MadMatt 28.02.2009 20:27:15 | |
---|
Illu: Sonera laatua... Pitäisköhän siirtyä käyttämään maihinousu.nettiä tai jotain muuta jakelukanavaa. Mullakin on ongelma sun linkkisi kanssa. Kannattaa laittaa maihinnousuun tai johonkin muuhun. Veto jää hyvin äkkiä monelta kuuntelematta jos on liian monen mutkan takana. Nothin' but the blues |
Illu 28.02.2009 20:31:39 | |
---|
MadMatt: Mullakin on ongelma sun linkkisi kanssa. Kannattaa laittaa maihinnousuun tai johonkin muuhun. Veto jää hyvin äkkiä monelta kuuntelematta jos on liian monen mutkan takana. Joo, pitääpä tutustua tohon maihinnousuun. Hanuristahan tuo on jos ei linkit suosiolla toimi. |
Illu 28.02.2009 20:47:53 (muokattu 28.02.2009 20:49:14) | |
---|
|
MaQ 28.02.2009 21:25:21 | |
---|
Mulla toimi kaikki vedot ok. Mun veto on myös soneran letkussa, leikkö se pätkiny? Vallan oudolta moinen kuulostaa. Et MaQ ehkä huomannut mutta se mun veto oli soitettu pikkusen eri taustaan kuin kellään muilla, eli ilmeisesti BigPapa jossain vaiheessa lyhensi sitä taustaa muutaman tahdin verran sieltä alkupuolelta,,eli siinä ihan alkuperäisessä skabataustassa oli alussa muutama irtotahti ennen kuin se kuvio varsinaisesti lähti käyntiin,,, ja olikin tosi hankala keksiä mitä siihen alkuun laittaa,, Jaaps, siis soitit eri pohjaan kokonaan, piti kuunnella uusiksi. Kah ku tuota ei hoksannu kuunnellessa heti :) Sinällään tuo oli tosi omaperäsen kuulonen ku muut laski tahin ja lähti vetämään mutta sulla se alko jo aikasemmin. Ois tuo pitäny kyllä huomata. Olimpa pälli. |
Korggari 28.02.2009 21:50:06 | |
---|
Jaaps, siis soitit eri pohjaan kokonaan, piti kuunnella uusiksi. Kah ku tuota ei hoksannu kuunnellessa heti :) Sinällään tuo oli tosi omaperäsen kuulonen ku muut laski tahin ja lähti vetämään mutta sulla se alko jo aikasemmin. Ois tuo pitäny kyllä huomata. Olimpa pälli. No enpä itekkään huomannu että eräät vetää lyhyempään pohjaan kuin itte ennen kuin kuuntelin jonkun toisen vedon,,, eipähän toi BigPapakaan hirmusesti mainostanu että meni jälkeenpäin taustaa lyhentämään,, itte kerkesin lataamaan sen pidemmän version ja siihen aloin sooloa rakentelemaan |
Tuomo_ 28.02.2009 21:58:24 | |
---|
Henry Mancinin "Baby Elephant Walk" elokuvasta Hatari, mun mielestä mahtavan hieno idis! Kun mä soitan taustamusaa ja saapuu "läskejä" ämmiä paikalle, aloitan aina sen:-) Enpä tuota tietänyt. Nyt aukes sun juttu. Hyvä! Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 28.02.2009 22:04:37 | |
---|
Korggari: No enpä itekkään huomannu että eräät vetää lyhyempään pohjaan kuin itte ennen kuin kuuntelin jonkun toisen vedon,,, eipähän toi BigPapakaan hirmusesti mainostanu että meni jälkeenpäin taustaa lyhentämään,, itte kerkesin lataamaan sen pidemmän version ja siihen aloin sooloa rakentelemaan Joopa joo...taisin muutaman turhan iskun siitä alusta ottaa pois, eri tausta vai? Jos ei kelpaa ni hastakaa v...u... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
blues guitar 28.02.2009 22:11:07 | |
---|
BigPapa: Joopa joo...taisin muutaman turhan iskun siitä alusta ottaa pois, eri tausta vai? Jos ei kelpaa ni hastakaa v...u... Vaikka on kuinka vaikeeta niin turha se on täällä haistatella. Eiks tää asia ole käsitelty jo moneen kertaan!!! ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 28.02.2009 22:13:05 | |
---|
blues guitar: Vaikka on kuinka vaikeeta niin turha se on täällä haistatella. Eiks tää asia ole käsitelty jo moneen kertaan!!! tossa lukee selkeesti v...u, eli kukin täyttää sen mielikuvituksensa mukaan....vois olla vaikka viulu tms....ja on sitä asiaa näköjään käsitelty.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
J.Hollström 28.02.2009 22:14:45 | |
---|
Tossahan lukee "hastakaa v...u", eli melkein hastala vista, baby. "Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen |
blues guitar 28.02.2009 22:19:45 | |
---|
BigPapa: tossa lukee selkeesti v...u, eli kukin täyttää sen mielikuvituksensa mukaan... Voihan siitä tulla vaikka vattu mieleen. Mulle tulee kuitenkin naisen sukupuolielin tosta mieleen. Mutta sehän on terveen miehen merkki. :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 28.02.2009 22:22:10 (muokattu 28.02.2009 22:23:02) | |
---|
juki68: Tossahan lukee "hastakaa v...u", eli melkein hastala vista, baby. I'll be back.....suomeksi, olen selällään... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Korggari 28.02.2009 22:35:49 | |
---|
BigPapa: Joopa joo...taisin muutaman turhan iskun siitä alusta ottaa pois, eri tausta vai? Jos ei kelpaa ni hastakaa v...u... No kyllähän tuo tuntui lyhennettynäkin hyvin jengille kelpaavan toi tausta, eli en nyt ymmärrä sun haistatteluja siellä ,,, mitä meinaat ? Hyvinhän tohon skbataustaan siltikin tuli vetoja,, |
BigPapa 28.02.2009 22:38:18 | |
---|
Korggari: No kyllähän tuo tuntui lyhennettynäkin hyvin jengille kelpaavan toi tausta, eli en nyt ymmärrä sun haistatteluja siellä ,,, mitä meinaat ? Hyvinhän tohon skbataustaan siltikin tuli vetoja,, Joo ei niitä aina tarviikkaan ymmärtää, mukavasti on vetoja ja ihan jees hommaa. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Tuomo_ 28.02.2009 22:39:00 | |
---|
Mä oon ihan pihalla tästä biisi-jutusta. Minusta se toimi bueno. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Korggari 28.02.2009 22:39:38 (muokattu 28.02.2009 22:48:52) | |
---|
mutta olisit tietysti papa voinu selkeesti kertoa jos meet muuttelemaan taustaa sen jälkeen kun olet sen kertaalleen jo pistäny esille ladattavaksi, ei toi ny mua mitenkään haitannu eikä silleen oo mitenkään vakavaa, niin kuin ei tää skabakaan oo hirmusen vakavaa tai merkityksellistä, mutta eiks se ny olis asiallisempaa toimintaa ,, mutta haistattele sinä siellä taas kerran jos et parempaan pysty ? |
BigPapa 28.02.2009 22:48:30 (muokattu 28.02.2009 22:55:21) | |
---|
Korggari: mutta olisit tietysti papa voinu selkeesti kertoa jos meet muuttelemaan taustaa sen jälkeen kun olet sen kertaalleen jo pistäny esille ladattavaksi, ei toi ny mua mitenkään haitannu mutta eiks se ny olis asiallisempaa ? Nii, no niin no, taustaahan ei varsinaisesti oo muutettu vaan ns. sisään laskua jos aletaan pilkkua piipiä. Et MaQ ehkä huomannut mutta se mun veto oli soitettu pikkusen eri taustaan kuin kellään muilla Ihan samaan taustaan vetelit - snadisti pitemmällä introlla vaan... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Illu 28.02.2009 23:01:54 (muokattu 28.02.2009 23:03:28) | |
---|
No jopas nyt sohlaan... |
BigPapa 28.02.2009 23:39:20 (muokattu 01.03.2009 10:58:07) | |
---|
Illu: No jopas nyt sohlaan... Täs kukaa mitää sohlaa.....keeppa kuul maaan.....sitä paitti sulla on tähän mennessä paras luonnehdinta mun tzoundista tässä skabassa..8) Saundi häiritsi aikalailla kuulokuvaa, ikään kuin ääni olisi tullut onnettoman huonoista, ääntä särkevistä pikkukaiuttimista, tai jotain. Munsta tän biisin luonteeseen kuuluu todella rivot soundit. Joku on joskus rakentanut oikein äänensärkijöitäkin tälläisiin tarkoituksiin. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Illu 01.03.2009 11:25:07 | |
---|
Täs kukaa mitää sohlaa..... Kyl miä sohlasin, kun panin kommentit ja pisteet tänne jälkipyykkiin... |