Kiljotiini 24.02.2008 16:11:46 | |
---|
Ei saakeli, loistava tausta :---D No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. Rölölöö |
blues guitar 27.02.2008 20:03:19 | |
---|
Ei saakeli, loistava tausta :---D HuHuu....Missä kaikki osallistujat? ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Magic Bullet 27.02.2008 20:53:49 | |
---|
HuHuu....Missä kaikki osallistujat? Vähän näyttäs olevan laihanlaisesti osallistujia... mutta jos ei niitä nyt enempää tule niin vois pistää äänestyksen käyntiin. |
Jytäurpo 27.02.2008 20:59:08 | |
---|
Mites tää nyt näin on hiipunut, loistava tausta ja kaikki? "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
Funkyshiva 27.02.2008 20:59:16 | |
---|
Venaa ihan muutama minsa. :D Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Magic Bullet 27.02.2008 21:00:00 | |
---|
Venaa ihan muutama minsa. :D Ei kiirettä |
Jytäurpo 27.02.2008 21:08:37 | |
---|
Missä on kaikki vanhat pallinaamat? Ettette häpiä! :D "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
Illu 27.02.2008 21:41:28 | |
---|
Missä on kaikki vanhat pallinaamat? Hiihtolomalla? |
blues guitar 27.02.2008 22:02:08 | |
---|
Missä on kaikki vanhat pallinaamat? Ettette häpiä! :D Jospa ne haluu antaa meille muillekin mahdollisuuden :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
stratomaster 27.02.2008 22:09:11 | |
---|
Missä on kaikki vanhat pallinaamat? Ettette häpiä! :D Multa kämähti kone, muuten oisin osallistunut ainakin jompaan kumpaan skabaan. Piti asentaa Windows ja kaikki ohjelmat ja ajurit uudestaan, olipa hauska homma! |
Forest 27.02.2008 22:36:15 | |
---|
Mulla on menossa 15:sta roots-skaba. Hyvää putkea ei viitsi katkasta muuta kuin ihan pakkotilanteessa jos sittenkään...toivotaan että vehkeet ja pelit pelittää.. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Jytäurpo 27.02.2008 22:45:26 (muokattu 27.02.2008 22:46:15) | |
---|
Multa kämähti kone, muuten oisin osallistunut ainakin jompaan kumpaan skabaan. Piti asentaa Windows ja kaikki ohjelmat ja ajurit uudestaan, olipa hauska homma! Selitys hyväksytty :-D Mulla on menossa 15:sta roots-skaba. Hyvää putkea ei viitsi katkasta muuta kuin ihan pakkotilanteessa jos sittenkään...toivotaan että vehkeet ja pelit pelittää.. Kunnioitettavaa toimintaa! "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
blues guitar 29.02.2008 18:10:21 (muokattu 01.03.2008 18:45:17) | |
---|
Kootut selitykset: Mad Matt: blues guitar pystyy taatusti parempaankinToivottavasti....tosin silloin täytyy pysyä puhtaasti Blues osastolla :-( esim. jotain tällaista. Täst mä tykkään. Silmät kiinni ja antaa tunteelle sijaa :-) http://kotisivu.lumonetti.fi/ptalli/HmBlues.mp3 Johnnycaster: Vähän semmosta soittelun makua..... Silti piste :-) Forest: Ei erityisemmin säväyttänyt, mutta kaikinpuolin ihan hyvä kuitenkinTodella hyvästä taustasta huolimatta en ehkä päässyt oikein fiiliksiin :-( willie: ....vaikka kohdassa abt 0:15..0:27 on ehkä pieni linjaton hetki...Joo...vähän toi itteänikin arvelutti, mutta hain jotain vähän erilaista, ettei olisi ollut ihan perus blueskaavaa. Taishan tosta joku tykätäkin? Muistaakseni Jytäurpo. 0:20 alkava likki erittäin jees....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
apenaattori 29.02.2008 22:43:29 | |
---|
Noi mun ja MB:n pisteet voisi sitten loppujen lopuksi laskea sillä lailla että me ollaan joukkue, eli jos jotain sieltä lankeaa niin se lankeaa sitten meille molemmille. Eikö? http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Jytäurpo 01.03.2008 17:12:41 (muokattu 01.03.2008 17:13:08) | |
---|
Vähän sais olla skitta kovemmalla Olisi voinut olla hiukan kovemmallakin. Ainoa mikä jäi vaivaamaan oli 0:33 sekaan ilmestyvä hurina. Joo tuli miksattua aika alas juuri noiden hurinoiden takia, Roger Mayer Voodoo-1:en Pod-2:en edessä härskeillä asetuksilla ja Dean Evo-60 P-90 mikeillä monitorin edessä soitettuna ei ole niitä vähähäiriöisimpiä yhdistelmiä :-D "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley |
blues guitar 01.03.2008 19:01:45 | |
---|
Noi mun ja MB:n pisteet voisi sitten loppujen lopuksi laskea sillä lailla että me ollaan joukkue, eli jos jotain sieltä lankeaa niin se lankeaa sitten meille molemmille. Eikö? Molempien pitää arvostella...eiks joo? :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Urmas Potkuri 01.03.2008 20:51:57 | |
---|
Kuivakahko soundi, joskaan ei huono sellainen. Tais olla ainoo soolo joka alko heti. Oli niin hyvä meno taustassa, että oli pakko hyökätä heti. Muuten olis jäänyt vain kuuntelemaan ja takomaan tahtia Telen kaulaa vasten.... Tässä on sitä 60-luvun henkeä johon tausta ainakin minua johdattelee. Hyvä veto kaikinpuolin. Jotenkin oli pyrkimys wanhaan tyyliin ittelläkin. Ihan mukavaa maistelua. Vähän turhankin tökkivä paikoin vaikka se tässä on samaan aikaan hyvääkin. Joo. Olisi voinut olla sulavampaa, mutta kun oli niin fiilisveto... Hyvää soittoa, muttei tämäkään erityisemmin säväyttänyt. Jep. Hyvä kun tuonkin verran sai ääniä aikaan. Pelotti taustan tukkoon soittaminen.Liian hyvä tausta tukittavaksi. :) Tollanen puhdas soundi on ainakin mun mielestä vaativa soitettava. Pikku mokatkin kuuluu helposti. Tässä niitä ei kuulunut. On se hankala soundi, mutta senpä tähden siinä ei niin ihmeitä sitten yritettykään...:) Letkeää jamittelua joka sopi mainiosti taustaan. Oli helkkarin hauskaa soittaa tuohon taustaan, vaikka pilaaminen pelottikin. Kunnon Stax-soundi kitarassa, sopii taustaan kuin nyrkki silmään. Jees veto. Sieltähän niitä meikäläisen mieleisiä juttuja on tullut. Staxilta. Tausta kun on hyvää soulsoppaa, niin tää Motown ja/tai Steve Cropper tyylinen soitto ja saundi istuu taustaan helvetin hyvin. Cropper oli Stax -kitaristi, mutta olihan siellä Motownillakin upeita studiokitaristeja : Robert White, Eddie Willis, Joe Messina.. Kyllä kansleri näytti jälleen kerran hyvän tyylitajunsa ja vanhan liiton närhen munat ! Kiits willie paljon. Tairan ylypistyä, kun mainitsit Cropperin tässä yhteydessä puhumattakaan näistä muista herroista. Olen arvostanut kauan ja korkealle, enkä vain sen yhden mainion ja viihdyttävän leffan vuoksi. No en nyt kuitenkaan ylypisty.. Kiitos kommenteista kaikille ja kiitos helkkarin hyvästä taustasta. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Illu 01.03.2008 20:52:22 | |
---|
Ois pitäny tällä(kin) kertaa jättää väliin suosiolla, eikä räplätä kiireessä mitään puolivillaista viritystä. Ja tosta wahin käytöstä minulla ei ole oikeastaan hajuakaan, miten sitä pitäis polkea. Kiitos kommenteista kaikille. |
Forest 01.03.2008 21:59:05 | |
---|
Ois pitäny tällä(kin) kertaa jättää väliin suosiolla, eikä räplätä kiireessä mitään puolivillaista viritystä Äläs nyt turhia höpötä. Mulla oli ihan sama tilanne, hiton kiireinen viikko. Kunhan jotain shittiä rämpytin ja niinkuin williekin ihan osuvasti totesi, alisuoritus multa. Ens skabaan mukaan vaan, väliin ei jätetä....paukutan vaikka kattilan kansia jos en muuta keksi :D Onnittelut niin voittajalle kuin muillekin naamoille osallistumisesta ja kommenteista! "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Johnnycaster 02.03.2008 11:49:29 | |
---|
Kiitokset vaan äänestäjille. Koitan saada uutta skabaa käyntiin tänään, jos joltain löytyy joku mehevä tausta niin iskekää vaikka pikaviestiä. On tossa joku omakin tausta ja onhan niitä netti pullollaan jos ei keltään löydy. |