balzary 03.10.2005 20:40:01 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/en5ca/bassoriffiskaba_3.pls Tossa pitäis olla playlist suorilla toimivilla linkeillä. Tekisitkö (tai joku muu joka homman handlaa) ysin jälkeen uuden soittolistan missä on nää viimesetkin osallistujat jotka nyt laittelee noita linkkejään. World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Heikki L. 03.10.2005 21:13:07 | |
---|
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
poppamies 03.10.2005 21:19:47 | |
---|
3 p Bottne80 2 p Mohkofantti 1 p Ddelay Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
jahuh0 03.10.2005 21:19:53 | |
---|
Myöhässä, eikä oo edes riffi. hieno! lepponen meininki. |
balzary 03.10.2005 21:25:23 | |
---|
Myöhässä, eikä oo edes riffi. Eemitään myöhässä, mukana on! Ja nyt ei oteta enää uusia mukaan, eli äänestys pyörähti käyntiin justiinsa! Äänestysaikaa keskiviikkoon klo 21 asti. Muutkin kuin osallistuneet saa äänestää! World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Teijo K. 03.10.2005 21:32:21 | |
---|
En5ca -3p Rijopu -2p Heikki L -1p Meinasi kuunteluväsymys iskeä tosa, pumpsuti pumpsuti. Kova taso kyllä kaikin puolin, mutta ei toi kauhean antoisa formaatti ole passo ja rumpsut. Munsta. |
Wil-J 03.10.2005 21:38:18 | |
---|
3p: Botne 80 2p: Bize 1p: Heikki L Kova taso! Omani hävettää suunnattomasti. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
J.Hollström 03.10.2005 21:39:52 (muokattu 03.10.2005 21:40:03) | |
---|
En5ca -3p Rijopu -2p Heikki L -1p Arva anto siis miinuspisteitä. On se hurja. |
Teijo K. 03.10.2005 21:40:36 | |
---|
Arva anto siis miinuspisteitä. On se hurja. Muille kaikille mehua ja piparia. Munsta. |
Wil-J 03.10.2005 21:41:05 | |
---|
Muille kaikille mehua ja piparia. Kiits. Oot RatiKaali Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
rijopu 03.10.2005 21:47:01 | |
---|
3p: Heikki L (Tän kuuntelin 5 kertaa peräkkäin) 2p: Bize 1p: En5ca Tosimiehet leikaavat itse takatukkansa!
kalamies#14 >-)))> |
Samu S. 03.10.2005 22:01:25 | |
---|
Oli vähän etukäteen semmonen meininki, että ttu en5calle en kolmea pistettä anna, liian ilmeistä, mutta minkäs tolle teki. en5ca, oot kova. vitun kova. Elikkästen: 3 pistettä: en5ca Sitte tulikin tiukka kisa bizen ja botne80:n välillä. Molemmilla hienot riffit, bizellä tuntuu toi melodia olevan bassonsoitossa hallussa. Tässäkin taas tuommonen koukku. Jees. Mutta toi botnen vetäsy on silti enempi mun mieleen, sitä jaksoi kuunnella loopissa vaikka kuinka. Siis: 2 pistettä: botne80 1 piste: bize Ittelleni annan 5 miinuspistettä! Seer-o - pelkkää säveletöntä nylkytystä! |
Botne80 03.10.2005 22:25:37 | |
---|
3p. Seer-O Tälläin sitä bassoa pitää soittaa. Tarkkaa työskentelyä. 2p.Fisted Krister Vähällä paljon. Kivat painotukset. 1p.DDelay Tykkäsin soundin ja riffin yhteensopivuudesta. -isolla ja isosti- |
J.Hollström 03.10.2005 22:47:17 | |
---|
Basso-osaston Jone Nikula iskee: Niskamies: Hyvää meininkiä. Soundi ei ihan miun makuun. Riffi oli kans hyvä. Fisted Krister: Mukava riffi. Soundi vähän samaa sarjaa kuin Niskiksellä, eli nauhaton meininki. Soitto hyvää. Hughes: Soundissa murinaa. Soitto ja riffi parhaassa kolmanneksessa, tähän menessä. Ei vaan tosi jees, hyvää pompsuttelua. Poppamies: Beatles tyyppinen panorointiratkaisu, koko pashna left-kanavaan. Mut riffinä tommonen perusrokkiromppiin menevä kierto. HC.Pälä: Hurja soundi, surina "hieman häiriköi kuntelutunnelmaa. Hieman levottoman feelis tossa vedossa, ehkä himpun yliyrittämistä mukana. En5ca: Helvetin hyvä, tosin tuotannollisesti tämä tekee vähän hallaa noille perinteisille vedoille, kun esim. rumpusoundia on kirkastettu ja laitettu muuta maustetta joukkoon. Mut hyvin sää vedät. Joku edellinenkin skaba hyytyi siihen kun En5ca kävi nykäsemässä on vedon. Ei tarvinnut edes äänestää. Wil-J: Takas maan pinnalle. Ei oo helppoo ton edellisen jälkeen kyllä tulla lauteille. Vähän niiko meikälainen olis lämppärinä... Mut aika samaa kaavaa tää riffi esim. noi minun ja Poppiksen vedot, peruskamaa. Soittokin hieman hapuilee. Bize: Nuhatommalle vedellään taas menemään. Minä en oikeen osaa näitä arvostaa, kun toi soundi ei oo se mistä itse tykkään. Soittona hyvää ja riffikin ihan ok, mut ei säväyttänyt. Kai toi En5ca kummittelee vielä taustalla. Seer-O: Perus groovemeininkiä alkuosiossa, b-osassa vähän härömpää kamaa. Soitto toimii, ja soundissakin on särmää. Typhus: Nyt on kyllä piuhat väärissä rei'issä, menee suoraan b-rappuun tämä soundi. Mut kun tuolta taustalta yrittää kuunnella, niin riffi on sitä peruskamaa (kuten omani). Temetius: Raikkaan kuuloinen, ainakin ton edellisen jälkeen. Aika simppeli riffi. Mutta kivasti vedetty. Soundi ehkä himpun liian hifi. Rattledad: Basso vähän liian hiljaa noihin rumpuihin verrattuna, ja rummut menneet hieman särölle jossain prosessin vaiheessa. Soittona hieman varovaisen oloista, vai hämääkö tämä mieto volume. Semmosta perusjamittelukamaa. JukkaPena: Rumpuja hieman kihistetty. Riffi ihan kelpokamaa, mielenkiintoisia sävelkulkuja. Soitto toimii myös. Soundi aikas kiva myös. Jahuh0: Reggaeurkuu kaiulla. Toi basso jäi nyt hieman ton muun kikkailun taakse, mut yritän keskittyy nyt siihen erikseen. Soundista ei oikeen osaa sanoo, mut kyllä se tässä toimii. Bassoriffinä aika simppeli. Nää oli siis bassoriffiskabat ja yritän arvoida pelkästään sitä. Kokonaisuutenahan tämä oli ihan mukava. Rijopu: Soolospotti, riffi jäi nyt tästä toisarvoiseen asemaan, mut jos se on toi säröliutus, niin se on tosi jännittävän kuuloinen. Laadukas pläjäys, ei siin mitn. Möhköfanttimies: Alussa joku vatkain päällä, joka jää itse riffin alkaessa pois. Ihan kelvokasta riffittelyy, hieman sleepaa toi basso ajoittain. Taiminkiin voi siis jatkossa laittaa efforttii reenatessa. Soundi snadisti muhjuinen. DDelay: Särömeisinkii. Kyllä mä tossa mukana nytkyttelin, eli toimii. Tätä ois varmaan kiva tanssia. Botne80: Soundi tumppuinen, mutta soitto hyvää, samoin riffi. Toimii. Bassbeast: Olen sen verran mummoutumassa tuon perkeleen bassodadan takia, että ihan tämmönen kiree soundi ei minuun enää purasa. Pienenä olisin varnaan vielä tykänny. Soitto ok, ja riffissä ideaa, mut ei ihan pistesijoille kurkottele. Heikki L.: Tuplabassomeininkiä. Taustalla soinnutusta ja päällä soolomaista riffittelyä. Soundi jees, soitto jees, idikset jees, meininki jees. Siis tosi jees! Jäi pyöriin tohon taustalle kun zoomailin ja funtisin pisteitä. Pisteitä: 3p: En5ca (tuotantoteknisistä syistä huolimatta) 2p: Heikki L. 1p: Seer-o Ja kaikki muutkin oli hyviä. Miksi itse sankari / balzary ei vetänt mitn? |
balzary 03.10.2005 22:50:20 (muokattu 03.10.2005 22:50:51) | |
---|
Ja kaikki muutkin oli hyviä. Miksi itse sankari / balzary ei vetänt mitn? Tietokoneongelmia, ei oo jaksanu säätää. (Uskottelen omaavani muutakin elämää...) e: kiva että jaksat kommentoida aina kaikkien vedot! World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
rattledad 03.10.2005 22:55:47 | |
---|
3p: Heikki L. - Selvästi paras. Taustakin bassolla soitettu. Tuli mieleen bändi jota kuulin äskettäin.... Kiireetöntä, melodista, hienoa. 2p: Seer-O - Puhdas bassoraita ilman lisäapuja, väliosa toimi mainiosti ja oktaaveri oli sopiva mauste siihen paikkaan. Ei liian kaavamainen eikä toisaalta liian konstaileva. 1p: En5ca - Yhtä hyvä kuin viime kerralla... Kunniamaininnat: Botne80 - muuten hyvä, mutta riffi ei kehittynyt (pitäsikö sen edes?) Rijopu - mainio särö/oktaavi/nauhaton 'synasoundi', sooloilussa vähän petraamisen varaa; varmaan oli kiva leipoa tuota kasaan Bize - hyvää soittoa nauhattomalla, turhan konstikas riffi minun makuuni |
J.Hollström 03.10.2005 23:20:33 | |
---|
ei toi kauhean antoisa formaatti ole passo ja rumpsut. No seuraava skaba sitten siten, että soitetaan kaikki muu valmiiks ja bassot pitää vetää siihen? Olen ymmärtäväni niin, että jotkut tahot ei pidä tätä minään kun vedellään pelkkiä riffejä. Voin hoitaa taustan jos halutaan näin. |
Samu S. 04.10.2005 08:03:50 | |
---|
No seuraava skaba sitten siten, että soitetaan kaikki muu valmiiks ja bassot pitää vetää siihen? Olen ymmärtäväni niin, että jotkut tahot ei pidä tätä minään kun vedellään pelkkiä riffejä. Voin hoitaa taustan jos halutaan näin. Hehe, hemmo = sisäpiiri ja Ördä = jotkut tahot. Mutta hyvä idea tuo minusta on. Tuohon annettuun "taustaan" voisi keksiä jotain muutakin kuin rumpukompin. Siinä efunkelistin järkkäämässä ekassa bassojamissahan oli vähän jotain pianoo ja kitarakurlutusta, niiden kanssa oli kiva naittaa omia juttujaan. Seer-o - pelkkää säveletöntä nylkytystä! |
balzary 04.10.2005 08:59:47 | |
---|
Mulla löytyy tarvittaessa kokonaisia biisejä, voin niistä riipiä bassot pois. World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Karlsson 04.10.2005 09:11:36 | |
---|
No seuraava skaba sitten siten, että soitetaan kaikki muu valmiiks ja bassot pitää vetää siihen? Olen ymmärtäväni niin, että jotkut tahot ei pidä tätä minään kun vedellään pelkkiä riffejä. Voin hoitaa taustan jos halutaan näin. Joo, ootte kaikki paskoja. Eivvaan, jotenni mieltäisin että ihan oikeeseen biisiin bassojen vetäminen kertois ehkä miten kukakin vetäis tositoimissa. Mikä munsta olis mielenkiintoisempaa ku riffien keksiminen pelkän rupnutaustan päälle. Mutta ihan sama, emmä osallistu kuitenkaa, kunha länkytän! Buhhahahaah! "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |