Aihe: Bassolinjaskaba 30 - äänestys
1 2 3 4 5 6
Zep Howe
06.09.2009 10:09:13
juki68: No mut jos poppis diggaa?

No sit se meneeki hankalaksi. Tehkää sellaset omat nuottiviivastot missä niitä tahtiviivoja on siirretty kaks milliä eteenpäin.
sirdickyj
06.09.2009 10:09:36
Seppo Hovi: ..Voit liittää tuon tohon sun allekirjoitukseen: Väärin -> Eksoottisen kuulonen

liitänkin

ennen se oli "itämaisen kuuloinen"
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
sirdickyj
06.09.2009 10:29:50
vedin äkäseen Sepin laittamaan juttuun uusiks, vannon etten käynyt vakoilemassa tota "oikeeta" kohtaa, mutta MUN MIELESTÄ tämä on näin;

http://maihinnousu.net/s/?song_id=4978
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
öl m
06.09.2009 10:34:06
sirdickyj: vedin äkäseen Sepin laittamaan juttuun uusiks, vannon etten käynyt vakoilemassa tota "oikeeta" kohtaa, mutta MUN MIELESTÄ tämä on näin;

Nyt menee oman käsitykseni mukaan kohilleen.
http://www.mikseri.net/users/?id=85003
J.Hollström
06.09.2009 10:40:00
sirdickyj: vedin äkäseen Sepin laittamaan juttuun uusiks, vannon etten käynyt vakoilemassa tota "oikeeta" kohtaa, mutta MUN MIELESTÄ tämä on näin;

Hyvä päivitys. Vaihetaanko? ;o)
sirdickyj
06.09.2009 10:42:25
juki68: Hyvä päivitys. Vaihetaanko? ;o)

ai et toi ois mun veto? ei vaihdeta, ton ekan vedin, ja sillä mennään.

hassuinta on, että se on kerännyt jo 2 pistettä.

tota lehmänkelloa vasten ei enää olis voinukaan soittaa väärinpäin, se on niin markkeeraava. tyhmälle täytyy takoa rytmiä selkään.
sirdickyj
06.09.2009 10:43:23

siis en käynyt vakoilemassa muiden linjoja.
J.Hollström
06.09.2009 11:12:47
sirdickyj: hassuinta on, että se on kerännyt jo 2 pistettä.

11. Hemmo anto 9.
poppamies
06.09.2009 12:27:28

Mutta... tuo on paljon huonompi salsa mitä se eka veto !!!???
Vittuun kaikki lehmänkellon ja muut kellopelit. Se eka vain oli oikealla fiiliksellä ja juurikin sellainen elävä mitä kuuluukin olla. Tämä uusi veto on vain niin tyypillinen suomalainen osuma. lattari musa ei oo matematiikkaa eikä sitä opeteta Sibeliuksen ammattikoulussa. Kaikki tieto on lantiossa. Ei päässä.
G strings are for strippers!
vvokkolainen
06.09.2009 12:36:52
Seppo Hovi 4 pistettä. Tamperesoundi se on mikä toimii!!!
Ainakin tässä ollaan kaikkien aivan perinteisimpien Heavy/poppis bassotusten ulkopuolella.
sirdickyj
06.09.2009 12:41:48
poppamies: Mutta... tuo on paljon huonompi salsa mitä se eka veto !!!???
Vittuun kaikki lehmänkellon ja muut kellopelit. Se eka vain oli oikealla fiiliksellä ja juurikin sellainen elävä mitä kuuluukin olla. Tämä uusi veto on vain niin tyypillinen suomalainen osuma. lattari musa ei oo matematiikkaa eikä sitä opeteta Sibeliuksen ammattikoulussa. Kaikki tieto on lantiossa. Ei päässä.

ehkä on lantiossa, mut soitappa nyt tota mun juttua tota lehmänkelloa vasten, aika erikoishommaa tulee.

mä en sitä lehmänkelloa noteerannut ekaks, ja jos sitä ei tuolla olis, niin toi mun eka veto ois jees. mutta sehän tekee ton jutun, merkkaa kaapin paikan, ja sitä ei voi jättää huomiotta.
vvokkolainen
06.09.2009 12:41:48
The fish ja 2 pistettä. Menee sunnuntai ihan kivasti tälleenkin kuunnellessa ostosTV kappaleita.
sirdickyj
06.09.2009 12:44:14
vvokkolainen: The fish ja 2 pistettä. Menee sunnuntai ihan kivasti tälleenkin kuunnellessa ostosTV kappaleita.

ei sun pisteitä noteerata ku roiskit mihin sattuu.

kuuntele ne vedot ja laita kaikki samaan kirjotukseen tai älä tee mitään.
J.Hollström
06.09.2009 12:54:07 (muokattu 06.09.2009 12:54:22)
vvokkolainen: Seppo Hovi 4 pistettä. Tamperesoundi se on mikä toimii!!!

Onx Seppo täältä mansesta? Mä luulin että se on stadin kundei.
J.Hollström
06.09.2009 12:56:32
poppamies: lattari musa ei oo matematiikkaa eikä sitä opeteta Sibeliuksen ammattikoulussa. Kaikki tieto on lantiossa. Ei päässä.

Diippii shittii.
sirdickyj
06.09.2009 13:08:51
juki68: Diippii shittii.

jos kerkiän tänään, soitan ton oman alkuperäsen linjani uudelleen ton lehmänkellokalkatusken päälle

SE on diippii shittii
sneaky snake
06.09.2009 14:32:23
juki68: Eipä ollut ajatuskaan vetää bassosooloa, vaan linjaa tohon taustaan. Tiätsä. Vai pitääkö hyvässä linjassa olla paljon kaikkee?

Minun havaintokyvyllä homma alkoi paremmalla, täydemmällä kierrolla, joka loppua kohti muuttui varmistelevammaksi ja siksi yksinkertaisemmaksi. Toki ilmiö voi olla täysin psykologinen, vaan minkäs teet. Minun mielipide, tiätsä.
is bassterd
J.Hollström
06.09.2009 14:39:51
sneaky snake: Minun havaintokyvyllä homma alkoi paremmalla, täydemmällä kierrolla, joka loppua kohti muuttui varmistelevammaksi ja siksi yksinkertaisemmaksi. Toki ilmiö voi olla täysin psykologinen, vaan minkäs teet. Minun mielipide, tiätsä.

Juu. Ihan oikeat huomiot. Samaa 3:n soinnun kiertoa siinä jauhetaan koko linjan ajan, eikä ollut tarkoituskaan yrittää mitään muuta. Eli sikäli ihan oikeutettu tuomio. Mutta musta basson rooli bändissä on vähän semmonen, ei rumpalikaan vedä joka kiertoon eri komppia.
sirdickyj
06.09.2009 15:20:32
juki68: Juu. Ihan oikeat huomiot. Samaa 3:n soinnun kiertoa siinä jauhetaan koko linjan ajan, eikä ollut tarkoituskaan yrittää mitään muuta. Eli sikäli ihan oikeutettu tuomio. Mutta musta basson rooli bändissä on vähän semmonen, ei rumpalikaan vedä joka kiertoon eri komppia.

puuttumatta mitenkään sun linjaan tai sen tylsyyteen, on asia kuitenkin niin, että koneen ja ihmisen erottaa toisistaan se, että vaikka ihmisrumpali soittaa samaa komppia koko biisin ajan, saa taiatava soittaja sen saman asian soittamisenkin kasvamaan ajan kuluessa.

onkin sitten kokonaan eri asia, kuinka toi olis toteutettu tän taustan kanssa. jotkut koitti hoitaa sen soittamalla erilaisia kuvioita tai kasvattamalla rytmiikkaa, aksentoimalla, synkopoimalla, wharever.
J.Hollström
06.09.2009 15:28:24
sirdickyj: puuttumatta mitenkään sun linjaan tai sen tylsyyteen, on asia kuitenkin niin, että koneen ja ihmisen erottaa toisistaan se, että vaikka ihmisrumpali soittaa samaa komppia koko biisin ajan, saa taiatava soittaja sen saman asian soittamisenkin kasvamaan ajan kuluessa.

onkin sitten kokonaan eri asia, kuinka toi olis toteutettu tän taustan kanssa. jotkut koitti hoitaa sen soittamalla erilaisia kuvioita tai kasvattamalla rytmiikkaa, aksentoimalla, synkopoimalla, wharever.

No kohan nyt osuu ekaks siihen ykköseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)