Aihe: Sooloskaba 55
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Tasapaino
03.10.2006 01:05:50
Varmaan se laulaja laulo paremmin kuin sinä. Mitä ihmettä muuten ees luuhaat tommosissa bileissä? Yleensä siellä on hyvä meininki ja tommosilla kyynikonspedeillä ei niihin oo asiaa.

Et oo tainnu kuunnella musaa juuri yhtään kun et erota huumoria tosissaan soittamisesta. Mulla oli tossa soolossa pointtina enemmänkin hauskuus ja huumori kuin naama irvessä tosissaan blueskaavan hakkaaminen. Tosiaan odotan mielenkiinnolla minkälaisen soolon itse soitat. Haet varmaankin taustasta "fiilistä" ja räpellät vähän SRV-likkejä päälle paskalla soundilla, jos nyt ees osaat soittaa ollenkaan. Taidat olla jonkun musalehden kriitikko? Voin sanoa sulle et, jos et paremmin perustele argumenttiasi, niin suksi vittuun tältä palstalta. Kiitos.

Plussaa tuli niin, että heilahti.

Turhaan silti suutut mulkvistien kommenteista. Jätä kädettömien ja ahdasmielisten vittuilut suoralta kädeltä sivuun, ei sun niistä tarvii perustaa.
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
WanhaWetäjä
03.10.2006 02:18:02

HOHO!

Ja hyvin alko tääkin skaba...

Noh,wanhan humppaheikin humooripläjäys tulee tässä,osasyynä rosoiseen lopputulokseen lienee humpan soitolla sivutuotteena saavutettu halpa laivawiski&kalja,mutta pääasia että oli kivaa,HOHO!

Jaa niin...uudet kielet laitoin kitaraan tänään,olikin jo 4 vuotta wanhat,siinä syy kenties lievään epävireisyyteen,siis wiskin lisäksi :-)

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=231059&type=hi
Ostan Casion kun täytän 50v...
komero
03.10.2006 09:29:55
Meinaan Lesterin levyillä on jotain tollasia juttuja, kuni myös hiukan Gattonin Dannyllä.....on noita jollain muillakin juurihoitoa saaneilla....hauskan hyvä..

Danny Gatton tuli mullakin mieleen tuosta. Komialta kuulosti.
- Klaus Komero -
J.Hollström
03.10.2006 10:02:22 (muokattu 03.10.2006 10:08:56)
Haet varmaankin taustasta "fiilistä" ja räpellät vähän SRV-likkejä päälle paskalla soundilla

Mää laitan muutaman Järvis-likin vielä Vaughan-likkien lisäksi, kun oon niin feelareissa. Täytyy tosiaan vetää toisen kerrran, oli vähän liian feelareissa toi eka veto. Ehkä muutama bisse alle niin tulis sopivaa rentoutta ja letkeyttä mukaan.
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
BigPapa
03.10.2006 13:05:39 (muokattu 03.10.2006 21:17:42)

Enpä taida tän kummempaa jaksaa ruveta tähän sahaamaan, kerralla sisään ja syvälle.....

http://mp3.mikseri.net/hifi/b/bigpapa_-_sooloskaba55_bigpapa.mp3
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
John Titor
03.10.2006 14:06:22

Enpä taida tän kummempaa jaksaa ruveta tähän sahaamaan, kerralla sisään ja syvälle.....

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=231092&type=hi

Wittu, BigPapa rokkaa. Hei, mikä omituinen yläpääsirinä tossa saundissa on? Heittäisin yläpääleikkurin peliin. Se oli kyllä ainoa mikä tässä mätti alun toimivuustestauksen jälkeen. Juurekset toimii.
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
SG__
03.10.2006 14:13:17
http://koti.mbnet.fi/jumila/Sooloskaba_55_SG__.mp3

Plugaritestauksessa tällä kertaa: Nomad Factoryn Rock Amp Legends (VST)
Henkka M. Sun muistolles me soitetaan... 30.07.06
LamaAjanElvis
03.10.2006 14:13:42
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=231093&type=hi

Pari takkua matkassa, mutta laitetaan vaikka sen piikkiin että olen selvinpäin. Rokkenrollii!
Sormet lähtee soundista.
BigPapa
03.10.2006 14:17:47 (muokattu 03.10.2006 14:29:46)

Wittu, BigPapa rokkaa. Hei, mikä omituinen yläpääsirinä tossa saundissa on? Heittäisin yläpääleikkurin peliin. Se oli kyllä ainoa mikä tässä mätti alun toimivuustestauksen jälkeen. Juurekset toimii.

Kiitos kiitos. Onks joku sirinä, hyvä soundi se on tohon. Eihän tää mikään levytys oo...hoho...varmaan tosta tietokoneesta...niistä ei oo kun haittaa....rok rok....älkää kuunnelko kuulokkeilla, pitää soittaa prkleen lujaa, että naapuritkin kuulee.
Jucciz
03.10.2006 14:33:58
Sirinä on vähän saman tyylinen ku mallintavissa vehkeissä silloin kun on unohdettu kaappisimulaattori kokonaan. :)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
BigPapa
03.10.2006 14:45:40 (muokattu 03.10.2006 14:54:08)

Sirinä on vähän saman tyylinen ku mallintavissa vehkeissä silloin kun on unohdettu kaappisimulaattori kokonaan. :)

Joo toi on vedetty suoraan linjaan. Soundi on minust ihan hyvä tähän skabaan ja kuullostaa ihan riittävän "terveeltä" linjavetoiseksi.....äh emmä tällästä jaksa kelaa....
apenaattori
03.10.2006 15:29:28 (muokattu 03.10.2006 15:29:56)
http://mp3.mikseri.net/hifi/a/apenaattori_-_sooloskaba_55.mp3

Perusveivausta mojovilla sösseillä kyllästettynä. Aika nolo olo on laittaa soolo tänne noiden yberpro-miehien jälkeen. Oli vaikeaa saada ehjä otto eikä luonto anna periksi pätkiä. Nauhoitin soolon uudella mikillä, kävin lauantaina nimittäin ostamassa Sennheiser 606:n. Nyt saan parempaa saundia koneelle. Vielä pitää tosin opetella soittamaan. :-)
Voi myrkky.
John Titor
03.10.2006 15:33:31 (muokattu 03.10.2006 15:33:39)

Kiitos kiitos. Onks joku sirinä, hyvä soundi se on tohon. Eihän tää mikään levytys oo...hoho...varmaan tosta tietokoneesta...niistä ei oo kun haittaa....rok rok....älkää kuunnelko kuulokkeilla, pitää soittaa prkleen lujaa, että naapuritkin kuulee.

Eiku kuulostaa siltä kuin se sirinä ois jotenkin sen normaalisaundin lisäksi siellä. Ihan kuin sulla ois kaks raitaa päällekkäin, se normaalisaundi ja sitten joku toinen, käsittelemätön inha sirinä.
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
Ambitus
03.10.2006 15:53:43 (muokattu 03.10.2006 16:01:15)

Eiku kuulostaa siltä kuin se sirinä ois jotenkin sen normaalisaundin lisäksi siellä. Ihan kuin sulla ois kaks raitaa päällekkäin, se normaalisaundi ja sitten joku toinen, käsittelemätön inha sirinä.

Se taitaa olla digitaalisäröytymä. linja on ollu liian kuumana ja koneen A/D-muunnos on menny särölle tai ditheröinnissä on tapahtunut jotain. Tuostakin olis selvinny ehkä hyvällä A/D-muuntimella tai linjan tasoa tiputtamalla, mutta how cares a fuck...ei tässä toton levyä olla tekemässä! Yleensä kun ottaa linjan sisään jostain kitaravärpäkkeestä, niin niissä on pieni (luureille suunnattu) vahvistin, jolloin singaali ylittää norm linjatason.

E: ainiin, oot tainnu vetästä suoraan kitarasta koneelle...sieltähän syntyy tuo impedanssionkelma ellei ole erillistä etusta välissä.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
BigPapa
03.10.2006 16:39:41 (muokattu 03.10.2006 18:15:30)

Se taitaa olla digitaalisäröytymä. linja on ollu liian kuumana ja koneen A/D-muunnos on menny särölle tai ditheröinnissä on tapahtunut jotain. Tuostakin olis selvinny ehkä hyvällä A/D-muuntimella tai linjan tasoa tiputtamalla, mutta how cares a fuck...ei tässä toton levyä olla tekemässä! Yleensä kun ottaa linjan sisään jostain kitaravärpäkkeestä, niin niissä on pieni (luureille suunnattu) vahvistin, jolloin singaali ylittää norm linjatason.

E: ainiin, oot tainnu vetästä suoraan kitarasta koneelle...sieltähän syntyy tuo impedanssionkelma ellei ole erillistä etusta välissä.

Son vedetty Marshall Lead 12:n Korvakuulokeliitännästä suoraan linjaan.....v..ttu mä näistä mitää tajuu, kunhan vetelen rock´n´rollia. Jos häiritsee niin vetelen seuraavaan skabaan eritavoin. Pitää hoitaa joku äänittäjä seuraavan kerran paikalle...; /....Hillagen Steve Ja Rundgrenin Todd on tainnut joskus vetästä linjaan suoraan. Analogilla se tietty kuulostaa erilaiselta. Nää on pakko tehdä näillä digihörpöttimillä. 0:t ja 1:t soundaa kai sit tolleen kun noin tekee,....elämme ihmeellisiä aikoja...en mä kyllä ainakaan kaiuttimilla kuunneltuna huomaa mitään ihmeellistä. Niin mä sen oon tarkottanut kuunneltavaksi. En kuulokkeilla. Mulla on itellä koneessa Labtecin suppas systeemi, mitä teillä on? Varmaan Genelecit.....munst tää sirinä saa nyt loppua ja keskitytään kokonaisuuteen...Koneessa on integroitu äänikortti...A/D muunnin? Pitäisköhän hommata sit sellanen. Tais tulla nyt p..koilla kamoilla p..kaa rockia.....no rock´n´rollissa pitää säröä ollakin....; / kuunnelkaa vaikka Keep On Knockin´ Rock´& ´Roll All Nght Longilta
Imper
03.10.2006 17:14:12

Everyone is a per-son
John Titor
03.10.2006 18:15:12

Son vedetty Marshall Lead 12:n Korvakuulokeliitännästä suoraan linjaan.....v..ttu mä näistä mitää tajuu, kunhan vetelen rock´n´rollia. Jos häiritsee niin vetelen seuraavaan skabaan eritavoin. Pitää hoitaa joku äänittäjä seuraavan kerran paikalle...; /....Hillagen Steve Ja Rundgrenin Todd on tainnut joskus vetästä linjaan suoraan. Analogilla se tietty kuulostaa erilaiselta. Nää on pakko tehdä näillä digihörpöttimillä. 0:t ja 1:t soundaa kai sit tolleen kun noin tekee,....elämme ihmeellisiä aikoja...en mä kyllä ainakaan kaiuttimilla kuunneltuna huomaa mitään ihmeellistä. Niin mä sen oon tarkottanut kuunneltavaksi. En kuulokkeilla. Mulla on itellä koneessa Labtecin suppas systeemi, mitä teillä on? Varmaan Genelecit.....munst tää sirinä saa nyt loppua ja keskitytään kokonaisuuteen...Koneessa on integroitu äänikortti...A/D muunnin? Pitäisköhän hommata sit sellanen. Tais tulla nyt p..koilla kamoilla p..kaa rockia.....

Mulla on koneessa kiinni SBLive Value ja kuppaset Cambridge Soundworksin tietokonekaiuttimet, hintaa setillä ollut varmaan 50e, eli jos mä kuulen sen sirinän näillä kamoilla niin kyllä muutkin:D Säästetään ne oikeat kaiuttimet stereoihin.

Mut hei, ei se häiritse, kunhan panin merkille. Ja se on joku säröytymä, eli arvoitus on ratkennut. Ei muuta ku rock on.
Jucciz
03.10.2006 18:18:20
Joo, ei tosiaan tarvi mitään tarkkailukaiuttimia tai luureja. Ihan normaali terve korvapari ja mikä tahansa äänentoisto kyllä paljastaa asian, josta tässä on nyt jauhettu... vähän turhankin pitkään.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
BigPapa
03.10.2006 18:19:15

Mulla on koneessa kiinni SBLive Value ja kuppaset Cambridge Soundworksin tietokonekaiuttimet, hintaa setillä ollut varmaan 50e, eli jos mä kuulen sen sirinän näillä kamoilla niin kyllä muutkin:D Säästetään ne oikeat kaiuttimet stereoihin.

Mut hei, ei se häiritse, kunhan panin merkille. Ja se on joku säröytymä, eli arvoitus on ratkennut. Ei muuta ku rock on.

Asia fiini....; / särötön rock on kuin - no emmä tiä ees mitä se on.....
J.Hollström
03.10.2006 18:22:03
Hei, nyt vedin farkut jalassa ja tuli parempi:
http://juki.1g.fi/mp3/Juki68_Sooloskaba_55.mp3
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)