Aihe: Mnet SooloSkaba7
1 2 3 4 5
sarkjan
10.06.2004 18:15:34
No eipä tuo mitään, niin karsea oli tuotokseni näihin muihin verrattuna, täytyy seuraavalla kerralla vähän panostaa :p

Nyt sitä tiedostoa ei löydy enää ollenkaan palvelimelta. Oletko vielä mukana?
Kauppojen aukioloajoista keskusteltava myös sunnuntaisin.
Pande
10.06.2004 21:27:57

Alustavien suunnitelmien mukaan lauantaina olis viiminen soolojen palautuspäivä, äänestys alkais sitten samantien. Jos näyttää että osallistujia ei paljoa enää ilmaannu, äänestyksen voi aloittaa aikaisemminkin.

Munmielestä ne aikataulut pitää määrätä alussa ja myös pitää. Itse ainakin aion vielä nauhotella jotain tähän.
If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.
JarnoH
10.06.2004 21:29:29

Iltaa.

http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=71431

Innostuin tuossa vähän leikkimään panoroinnilla :)
Kauneus on ihmisen silimä.
sarkjan
10.06.2004 21:35:10 (muokattu 11.06.2004 08:31:39)
Munmielestä ne aikataulut pitää määrätä alussa ja myös pitää. Itse ainakin aion vielä nauhotella jotain tähän.

Ne onkin määrätty tuolla ketjun alussa. Palautus loppuu la 12.6 klo 22. Säännöissähän tosin lukee että voi olla 4-7 päivää, riippuen osanotosta. Mennään kuitenkin sitten aivan loppuun eikä tarvi hoppuilla :)
jpiir
11.06.2004 01:13:07
Tässä on taas joku hidas ja surkea esitys lisää. Soolojen soittaminen ei taida olla mun vahvuuksia.

http://www.angelfire.com/rock3/jpiir/jpiir-7.mp3
copy->paste

Kitarassakin on vähän säädöt pielessä, kuten jotkut varmaan huomaa.
- Oka -
11.06.2004 06:22:54
Noh kai se pitää tääkin räpellys tänne laittaa ennenku tuun katumapäälle :). Jotenkin tästä huomaa että tää meikäläisen tietokone-äänikortti yhdistelmä on pahemman luokan säkki kun ei onnistunut ees stereona nauhotus. Mutta koittakaa kestää.

http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=71469
sarkjan
11.06.2004 08:36:25 (muokattu 11.06.2004 20:19:40)
Jees. Löytyyhän niitä sooloilijoita vielä lisää. Hieno homma.
Pande
11.06.2004 10:14:53

Tälläkertaa oli vaikea valita erilaisista äänittämistään minkä lähettää, mutta:

http://www.cc.jyu.fi/~mkkoykka/pande-mnet7.mp3
RomeoWannabe
11.06.2004 11:15:58
Nyt sitä tiedostoa ei löydy enää ollenkaan palvelimelta. Oletko vielä mukana?

Ehheh...Tripod jostain kumman syystä on noita äänitiedostoja vastaan ja on nyt kokonaan poistanut ilmaiset kotisivutilani :p..Samalla meni siis sooloni...

No ensi kerralla paremmalla tuurilla.
Master of tilulilu.
sarkjan
11.06.2004 11:26:10
Ehheh...Tripod jostain kumman syystä on noita äänitiedostoja vastaan ja on nyt kokonaan poistanut ilmaiset kotisivutilani :p..Samalla meni siis sooloni...

No ensi kerralla paremmalla tuurilla.

Jep. Näin vähän arvelin.

Seuraavaan kertaan siis.
Hannu H.
11.06.2004 17:55:08

http://koti.mbnet.fi/hannu-h/mnetskaba/HannuH7.mp3

Tämmöstä tälläkertaa. Eipä oo oikeen mun musatyyli tämmönen funk, mutta kivaa oli jotain koittaa kehitellä tähän päälle.
"May the tone be with you"
sarkjan
11.06.2004 20:26:47 (muokattu 12.06.2004 00:24:04)
http://koti.mbnet.fi/hannu-h/mnetskaba/HannuH7.mp3

Tämmöstä tälläkertaa. Eipä oo oikeen mun musatyyli tämmönen funk, mutta kivaa oli jotain koittaa kehitellä tähän päälle.

Turha selittely pois vaan ;). Tuskin kovin monen muunkaan osallistujien varsinaisena leipälajina on funk, ei ainakaan minun, heh.

Parasta näissä 'kisoissa' mielestäni onkin se, kun saa kokeilla mitä saa aikaan jonkin ei niin omimman tyylin kanssa.

Ja hienoa jälkeä porukat ovatkin saaneet aikaan.
stratocaster
11.06.2004 21:48:09 (muokattu 12.06.2004 00:07:54)
Pitää kai sitä räpeltää vaikka on kieli poikki ja käsi kipee. Katotaan mitä syntyy.
Voimaa!! Nopeutta!!
sarkjan
11.06.2004 22:22:31
Skaban viimeinen osallistumisvuorokausi pyörähti käyntiin.

Käytännöllisenä vinkkinä tulevaisuutta ajatellen tässä kerrottakoon, jos joku ei vielä tiedä, miten Mikseri-hemmotkin saavat varmasti suoran linkin tiedostoihinsa:

Ko. linkitettävän tiedoston kohdalla Mikserissä painetaan 'hifi' -painiketta, jolloin tiedosto aukeaa esim WinAmpissa ja alkaa kuulumaan 'livenä' palvelimelta. Tällöin klikkaamalla 'file infoa' (Alt-3) paljastuu tiedoston todellinen URL. Sitten vaan copy-pastea se talteen. Näin olen itse tehnyt ja kaikki todella toimivat nyt.
Pande
11.06.2004 22:52:50

Parasta näissä 'kisoissa' mielestäni onkin se, kun saa kokeilla mitä saa aikaan jonkin ei niin omimman tyylin kanssa.

Ehdottomasti parasta antia on se että oppii (ehkä) soittamaan erilaisten taustojen päälle. Itse ollut käyttänyt ainakaan seitsemään vuoteen wahia ollenkaan ennen eilistä :)
outo_O
11.06.2004 22:59:15
paras veto oli kyllä toi mathiasandhisguitar, vähän tollanen jammaileva hendrix meininki, hyvät fillit ja niinpoispäin.. tosin ensin kirvelsi korvaa jokin efekti, sellanen hallikaiku/chorus vai mikä lie?

kuka tunnustaa olevansa tämä mathias?
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
sarkjan
11.06.2004 23:03:47 (muokattu 11.06.2004 23:06:52)
paras veto oli kyllä toi mathiasandhisguitar, vähän tollanen jammaileva hendrix meininki, hyvät fillit ja niinpoispäin.. tosin ensin kirvelsi korvaa jokin efekti, sellanen hallikaiku/chorus vai mikä lie?

kuka tunnustaa olevansa tämä mathias?

Sehän oli toi stratocaster. Hendrix tuli tosiaan mullekin mieleen.

Ai niin, kannattais nimetä tiedosto selvästi nimimerkin mukaan..
stratocaster
11.06.2004 23:13:39
Sehän oli toi stratocaster. Hendrix tuli tosiaan mullekin mieleen.

Ai niin, kannattais nimetä tiedosto selvästi nimimerkin mukaan..

Mullahan lukee toss että stratocaster. Tosin siinä kylä on matiaski. Kiitoksia vain kehuista. Saanko vielä muutta soundia?
Voimaa!! Nopeutta!!
sarkjan
11.06.2004 23:19:29
Mullahan lukee toss että stratocaster. Tosin siinä kylä on matiaski. Kiitoksia vain kehuista. Saanko vielä muutta soundia?

Saa muuttaa, muutama on näemmä muuttanut koko sooloakin, heh (se etu tästä soittolistahommelista on - varmasti aina ajantasalla)

Tuolla nimellä on nyt:

matiasandhisguitar-m.netinsooloskaba.sooloskabaan7..mp3

Laita joku selkeämpi, pliiz ;)
stratocaster
11.06.2004 23:25:01
Saa muuttaa, muutama on näemmä muuttanut koko sooloakin, heh (se etu tästä soittolistahommelista on - varmasti aina ajantasalla)

Tuolla nimellä on nyt:

Laita joku selkeämpi, pliiz ;)

Kun mä rupean lataamaan tiedostoo niin mulla tulee että: Matias_And_His_Guitar_-_stratocaster_sooloskaba7.
Voimaa!! Nopeutta!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)