta.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
mopar
31.08.2012 19:58:54

Paljon onnea uusien perheenjäsenten johdosta.
tjj2000
31.08.2012 20:23:33
Urmas potkuri:...Itselläni oli todella vaikeuksia tehdä ehjää vetoa tähän. Piti oikein reenata ensin, ja sitten kun aloin nauhoittaa, niin reenit ja kuviot unohtui välittömästi. Tuli semmoinen henkikurkussa-paniikki-veto. Periaatteeni on ollut, että semmoinen soolo, jonka pystyy vetämään koska tahansa livenä. Kokeilin tuota nauhoituksen jälkeen ja piti todeta, että ei kahta samallaista ja ei kahta ehjää peräkkäin. Joka toinen ainakin hajosi jossain vaiheessa enemmän tai vähemmän. Hieno tausta, kun osoittaa reenauksen tarpeen näin selkeästi ja tylysti. :)

Ensiksi onnittelut kaksosista!

Toiseksi yllä olevasta lainauksesta. Minulla oli pohjan kanssa ihan sama tilanne, sai venytellä, vääntää ja etsiä oikea soundia, millä soittaa (G-DECissä niitä riittää...).
Soittaminenkin on sellaista arpomista, lopputulos on kuin lottoarvonnan tulos enemmän ja vähemmän.
Ei se mitään; soittaminen on mukavaa!
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
blues guitar
31.08.2012 20:27:19

Virtuaalioluet tarjoan koko porukalle ja nannne, gary field ja pekka_ saavat rinalle virtuaali Jim Beam Black labelit.

Ja mulle Ardbegit pliis. :D
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Tuomo_
31.08.2012 20:30:22 (muokattu 31.08.2012 20:38:07)
Toiseksi yllä olevasta lainauksesta. Minulla oli pohjan kanssa ihan sama tilanne, sai venytellä, vääntää ja etsiä oikea soundia, millä soittaa (G-DECissä niitä riittää...).
Soittaminenkin on sellaista arpomista, lopputulos on kuin lottoarvonnan tulos enemmän ja vähemmän.
Ei se mitään; soittaminen on mukavaa!

Sama se oli mulla. Päätin sitten rykäistä tiluvedon ja mielestäni onnistuin joten kuten saamaan pysymään sen kasassa. Toki tyylin mukainen veto tuo ei ollut, mutta mukava toisaalta kokeilla jotain muuta välillä.

Sattui tänään olemaan mukana skitta ja Micro Cube RX sekä iphonessa taustat. Kävin vetämässä baarissa keittolounaan hintaan 7,20. Oli kaunis ilma ja ajattelin tienata sopparahat soittamalla. 45 minuuttia väänsin kadulla ja 9 egee oli loppusaldo. Tuli hyvä mieli ja vatsa täyteen.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
mopar
31.08.2012 20:47:32

Bluestumppi:
Sattui tänään olemaan mukana skitta ja Micro Cube RX sekä iphonessa taustat. Kävin vetämässä baarissa keittolounaan hintaan 7,20. Oli kaunis ilma ja ajattelin tienata sopparahat soittamalla. 45 minuuttia väänsin kadulla ja 9 egee oli loppusaldo. Tuli hyvä mieli ja vatsa täyteen.

Vähintään kuus pistettä tästä. Siis jos vaan kuus pistettä käytettävissä.:)
pekka_
31.08.2012 21:08:52
Bluestumppi: Sama se oli mulla. Päätin sitten rykäistä tiluvedon ja mielestäni onnistuin joten kuten saamaan pysymään sen kasassa. Toki tyylin mukainen veto tuo ei ollut, mutta mukava toisaalta kokeilla jotain muuta välillä.

Hattu päästä ja 6p myös.
Tuomo_
31.08.2012 21:34:58 (muokattu 31.08.2012 22:04:07)
Siis 12 pistettä jo kasassa, eikä vielä ole soitettu soinnun sointua. Tämähän on helppoa.

Seuraavaan skabaan toivon hidasta bluesia. Saisi sitten päästää vain muutaman äänen.
Urmas Potkuri
31.08.2012 22:14:30

Bluestumppi: Siis 12 pistettä jo kasassa, eikä vielä ole soitettu soinnun sointua. Tämähän on helppoa.

Seuraavaan skabaan toivon hidasta bluesia. Saisi sitten päästää vain muutaman äänen.

Laitetaan kuus pojoo lisää ja hidasta pitää saamasi, kerran se on minun työvuoro, koska Maestro teki tuplat.
Kiitokset ilahduttavista kommenteista ja pisteistä.
Hyvä tausta ja hyvä skaba.
Viritän seuraavan alkuun huomiseksi tai aamulla viimeistään.
En mie... Kuitenkaan.
Urmas Potkuri
31.08.2012 22:18:04

blues guitar: Ja mulle Ardbegit pliis. :D

No tottahan toki ja Innis & Gunn kyytipojaksi. Ole hyvä. ;)
En mie... Kuitenkaan.
Urmas Potkuri
31.08.2012 22:54:08

Uusi skaba on aloitettu. Toivottavasti tuo kelpaa taustaksi, eikä ole ollut kovin montaa kertaa.
En mie... Kuitenkaan.
rheinone
31.08.2012 23:48:26
Terveisiä Naistenklinikalta! Toivottavasti ei tullu säälipisteitä...

gary field: Siis neljä? Ei maar, onneksi olkoon ja unettomia öitä.

Siitä ekasta on kato jo aikaa. Kiva ottaa taas vastuuta niistä öistä!

pekka_: Onnea vaan kaksosista ja jaksamista öihin!

Jep jep, kannustusta tarvitaan.

Urmas Potkuri: Onneksi olkoon kasosista. Ilmeisesti "sisäpalvelusvuorosi" jatkuu, mutta näin jälkikäteen se oli aikaa, jota huomaa kaipaavansa yllättävän usein. Oma tytär on jo aikuinen, vaikka minulle vielä edelleen "pikkutyttö". :)
Poltan sikarin kunniaksenne ja jaan kommentit pisteineen, kunhan tästä vapaudun.

Esikoinen on jo 18-v, ja niin aikuinen ku vaa menee missäkin ympyrässä läpi. Kiitos sikarisauhuista,

Illu: Rämppäilin joutessani sen kunniaksi vähän myöhästyneen skabavedon...

Aijsssäakeli, tossa oli sitä fiilistä, jota usein peräänkuulutan. Se kunnia tuntui aidolta. Tänks!

Bluestumppi: Täältäkin onnittelut lisääntymisenne johdosta.

kiitos kiitos!

Lapset ovat Jumalan lahja.

Roots-palstalla nähdäkseni kuuluu meininkiin kirjoittaa Jumala isolla J:llä?

Olen saanut omista lapsistani hyviä kavereita vuosien saatossa. Yksi innostui jopa soittamisesta.

Mahtavaa!

gary field: rheinone: kyllä tuo jonka nimeä en muista sopi tähän ihan hyvin, kiva wahi vai mikälie

Ai Grady Martin vai? Saatto se olla Paul Burlinsonki... Näistähän on kliffaa spekuloida.

teranryh: Kun on kyse roots-kisasta/skabasta/leikkimielisestä ottelusta, eniten roots-henkeä tarttui seuraavista vedoista:
RHeinonen 3p (Raulamo-meininkiä, Jes!)

Ööö tota... Raulamo?

Urmas Potkuri: Itselläni oli todella vaikeuksia tehdä ehjää vetoa tähän. Piti oikein reenata ensin, ja sitten kun aloin nauhoittaa, niin reenit ja kuviot unohtui välittömästi. Tuli semmoinen henkikurkussa-paniikki-veto. Periaatteeni on ollut, että semmoinen soolo, jonka pystyy vetämään koska tahansa livenä. Kokeilin tuota nauhoituksen jälkeen ja piti todeta, että ei kahta samallaista ja ei kahta ehjää peräkkäin. Joka toinen ainakin hajosi jossain vaiheessa enemmän tai vähemmän. Hieno tausta, kun osoittaa reenauksen tarpeen näin selkeästi ja tylysti. :)

Nonii, jos mulle tällanen tausta oli luonnollinen ja rento, seuraavassa vissiiin saadaan kuulla jatsia ja muita tsiemuroita?
I've got the devil in my blood tellin' me what to do. (and I'm all ears)
teranryh
01.09.2012 16:02:47 (muokattu 01.09.2012 16:06:13)
Tuomo_
01.09.2012 16:30:08 (muokattu 01.09.2012 16:33:54)
Uusi skaba on aloitettu. Toivottavasti tuo kelpaa taustaksi, eikä ole ollut kovin montaa kertaa.

Tausta kelpaa ja tähän soitetaan mahdollisimman vähän ääniä. Viisas pääsee vähemmällä.

Roots-palstalla nähdäkseni kuuluu meininkiin kirjoittaa Jumala isolla J:llä?
Kyllä, kun on henk.koht. usko. Muista en tiedä. Mulle armon kerjäläisyys on luonteenomainen olotila. Siinä se on mun blues.
rheinone
01.09.2012 18:09:32
I've got the devil in my blood tellin' me what to do. (and I'm all ears)
nannne
02.09.2012 15:20:40

Anteeksi toverit, jäi äänestämättä. Tuli vähän varkain torstaille työkomennus isolle kirkolle ja nyt jo pääsin kotio.
Tuomo_
07.09.2012 18:37:58
onko tää stratolla?

Käytin tässä Steinbergerin Synapsea, siinä aktiivimikit. Toimii hyvin Guitarrigin kanssa äänitettäessä. Melko hurinaton. Olen koettanut myös joskus straton kanssa, mutta Guitar Rig-plugarissa tulee sellaiset hurinat, että oksat pois.
nannne
07.09.2012 18:46:24

Bluestumppi: Käytin tässä Steinbergerin Synapsea, siinä aktiivimikit. Toimii hyvin Guitarrigin kanssa äänitettäessä. Melko hurinaton. Olen koettanut myös joskus straton kanssa, mutta Guitar Rig-plugarissa tulee sellaiset hurinat, että oksat pois.

Oho, kuulosti hyvältä. Onko sulla jännät sähköt vai putkinäyttöä vai mikähän siinä hurisuttaa?
Urmas Potkuri
07.09.2012 20:08:48

Laitetaan päivä lisää äänestykseen. Ilmeisesti oli hiukan liian kiireinen aikataulu.
En mie... Kuitenkaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)