2541 24.03.2010 20:53:13 | |
---|
hemmo: Antx, mutta suurin osa soffistanne on meleko karseita. Nuissa ei ees ottaisi tirsoja, saati sitten ettoneita. Paras kaverini nukkuu aina tolla sohvallani. Alasti, jos mahdollista, ja nykyään on. |
BigPapa 24.03.2010 20:53:28 (muokattu 24.03.2010 21:00:41) | |
---|
--------------------------------- For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Teijo K. 24.03.2010 20:54:29 | |
---|
MPU: Mut loppujen lopuksi kyllähän tosi sohvamiehen tuntee, oli sillä alla mikä tahansa sohva. Löhöily ja rakkauden työt lähtee miehestä, ei se ole sohvasta kiinni. Toki jos sohva tuntuu hyvältä ja inspiroi käyttäjänsä hienoihin suorituksiin on se omistajalleen just "se" sohva. Marko Jep. Oon tehnyt itekin pari sohvaa, tosin toi on kaupallinen tuote mikä on kisassa mulla. Vähän samantyyppisiä. Mukava harrastus. Ekan sohvani tein yläasteella puukässän tunneilla. |
J.Hollström 24.03.2010 20:57:56 | |
---|
Teijo K.: Jep. Oon tehnyt itekin pari sohvaa, tosin toi on kaupallinen tuote mikä on kisassa mulla. Vähän samantyyppisiä. Mukava harrastus. Ekan sohvani tein yläasteella puukässän tunneilla. DIY-sohvat puuttuu vielä skabasta. |
BigPapa 24.03.2010 20:59:52 (muokattu 24.03.2010 21:13:23) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
JussiKoo 24.03.2010 21:02:21 | |
---|
J.Hollström: DIY-sohvat puuttuu vielä skabasta. Entäs kopiot? Ei ole tullut vielä yhtään lawsuitia vastaan. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
MPU 24.03.2010 21:08:21 | |
---|
Rock-Ola: Entäs kopiot? Ei ole tullut vielä yhtään lawsuitia vastaan. Aito kiinanpaska on jo tuossa mun sohvassa edustettuna. Mahtaakohan ihan totta puhuen olla kovin laajalti harrastettua tuollainen huonekalukopiointi? Luulisi jotain Artekia kopioitavan jo Kiinassa. Entä Behringer-tyyliset sohvat? Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
sirdickyj 24.03.2010 21:32:43 | |
---|
Noni, muiakin kattoi noita soffan kuvia, ku tuli toi Hemmon soffa niin sano "eihän toi o sohvaa nä'hnykään, eli tolla Hemmolla ei o sohvaa ollenkaan" Häviäjä on jo tiedossa. Tiukempaa linjaa |
hemmo 24.03.2010 21:35:48 | |
---|
sirdickyj: Noni, muiakin kattoi noita soffan kuvia, ku tuli toi Hemmon soffa niin sano "eihän toi o sohvaa nä'hnykään, eli tolla Hemmolla ei o sohvaa ollenkaan" Häviäjä on jo tiedossa. Mäh oon trendinluoja ja sie oot aina perässähiihtäjä, kulzi Huippulia! |
Antti K. 24.03.2010 21:46:21 | |
---|
J.Hollström: Näyttää aika antoisalta, takaapäin. Eikö? Itse asiassa en kehtaa tässä sanoa, mutta arvatkaapa mitä tänä aamuna about 6:40 tapahtui tuossa sohvalla (levitettynä vuodeasentoon)? Muusikon "paras" ystävä... |
aho 24.03.2010 21:48:27 | |
---|
Rock-Ola: Ahon löytö on kyllä aika kova veto. Mikähän tommosen arvo nykyään on. Onko jouset alkuperäiset? Kaikki on alkuperäistä ja itseasiassa tuokin on levitettävä. Istuimen alla on taivutettavat rautaiset jalat. Hardware toimi hienosti ja kunto lähes mint edelleen. Päällisessä näkyy kilsat, mutta niin pitääkin. Arvokkaasti vanhennut. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
2541 24.03.2010 22:03:16 | |
---|
Antti K.: Eikö? Itse asiassa en kehtaa tässä sanoa, mutta arvatkaapa mitä tänä aamuna about 6:40 tapahtui tuossa sohvalla (levitettynä vuodeasentoon)? Peittelit Telebasson uudelleen, kun peitto oli piehtaroinnista johtuen hieman huonosti. |
jaakonam 24.03.2010 22:22:07 | |
---|
Tässä on nyt sitten meikäläisen kilpailusuoritus. Elikkästenhän siinä on kahden hengen sohva vintage-presarilla, Tytti Timangilla ja noin 42 hevosvoimalla (tarkkaa lukua on vaikea laskea kun osa tyynyistä on nurinpäin). Aktiivipeli elikkäs hifilaitos, elikkäystikänkän avautuu vuoteeksi käden käänteessä ja tarpeen vaatiessa. Peukkutuet elik käsinojat ovat irti, muuten täysin modaamaton orkkispeli. Ikää laitteella on 4 vuotta eli uustuotantoa, mutta koeajot on tehty. Roudausta helpottavat jalat, joista kahdet on itse asiassa pyörät. Elikäs kevyellä etunojalla himmeliä liikuttaa vaikka yhdellä kädellä. Kovempaa käyttöä varten pyörät on lukittavissa, elikkäs kunnon ryttyytyskin käy. Kaiken huipuksi se on rockuskottava, koskapa sohvan nimi on raikkaasti Easy Wing, elikkähynkin tietenkin yhdistelmä kahdesta klassikosta, Easy Livingistä ja Little Wingistä. Tytti Timangi edustaa retroa. Heilutaan siinä 80-luvun alkupäissä, ehkä vm. 82-83. Tarkkaa tietoa ei ole, mutta liikuttavuusarvo on ihan huipussaan. Presari on vähän harvinaisempaa erikoismallia, son '75 mallin Candy Apple Green mätsäävällä headstockilla ja kusenkeltaisella pleksillä. Sen verran mehukas peli, että snadeja kuolavaurioita saattaa näkyä pinnassa vilkkaiden öiden jälkeen. Kaiken huippulina todellista vintagea on seinällä. Vuoden 1915 alkuperäiskunnossa oleva koulutaulu, josta näkee hevosen syvimmän olemuksen ja sen parhaimman, joka päätyy ajoittain (lukekaa vaikka HK:n paketin kyljestä) meetwurstiksi. I rest my case - lepään roudauslaatikossani. http://jaakonam.kuvat.fi/kuvat/Sohvat/easywing.jpg"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
omarklah 24.03.2010 22:27:16 | |
---|
Jumankauta - tää voittaa - varpaat mukana!!! Ekstiätuanoikato... |
BassoSisko 24.03.2010 22:38:08 | |
---|
|
JussiKoo 24.03.2010 22:40:14 | |
---|
BassoSisko: Mä en nyt voinut vastustaa kiusausta.. Kuvassa on tosin nyt vain mun varabasso. Siinä plektra ja kaikki, että kitaristitkin tajuais että se on aito basso. ;) http://dl.dropbox.com/u/5588469/soffa.jpg Jotain speksei tosta soffasta pitäis saada. Onko orkkisosilla ja sillee. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
hemmo 24.03.2010 22:43:27 | |
---|
Rock-Ola: Jotain speksei tosta soffasta pitäis saada. Onko orkkisosilla ja sillee. Näyttää kyllä ihan reuhattavalta, munsta Huippulia! |
J.Hollström 24.03.2010 22:44:24 | |
---|
BassoSisko: Mä en nyt voinut vastustaa kiusausta.. Kuvassa on tosin nyt vain mun varabasso. Siinä plektra ja kaikki, että kitaristitkin tajuais että se on aito basso. ;) http://dl.dropbox.com/u/5588469/soffa.jpg Siisti peli. Ominaisuudet varmaan kohdillaan. |
BassoSisko 24.03.2010 22:51:17 | |
---|
Rock-Ola: Jotain speksei tosta soffasta pitäis saada. Onko orkkisosilla ja sillee. Nooh, suht sieluton nyky soffa, mahtuu kaks leveesti miten päin vaan. Soffa painaa niin että ronskimpikin karju kyykähtää etukumaraan, ei sitä kyllä kauheesti tartte kanniskella.. mut saa toki jos on tarvetta vuodattaa ylimääräistä testosteronia johonki. |
BassoSisko 24.03.2010 22:53:24 | |
---|
J.Hollström: Siisti peli. Ominaisuudet varmaan kohdillaan. Varabasso on hyvä, ääni lähtee herkästi ja on pehmeä. |