Illu 28.10.2010 00:05:45 | |
---|
BigPapa: Kai sen pitäisi ison miehen itsekin osata ratkaista. Emmiä tiiä, miä oon niiin sekaasin. Maailma pyörii, enhän minä edes tiedä missä minä asun. |
BigPapa 28.10.2010 00:06:49 (muokattu 28.10.2010 00:09:45) | |
---|
Illu: Emmiä tiiä, miä oon niiin sekaasin. Maailma pyörii, enhän minä edes tiedä missä minä asun. A mist sie tuut, oot sie iha järjissäis. Nyt myö männää ja jätetää tää ketju hommailemmaa iha iteksee. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Illu 28.10.2010 00:11:06 | |
---|
BigPapa: A mist sie tuut, oot sie iha järjissäis. Nyt myö männää ja jätetää tää ketju hommailemmaa iha iteksee. An miul se konepistool, tuu sie lippaan lattaajaks. |
BigPapa 28.10.2010 00:16:29 (muokattu 28.10.2010 00:17:58) | |
---|
-Mis sie oikein kovaa tiluttajaa tarvitset täs siul on sellanen -Aloitukset ovat pahimmat. Ota pari kaveria ja vedä semmoinen vartin instrumentaalisetti, että me saamme ohjelmiston kasaan -Otan straton, särkijän, nauhakaiun ja wah wah pedaalin Parivaljakko asetti pedaalit asemiin ja multisoittaja viritteli kitaraa rumpalia evästäen. - Painelet pedaaleita ohjeiden mukaan ja tarvittaessa annat kieliä ja plektroja sitä mukkaa kun mie niitä sären. -Sieltä hyö tulloo, kun neonvalo osuu tuon ensimmäisen turakaisen kaljuun, niin silloin lähtee Näin, mutta nyt tosiaan siirtykäämme halukkaat tuonne omaan ketjuun jatkamaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
baron 28.10.2010 00:22:40 (muokattu 28.10.2010 00:23:24) | |
---|
Aika jännä että isot tähdetkin tuntee vetoa divarisarjaan. Kait tää sitten oli tarpeellinen. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BigPapa 28.10.2010 00:23:45 (muokattu 28.10.2010 00:28:56) | |
---|
baron: Aika jännä että isot tähdetkin tuntee vetoa divarisarjaan En ole osallistumassa, eikä täällä tietääkseni tähtiä ole, tulin hieman toppuuttelemaan ilmassa olevaa konfliktia. Ja parempi olis jos Baron ei enää hämmentelis soppaa, joka on jo jäähtymässä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
baron 28.10.2010 00:36:18 | |
---|
BigPapa: En ole osallistumassa, eikä täällä tietääkseni tähtiä ole, tulin hieman toppuuttelemaan ilmassa olevaa konfliktia. Ja parempi olis jos Baron ei enää hämmentelis soppaa, joka on jo jäähtymässä. No löytyiskö mullekin joku sarja, divari 2? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Illu 28.10.2010 00:37:06 (muokattu 28.10.2010 00:37:51) | |
---|
baron: No löytyiskö mullekin joku sarja, divari 2? Puulaakisarja? Edit: Piano soimaan ja skabaamaan. |
BigPapa 28.10.2010 00:44:24 (muokattu 28.10.2010 00:47:00) | |
---|
baron: No löytyiskö mullekin joku sarja, divari 2? Tarkoitin sanallista hämmentämistä, senkun veät pianolla niin että morkoonit soi. Nyt mie meen tonne toiseen ketjuun, terve. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
baron 28.10.2010 01:22:00 (muokattu 28.10.2010 01:22:14) | |
---|
Sattuneesta syystä haluaisin kysyä mitkä on vaatimukset että tähän skabaan saa osallistua? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Grugi 28.10.2010 08:24:19 | |
---|
baron: Sattuneesta syystä haluaisin kysyä mitkä on vaatimukset että tähän skabaan saa osallistua? Siellä ne "vaatimukset" lukee skaban säännöissä. Jos koet vaikka olevas liian paska tonne liigaan niin sitte soittelet divarissa. ;) SDMF |
Tuomo_ 28.10.2010 10:46:10 (muokattu 28.10.2010 10:47:02) | |
---|
Ja vielä ihmettelitte miksi porukkaa on lähtenyt täältä?? Sitten jouduitte riitojenne vuoksi muodostamaan tänne tämän divari-liigan?? Ei tätä tuon vuoksi ole perustettu. Itse olen huonompi soittaja ja on hyvä, että nekin, jotka ovat tasoani tai vielä kokemattomampia voisivat uskaltaa uusina soittajina laittaa tuotoksiaan arviointiin ja kehittyä. Suosittelisin nyt ottamaan peilin käteen. Huomiokaa että olen itse UUSI täällä. Olen lukenut teidän aikaisempia posteja(joista jo kirjoitin hiukan järkyttyneenä). Mestaroiminen verkkokeskustelussa aiheuttaa usein sekaannusta. Samoin yleistäminen. Teidän tehtävänä olisi pitää uudet kiinni skaboissa, luoda ns.hyvää henkeä..toivottaa tervetulleeksi. Siis meidän kaikkien, koskee myös Tjuhanaa. Tunnette toisenne ja ette ehkä loukkaannu jos esim.NM.Illu tokaisee Blackielle: "haista sää vaan v-ttu!"" tms. Mä ja monet muut..MONET(!!) muut ei tunne teitä ja teidän sisäpiiri v-ttuilua. On uhkarohkeata lähteä uudelle heittelee tollasta tekstiä mitä esim. Illu teki. En ole tosikko, hiukan vaan ymmälläni ja siinä fiiliksessä että tänne ei uusia kaivata.
Tänne nimenomaan kaivataan uusia. Muutenhan tämä on turha skaba. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
arppah8 28.10.2010 13:50:26 | |
---|
Haha, täällähän on vielä hurjempi meininki kuin tuolla pallinaamaskabassa! Sikäli mikäli se edes on mahdollista :D Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
TJuhana 28.10.2010 14:34:30 | |
---|
Pyydän mitä kohteliaimmin anteeksi ylilyöntejäni. Nyt hävettää vähän. Tänne pitäis laittaa se alkolukko. Tuli vähän Sandelsia otettua, eipä niin paljoa mutta sen verran että kirjoitukset täällä vähän kärjistyi omassa nupissa. Anteeksi vaan kovasti :( |
blaekie 28.10.2010 15:49:09 (muokattu 28.10.2010 15:49:31) | |
---|
Emmä kyllä usko että täällä olis koskaan kukaan mitään ottanu, en ainakaan muista, vai miten se menikään ;) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
JapanFender 28.10.2010 17:34:35 | |
---|
BigPap kiteytti asian hyvin. Joka sarjassa keskitytään omaansa. |
J.Hollström 28.10.2010 20:03:20 | |
---|
Saisko vielä semmosen "Divaritason keskustelua roots-skabasta" -topicin erikseen, niin kaikki vois kirjuutella sit sinne. |
padaa@dadaa! 29.10.2010 18:44:20 | |
---|
Menipäs tämänkin skaban keskustelu villiksi. Samanlaisen taustan käyttö kuin varsinaisessa skabassa on ihan perusteltua kun sitä kerran toivottiin. Alko -ja pirilukon vaatisi varmaan tämä keskustelu jatkossa. Tai sitten vaan yritetään käyttäytyä. |
BigPapa 29.10.2010 18:46:36 | |
---|
padaa@dadaa!: Menipäs tämänkin skaban keskustelu villiksi. Samanlaisen taustan käyttö kuin varsinaisessa skabassa on ihan perusteltua kun sitä kerran toivottiin. Alko -ja pirilukon vaatisi varmaan tämä keskustelu jatkossa. Tai sitten vaan yritetään käyttäytyä. No se on vähän kiikun kaakun. kun varsinaisen skaban vetäjä sen taustan kanssa työn tekee. Moraalisesti hiukan arveluttavaa. (ehkä osittain sarkasmia) For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Korggari 29.10.2010 18:51:01 (muokattu 29.10.2010 18:55:46) | |
---|
padaa@dadaa!: Menipäs tämänkin skaban keskustelu villiksi. Samanlaisen taustan käyttö kuin varsinaisessa skabassa on ihan perusteltua kun sitä kerran toivottiin. Alko -ja pirilukon vaatisi varmaan tämä keskustelu jatkossa. Tai sitten vaan yritetään käyttäytyä. Minun ymmärtääkseni se koheltaminen mitä tällä palstalla vähän aikaa sitten esiintyi johtui sitten kuitenkin pelkästään väärinymmärryksestä yms, mutta kyse ei ollut sellaisesta tahallisesta väärinymmärryksestä, vaan enempikin siitä ihan tavallisesta kohelluksesta mitä nyt kyllä esiintyy ihan millä hyvänsä keskustelupalstalla. Ja padaa@dadaa, jos en nyt ihan väärin muista niin kylläpä olet ittekkin joskus välillä täällä ihan samalla tavalla koheltanut , että asennappa vaan se alkolukko ihan ekana omaan näppikseesi :) |