BigPapa 04.02.2009 13:33:37 | |
---|
Hietteleppä voltteja joutessas ja pistä se basso takasin pussiin. Jos haluut julkisuutta noilla vedoillas niin postaile ne vaikka omaan ketjuunsa. Näihin mun juttuihin ei tartte tulla protestoimaan. Näisson hieno meininki!!!!!!!!!!!!!! Se mikä tässä skabassa on kiinniittäny huomiota on toi harmoniahomma. Tuntuu olevan ainakin kahta koulukuntaa ton kolmannen soinnun suhteen. Mielenkiintoista indeed. Hyvä Juki!!! Uutta vaan suoleen kun vanhaa kuolee..... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
poppamies 04.02.2009 13:40:50 | |
---|
Hietteleppä voltteja joutessas ja pistä se basso takasin pussiin. Jos haluut julkisuutta noilla vedoillas niin postaile ne vaikka omaan ketjuunsa. Näihin mun juttuihin ei tartte tulla protestoimaan. Noh, noh, Jukin homma on OK. Ei siitä mitään ongelmaa tarvitse kenenkään tehdä. Aika nopealla aikataululla kyllä pitäisi vetää skabat läpi että mielenkiinto säilyisi. Joka ei jouda tai viitsi soittaa niin voi kommentoida. Ei siihenkään paljon aikaa mene kun antaa tulla mitä sydämellä on päällimmäisenä. Kiitos Juki viitseliäisyydestä. Se soittaa joka viitsii. G strings are for strippers! |
minimii 04.02.2009 13:56:42 (muokattu 04.02.2009 13:56:57) | |
---|
Täl naisten kympil varmaankin pääpointti on hyvä palaute eikä niinkään kilpailu. Juu, ihmiset eivät missään nimessä osallistu todistaakseen itselleen pystyvänsä johonkin. Sehän olisi aivan naurettavaa, kun osallistumisen pääpointin pitäisi olla tämän mukaan palautteen saaminen. En mä usko, että ainakaan itse enää pistäisin noita vetoja maihinnousuun, jos ei niistä saisi jotain kommenttia. Soitat siis ensisijaisesti muille, et itsellesi. Käy kai se niinkin. Mut ymmärsin kyl joskus aiemmin, että Minimii oli kaiken kaikkiaan näitä Bassolinja"skaboja" vastaan ja nyt sieltä kuitenkin tulee jo ohjeita, että miten tää homma pitäis hoitaa.. En voi ymmärtää että jos joku (Juki) järjestää omaa hyvyyttään tälläsen mahiksen kehittää soittoaan nii tarvii kettuilla ja naureskella jonkun pillimehun kanssa. Olin äänestyspakon liittämistä osallistumisoikeuteen vastaan. Ylipäätään en pidä näitä henkilökohtaisella tasolla kisoina, osallistun JAKAAKSENI kokemuksen ja räävin kasaan sen, mihin taidoillani pystyn. Enkä minä jaa ohjeita siitä kuinka tämä pitäisi hoitaa, minusta vaan selkeästi jos kilpaillaan, niin kilpaillaan sitten kunnolla. Loppuupahan ainakin se jatkuva valitus osallistumisaktiivisuudesta, kun on selkeä raja mihin asti on realistista niitä kommentteja odottaa. Toisaalta moinen järjestely myös käytännössä pakottaa sosiaalisista syistä ne 20 ensimmäistä toisiaan kommentoimaan, eihän kukaan tahdo olla hylkiö joka uskaltaa jättää kommentoimatta kun kerran punnersi täysillä kisaan mukaan, vieden osallistumisoikeuden hitaammalta (eli HUONOMMALTA basistilta). Hietteleppä voltteja joutessas ja pistä se basso takasin pussiin. Jos haluut julkisuutta noilla vedoillas niin postaile ne vaikka omaan ketjuunsa. Näihin mun juttuihin ei tartte tulla protestoimaan. Aina yhtä kypsää. En minä protestoi, käsittääkseni oikeus ja vapaus ilmaista itseään löytyy kaikilta. Jos ei sitä kestä, voi vapaasti heitellä pyytämiäsi voltteja. En minä ole täällä se, joka valittaa osallistumisaktiivisuudesta. Käytännössä vain tarjosin siihen omaa, hyvin yksinkertaista ratkaisumalliani. |
T.Nick 04.02.2009 14:28:37 | |
---|
Enkä minä jaa ohjeita siitä kuinka tämä pitäisi hoitaa. Käytännössä vain tarjosin siihen omaa, hyvin yksinkertaista ratkaisumalliani. Mitä jätkä horisee? En minä protestoi, käsittääkseni oikeus ja vapaus ilmaista itseään löytyy kaikilta. Jos ei sitä kestä, voi vapaasti heitellä pyytämiäsi voltteja. Sä oot kyllä oikeuksistas tietoinen kaveri. Soitat siis ensisijaisesti muille, et itsellesi. Käy kai se niinkin. Joo. Tässä tapauksessa soitan ikäänkuin yleisölle. Sit kun soitan itselleni, on vähän turhan monimutkaista äänittää soitto ja pistää se nettiin, jos se on tarkoitettu vaan itselle. No. Mä jätän tän tähän. Sieltä varmaan tulee melko varmasti takasin vielä jotain helvetin kovaa tietoisuutta ihmisen perusoikeuksista ja siitä, miten Geneven sopimus määrittelee Bassolinjaskaban oikeudet. Ei mahda mitään. Kerronpahan vaan kuinka tollaset jätkät ja niiden toiminta panee vituttaa, ku muuten tää homma futaa niin hyvällä meiningillä. Tiedän että tääkin mun postaus on aivan täysin turha tähän paikkaan, mutta kuten todettua, ihmisellä on jos jonkinlaisia universaaleja oikeuksia, joihin vetoamiseen muusikoiden.net on mitä otollisin paikka. "Tästä meidän ohjelmatoimistosta löytyy Viron ja Eestin asiantuntijat." |
JaS 04.02.2009 14:56:18 | |
---|
Itku pitkästä ilosta, vai? Käytte nyt kaikki hakee ne suffelit ja pyyhitte kyyneleet hihaan. Tää on kuitenki leikkiä. Kukaan ei kuole jos yks kisa jää välistä tai joku vähän kommentoi kisan sääntöjä. Tahti on kova, mut loppujen lopuks se on juki joka päättää, kun se viitsii nähdä vaivan tehdäki noi pohjat. Ja jos me ollaan kilttejä jukille, ni se saattaa tehdä meille noita pohjia pidempäänkin. :) |
elampen 04.02.2009 15:20:11 | |
---|
Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa. |
JaS 04.02.2009 15:23:56 | |
---|
En löytänyt muusikoiden.netin enkä maihinnousu.netin sivuilta minkäänlaisia ohjeita tiedostojen lataamiseksi palvelimelle, mutta tässä oma pikainen veto Steinbergerilla, http://elampen.pp.fi/bassolinjaskaba/elampen_bassolinjaskaba8.mp3 Joo se on vähän mutkan takana. Eli kirjaudut sinne maihinousuun m.netin tunnareilla, sit luot artistin ja sen jälkeen lisäät sille artistille kappaleen. Ite ihmettelin jonkin aikaa, ennen ku tajusin, et sinne pitää luoda se artisti eka. Ei oo ihan kaikista intuitiivisin käyttöliittymä. :) |
elampen 04.02.2009 15:37:49 | |
---|
Joo se on vähän mutkan takana. Eli kirjaudut sinne maihinousuun m.netin tunnareilla, sit luot artistin ja sen jälkeen lisäät sille artistille kappaleen. Ite ihmettelin jonkin aikaa, ennen ku tajusin, et sinne pitää luoda se artisti eka. Ei oo ihan kaikista intuitiivisin käyttöliittymä. :) Aha, just, kiitos! Sai siellä vähän aikaa pyöriä ja ihmetellä. Tässä se nyt on, http://maihinnousu.net/s/?song_id=2408 Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa. |
minimii 04.02.2009 15:40:40 | |
---|
Tää on kuitenki leikkiä. Kukaan ei kuole jos yks kisa jää välistä tai joku vähän kommentoi kisan sääntöjä. Mitäpä tähän lisäämään. Joo se on vähän mutkan takana. Eli kirjaudut sinne maihinousuun m.netin tunnareilla, sit luot artistin ja sen jälkeen lisäät sille artistille kappaleen. Ite ihmettelin jonkin aikaa, ennen ku tajusin, et sinne pitää luoda se artisti eka. Ei oo ihan kaikista intuitiivisin käyttöliittymä. :) Lisäksi joutuu muistaakseni laittamaan artisti profiilin aktiiviseksi. Jos ei laita, ei biisit näy ulospäin. |
Tuomo_ 04.02.2009 16:35:34 | |
---|
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Seba 04.02.2009 16:39:18 | |
---|
Juu, ihmiset eivät missään nimessä osallistu todistaakseen itselleen pystyvänsä johonkin. Sehän olisi aivan naurettavaa, kun osallistumisen pääpointin pitäisi olla tämän mukaan palautteen saaminen.
Hä? Mikä täällä nyt on taas ongelma? Homman suola tässä ainakin mulla on nimenomaan se että on kiva lukea rakentavaa palautetta tai kritiikkiä omasta vedosta. Se on kovin opettavaista. Meinaatko ihan tosissasi että täällä yksikään oikein tosissaan kilpailee? Ei mulla ole myöskään tarvetta todistaa itselleni tai kenellekään muullekaan että mihin mä pystyn, sehän näissä on just kivaa kun 99 prosenttisesti nää ei mene lähellekään tyyliä jota normaalisti soittaa ja on kiva kokeilla räpeltää jotain ja katsoa kuinka käy. Ei siinä mitään uhoa itseään kohtaa ole että nyt mä vittu täräytän sellaset linjat että itsekin kalpenee.. Iloisesti tai surullisesti saa yllättyä miten hyvin tai persiilleen sitä moista tyyliä hanskasi. Jos olisi tarvetta todistella mihin sitä pystyy, olisi ainakin multa melkein kaikki vedot jäänyt osallistumisen ulkopuolelle kun en vaan osaa. Leikkiähän tämä on ja ihmetyttää vaan että jotkut tällaisestakin pystyy ottamaan palkokasvin sieraimiinsa. Pointtihan on selkeästi se, että jos vetoja olisi 40 joka kisassa, olisi kommenttien saanti aika kiven takana. Itse ainakin nostan kädet pystyyn siinä vaiheessa että en ainakaan jaksa välttämättä edes kuunnella niin montaa putkeen, saati sitten jotenkin tasapuolisesti kirjoittaa paria riviä kaikista, kun väkisinkin alkaa tulemaan korvista ulos taustat viimeistään siinä 30 korvilla ja se vaikuttaa jo pisteyttämiseenkin negatiivisesti kun ei vaan enää jaksa. Mun mielestä sellainen 25 on nippanappa siinä ja siinä että sen vielä jaksaa. Reiluna pelinä voidaan pitää että on jonkinlaiset säännöt ja jos vaikka osallistujaraja on 25, niin sitten se on. Jos linja julkaistaan kaikille samaan aikaan, niin sitä joko ehtii mukaan tai ei. olen mäkin missannut pari todella kiinnostavaa linjaa ja en tähänkään tainnut ehtiä mukaan, mutta mitä helvettiä siitä purnaamaan? Eihän mikään estä silti taustan päälle soittelua jos haluaa vaan itselleen soittaa, niinkuin sulla tuntuu olevan pointtina? Ja jos haluaa julkiseksi pistää, niin mikäs sitä estää maihinnousuunkaan laittamasta? Ei niitä tarvitse kisaan tunkea jos ei halua kommentteja, niinkuin kisaan osallistujat. |
minimii 04.02.2009 16:54:36 (muokattu 04.02.2009 16:55:21) | |
---|
|
TommiW. 04.02.2009 17:57:30 (muokattu 04.02.2009 18:43:49) | |
---|
Miekin lisään, vaikkei enää kisaan ehtiskään. http://maihinnousu.net/s/?song_id=2411 E: Soitin uudestaan pienemmällä inputtisignaalilla ja normalisoin koko hötön. Nyt pitäs tulla visio selkeemmin ilman turhaa pierua. "Kyse on kuitenkin vain bassosta, jonka merkittävyys keikkaa kuuntelevan ajatuksissa asettautuu johonkin "ihan kuin naapurin kakaralla olis viime viikolla jääny toinen kurarukkanen kotiin" ja "Oho, keltainen keskiviiva" väliin." -Sam Other |
Mange 04.02.2009 18:03:32 (muokattu 04.02.2009 20:56:35) | |
---|
E: Nyt Tommin veto kuulostaa paremmalta. Tai... korjaan, siis kuullostaa tosi hyvältä. :-) |
Seba 04.02.2009 18:41:39 | |
---|
|
TommiW. 04.02.2009 18:44:15 | |
---|
Noni, nyt ois normalisoitu ja pieremättömämp otto tulilla. "Kyse on kuitenkin vain bassosta, jonka merkittävyys keikkaa kuuntelevan ajatuksissa asettautuu johonkin "ihan kuin naapurin kakaralla olis viime viikolla jääny toinen kurarukkanen kotiin" ja "Oho, keltainen keskiviiva" väliin." -Sam Other |
minimii 04.02.2009 19:31:26 | |
---|
Jaa sulla on tuollainen ongelma. Kyllä vain, enkä siitä pääse eroon vaikka käyttäisin koko elämäni opettaakseni ihmisille oikeaoppisen lainaamisen tärkeyttä ja sisäänlukutaidon arvoa. Nimittäin sitä ennen pitäisi AIKUISILLE opettaa ihmisarvoa, säädyllisyyttä ja kaikkea sitä, mikä meistä tekee ihmisiä. Aivan vitun sama. Pitäkää kisanne. |
J.Hollström 04.02.2009 19:34:19 | |
---|
|
Seba 04.02.2009 20:27:47 (muokattu 04.02.2009 20:29:37) | |
---|
Kyllä vain, enkä siitä pääse eroon vaikka käyttäisin koko elämäni opettaakseni ihmisille oikeaoppisen lainaamisen tärkeyttä ja sisäänlukutaidon arvoa. Nimittäin sitä ennen pitäisi AIKUISILLE opettaa ihmisarvoa, säädyllisyyttä ja kaikkea sitä, mikä meistä tekee ihmisiä. Aivan vitun sama. Pitäkää kisanne Hmm.. I see green things.. Ennenkuin yrität alkaa opettaa muita, niin ota huomioon että sun pitää ensin oppia itse tuomaan asiasi selkokielellä julki ettei sua ymmärtääkseen tarvitse sitä sisäänlukutaitoa vaan saa selvän kerralla jos et tarkoita sitä mitä sanot. |
JukkaPena 04.02.2009 20:32:52 | |
---|
Jos käyttäisin harjoitteluun sen ajan, jonka käytän täällä keskusteluun, olisin parempi muusikko... |