Forest 23.01.2009 23:25:55 | |
---|
Mä ainakin jammailen ihan jammailun vuoksi koska kitaran soitto on mukavaa ja rentouttavaa enkä lataa skaba-taustoja koneelle pelkästään minuutin soitto rupeamaa varten... Se jammailu nimenomaan on näiden skabojen parasta antia. Sitten kun rupeaa äänittämään eikä valmista synny kirveelläkään ja pitäis jo lähteä ruokakauppaan ja iltavuoroon ja kitarakin on ihan epävireessä ni sit ei oo enää kivaa... "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
blaekie 23.01.2009 23:26:13 | |
---|
Oot tainu blaekie vetää ton kokonaan uusiks ;) onks toi edes se sun alkuperäinen kilpailukappale ? - ei taida olla ? - mut onhan toiki sen verran hyvä veto että saat pitää sen mun antaman pointsin :) Ei kyl toi on se ihan sama 8D, vanha linkki ei vaan toiminu enää, kävin hakeen uuden mikseristä. Oma vikas mitäs annoit pisteen :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Korggari 23.01.2009 23:29:28 | |
---|
Ei kyl toi on se ihan sama 8D, vanha linkki ei vaan toiminu enää, kävin hakeen uuden mikseristä. Oma vikas mitäs annoit pisteen :-) No oot joka tapauksessa sen pointsin ansainnut, pidä hyvänäs :) |
haukkis 23.01.2009 23:31:33 | |
---|
Ai niin, Papalle isot onnittelut, pääsit säkin miehen ikään, mä olen jo..... Noista äänityksistä: mä olen vetänyt Blues Jr:lla mikitettynä kerrostalossa !!!, siksi ei kai niin vahvoja soundeja löydy, mutta ainakin soitto on tarttunut kovalevylle! Kovasti täällä on Albertin tyyliin vedelty ja mikäs siinä, kunnioitan myöskin suuresti, vaikka en jaksanut tähän rokkihommaan nyt ruveta. Katsotaan sitten seur. skabaan. Ain't nothing the blues can't cure... |
BigPapa 23.01.2009 23:33:29 | |
---|
Ai niin, Papalle isot onnittelut, pääsit säkin miehen ikään, mä olen jo..... Noista äänityksistä: mä olen vetänyt Blues Jr:lla mikitettynä kerrostalossa !!!, siksi ei kai niin vahvoja soundeja löydy, mutta ainakin soitto on tarttunut kovalevylle! Kovasti täällä on Albertin tyyliin vedelty ja mikäs siinä, kunnioitan myöskin suuresti, vaikka en jaksanut tähän rokkihommaan nyt ruveta. Katsotaan sitten seur. skabaan. Nii mulle tuli se 51 täyteen nyt...vähän sellasta välivuosimeininkiä tän 50 ja 60 välillä.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
blaekie 23.01.2009 23:37:30 | |
---|
Nii mulle tuli se 51 täyteen nyt...vähän sellasta välivuosimeininkiä tän 50 ja 60 välillä.... Joo papalle onnittelut vaan, ite oon vielä täällä "neljänkympin" puolella. 45 tulee kesällä täyteen. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Korggari 23.01.2009 23:40:04 (muokattu 23.01.2009 23:40:29) | |
---|
Joo papalle onnittelut vaan, ite oon vielä täällä "neljänkympin" puolella. 45 tulee kesällä täyteen. Mikähän täällä rootspuolella mahtaa olla kilpailijoitten keski-ikä, varmaan jotai about 40 v ? |
Urmas Potkuri 23.01.2009 23:41:18 | |
---|
Nii mulle tuli se 51 täyteen nyt...vähän sellasta välivuosimeininkiä tän 50 ja 60 välillä.... Perästä hiihdetään. Neljäyheksän tulee mittariin toukokuussa. Onhan se mahdollista, että meikäläisenkin elämäntyylillä vielä viisikymppiä menee rikki. Minä tiijän kaeken, vuan en ossoo mittään! |
Korggari 23.01.2009 23:42:49 | |
---|
Mikähän täällä rootspuolella mahtaa olla kilpailijoitten keski-ikä, varmaan jotai about 40 v ? Syöksylaskijoita kaikki tyynni,, |
BigPapa 23.01.2009 23:47:11 | |
---|
Syöksylaskijoita kaikki tyynni,, tähhhh.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Korggari 23.01.2009 23:50:17 | |
---|
tähhhh.... se on se hassisen koneen hittibiisi,,, |
BigPapa 23.01.2009 23:52:37 | |
---|
se on se hassisen koneen hittibiisi,,, Joo tiän...oon soittanu Kinnusenkin kanssa....ei täs vielä alamäkee lasketa...ollaan vast puolivälis huippuu...hehehe Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 24.01.2009 00:21:34 (muokattu 24.01.2009 00:22:19) | |
---|
Mitä sviduu...nyt jo? juu oltii se eka viikonloppu kines. mä oon Ilmavoimien TK:ssa Hallissa, AUKissa amekkina. onks kukaa konkareista ollu samas? Ride On Mules. |
MaQ 24.01.2009 12:21:39 (muokattu 24.01.2009 13:17:45) | |
---|
Mikähän täällä rootspuolella mahtaa olla kilpailijoitten keski-ikä, varmaan jotai about 40 v ? 40,05 on takana tätä kirjavaa elämän polkua. Ja yhä haavena että oppis joskus soittamaan :) Vähän hevahtava soundi mutta mallikas tatsi. Yrittäminen ja onnistuminen hyvässä balanssissa Lujassa on näköjään nuo tilulilu hevi juuret ku vaikka koittaa päästä niistä irti niin aina ne puskee esiin soitossa tai saundissa |
mickey76 25.01.2009 16:26:43 | |
---|
Olipa muuten kovia vetoja tämänkertaisessa (60) kisassa! Aika kiireellä jouduin oman vetoni rykäisemään ja enemmän meni aikaa Toneportin kanssa soundin hakemiseen, kuin itse soittoon. Kerralla sisään ruotoineen ja nahkoineen ja se oli siinä. Pikkuvirheitä, mutta älyttömästi alkoi naurattaa ja hymyilyttää, kun oman vetäisyni kuuntelin ennen tallentamista - tällaisia lisää! Krk valitteli soundini tunkkaisuutta. Olihan se vähän tummanpuhuva, soitin tällä kertaa tuolla Epi Dotilla ja yritin etsiä sellaista tukkoon ajetun putkivahvistimen makuista Keep on knockin' -soundia, hoho! Toneportista? Har har! Ja kiitosket Illulle pisteestä! Taisipa olla jo toinen piste mulle näissä kisoissa ikinä! ;) "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein |
dieter 25.01.2009 16:39:50 (muokattu 25.01.2009 16:40:22) | |
---|
Pisteytys on kyllä samalla sekä hyvä että huono asia.. Näistä jutuista on kuitenkin kilpailu kaukana ja hyvän fiiliksen perässä mennään, joten ihmisten hengentuotteiden keskinäinen arvottaminen on ikävää. Toisaalta taas hyville vedoille on kiva osoittaa kunnioitusta, vaikka sitten pisteillä ja onhan se mukavaa saadakin niitä pisteitä :) Ite olen kovin otettu saamistani kehuista näin uutena osanottajana. Ja hyvä ilmapiiri tässä kisassa muutenkin, kyyberjammailu tuo ihmisiä yhteen entisaikain bluusjointtien lailla :) Mutta kuten tuolla on moni kirjoittanutkin, jokaiselle kuuluisi piste! |
latuska90 25.01.2009 16:46:20 | |
---|
Ja mikäli tuo numero nimimerkkisi perässä (en jaksanu tarkastella profiilista...) kuvastaa syntymävuottasi, niin todella hyvin vedät ikäiseksesi! =) Kyllä asia on näin. Ja kiitoksia vain. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
blues guitar 25.01.2009 19:59:58 | |
---|
(On kelpo Speysiden tuote Glenfiddich, vaikka olenkin samaa mieltä kanssassi islayn nestemmäiseen runouteen vertaillessa. Speysideläistä maistelin itsekin, Balveniekin on kelpo tuote.) Velimies lähti käymään Hollannissa ja kysyi olisko toiveita tuomisten suhteen? Vastasin: "Lagavulin" Oliko hyvä valinta? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
dieter 25.01.2009 20:06:42 | |
---|
Velimies lähti käymään Hollannissa ja kysyi olisko toiveita tuomisten suhteen? Vastasin: "Lagavulin" Oliko hyvä valinta? No henkilökohtainen mielipiteeni on, että hyvän valinnan teit. Turvetta, savua ja bluesia.. :) |
Sirtsuke 25.01.2009 20:13:18 (muokattu 25.01.2009 20:18:20) | |
---|
Tästä skabasta tulee sellainen fiilis, että vedot haluaa ajatella live- keikalla, ja miten ne sitten kolahtaisivat nuppiin. Fiilis menee usein tekniikan ohi. Ps. viskisivut ovat erikseen - älkää sekoittako hyviä asioita;-)) Mullakin sisko lähti Leville tunturihuoraksi, työntämään kapulaa turistien peffaan, mutta se on jo eri juttu. |