Aihe: Bassolinjaskaba 10 - äänestys
1 2 3
sirdickyj
19.02.2009 19:21:56
Vai tämmösiä huomiota...ok, näin se varmaan on.

Mä en osaa tietoisesti soittaa eteen enkä taakse, vaan se tulee, mitä sisäinen kello kertoo.

Mitä tohon hätäisyyteen tulee, niin ykkönen kun lojahtaa tarpeeks rohkeasti ja kohdalleen, niin sillon tuntuu lepäävän. Nyt ei ehkä näin.

Mitä tulee tuohon äänitysohjelman käppyrästä timen katsomiseen, niin höpö höpö, ei sieltä mitään tommosia nää, tai näkee, jos on ihan helvetistio vituillaan. Jos sitä tarvii sieltä alkaa katsoa, niin aika heikoilla vesillä ollaan. Eihän soitto kvantisoimatta koskaan ole niin kohdillaan, että ei käppyrä vähän ole eri kohdassa. Sen käppyrän tuijottelu on ihan amatöörihommaa, ellei puhuta jostain täsmähevistä, jossa homma koodataan kohdalleen.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
eugen7
19.02.2009 20:02:34

Vai tämmösiä huomiota...ok, näin se varmaan on.

Mä en osaa tietoisesti soittaa eteen enkä taakse, vaan se tulee, mitä sisäinen kello kertoo.

Mitä tohon hätäisyyteen tulee, niin ykkönen kun lojahtaa tarpeeks rohkeasti ja kohdalleen, niin sillon tuntuu lepäävän. Nyt ei ehkä näin.

Itse menin kehumaan tarkkuutta eli taitaa toi aika olla kuulijan korvien välissä.
Kun soitit a-osassa vähän pyöreämmin ja enemmin, niin siinä voi moni tippua kyydistä ja b-osa oli yksinkertaisempaa biittiä, niin taas pääsi mukaan jos oli hukassa, siis kuulija. Ja tosta eroavaisuudesta a- ja b-osien välillä voi tulla mielikuva, että jokin oli pielessä a-osassa.
No, tää tuli taas mun korvien välistä ja se ei siis ole totuus vaan tunne ;)
J.Hollström
19.02.2009 20:21:36
Lasken nää pisteet tänään klo 21 ja sit se on siinä.
Tyylinmukanen
sirdickyj
19.02.2009 20:55:30
Lasken nää pisteet tänään klo 21 ja sit se on siinä.

2541 meinas viel jotain laittaa, mut up yours.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
arilö
19.02.2009 21:20:22 (muokattu 19.02.2009 21:23:33)
Äänitysohjelmassa on helppo nähdä kuinka timessä oma soitto on verrattuna taustaraitaan.
Kyllähän se näin on
Eihän soitto kvantisoimatta koskaan ole niin kohdillaan, että ei käppyrä vähän ole eri kohdassa.
Ja myös näinkin
Mutta jos time erityisesti kiinnostaa, niin käppyrästä kyllä näkee missä mennään
Pistin omasta kisavedostani kuvat kohdista jossa näpäytän samalla tavalla G-kieleltä napakan näpäyksen. Ensin biisin alusta jossa olin oman korvanikin sietokyvyn sisällä (n.22 sek kohdalta, tämäkään näppy ei ole kvantisointitarkka) ja sama näpäys loppupäästä jossa heitto jo kuuluu itsellekin (n.54 sekunnin kohdalta)
ja tämä minusta näkyy kuvistakin

eka näppy: http://i75.photobucket.com/albums/i305/Arwid/time1.jpg

ja toka: http://i75.photobucket.com/albums/i305/Arwid/time2.jpg
sirdickyj
19.02.2009 21:36:52
Kyllähän se näin on

Ja myös näinkin
Mutta jos time erityisesti kiinnostaa, niin käppyrästä kyllä näkee missä mennään
Pistin omasta kisavedostani kuvat kohdista jossa näpäytän samalla tavalla G-kieleltä napakan näpäyksen. Ensin biisin alusta jossa olin oman korvanikin sietokyvyn sisällä (n.22 sek kohdalta, tämäkään näppy ei ole kvantisointitarkka) ja sama näpäys loppupäästä jossa heitto jo kuuluu itsellekin (n.54 sekunnin kohdalta)
ja tämä minusta näkyy kuvistakin

eka näppy: http://i75.photobucket.com/albums/i305/Arwid/time1.jpg

ja toka: http://i75.photobucket.com/albums/i305/Arwid/time2.jpg

No noi on tommosia niinku "mokia" jo, mut voihan noita tsiigailla. Mikään apu ne ei mihinkään ole, mun mielestä. Jos ei jotain kuule, niin se on voi-voi, silloin asialle on aika vaikee mitään tehdäkään. Mun mielestä.

Tosta omasta soitostani kuulen, että kaikki ei oo aina koneen tarkasti ykkösellä, etenkään tossa ekassa kierrossa, samoin hätiköintiä esiintyy tossa laskujutussa, joten on kai se sitten time-ongelma. Totta.
J.Hollström
19.02.2009 22:06:30 (muokattu 20.02.2009 16:15:20)
No nää pisteet olis nyt kuitenkin nyt tällä hetkellä näin, vaikka kärkikolmikko ei ole ehtinyt kiireiltään äänestämään:

absqua_21
Thefish_19
2541_15
sirdickyj_15
rijopu_12
öl m_11
Typhus_10
okabass_8
arilö_7
hollstro_6
Thominisk_5
eugen7_4
juki68_3
omarklah_3
aho_3
rattledad_2
persta_1
Mange_1
BigPapa_1
poppamies_1

E: 2541:n pisteet lisätty
Tyylinmukanen
aho
19.02.2009 22:15:11
Tängjuu kaikille pisteistä ja palautteista! Palaute oli paikoin varsin ristiriitaistakin, mutta eiköhän siitä jotain irronnut. Vaikkei äänestys olekaan mitenkään pakollista jne, mutta olisi joskus mukava lukea myös porukan ammattilaisten mietteet.

Omalle soitolle tahtoo aina sokeutua ja kaikesta palautteesta saa yleensä jotain kehitysideoita tms., vaikkei samaa mieltä aina itse olekkaan.
www.myspace.com/boristheconductor
2541
20.02.2009 08:31:06

Pahoittelut myöhästymisestä.

okabass 4
absqua 2
the fish 2
arilö 2

Vaikka okan linja ei ihan aina omaan korvaan oikein natsannut, niin soundillisesti ja tyylillisesti toimi, koska oli riittävän muovinen tohon muoviseen taustaan. Tuli mieleen Herra 47 yrittämässä Napakympin kuvauksiin kyömynenäisen vahtimestarin ohi, siinä oli tollasta muovilätkettä taustalla. "Neiti B, olenko lintu, kala, vai makkaranpala? Väärin, lintu".

Samasta syystä noi suolauslinjat oli suosikkeja, Arilöllä sitten muuten vaan osu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)