arva - Huuliharppu, kai siinä koitettiin hakea erilaista näkökulmaa. En lämmennyt. Robert - Terve meininki, juuri semmoista mihin itse pyrin mutten jaksanut/osannut. Kuha - Letkeätä. juki68 - Tykkäsin, kovasti tiluttelee. mazah - Wahilla on hyvä peittää virheet tai maustaa sooloa. Eniten nuotteja oli tähän mennessä. Jucciz - Ihan kone. Loistava veto. persreikä - Hieno soolo tämäkin. Ei näistä voi muuta sanoa. WelmerX - Olen sanaton. Tämä äijä on kyllä sooloskabojen teräväsormisin jannu. arkkikansleri - Terve meininki tässäkin on, jää vain vaisu fiilis tuon welmerin vedon jälkeen. secondarymind - Piti ihan kuunnella toiseen kertaan, ottaa selvää mitä kaikkea tässä tapahtuu :) jzci - Mallikasta soittoa. Samantyylinen swengi tuntuu olevan kaikilla päällä :) edy - Äijä häröilee. Koska ei tarvinut kuulla taas "daddaddaddauu"-alkuista sooloa, saat pojon. LamaAjanElvis - Hitto, ei näihin osaa enää mitään uutta sanoa. Letkeätä meininkiä ja jämäkkää soittelua. orbik - Kliinilläkin voi soittaa, näemmä. Mukavia lickejä jäi mieleen. ekku01 - 100 NPS cadaver - En enää osaa sanoa mitään. Tukeva higaini. ze_kink - Trililiii-jutut jäi päähän soimaan. Temppiz - Astetta rauhallisempi veto taas väliin. Kauniisti soi "blues". joelr - Oho, harmonioita. Harmoniat kertoo ainakin minulle sen, että veto ei ole ihan täysi impro. Et vissiin osaa lopettaa, 1:45 pitkä veto :D Pande - Daddaddauu-sarjan veto taasen, mutta siinä määrin komeampi ja tiluttavampi, että pisteitä lähtee heti 2. kuriken - Mietin taas ekan 30s että "mitä bitun häröilyä", mutta hoksasinhan minä lopulta että siinä taitaa olla viulu eikä kitara :D. Viululla jos oisit vetänyt daddaddauu, niin pisteitä oisi satanut. Nyt tulee yksi ihan vain siksi, että en osaa valita noista kitaravedoista yhtään. toydragon - Vähän tunkkainen veto. Letkeätä. anselmi83 - Täysin kuiva, puhdas, kertaakan särähtämätön kitarasoundi. Mahdotonta. Joku hakkeri, selvästikin. saha - Hävettää puolestasi. Voisit opetella soittamaan ja jättää nuo pentatonis-improt niille jotka ne osaa. Sitten pisteet: 2p - Pande 1p - WelmerX 1p - secondarymind 1p - kuriken 1p - edy >-)))> #2 Punttisika #5
|
arkkikansleri - Terve meininki tässäkin on, jää vain vaisu fiilis tuon welmerin vedon jälkeen. Kiitos palautteesta. Et sää mitenkään vois kuunnella noita mun juttuja vaikka ihan toisena päivänä, kuin noita muita? ;) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
joelr - Oho, harmonioita. Harmoniat kertoo ainakin minulle sen, että veto ei ole ihan täysi impro. Et vissiin osaa lopettaa, 1:45 pitkä veto :D Yritin hiukan kehittää jotain melodioita sooloon ensin ennen kuin soitin sen. Osin improvisoitu, osin ei (nimenomaan väliosa). Liian pitkä lopetus, joo. Ja ihan turha. Minun piti leikata loppu pois, mutta unohdin sitten. |