Jytäurpo 26.01.2008 22:35:45 | |
---|
Jep, tekee myös Harden merkkisiä point to point vahvistimia: http://www.manetti.info/harden.jpg Ovatkos kalliitakin nuo vahvistimet? Meni meikäläiseen kyllä täydestä tuo Les Paul. Watch out mister Berry, you've been ripped off again |
Manetti 26.01.2008 22:37:45 (muokattu 26.01.2008 22:45:29) | |
---|
Ovatkos kalliitakin nuo vahvistimet? Meni meikäläiseen kyllä täydestä tuo Les Paul. Pikaviesti lähti kuin annikki tähti. Viiskymppinen pallinaama. |
Kuha 26.01.2008 23:50:09 | |
---|
Millä vermeillä oot tän tehnyt.. ? No tattis. Ruokankaan VSOP tonelabin mallinnuslootan kautta. |
willie 26.01.2008 23:53:54 | |
---|
No tattis. Ruokankaan VSOP tonelabin mallinnuslootan kautta. No niinhän se hyvältä kuulostaa..! Bassoa vuodesta 1972. |
blues guitar 27.01.2008 07:57:31 (muokattu 27.01.2008 08:37:07) | |
---|
willie: ..... Otis Rushin versio mainio, mutta tunnetumpi taitaa olla 1966 tehty Bluesbreakers with Clapton versio. Alunperin tuo albumi julkaistiin monona ja sitten 1969 stereona. Oppikirja monelle kitaristille ja basistille..... Tota Bluesbreakers lättyä tuli kyllä penskana kuunneltua paljon, varmaan siitä on tarttunu vaikutteita. Viimemmäksi tota biisiä (All Your Love) oon kuullu Seppo Valjakka & Friends:ien keikoilla. Seppo on mulle tuttu kaveri ja on antanut vinkkejä bluesin soittoon :-) http://www.myspace.com/seppovaljakka....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Illu 27.01.2008 11:15:34 (muokattu 27.01.2008 11:16:00) | |
---|
Hiukka kuitenkin yllätyksetön perusveto ja vähän hätäsen oloinen fiilis.. Tuli hieman hätäsesti sutastua, kun oli aika vähän kortilla. |
rheinone 27.01.2008 12:33:27 | |
---|
Tota Bluesbreakers lättyä tuli kyllä penskana kuunneltua paljon, varmaan siitä on tarttunu vaikutteita. Viimemmäksi tota biisiä (All Your Love) oon kuullu Seppo Valjakka & Friends:ien keikoilla. Seppo on mulle tuttu kaveri ja on antanut vinkkejä bluesin soittoon :-) http://www.myspace.com/seppovaljakka Oliki muute kovaa kamaa toi Seppo Valjakka. Loistava meininki! Kiitti linkistä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
blues guitar 27.01.2008 13:45:10 | |
---|
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Funkyshiva 27.01.2008 13:57:00 | |
---|
Meni hetki ihmetellessä kumpi on ykkös- ja kakkoskitara.. Hyvää rikasta soittoa kahdella skeballa. Ei perkele, tässähän on kolme keppiä ! Itseasiassa 4,rytmikitara ja todella minimalistinen slide on äänitetty samalla soundilla ja muussattu samaksi soundivalliksi. ;) Millä toi on vedetty, klavikordilla? Eh,eikös se ole jonkinsortin kosketinsoitin?...Ei irtoa multa moiset.Varmaan tarkotat just tota slide+rytmikitara häröilyä? Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Johnnycaster 27.01.2008 17:23:32 | |
---|
Funkyshiva, mun veto oli vissiin aika tyhjentävä? :) |
Funkyshiva 27.01.2008 17:49:16 | |
---|
Funkyshiva, mun veto oli vissiin aika tyhjentävä? :) Haha,sorry vaan,kuuntelin sen ja arvostelin paapperilla,mutta puhtaaksikirjoitus vaiheessa on simmut ruvennu harottaamaan.Illu sai sun arvostelun ja pisteen,ja kommetit Illulle jäi puuttumaan. Karmeeta sähläystä,anteeksi vaan molemmille sekoilustani. :) Korjaan tilanteen pikimmiten Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Illu 27.01.2008 19:17:30 | |
---|
Illu sai sun arvostelun ja pisteen... Ehdinkin jo tuulettaa, että jotain hyvää tällekin päivää, vaan ei. Paska päivä mikä paskapäivä. |
rheinone 27.01.2008 20:04:14 (muokattu 27.01.2008 20:15:55) | |
---|
Eh,eikös se ole jonkinsortin kosketinsoitin?...Ei irtoa multa moiset.Varmaan tarkotat just tota slide+rytmikitara häröilyä? Joo just varmaan. Oot saanu komppikitaran saundista niin jännän synteettisen kuuloisen että tosiaan luulin että se on vedetty kiippareilla. Sähköistetty akkariko se olikin? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 27.01.2008 20:09:21 | |
---|
Ehdinkin jo tuulettaa, että jotain hyvää tällekin päivää, vaan ei. Paska päivä mikä paskapäivä. Älähän nyt. Funkyshiva ansaitsis töpeksinnästä yhen miinuspisteen ja teikäläinen sen pisteen. Yhteensähän tulee 8p, sopiiko näin? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Funkyshiva 27.01.2008 20:41:29 | |
---|
Sähköistetty akkariko se olikin? Kyllä kaikki kitarat oli ihan solidbody sähkiksiä,kieltämättä aika efektoituja. Älähän nyt. Funkyshiva ansaitsis töpeksinnästä yhen miinuspisteen ja teikäläinen sen pisteen. Yhteensähän tulee 8p, sopiiko näin? Haha,mun puolesta,mutta tyhjästä on paha nyhjästä.Pistelaarissa ei oo mistä ottaa. Olishan se tietty jonkinmoinen kuriositeetti jos ainoona rootsskaban historiassa saisin loppupistemääräksi -1. =D Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
rheinone 27.01.2008 20:54:12 | |
---|
Kyllä kaikki kitarat oli ihan solidbody sähkiksiä,kieltämättä aika efektoituja. Oukei. Haha,mun puolesta,mutta tyhjästä on paha nyhjästä.Pistelaarissa ei oo mistä ottaa. Olishan se tietty jonkinmoinen kuriositeetti jos ainoona rootsskaban historiassa saisin loppupistemääräksi -1. =D Hoho! Näin yritän vain tietysti varmistaa etten jäis hännille vaikka nolla-rheinone olenkin. Alitajuisesti mutta kumminkin... All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 27.01.2008 21:29:10 | |
---|
willie: Lucille, baby do your sister's will. Lucille, baby do your sister's will. Well, you went up and married, but i love you still... Eka kierto on hiukka vaisu eikä tokassakaan vielä juhlita, mutta paranee loppua kohden, kun saadaan Lucille mukaan.. :) Nää Heinosen vedot on mainioita ja vähän niinkun odottaa, että mitäs se koiranleuka tähän skabaan on keksinyt.. Viimisessä kierrossa on maukasta kitarointia ! (Taustan bassokuvio ei ole Lucille kuvio, mutta mielleyhtymähän siitä kyllä tulee.) blues guitar: Muuten ihan ok. soittoa. Mut hieman vaisu veto mun makuun. Funkyshiva: Sopii taustaan,niin soundit kuin nuotitkin,mutta ehkä hieman liian pelkistetty vetäsy. Taisin tosiaan olla vähän liian innoissani uuden kitaran saundista, jolloin se kiistatta tärkeä sikaenergia jäi snadisti lapsipuolen asemaan eli puristamatta. Yritin kyllä keskittää reilumpaa revitystä loppuun ja avata urkua (kaulamikkiä) vikassa säkeistössä, mutta ei vissiin sitte herroille riittävästi. Sällit ei kuitenkaan kuunnellu mun vetoa kamat tarpeeks lujalla, prkl! All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Forest 27.01.2008 23:10:07 | |
---|
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Illu 28.01.2008 12:47:26 | |
---|
Olishan se tietty jonkinmoinen kuriositeetti jos ainoona rootsskaban historiassa saisin loppupistemääräksi -1. =D Joo, kieltämättä olisi aika karu kohtalo... :D |
blues guitar 28.01.2008 14:47:18 | |
---|
Tossa vielä kolmaskin. On kyl kova äijä! http://www.biisi.fi/tuotteet/tuotekortti/?albumid=513 Tota Blackbird levyä ei taida saada enää juuri mistään. Itse ostin Sepolta itseltään ja Maestro kertoi että alkoi olla viimeisiä kappaleita mitä oli enää jäljellä. Mutta saahan noi biisit tosiaankin imuroitua tuolta osoitteesta. Seppo kertoi että uusi levy on suunnitteilla, sitä odotan innolla. :-) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |