Aihe: Riffiskaba 62 Äänestys
1 2 3
Banjox
08.04.2007 22:40:03
Riffiskaba 62:ssa on tällä kertaa kaksi voittajaa: Nimby2 ja Arkkikansleri. Onnittelut Herroille. Kiitos hyvistä riffeistä ja hyvästä hengestä skabassa.

Pistetaulukko:
Arkkikansleri 16
Nimby2 16
Anti 11
Banjox 10
Kuha 8
Torniojaws 8
tsääntökrääs 8
destruction 6
appelsiini 5
ilopertti 5
karipiirto 4
thomasgynn 4
LamaAjanElvis 3
veri_heavy 3
Lakeoftears 2
Purplemasiin 1
Thet 1
hartza
Minä!
Ze_kink

Äänestämättä jättämisen takia Ze_kinkin pisteet takavarikoitiin valtiolle. Valitukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.
Karipiirto
08.04.2007 22:42:55

Onnea voittajille. :) Ja kappas! Taisin rikkoa oman piste-ennätyksenikin. :)
Kiitoksia myös loistavasta skabasta Banjoxille. :) Eipä mulla muuta, koittakaa saada seuraava kisa käyntiin. :)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Urmas Potkuri
08.04.2007 23:10:39

Kiitokset vielä kerran kaikille ja Banjoxille skabaisännyydestä.
Onnittelut Nimby kakkoselle ja pyyntö vetää seuraava skaba, jos se vaan sulle käy...
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
Jerry_Jones
08.04.2007 23:13:25

Aivan mahtavaa! Olin jo otettu siitä, että sain ylipäätään pisteitä, mutta että peräti jaettu ykköstila ja missä seurassa - huh huh. Siitäkin olen mielissäni, että käsittääkseni suht' epätrendikäs rockabillyveto sai noin suuren crossover-sukseen. Se kertoo tietenkin äänien antajien ymmärtävän musiikkia ja eläimiä laajalti. Voi että, kun on vähän leuhka olo kuin kujakollilla maaliskuussa.

Mitä muuten säännöt sanovat skaban vetovastuusta tasapelitilanteessa? Mulla olisi yksi ideantynkä...

P.S. Erityisonnittelut Arkkikanslerille! Tulin yltäneeksi tasapeliin älyttömän hyvän vetosi kanssa, mitä pidän suurena kunniana.
Blues fills in the holes of soul
Jerry_Jones
08.04.2007 23:15:41

Kiitokset vielä kerran kaikille ja Banjoxille skabaisännyydestä.
Onnittelut Nimby kakkoselle ja pyyntö vetää seuraava skaba, jos se vaan sulle käy...

Yhdyn tuohon ja pistän ideantynkäni kera uuden skaban pystyyn kotvasen kuluttua.
Blues fills in the holes of soul
Urmas Potkuri
08.04.2007 23:19:03

Aivan mahtavaa! Olin jo otettu siitä, että sain ylipäätään pisteitä, mutta että peräti jaettu ykköstila ja missä seurassa - huh huh. Siitäkin olen mielissäni, että käsittääkseni suht' epätrendikäs rockabillyveto sai noin suuren crossover-sukseen. Se kertoo tietenkin äänien antajien ymmärtävän musiikkia ja eläimiä laajalti. Voi että, kun on vähän leuhka olo kuin kujakollilla maaliskuussa.

Mitä muuten säännöt sanovat skaban vetovastuusta tasapelitilanteessa? Mulla olisi yksi ideantynkä...

P.S. Erityisonnittelut Arkkikanslerille! Tulin yltäneeksi tasapeliin älyttömän hyvän vetosi kanssa, mitä pidän suurena kunniana.

Kunnia on yksin minun ja rockabilly heikko kohtani, kuten jotkut varmaan tietävätkin. ;)
Se oli hieno veto ja minusta Sinä olet oikeutettu skabaisäntä seuraavaan, mikäli se vaan sulle käy. Lähetin tuosta jo pikaviestinkin....
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
thomasgynn
08.04.2007 23:26:40
Kiitos Banjoxille, kilpaveljille ja äänestäjille. Jengi innostui kovasti runoilemaan eläinaiheisia kommentteja, jotka olivat perin hauskaa luettavaa.

Riffianalyysiin suuremmin perehtymättömänä minunkin oli helpompi kommentoida kaikkia, koska teemana oli musiikkiin liittymätön asia. Aihe teki kisasta erittäin haastavan ja hatunnosto kuuluu teille, jotka löysitte soittimillanne otusten sisimmän olemuksen.
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)