BigPapa 08.02.2009 11:15:54 | |
---|
Ihan sama saatana äänestelkää ketä tykkäätte, nää oli toistaseks mun osalta tässä nää kekkerit. No mikäs nyt? Sullahan menee ihan mukavasti tossa ja hyvin soitettu vielä. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Johnnycaster 08.02.2009 11:19:52 | |
---|
En mä tänne pisteitä tullu keräämään vaan palautetta soitosta, sekä hyvää että huonoa. Siitä kiitos kommentoijille. Toki kiitos myös pisteistä. Itse en aio äänestää kun siitä ei tule kun sanomista. |
blues guitar 08.02.2009 11:22:49 | |
---|
Ihan sama saatana äänestelkää ketä tykkäätte, nää oli toistaseks mun osalta tässä nää kekkerit. Älä häivy minnekään, sulla on ollut hiton hyviä vetoja, nyttenkin yksi parhaista. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 08.02.2009 11:24:04 (muokattu 08.02.2009 11:31:14) | |
---|
En mä tänne pisteitä tullu keräämään vaan palautetta soitosta, sekä hyvää että huonoa. Siitä kiitos kommentoijille. Toki kiitos myös pisteistä. Itse en aio äänestää kun siitä ei tule kun sanomista. Ihan vapaasti vaan äänestämään. Kyllä maailmaan möykkää mahtuu. Ei tää edelleenkään oo niin vakavaa. Tälläisiä hajahuomioita vaan kaikesta. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Tuomo_ 08.02.2009 11:31:42 (muokattu 10.02.2009 08:39:26) | |
---|
Olen vuoden verran seurannut rootskaboja ja osallistunut aika moneen skabaan sinä aikana. Mun motiivi on ollut saada uutta näkemystä soittooni ja antaa toisillekin omaa subjektiivista palautetta heidän vedoistaan. Asemani on sikäli helppo, kun olen ikämiehiä ja itsetunto kouliintunut ajan saatossa. Kavereitani ei täällä ole ja sen vuoksi tiedän saavani todellista palautetta vedoistani. Alan tietää, missä oma soitto kulkee. Vielä kaipaan sitä, että runsaasti pisteitä saavat (pallinaamat) alkaisivat antaa enemmän palautetta muille sanallisessa muodossa. Näitä vakio-pallinaamoja, joille heitän tän vastuun on mm. Kuha, MadMatt, BigPapa ja stratomaster, bluesguitar, johnnycaster.... Näin he voisivat omalta osaltaan tukea muiden kehittymistä ja kaikki hyötyisivät. Toki muidenkin vakiovetäjien arvioita arvostan. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 08.02.2009 11:37:11 (muokattu 08.02.2009 11:38:42) | |
---|
Olen vuoden verran seurannut rootskaboja ja osallistunut aika moneen skabaan sinä aikana. Mun motiivi on ollut saada uutta näkemystä soittooni ja antaa toisillekin omaa subjektiivista palautetta heidän vedoistaan. Asemani on sikäli helppo, kun olen ikämiehiä ja itsetunto kouliintunut ajan saatossa. Kavereitani ei täällä ole ja sen vuoksi tiedän saavani todellista palautetta vedoistani. Alan tietää, missä oma soitto kulkee. Vielä kaipaan sitä, että runsaasti pisteitä saavat (pallinaamat) alkaisivat antaa enemmän palautetta muille sanallisessa muodossa. Näitä vakio-pallinaamoja, joille heitän tän vastuun on mm. Kuha, MadMatt, BigPapa ja stratomaster, bluesguitar, johnnycaster.... Näin he voisivat omalta osaltaan tukea muiden kehittymistä ja kaikki hyötyisivät. Toki muidenkin vakiovetäjien arvioita arvostan. Silloin tällaiset sirtsukkeet ja nafnafit voisivat rauhassa piipittää mitä haluavat. Tää on ihan hienoa, että asioista voidaan keskustella, sitävartenhan tää ketju on olemassa. Sen verran tohon kommentointiin, että yritän kommentoida äänestämäni soolot jos jaksan. Mulla vie voimia mielialalääke ja nukahtamisnappi. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
blues guitar 08.02.2009 11:40:18 | |
---|
Ketähän toi tarkottaa, toi herkkänahkasuus? Jos mun vedosta nyt sattuis olemaan sitä negatiivista palautetta edes, niin olis kiva kuulla mitkä jutut siinä nyt tökkäs, vois jotenkin ehkä sit hiffata, että miten näitä vetoja arvotetaan, kun niitä äänestetään. Tässähän tulee valla skitso fiilis, että heitteleekö mun taso näin paljon skabasta skabaan. Meikäläisen arvostelussa sun vetos oli tälläkertaa sellainen yhden pisteen arvoinen. Mutta kun halusin antaa noille kolmelle 2 niin ei jäänyt enää niitä yksiä pisteitä jäljelle. Nafnaf antoi sulle negatiivista palautetta vireestä ja se oli hänen oma käsityksensä asiasta. Jos tiedät että ongelmaa ei ollut, niin anna mennä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos", mitä siitä enään tarvii täällä jälkeenpäin itkeä. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 08.02.2009 11:44:16 | |
---|
Nafnaf antoi sulle negatiivista palautetta vireestä ja se oli hänen oma käsityksensä asiasta. Niin, tämä ei ollut ihan kuitenkaan se asia mihin tässä on kiinnitetty huomiota. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
blues guitar 08.02.2009 11:48:50 | |
---|
Vielä kaipaan sitä, että runsaasti pisteitä saavat (pallinaamat) alkaisivat antaa enemmän palautetta muille sanallisessa muodossa. Näitä vakio-pallinaamoja, joille heitän tän vastuun on mm. Kuha, MadMatt, BigPapa ja stratomaster, bluesguitar, johnnycaster.... Kiitos kunniasta! Itse en kyllä tunne kuuluvani tohon (pallinaama) porukkaan. Taidot ei yksinkertaisesti riitä. Joskus olen yrittänyt palautetta antaa, mutta on mulle tosi vaikeeta kun ei ole yhtään minkäänlaista teoriapohjaa tohon soittamiseen :( ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
blues guitar 08.02.2009 11:51:18 | |
---|
Niin, tämä ei ollut ihan kuitenkaan se asia mihin tässä on kiinnitetty huomiota. Vaan mikä? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Johnnycaster 08.02.2009 11:51:40 (muokattu 08.02.2009 11:52:33) | |
---|
Vielä kaipaan sitä, että runsaasti pisteitä saavat (pallinaamat) alkaisivat antaa enemmän palautetta muille sanallisessa muodossa. Näitä vakio-pallinaamoja, joille heitän tän vastuun on mm. Kuha, MadMatt, BigPapa ja stratomaster, bluesguitar, johnnycaster.... Kiitos kunniasta! Itse en kyllä tunne kuuluvani tohon (pallinaama) porukkaan. Taidot ei yksinkertaisesti riitä. Joskus olen yrittänyt palautetta antaa, mutta on mulle tosi vaikeeta kun ei ole yhtään minkäänlaista teoriapohjaa tohon soittamiseen :( Mä en kuulu kyllä myöskään, eiks se vaadi jo vähän ikääkin :) edit: vakionaama voin olla, jos tässä naamassa mikään on vakiota :D |
Tuomo_ 08.02.2009 11:52:18 (muokattu 08.02.2009 11:53:25) | |
---|
mutta on mulle tosi vaikeeta kun ei ole yhtään minkäänlaista teoriapohjaa tohon soittamiseen :( Ei siinä teoriaa tarvita, kokemus- ja fiilispohjaa kylläkin. Olet varmaan sinäkin kitaraasi muutaman tunnin elämäsi aikana hieronut ;) Samat sanat Johnnycasterillekin. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
blues guitar 08.02.2009 12:01:15 (muokattu 08.02.2009 12:01:51) | |
---|
Ei siinä teoriaa tarvita, kokemus- ja fiilispohjaa kylläkin. Olet varmaan sinäkin kitaraasi muutaman tunnin elämäsi aikana hieronut ;) Samat sanat Johnnycasterillekin. Onhan sitä jo tähän ikään mennessä tullu hierottua. Iän puolesta voisin kyllä pallinaama jo ollakin :) Tietenkin voisin fiilispohjalta kommentoida tyyliin " Hyvä meno", "Vähän tökkii" tyyliin. mutta kun tollaisesta kommentoinnista ei taida olle kenellekkään mitään hyötyä soitannallisesti. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 08.02.2009 12:05:29 (muokattu 08.02.2009 12:06:11) | |
---|
Vaan mikä? No tahtah tossa siitä mainitsikin. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
blues guitar 08.02.2009 12:12:11 | |
---|
No tahtah tossa siitä mainitsikin. Haluutsä muuttaa sääntöjä? Täähän on sun ideoima koko skaba. Elikkä enempi tonne sooloskaba suuntaan. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 08.02.2009 12:16:14 | |
---|
Haluutsä muuttaa sääntöjä? Täähän on sun ideoima koko skaba. Elikkä enempi tonne sooloskaba suuntaan. Joo, en oo mitään sääntömuutoksia ajamassa, mutta......sitä vaan, että roots-skaban henkeen ei must kuulu ihan kaikenlainen toiminta. Monenlainen toki, mutta kai tässäkin jotkut sopivuuden rajat on, mikäli sellaisia on. Ihan niinkuin aistisin jonkinlaista negaatiota.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Sirtsuke 08.02.2009 13:10:08 | |
---|
Kuin lasten leikkiä on tämä keskustelu. Poistun äänestämästä. Roots-miehen täydellinen päivä on se, että nukkuu pitkään, leikkii lasten kanssa, pitää vaimon hyvällä tuulella, soittaa skittaa, syö hyvää ruokaa ja tekee loistavan biisin. |
latuska90 08.02.2009 13:18:52 | |
---|
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
BigPapa 08.02.2009 13:42:23 (muokattu 08.02.2009 13:43:07) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
BigPapa 08.02.2009 13:47:17 (muokattu 08.02.2009 13:51:08) | |
---|
Protesti ja äänet pois Protesti? Täh!!!.....:) Pitäkää kisanne. Eiköhän vaan pidetä edelleenkin.....montas kertaa nafnaf on osallistunu soittajana näihin? Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |