Aihe: Sooloskaba 666 - metallitilu
1 2 3 4
Touhomus
21.06.2008 22:48:19

2p: Murmeli - Loistava soundi, hyvät skaalat ja kova meno päällä.

2p: Nakkiso - Aikamoinen nakkisormi. Taitavaa ja tarkkaa soittoa, mutta ideat eivät pärjää Murmelille.

1p: Fuzzy boner - Hienot harmoniat. Taitoa löytyy, mutta huippufiilis ei pysy koko sooloa päällä.

1p: migreenimies - Palkkio siitä, kun jaksoi tilutella melkein koko soolon ajan, eikä edes erityisen huonolla menestyksellä!
Foranamo
22.06.2008 12:09:26 (muokattu 22.06.2008 14:24:30)

3p: Nakkiso - Taustaan sopiva soundi, paljon toimivia juttuja, sai todella menevän soolon aikaan yksinkertaisen riffin päälle

2p: Murmeli - Ehdottomasti kisan paras soundi, ei ainoatakaan tylsää tilutusta, äärimmäisen nautittavia venytyksiä

1p: Fuzzy Boner - Kaksiääniset jutut olivat kivoja, komeita tiluja ja ehkä kisan asiallisin lopetus

edit
Olipa hienosti unohtunut viimeinen nimi
Touhomus
22.06.2008 12:28:31

1p: Kaksiääniset jutut olivat kivoja, komeita tiluja ja ehkä kisan asiallisin lopetus

Tämä ääni oli varmaan menossa Fuzzylle?
Bronks
22.06.2008 13:58:10

2 p. Fuzzy: hauskankuuloinen kaksiääninen alku ja vastapainoksi teknisesti vakuuttavaa tilua - toimivaa.

2 p. Nakkiso: veti vankat pohjat mielikuvituksellisella tilusoinnilla

1 p. Murmeli: tykkäsin myös turbokaikusaundista, joka sopi taustaan; taitavaa tilua, josta tosin vähemmälläkin olisi ehkä asia tullut ymmärretyksi

1 p. Touhomus: paljon klassista matskua sopivan vaihtelevasti, ja pysyi tosi hyvin kasassa.
Don't take me serious, I'm just playing.
BobHope
22.06.2008 17:22:17

2 p : Fuzzy Boner - mielikuvituksellinen ja tilukas
2 p : Nakkiso - Tarkkaa tilua hienoine knoppeineen ja skaaloineen.
1 p : migreenimies - Yksi piste ihan vaan määrästä
1 p : Murmeli - perusvarmaa settiä.
Modus tollens silloin tällöin.
Sompi
22.06.2008 18:16:36 (muokattu 22.06.2008 18:20:25)

No voi perse. Tein soolon ( http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=337345 ) mutta taisin olla vähän myöhässä. No äänestämpä sitten nyt kuitenkin.

1.Nakkiso - 3 pistettä. Tämä oli hienoa tilutusta ja hieno saundi.

2. Migreenimies - 2 pistettä. Jaksoi tiluttaa koko ajan ilman sormien väsymistä.

3. Tavaton - 1 (sääli)piste.

EDIT: Ja nyt kun ehdin jo äänestää näin, niin kunniamaininta Mobbille. Jostain syystä ekalla kuuntelukerralla itse sooloa ei kuulunut ollenkaan, vaan pelkkä tausta :(
baron
22.06.2008 18:25:55 (muokattu 22.06.2008 18:39:40)

En nyt sitten ehtinyt saada mökkistudiotani toimimaan mutta niin hyviä esityksiä että tuskin olisin grand piano tai church organ soundillani parempaan pystynyt.
And here are the points of Koivumäki jury:

3p Fuzzy Boner
2p BopHope
1p Warmen

Edit: Että kiva tausta kun vihdoinkin systeemit toimii!
tavaton
22.06.2008 18:41:23
3. Tavaton - 1 (sääli)piste.

EDIT: Ja nyt kun ehdin jo äänestää näin, niin kunniamaininta Mobbille. Jostain syystä ekalla kuuntelukerralla itse sooloa ei kuulunut ollenkaan, vaan pelkkä tausta :(

Piste se on säälipistekin, kiitos siitä :)

Ja itsellä on tuo sama ongelma...ei tahdo kuulua kuin taustat ja vähän rutinaa...outo homma, mistä voi johtua... välillä kuuluu, mutta muutaman pätkän kuunneltua menee taas sellaseks ettei kuule sooloa ollenkaan..useimmissa esityksissä .joku asetus pielessä tai jotain... äänestän heti jos saan koneeni toimimaan.
En mää tästäkään mitään oikeesti ymmärrä.
Nakkiso
23.06.2008 13:19:03
2p Fuzzy Boner - helvetin hyvin vedetty, mutta mikä toi saundi nyt on olevinaan?

1p Anonymous-jazz - haitari! Homma hallussa, ei mitään satunnaista sekoilua.

1p Murmeli - ihan asillinen veto ja paljon tiluja.

1p tavaton - tää oli ehdottomasti personallisin. Kaikki muut oli kelannut ton taustan c# mollissa/duurissa tms. mutta tavaton vetää d-duurissa! Eikä se väärin ole. Paitsi vähän.

1p Janne Wirman - huumoripisteitä. Musta toi vaan oli kaikkein viihdyttävin.
http://www.myspace.com/laurisalomaatrio
Fuzzy Boner
23.06.2008 13:43:31 (muokattu 23.06.2008 13:51:00)
Fuzzy Boner -, mutta mikä toi saundi nyt on olevinaan?

Mä luin tosta ylhäältä ton leadin FAQ:n ja tein ohjeiden mukaan motifiin ja sit rec päälle. ja sit viel toistamiseen että vähän terssiä tai jotain päälle alkuun ja väliin. Jeah

Ainiin, pisteitä pitäis antaa.

Nakkisormi 5pistettä. Jeah.
A-jazz 1 piste. Haitari, jeah.

Edit: en voikaan antaa viittä pojoa yhelle.
Noh uudelleen:

Nakkis 3 pistettä. Jeah
Ajazz 1 piste, haitari jeah
Murmeli 1 piste, soundi-bendi jeah
Bronks 1 piste .urku, jeah.

(pikkukirppu sylissä, lyö kokoajan näppikselle, ei pysty runoilee liikaa enkä osaa olla mikään tutkintolautakunta. )

hokhkljhkjhkjhhhqqqqqqq T:fuz jr.
Nakkiso
23.06.2008 14:13:02
Mä luin tosta ylhäältä ton leadin FAQ:n ja tein ohjeiden mukaan motifiin

En oo lukenu, mutta paska faq, jos ne tollasia saundeja sielä tarjoaa!
Fuzzy Boner
23.06.2008 14:14:06
En oo lukenu, mutta paska faq, jos ne tollasia saundeja sielä tarjoaa!

Tee jo seuraava tausta nii vedän pehmeellä kunuiluliidillä. jeah
Nakkiso
23.06.2008 14:44:54
Tee jo seuraava tausta nii vedän pehmeellä kunuiluliidillä. jeah

Ääh, kunhan vittuilin. Enhän mä ite noista synasaundeista mitään tajua. Netistä löysin jonkun "tee se itse jensjohanssonlead" ohjeen ja sen mukaan tein logikin softasynalla.
Fuzzy Boner
23.06.2008 14:56:42 (muokattu 23.06.2008 14:57:02)
Ääh, kunhan vittuilin. Enhän mä ite noista synasaundeista mitään tajua. Netistä löysin jonkun "tee se itse jensjohanssonlead" ohjeen ja sen mukaan tein logikin softasynalla.

Soundin tekijät on erikseen! Mä en tod lukeudu niihin. Mut rupee nakkis jo kelaa seuraavaa taustaa. Soft lead on hallussa!
Nakkiso
23.06.2008 15:05:07
Soundin tekijät on erikseen! Mä en tod lukeudu niihin. Mut rupee nakkis jo kelaa seuraavaa taustaa. Soft lead on hallussa!

Sun ei tartte osata soundien tekoa, kun osaat jo soittaa! Ite oon tässä koittanu kovasti opetella ensin treenaamaan..

No mutta koska näitä sooloiluhenkisiä ihmisiä löytyi lopulta näinkin lujasti, niin kai mä voin jotain paskaa tehdä. Mutta jos taustan teko on voittajan nakki, niin katotaan nyt ensin, että kuka voittaa. Koska tää äänestys looppuu?
Fuzzy Boner
23.06.2008 15:30:44
Sun ei tartte osata soundien tekoa, kun osaat jo soittaa! Ite oon tässä koittanu kovasti opetella ensin treenaamaan..

No mutta koska näitä sooloiluhenkisiä ihmisiä löytyi lopulta näinkin lujasti, niin kai mä voin jotain paskaa tehdä. Mutta jos taustan teko on voittajan nakki, niin katotaan nyt ensin, että kuka voittaa. Koska tää äänestys looppuu?

Etköhän sä vie ton heittämällä!

Mä pistin ton motiivin varta vasten oikein koneeseen kii, eli täällä ollaan sooloiluvalmiina, hauskaa puuhaa.
Tosin ny lähen komppaamaan. Palaillaan.
Murmeli
23.06.2008 20:31:13
Bronks - 3 p. Silkasta urusta ja erilaisuudesta.
Fuzzy Boner - 2p. Ideat, harmoniat ja hallittu artikulaatio.
Mobbi - 1p. Ultraääniä lähentelevät taajuudet ja nintendo-osuudet viehätti.
"No tästä nyt tuli tämmöstä kieli poskella-räkärokkia."
migreenimies
24.06.2008 11:51:59
Fuzzy Boner 3p. siitä et se oli nii hyvä.
Nakkiso 2p. - tarkkaa ja hyvää soittoa
Anonymous-jazz 1p. ku se oli vejetty hanurilla!
Salieri strikes back!!!
tavaton
24.06.2008 18:29:30
Sorry, mutta en pysty antamaan pisteitä. Olen nyt useampana iltana yrittänyt saada kuunneltua näitä, mutta jossain vaiheessa lakkaa aina soolot kuulumasta, ja sellaista en oikeasti voi arvostella mitä en kuule. Kokeilin toisella koneellakin, mutta siinä oli muita ongelmia. No jo...selityksen puolelle menee, mutta kun oman soolon tekoon meni noin 5 minuuttia kokonaisuudessaan, niin tähän tekemättömään arvosteluun on mennyt jo useampi tunti, nyt nostan kädet pystyyn.
Täältä siis 1 piste kaikille tasapuolisesti!!!
En mää tästäkään mitään oikeesti ymmärrä.
J. Cool
24.06.2008 19:39:35

ei lentävä rollaattori, pakko päästä näihin messiin nord stagella :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)