Aihe: Mnet sooloskaba 4
1 2 3 4 5 6 7 8
PomppoK
18.04.2004 14:34:14

Sain loistoidean, mutta sovittamistyö on kovastikin vaikea... kuulette sitten, mikäli onnistun enkä joudu soittamaan jotain tylsähköä naama kurtussa väännettyä hissiä.
"I've been busier than a one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
ninos
18.04.2004 22:52:41

Nii, en ollu varma että kumpaan piti se linkki pistää, ni pistetään sitte molempiin:

http://members.lycos.co.uk/kaimat/N … nos%20-%20MNet%20Sooloskaba%204.mp3
PULU
Jucciz
18.04.2004 23:07:58
Nii, en ollu varma että kumpaan piti se linkki pistää, ni pistetään sitte molempiin:

Käytetään tuota toista threadia teosten julkaisemiseen ja pyhitetään tämä muuhun aiheeseen liittyvään keskusteluun niin ei mene puurot ja vellit ihan sekaisin.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
ninos
18.04.2004 23:20:26

Selevä!
PULU
Miikathebest
19.04.2004 12:03:21

Tää on kyllä huono systeemi, kun kommentoimisen pitäisi tapahtua eri paikkaa, kuin ilmoittautuminen.
Sinnehän on jo kommentoitu vaikka kuinka paljon.
Parempi olisi, kun olisi 1 ja ainoa thred, jossa puitaisiin kaikki hommat. Seuraavaa kisaa ajatellen...

Tänään tulen luultavasti nauhoittamaan oman häröilyni.
Ota se mikä on paras!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Jucciz
19.04.2004 12:55:35
Tää on kyllä huono systeemi, kun kommentoimisen pitäisi tapahtua eri paikkaa, kuin ilmoittautuminen.
Sinnehän on jo kommentoitu vaikka kuinka paljon.
Parempi olisi, kun olisi 1 ja ainoa thred, jossa puitaisiin kaikki hommat. Seuraavaa kisaa ajatellen...

Tänään tulen luultavasti nauhoittamaan oman häröilyni.

Ei avauduta. Jos kaikki sitoutuis tähän systeemiin, skaban järjestäjän ois paljon helpompi poimia soolotekeleet yhdestä lyhyestä threadista kun huomattavasti pidemmästä, jossa suurin osa on joutavaa välikommentointia. Seuraavan kisan järjestäjä muuttakoon käytännön asioita haluamaansa suuntaan. Osallistujat keskittyköön soolosuorituksiin ja sääntöjen noudattamiseen.
Mazah
19.04.2004 13:51:56

http://peavey.mine.nu/mp3/other/jucciz4.mp3

Laitetaan tämä omakin räpellys nyt sitten..

Mahtavaa! Taitaa olla selvää kuka tän skaban voittaa... Juututaan hirveeseen jatsi kierteeseen tän homman kanssa kun Jucciz voittaa joka skaban ja kukaan muu ei osaa soittaa sen pohjien päälle...
Mutta minä olen Kissanainen?
Hannu H.
19.04.2004 14:21:25 (muokattu 19.04.2004 14:21:41)

Mun mielestä olis järkevämpää et taustan tekijä ei saa osallistua ku sehän voi ottaa vaikka jostain oman bändin biisistä soolon taustaksi ja soittaa sen siihen hienoksi suunnitellun soolon...
"May the tone be with you"
Herra Rapu
19.04.2004 14:23:57 (muokattu 19.04.2004 14:24:12)

Mun mielestä olis järkevämpää et taustan tekijä ei saa osallistua ku sehän voi ottaa vaikka jostain oman bändin biisistä soolon taustaksi ja soittaa sen siihen hienoksi suunnitellun soolon...

Tälleen sivustaseuraajana oon ainaki saanu käsityksen että taustantekijä jäisi sivuun. Tai toi ainaki tuntuis hyvin loogiselta ja reilulta muita osanottajia kohtaan. Mitäs mieltä Jucciz?
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Jucciz
19.04.2004 14:32:34 (muokattu 19.04.2004 14:34:34)
Tälleen sivustaseuraajana oon ainaki saanu käsityksen että taustantekijä jäisi sivuun. Tai toi ainaki tuntuis hyvin loogiselta ja reilulta muita osanottajia kohtaan. Mitäs mieltä Jucciz?

En edes aikonut osallistua. Kunhan kokeilin itsekin, voiko tuon pohjan päälle oikeasti soittaa jotain. :) En siis ole mukana kisassa muuten kuin järkkärinä, mutta työtäni saa toki kommentoida.

Parissa aikaisemmassa kisassa itse kisan tekijäkin taisi osallistua, ellen väärin muista. Yhdessä ainakin. Mulle on lopultakin ihan sama, mitenkä sovitaan.
Herra Rapu
19.04.2004 14:34:04

En edes aikonut osallistua. Kunhan kokeilin itsekin, voiko tuon pohjan päälle oikeasti soittaa jotain. :) En siis ole mukana kisassa muuten kuin järkkärinä, mutta työtäni saa toki kommentoida.

Työsi oli rapia. :)
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
vaurio
19.04.2004 14:39:18
mistä löytää ohjelman jolla voi soittaa samaan aikaan ku nauhottaa?
hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!!
Volle
19.04.2004 14:52:34

Kristal on tarkoitukseebn sopiva ilmaisohjelma.

http://www.kreatives.org/kristal/
Nam.
Jucciz
19.04.2004 14:57:38

Taitaa olla lähinnä kiinni äänikortin kyvyistä (Full-duplex) sekä ajureista. Mikäli kortti ei ole yli 10 vuotta vanha, sillä todennäköisesti onnistuu hyvinkin. Softalla ei ole käytännössä muuta väliä kuin se, että toisia on mukavampi käyttää kuin toisia. Helpoin tapa lienee pistää tausta pyörimään Winamp:iin ja soittaa päälle suosikkinauhoitusohjelmallaan siten, että äänilähteeksi on äänikortin mikserisoftasta valittu "What U hear", "mix" tai vastaava pykälä, jolloin sekä linjasisääntulo että aaltomuotoinen ulostulo taltioituu samaan pakettiin nauhoitettaessa.
Mazah
19.04.2004 14:58:19

Parissa aikaisemmassa kisassa itse kisan tekijäkin taisi osallistua, ellen väärin muista. Yhdessä ainakin. Mulle on lopultakin ihan sama, mitenkä sovitaan.

Se taisi mennä niin että pohjan tekijä sai osallistua mutta siltä vähennettiin jotain pisteitä. Mun mielestä se on toimiva systeemi jos peräkkäisiä voittoja rajoitetaan. Esim. kahden voiton jälkeen täytyy pitää kisa väliä. Mutta se tuo taas vähän lisää monimutkaisuutta. Eli riippuu siitä kuinka yksinkertaisena tää halutaan pitää.
Miikathebest
19.04.2004 15:20:06

Se taisi mennä niin että pohjan tekijä sai osallistua mutta siltä vähennettiin jotain pisteitä. Mun mielestä se on toimiva systeemi jos peräkkäisiä voittoja rajoitetaan. Esim. kahden voiton jälkeen täytyy pitää kisa väliä. Mutta se tuo taas vähän lisää monimutkaisuutta. Eli riippuu siitä kuinka yksinkertaisena tää halutaan pitää.

Eikö niin olisi hyvä, että ei mitään vähennyksiä ja kaikki saavat osallistua. Jos sama voittaa 2 kertaa peräkkäin, niin sitten toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan.
Näin voisi ehkä rajoittaa mahdollisia voittoputkia.
Ota se mikä on paras!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Ekespylly
19.04.2004 15:37:01

Vähän niinkuin Matti Nykänen on sanonut: "Vaikka on kakkonen on ykkönen!"
Mazah
19.04.2004 15:51:25

Eikö niin olisi hyvä, että ei mitään vähennyksiä ja kaikki saavat osallistua. Jos sama voittaa 2 kertaa peräkkäin, niin sitten toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan.
Näin voisi ehkä rajoittaa mahdollisia voittoputkia.

Kannatan.
Jucciz
19.04.2004 16:45:33

Niin no.. ihan sama kai se on sitten. Ollaan sitten mukana: tuskinpa tuo lirutukseni mikään erityinen ääniharava olisi kuitenkaan. Säännöissähän luki kyllä, että kaikki saa osallistua, eli siis joka ikinen. Täytyy mummollekin vihjaista... äh, ei se mitään kyllä soita. :)
Jucciz
19.04.2004 16:54:27
Todella paha pohja... Täytyy myöntää että nyt tipahdettiin kärryiltä pahemman kerran...

Yksi tyylikkäimmistä suorituksista ellei jopa tyylikkäin tähänastisista. Onnistuit tavoittamaan erittäin paljon sitä fiilistä, mitä tahdoinkin tämän pohjan päälle soitetussa soolossa olevan. Soundikin erittäin mukava ja maanläheinen. Ekan fraasin viimeinen pitkä nuotti aiheutti semmoisen "JES!"-reaktion. Juuri tätä! :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)