BigPapa 06.10.2024 21:22:50 | |
---|
-Jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan. Tällöin ei ole kyse kahdesta perättäisestä voitosta, jos kakkos sijalta vetää skaban ja voittaa seuraavan. Ihan hirvittävän vaikea ilmeisesti ymmärtää mitä tuossa tarkoitetaan. Hasako voitti 2 kertaa peräkkäin, joten mulle tuli tuo 2 sijalta skaban veto, ja nyt ilmeisen harmittavasti sija 1 ja siltä skaban voiton tuoma vetovuoro. Eipä se rautalangasta vääntäminenkään taida kaikissa tapauksissa auttaa. |
stratomaster 10.10.2024 12:23:26 | |
---|
tjj2000: Ei nyt suoraan liity skaboihin mutta liittyy kuitenkin; siis kuka soittaa soolon tähän DIY tekeleeseen? Evo versio https://www.youtube.com/watch?v=evpnCefJL3M Vähän myöhäinen vastaus, mutta tuo on Kuha satavarmasti! |
tjj2000 15.10.2024 20:20:29 | |
---|
stratomaster: Vähän myöhäinen vastaus, mutta tuo on Kuha satavarmasti! Suattaapi olla tai sitten ei, ei enää virallisesti diagnosoitu aivoviallinen voi muistaa näin vanhoja juttuja; ja sitäpaitsi Kuha on kala niinkuin hauki! :) All I hear is Hellhounds... |
stratomaster 16.10.2024 12:00:31 | |
---|
tjj2000: Suattaapi olla tai sitten ei, ei enää virallisesti diagnosoitu aivoviallinen voi muistaa näin vanhoja juttuja; ja sitäpaitsi Kuha on kala niinkuin hauki! :) Umpikiero vastaus jopa savolaisella mittapuulla! ;-) |
tjj2000 16.10.2024 20:34:40 | |
---|
stratomaster: Umpikiero vastaus jopa savolaisella mittapuulla! ;-) Vapaamuotoista ja HYVÄHENKISTÄ keskustelua..... Eikö niin? :) Tai miten sen nyt kukin ottaa, jos on ottaakseen ja mitä on ottaakseen; mä en kyllä ota yhtään mitään; ota täi jätä! All I hear is Hellhounds... |
Vesa423 24.11.2024 18:48:44 (muokattu 24.11.2024 19:51:21) | |
---|
WanhaWetäjä: Vesa423 - hyvä soundi, ehkä hitusen isolla vs tausta mutta toimii noinkin ja on aika erilainen mitä Vesalla yleensä, liekö thinline tele osasyynä, Syksyn mittaan ollut mökillä kaikenlaista projektia, ja kaivoin yli 5 vuotta treeniksellä käyttämättömänä olleen Yamaha Thr10c vahvistimen naftaliinista, hommasin mökkityyliin istuvan kangaspäällysteisen kitarapiuhan ja vein Telen mökkisoittimeksi. Tällä setillä tuli toi soolosbaveto soitettua. Ehkä siksi tosiaan soundit vähän eri kuin Amplifiren vakiopreseteillä. https://muusikoiden.net/dyn/users/183016.jpg (harmi että kuvan urkuharmooni ei ole ihan standardivireessä - olis pähee johonkin roots-skabaan vetästä tolla ;) |
WanhaWetäjä 25.11.2024 14:43:03 | |
---|
Heps, kiitokset kannatuksesta, oli kiva tausta, on viimeaikoina tullut soiteltua tuon tyylistä kun harrastebandilla on aika monta tuon tyyppistä biisia työn alla. Menee varmaan huomiseen uuden skaban aloitus, olen nyt Ahvenanmeren tyrskyissä menossa kohti Turkua eli himassa vasta joskus about 23. Saa toki laittaa skaban tulille kuka kerkee jos löytyy sopivaa taustaa, hoidan kyllä äänestyksen ja pisteet. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Vesa423 06.12.2024 16:21:17 | |
---|
Syksyn harrastebändituotannot kasassa, ja tulivat sopivasti itsenäisyyspäiväksi striimipalveluihin jakoon https://RecordU.lnk.to/je9Nge Aloitusbiisi on laulajan työpaikan YT-neuvottelutiedotteiden inspiroimaa rockia, toinen taas tyttäreni opiskeluihin liittyvän sikalaharjoittelun kokemuksia kuunnellessa syntynyttä kantrimeininkiä. Loput sitten harrastetouhun tuoman vapauden puitteissa tehtyjä monenlaisia ralleja. Ei suoraan liity skaboihin, mutta edelleen epäilen että ilman skabojen tuomaa äänittelyn opettelua ja myös säännöllisen oman soiton äänittelyn tuomaa soittovarmuutta (omien rajallisten taitojen puitteissa) ei olisi ollut edellytyksiä noita äänitellä, miksailla ja tuottaa. |
rheinone 15.12.2024 18:16:34 | |
---|
Ai hitto että jaksais taas osallistua roots-skaboihin. Onks matalan kynnyksen "roots aloittelijoille" vielä hengissä? "I am not a number, I am a free man!" |
Vesa423 17.12.2024 18:05:59 | |
---|
rheinone: Ai hitto että jaksais taas osallistua roots-skaboihin. Onks matalan kynnyksen "roots aloittelijoille" vielä hengissä? Divarikierrokset näköjään jääneet maaliskuulle 2022 ja kierrokseen 453. Nykyisillä skabojen osallistumismäärillä melkein suosittelisin ihan perus roots-skabaan osallistumista. Sullakin muistaakseni taipuu bluesit kyllä ihan asiallisesti. Toki saahan tuota vanhaa divariskabaakin kokeilla elvyttää jos vaikka tulisi uusia osallistujia mukaan. |
WanhaWetäjä 22.12.2024 21:15:59 | |
---|
Sooloskaballe vois laittaa lisäaikaa vaikka ens lauantaille saakka, on niin hyvä tausta, pahimman jouluhässäkän jälkeen ois hyvää aikaa soitella, miksei myös joulunpyhinä kun monilla on pitkät vapaat. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Ripalius 24.12.2024 19:35:36 | |
---|
Juu jatketaan osallistumisaikaa samantien sinne La 28.12. Klo21 tienoolle |
tjj2000 29.12.2024 10:04:18 | |
---|
Olen tehnyt huvikseni covereita eri jutuista, haluaako joku tehdä tähän vähän kuvioita, vaikka sähkökitara koristelut ja soolot? https://maihinnousu.net/s/34028 Sitten vaan laittaa tuotoksensa mistä saan sen noudettua ja liitettyä omaani. All I hear is Hellhounds... |
Kuha 29.12.2024 21:42:14 | |
---|
Tattis, siellä olis uutta, uudelle vuodelle. Old Fenders never die |
tjj2000 29.12.2024 21:50:46 (muokattu 29.12.2024 23:46:12) | |
---|
All I hear is Hellhounds... |
WanhaWetäjä 31.12.2024 20:54:33 (muokattu 31.12.2024 20:56:46) | |
---|
tjj2000: Välillä menee huonosti; toisinaan enemmän huonosti, jos hyvin menee niin vähän huonosti.... Vesan kanssa on nyt sitten tänään meille valmistunut soitelma, missä kuvataan kun menee ei aivan hyvin;kanssakärsiminen voi olla joskus terapeuttista, tuolla menee vielä huonommin! https://drive.google.com/file/d/1Ug … _3FOBQvT9UWtrPOL3/view?usp=drivesdk Jee, hyvä hyvä, näitä lisää...mulla on yksi suorastaan veret seisautta oma tulkinta jostain 1978-80, aihepiiri liittynee löyhästi tuohon, jos ei muuten niin vtutuksen kautta. Oletan että legendaarisilla Sammonkadun treenikämpillä Treella suoraan hatusta julistamista, en muista miten tuo on tallennettu, ehkä mikseristä kelanauhalle, kitara oli varmaan Gibson SG... https://www.dropbox.com/scl/fi/tlcb … hpq6fshkqq&st=lse1mm11&dl=0 EDIT olen pahoillani ja katson peiliin, eisss.... Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
tjj2000 31.12.2024 22:32:35 | |
---|
WanhaWetäjä: Jee, hyvä hyvä, näitä lisää...mulla on yksi suorastaan veret seisautta oma tulkinta jostain 1978-80, aihepiiri liittynee löyhästi tuohon, jos ei muuten niin vtutuksen kautta. Oletan että legendaarisilla Sammonkadun treenikämpillä Treella suoraan hatusta julistamista, en muista miten tuo on tallennettu, ehkä mikseristä kelanauhalle, kitara oli varmaan Gibson SG... https://www.dropbox.com/scl/fi/tlcb … hpq6fshkqq&st=lse1mm11&dl=0 EDIT olen pahoillani ja katson peiliin, eisss.... Koskaan ei kannata olla pahoillaan, vaan jatkaa eteenpäin! Ensi vuonnakin! All I hear is Hellhounds... |
Vesa423 01.01.2025 12:45:17 | |
---|
WanhaWetäjä: Jee, hyvä hyvä, näitä lisää...mulla on yksi suorastaan veret seisautta oma tulkinta jostain 1978-80, aihepiiri liittynee löyhästi tuohon, jos ei muuten niin vtutuksen kautta. Oletan että legendaarisilla Sammonkadun treenikämpillä Treella suoraan hatusta julistamista, en muista miten tuo on tallennettu, ehkä mikseristä kelanauhalle, kitara oli varmaan Gibson SG... Tämähän oli yllättävä... WW:n salattu punk-menneisyys 70-luvulta ;-) |
WanhaWetäjä 01.01.2025 15:46:16 | |
---|
Vesa423: Tämähän oli yllättävä... WW:n salattu punk-menneisyys 70-luvulta ;-) No joo...se jäi tuohon yhteen, joskus banditreenit lähti lapasesta ja ihan selvästä päästä. Omia progetuotoksia tuohon aikaan enimmäkseen soiteltiin. Hienoja aikoja kun oli energiaa ja aikaa tehä omaa musaa ja kyllähän se mullakin oli haaveena saada levylle noita tuotoksia, jäi yhteen omakustannussingleen tuo haave. Humpan turmio ja helppo raha vei nuoren miehen jo parikymppisenä, nyt ikää on 67v ja soittaminen maistuu edelleen harvakseltaan tanssikeikoilla ja harrastebandin kautta joka tuli kuvioihin yli 40:n vuoden jälkeen edellisestä. Nyt vedetään pop/rock henkistä 70-90 luvun osastoa, moniäänistä laulua ja jokainen laulaa myös leadia. Näitä keikkoja odotellessa... Skabat ovat olleet myös hyvin tärkeä juttu vaikka yleisellä tasolla ne ovat kovasti hiljentyneet viime vuosina. Nytkin on todella jees taustat oikeastaan kaikissa skaboissa, tuohon raskaaseen puoleen ei ihan rahkeet riitä mutta katotaan jos sinnekkin jotain saisi väännettyä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
tjj2000 01.01.2025 22:16:13 | |
---|
All I hear is Hellhounds... |