Eddie 08.09.2009 14:59:11 (muokattu 08.09.2009 15:00:13) | |
---|
trashmetal yms. mikälie metal..... thrash metal... nusnus Ostetaan soittotaito. |
Väsykäsi 08.09.2009 16:45:55 | |
---|
guitarspede: toivottavasti kukaan ei vedä herneitä mutta mun mielestä aika kevyt ja kesy tää uusi tausta. ois sopinut hyvin myös tavalliseen sooloskabaan mun mielestä.. ihan hyvä tausta kyllä muuten mutta aika rock :) Itselle tuli vähän Deep purple mieleen kun kuuntelin :) Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
hevikukko 09.09.2009 22:09:54 (muokattu 10.09.2009 01:08:48) | |
---|
Tausta on aaseedeesee, mutta mennään sen mukaan, myös soundien puolesta. =) Tästä on hyvä jatkaa. En mene poikkaroimaan taustan päälle, mutta ehkä ihan pikkusen.. pikkusen hivenen kovempaa komppia taustaksi jatkossa. Tämä on kyllä kivaa vaihtelua. Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Väsykäsi 09.09.2009 22:24:29 | |
---|
Jep tokalla kertaa se kuulostikin jo aaseeteeseeltä. Ihan kiva tausta sooloilla. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Väsykäsi 11.09.2009 20:12:27 | |
---|
Kyllä mulla on vielä paljon opittavaa. Tosin sormetkin on ihan tanan kipeät ja soitto ei suju. En tiedä mistä johtuu :( Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Norppa78 11.09.2009 20:23:34 | |
---|
Väsykäsi95: Kyllä mulla on vielä paljon opittavaa. Tosin sormetkin on ihan tanan kipeät ja soitto ei suju. En tiedä mistä johtuu :( Kantsii huilata välillä. Tullu kans soitettua viimeaikoina siihen malliin että sormet on ku vanhalla ukolla. Aika kova osanotto tässä sooloskabassa 2:ssa :) Alkaako skaboja olee jo liian tiuhaan tahtiin.. tai sit Aalataurin tarvii tehdä taas tausta ja houkutella jengi takas. |
Väsykäsi 11.09.2009 20:31:27 | |
---|
Norppa78: Kantsii huilata välillä. Tullu kans soitettua viimeaikoina siihen malliin että sormet on ku vanhalla ukolla. Aika kova osanotto tässä sooloskabassa 2:ssa :) Alkaako skaboja olee jo liian tiuhaan tahtiin.. tai sit Aalataurin tarvii tehdä taas tausta ja houkutella jengi takas. Mitään levätään just tänään kävin uuden kitaran maksamassa joten nyt soitetaan vaikka luut tulis näkyviin. Kyllä tämä skaba tästä saa tuulta purjeisiinsa kunhan vaan jaksetaan pitää purjeita ylhäällä ;) Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
aalataur 11.09.2009 20:59:37 (muokattu 11.09.2009 21:05:52) | |
---|
Vähän repesin Räkkipelin vedon alussa :D Oma veto, huoh.. Melkein plektra irtos kädestä tuossa yhdessä kohtaa, sen kuulee.. mitään muuta ei sitten irronutkaan. |
hevikukko 12.09.2009 01:13:29 (muokattu 12.09.2009 01:20:48) | |
---|
Mä kiskasin nopeesti niin huonon vedon, että on pakko päästä Hall of Shame:iin :D Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Väsykäsi 12.09.2009 08:35:51 | |
---|
Voisko ton äänestyksen laittaa pystyyn? Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
cr4b 12.09.2009 10:21:27 | |
---|
Väsykäsi95: Missä soolo? Tossa sun clipissä on pelkkä tausta. If I played that any faster, your minds would blow up. |
Väsykäsi 12.09.2009 10:35:58 | |
---|
cr4b: Väsykäsi95: Missä soolo? Tossa sun clipissä on pelkkä tausta. Mutella *lyö otsaansa*. Olin vahingossa mutettanut soolon miksaus vaiheessa. Ja koska poistin jo projektitiedoston niin meni tämä skaba ohi :( Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
cr4b 12.09.2009 10:48:00 (muokattu 12.09.2009 10:48:34) | |
---|
Harmi. No, ensi skabaan sitten... Näin jälkiviisautena sanottakoon, että kannattaa kuunnella ne kappaleet sieltä maihinnoususta vielä varmuuden vuoksi sen jälkeen kun on ladannut ne sinne. If I played that any faster, your minds would blow up. |
Väsykäsi 12.09.2009 10:50:42 | |
---|
cr4b: Harmi. No, ensi skabaan sitten... Näin jälkiviisautena sanottakoon, että kannattaa kuunnella ne kappaleet sieltä maihinnoususta vielä varmuuden vuoksi sen jälkeen kun on ladannut ne sinne. Pidetään mielessä :) Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
cr4b 12.09.2009 14:42:00 | |
---|
Tosta mun soundista ei sitte välttämättä tartte kommentoida, mä en ole vielä keksinyt miten sen saisi paremmaksi. Soundi on soitettaessa ihan hyvä, mutta kun yritän nauhoittaa sen koneelle, siitä tulee käsittämätöntä kuraa, jota sitten pitää taajuuskorjaamalla yrittää parantaa. Mulla on pelkkä tietokonemikki käytössä. If I played that any faster, your minds would blow up. |
Norppa78 12.09.2009 16:03:23 | |
---|
cr4b: Tosta mun soundista ei sitte välttämättä tartte kommentoida, mä en ole vielä keksinyt miten sen saisi paremmaksi. Soundi on soitettaessa ihan hyvä, mutta kun yritän nauhoittaa sen koneelle, siitä tulee käsittämätöntä kuraa, jota sitten pitää taajuuskorjaamalla yrittää parantaa. Mulla on pelkkä tietokonemikki käytössä. Tämä on kyllä niin tuttua, koittanut myös löytää näitä äänitys/miksaus salaisuuksia ikuisuuden. Jotenkin sen on liityttävä kuulon huijaamiseen ( panoroinnit,chorus,delayt yms ). Koska itse kitarasoundi voi olla epämiellyttävä mutta jos se on osattu miksata hyvin kappaleeseen niin ei siihen itse soundiin kiinnitä niin paljon negatiivista huomiota. Veikkaisin että tuo tietokonemikki nyt itsessään jättää taltioimatta osan "hyvistä" äänistä. Mutta on sitä joskus kuultu tuollaisen kautta otetulla nauhoituksella todella hyvää soundia. Voipi olla että se on kyllä enemmän liittynyt osaavaan miksaukseen. Offtopic : Kiitokset Aalataurille äänestyksen aloittamisesta. |
aalataur 12.09.2009 17:05:41 | |
---|
cr4b: Tosta mun soundista ei sitte välttämättä tartte kommentoida, mä en ole vielä keksinyt miten sen saisi paremmaksi. Soundi on soitettaessa ihan hyvä, mutta kun yritän nauhoittaa sen koneelle, siitä tulee käsittämätöntä kuraa, jota sitten pitää taajuuskorjaamalla yrittää parantaa. Mulla on pelkkä tietokonemikki käytössä. Ei siinä muuta vikaa ollut muuta kuin trebleä puuttui reippaasti. Minun mielestäni. |
cr4b 12.09.2009 21:08:32 (muokattu 12.09.2009 21:13:15) | |
---|
Ei siinä muuta vikaa ollut muuta kuin trebleä puuttui reippaasti. Minun mielestäni. Siinä on mutettu kaikki yli 6kHz-taajuudet :D Mä en oikeen tykkää treblestä :D Se kyllä kuulostaa noinkin paremmalta kuin ilman taajuuskorjausta. Se ei tuo tietokoneen mikki ole paras tähän hommaan, koska se särkee suht. alhaisillakin äänenvoimakkuudella ja korostaa jotenkin bassoa ja trebleä oudosti. Aikaisemmin olen saanut parhaat tulokset nauhottamalla ihan kaapin edestä laulumikillä mixerin kautta koneelle (kamat siis treenikämpällä, ei himassa). Voisi yrittää ensi skabassa virittää V-Ampin käyttöön. Veikkaisin että tuo tietokonemikki nyt itsessään jättää taltioimatta osan "hyvistä" äänistä. Mutta on sitä joskus kuultu tuollaisen kautta otetulla nauhoituksella todella hyvää soundia. Voipi olla että se on kyllä enemmän liittynyt osaavaan miksaukseen. Joo, olen samaa mieltä. Taajuuskorjaus kyllä vaikuttaa ihan todella paljon. Se on itse asiassa aika hämäävää, kun koneelta ei kuulukaan yhtään sama soundi, minkä on kuullut soittaessaan. Soundit pitää pistää sekä vahvarista että koneelta kuntoon. Mutta tää nyt menee jo aika offtopiciksi.... :) If I played that any faster, your minds would blow up. |
Jucciz 12.09.2009 21:22:55 | |
---|
cr4b: Harmi. No, ensi skabaan sitten... Näin jälkiviisautena sanottakoon, että kannattaa kuunnella ne kappaleet sieltä maihinnoususta vielä varmuuden vuoksi sen jälkeen kun on ladannut ne sinne. Kannattaa kuunnella ne jo omalta koneelta, ennenkö edes siirtelee niitä minnekään jakoon. |
aalataur 13.09.2009 17:51:57 | |
---|
Onnittelut Norpalle voitosta! Meitsi tuli toiseksi, koetan nyt vääntää jotain rankempaa matskua taustaksi kisaan #3. Muistakeehan jatkossa että jos on alle 15 osallistujaa niin on vaan 6 pistettä jaossa... pari henkilöä ei ollut hokassut. |