baron 21.03.2005 21:10:13 | |
---|
Tuu siekin Parooni mukaan skabaan! PS: Et sunkaan oo menny laittaa pirssiäsi myyntiin nettiautoon: http://www.nettiauto.com/viewVehicl … pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@search=Etsi Peijoona vie kun näyttää tuo linkki tulevan miten sattuu, mutta siellä on Baron Cruiser myynnissä ;-) Joo, tietenkin mun kun kerran Suomen halvin. En näköjään oo saanut edes mun äänitysohjelmaa asennettua uudelle PC:lla ja siihen pitää vielä hakea netistä päivitykset. Pannaan työn alle. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
olazabal 22.03.2005 09:05:15 | |
---|
Mistä musamies toi sun soundi oli revitty? Oli siis aika hyvä tollanen jazz -lymy meininki siinä. Mulla oli b4. Oon vaan aika paska säätämään sitä, osaan tehdä just yhenlaisen hyvän soundin. |
musamies 22.03.2005 09:50:22 (muokattu 22.03.2005 09:53:44) | |
---|
Mistä musamies toi sun soundi oli revitty? Oli siis aika hyvä tollanen jazz -lymy meininki siinä. Mulla oli b4. Oon vaan aika paska säätämään sitä, osaan tehdä just yhenlaisen hyvän soundin. Mä revin saundit siitä B4:sesta myös! Voisin repiä myös oikeista generaattoriuruista, mutta eipä viitsi niitä ruveta leslien kanssa kerrostalossa huudattamaan. Mul on siihen B4:seen erilaisia "generaattoreja" ja noi oli mallia "dirty", paljon skannerivibraattoa ja paljon "amount" äänen alkuräpsähdystä. Tuossa oli leslie pysähdyksissä säätämällä nopeus pysähdyksiin ja välillä vähäksi aikaa nopea nopeus päälle. Siit sais kivemman kuuloisen kun lisäisi aavistuksen kaikua esim. tolla PSP PianoVerb:illä, joka on ilmainen: http://www.pspaudioware.com/ |
BaariMikko 22.03.2005 23:19:07 | |
---|
Laitoin helpossa sävellajissa, ettei joudu käyttämään mustia.. Öh? Kummalla meistä on jäänyt transponointi päälle? "There are painters who transform the sun to a yellow spot, but there are others who with the help of their art and their intelligence, transform a yellow spot into the sun." -Pablo Picasso Ärlä #004 |
Notefix 23.03.2005 11:19:14 (muokattu 23.03.2005 11:22:07) | |
---|
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
WanhaWetäjä 23.03.2005 11:29:20 | |
---|
Ei se haittaa! menoks vaan! Hienoa stuffia. Tässä on mun osuuteni: www.kolumbus.fi/xenoble/skabanote.mp3 HOHOO!!! Ooksä ottanut Baronilta tunteja...ei vaan,toihan kuulosti ihan vanhalta Doorsilta,melkein,mutta hyvä toi oli kyllä,pitäskö munkin laittaa joku humppapuolen osasto tohon,mites toi käytännössä tehään???Kun en omaa kotisivua enkä ole mitään musanäytteitä never väsännyt!? |
baron 23.03.2005 11:31:53 | |
---|
HOHOO!!! Ooksä ottanut Baronilta tunteja...ei vaan,toihan kuulosti ihan vanhalta Doorsilta,melkein,mutta hyvä toi oli kyllä,pitäskö munkin laittaa joku humppapuolen osasto tohon,mites toi käytännössä tehään???Kun en omaa kotisivua enkä ole mitään musanäytteitä never väsännyt!? Downloadaa tausta, soita päälle, muuta MP3:ksi ja lähetä vaikka mulle sähköpostin liitteenä The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
Notefix 23.03.2005 11:40:14 | |
---|
tohon,mites toi käytännössä tehään???Kun en omaa kotisivua enkä ole mitään musanäytteitä never väsännyt!? Mukaan vaan!! Sendaa baronille tai sitten mikseri.net:iin voi lähettää. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
philias23 25.03.2005 18:38:23 | |
---|
|
olazabal 27.03.2005 16:27:27 | |
---|
okei, philias veti aika kovaa kamaa! beverly hilsin kyttä vilahti siellä, mahtavaa siis. |
Fuzzy Boner 27.03.2005 19:10:08 | |
---|
Olet kirjoittanut keskusteluun 7555 kirjoitusta |
keyboardplayer 28.03.2005 23:15:17 | |
---|
menikös aika jo umpeen vai...? aattelin että saako äänestää jo...? kolme parasta ja perustelut...vai? |
Fuzzy Boner 28.03.2005 23:20:54 (muokattu 28.03.2005 23:21:10) | |
---|
menikös aika jo umpeen vai...? aattelin että saako äänestää jo...? kolme parasta ja perustelut...vai? eiei. Mä aion viel osallistua. Antakee pari päivää aikaa että pääsen johonkin mis on mahkut nauhottaa toi. Olet kirjoittanut keskusteluun 7581 kirjoitusta |
WanhaWetäjä 28.03.2005 23:23:46 | |
---|
eiei. Mä aion viel osallistua. Antakee pari päivää aikaa että pääsen johonkin mis on mahkut nauhottaa toi. Joo,mäkin haluun mukaan,no Baron laitto mun soolon sinne kun mulla ei oo viä tota tunnusta tonne mikseri.nettiin,notta kuunnelkaa toki,kun humppahemmo tekee taidetta ;-)) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
keyboardplayer 28.03.2005 23:40:12 | |
---|
ai ai ku oli hauska soolo wanhallawetäjällä...menee arvostelu vaikeeks :D |
mr.muzak 29.03.2005 00:30:13 | |
---|
ai ai ku oli hauska soolo wanhallawetäjällä...menee arvostelu vaikeeks :D Täällähän on vaikka mitä...pitäisköhän itekin väsää..hmm.. |
Salkku 29.03.2005 02:56:35 | |
---|
Jaahas... Ihan kivat taustat... Mihinkäs sitä pitäis sitten lähetellä niitä sooloja?? Varmasti luki tuossa aikasemmin mutta enhän minä huomannut... :) Kuivana kakkoseen, koska kakkonen on ykkönen! |
Salkku 29.03.2005 02:59:37 | |
---|
Öh? Kummalla meistä on jäänyt transponointi päälle? Nooo... Mitä sitä nyt tommoseen takertua.. :) Hyvältä tosiaan kuullostaapi tuo tuommonen... Kuivana kakkoseen, koska kakkonen on ykkönen! |
Salkku 29.03.2005 03:03:38 | |
---|
Kuivana kakkoseen, koska kakkonen on ykkönen! |
Padre 29.03.2005 13:36:56 | |
---|
Eikös phileaksen lopussa ollu "jätkän oma kulta (sun lempesi on tulta)" vai mikäs sen biisin nimi nyt olikaan. Mut ekana tuli se Axel F. ja sitten välillä kymppitonnia. Kerrassaan mainiota :0)! Eksyin minäkin tänne kosketinsoitin sivulle, kun bändiin etsitään kosketinsoittajaa. Käykääpä kuuntelemassa demot osoitteessa www.auringonasema.cjb.net , jos kiinnostaa ja taustalaulut onnistuu... One for all n' all for fun!:D |