Aihe: Sooloskabailua -09?
1 2 3
AleksiL
25.08.2009 17:11:50
Ai niin, pisteitäki piti antaa :D

Noh, valinta oli vaikee, niin monta hyvää vetoa.

3 pojoa Bronksille, varsin tyylikäs veto, mahtava soundi!

2 pojoa Devocille, taas täytyy kehua soundia erityisesti.

1 pojo Nakkisolle, hei c'mon, olihan se tyylikäs veto kans. Video nosti yli muiden viimeselle pistesijalle :)

Noin, kansalaisvelvollisuus hoidettu :)
AleksiL
31.08.2009 11:32:47
Hei jätkät (?), nyt äänestämään. Läheskään kaikki osallistuneet ei oo äänestäny!
ville viaton
04.09.2009 01:45:48
Kyllä tähän on nyt pakko sanoa että en osallistunut koska sisimmässäni tiedän että olen niin paljon parempi kuin te. En halunnut/halua latistaa teidän soitto-intoanne. Se on raskas tunne, kun tietää että esimerkiksi sooloskabaan osallistuminen saattaisi saada niin monet lähes itsetuhoisiin ajatuksiin että oma omatunto ei pysty sallimaan tämän toimenpiteen, tässä tapauksessa sormellisen neroutensa jakamisen, julkituomista. Muutenhan totta toki osallistuisin ilomielin kymmensormijärjestelmälliseen ilonpitoon.

- Viltsu (ihan törkeessä gänässä) Viaton
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Lennu
04.09.2009 01:57:50

ville viaton: Kyllä tähän on nyt pakko sanoa että en osallistunut koska sisimmässäni tiedän että olen niin paljon parempi kuin te. En halunnut/halua latistaa teidän soitto-intoanne. Se on raskas tunne, kun tietää että esimerkiksi sooloskabaan osallistuminen saattaisi saada niin monet lähes itsetuhoisiin ajatuksiin että oma omatunto ei pysty sallimaan tämän toimenpiteen, tässä tapauksessa sormellisen neroutensa jakamisen, julkituomista. Muutenhan totta toki osallistuisin ilomielin kymmensormijärjestelmälliseen ilonpitoon.

- Viltsu (ihan törkeessä gänässä) Viaton

Eikun sä vaan inhoot mua, etkä tahdo soittaa mun taustaan.
"omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa"
Touhomus
07.09.2009 23:10:28

En nyt päässyt osallistumaan tällä kertaa, mutta mielipiteitä tuli silti!

2p: SpaceMartini
Mahtavia rytmejä. Mahtava soundi ja sitä osattiin myös käytettää hyväksi. Hienoja melodioita. Jos tämä olisi taustamusana, nousisi fiilis pintaan eikä missään vaiheessa tulisi kyllästynyt olo.

2p: Anonymous-jazz
En ole hirveästi synakitarasoundeista pitänyt tuon pickausäänen takia, mutta tässä pätkässä oli mahtavia melodioita ja tarkkaa tilutusta eikä pickauskaan ruvennut tällä kertaa ärsyttämään.

1p: Nakkiso
Noita tarkkoja pieniä triolipätkiä ei voi olla ihastelematta. Huomaa, että tossa soolossa on takana valtavasti taitoa, mutta jotain elementtejä siitä puuttui, ettei ykköseksi päässyt.

1p: Fuzzy Boner
Pääsee pistesijoille ihanien tilupätkien ja hyvän soundin takia. Tarkkaa soittoa, mutta pieni hätäisyys tiputtaa pois kärkisijalta.

Toivottavasti oletin oikein, että 6 pistettä on jaossa miten tahansa.
Lennu
08.09.2009 07:01:56

Taustantekijän pisteet (meni koko yö kännätessä ja kuunnellessa, mutta hei, maanantai! tai mikä nyt on jee)

Seuraavan kaavan mukaan:
http://himassa.net/biisit/kiippari01.mp3

1) Miami Vice, very much me like, Crockett and Tubbs pesee Chuck Norrisilla lattiaa. 2p
2) Moderni jatke, vähän Alien -leffamatskua. 1p
3) ihan silkkaa paskaa, mutta narsistina oli pakko lisätä tätä paskaa vähän hiljempaa jotta:
4) 3p. Tässä oli hieman ideaa mitä ite hain tähän, ja Fuzzyhan pistää sen suuremmin miettimättä.
Bronks
08.09.2009 09:12:48

Nyt täytyy sanoa, että känni oli varmaan kadehdittava:)
Don't take me serious, I'm just playing.
Lennu
08.09.2009 09:27:27

Bronks: Nyt täytyy sanoa, että känni oli varmaan kadehdittava:)

Hehe. Tota, älkää tehkö tästä mitään johtopäätöksiä mun miksaus- kautta sämpläystaidoista. Tai tehkää vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)