Aihe: Sooloskaba 36
1 2 3 4 5 6
Banjox
03.11.2005 23:40:48
Toi tausta on kyl niin kaukana meikän "tyylilajista" että oksat pois. Mut sehän on vaan hyvä, kun se pakottaa meikän tulemaan vähän niinku laatikostani ulos ja kokeilemaan uusia juttuja. Pirun hyvältä se kuiteski kuulostaa. Voishan tuota kokeilla, vaikkei sooloilu meikän vahvimpia puolia ole (, tosin mikä olisi, en osaa sanoa :D). Mielenkiinnolla odotan kyllä panden ja muitten kokeneiden konkareiden rykäisyjä.

Jos nyt kokeilis jotain tohon sooloilla..
Socialite
03.11.2005 23:43:29 (muokattu 03.11.2005 23:43:52)
Hirveetä porausta! Voittaja saa "palkinnoksi" tehdä taustan ja viedä seuraavan skaban läpi kuten itse parhaaksi näkee. Muut sitten soittaa siihen soolon tai jättää soittamatta...

En ole kuunnellut aikaisempia sooloskaboja mutta jotenkin arvelen, että kyllä siellä niitä blues -ja hevitaustoja on ollut ihan tarpeeksi. Voinhan olla väärässäkin...

Hyvä tausta, miekin tien soolon jos kerkiän.
Are you reeling in the beers?
Banjox
04.11.2005 00:46:24
Nonnii tulipa nyt sitte yön hämyisinä tunteina jotain pientä väsättyä. Nakit solmussa koittaa vääntää ekaa Jazz-sooloa :)

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=166313&type=dl

Ohhoh, henkilökohtaisesti ihan eka sooloskaba. Saas nähä miten äijän käy. Niin, sori vaa tosta äänenlaadusta, nauhotin windowsin sound recorderilla :D
Urmas Potkuri
04.11.2005 00:48:07

Voi helevetti mitä nitinää, jos tausta ei nyt satu olemaan juuri sitä "mitä mä haluun soittaa". Minusta jokainen tausta on paikkansa ansainnut ja vaikka en sitäkään vähää osaa noihin hevitaustoihin niin olen pitänyt turpani kiinni ja yrittänyt kaikkiin. Jokainen niistä on jotakin opettanut vaikka pisteitä ei ole niistä tullut. Bluestaustoja, jotka olisivat meikäläiselle sitä nannaa ei kyllä niinkään paljon ole ollut, mutta jokainen tausta on ollut hyvä ja aina olen jotakin niistä itselleni saanut. Soittakaa kitaraa älkääkä suutanne.
Saatana niin. :D
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
Schenker
04.11.2005 01:00:02
Näitähän skaboja tulee nyt ihan jatkuvalla syötöllä..jospa nyt ehtis osallistuakin. Loisto tausta!
"Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde
Urmas Potkuri
04.11.2005 01:31:15 (muokattu 04.11.2005 08:37:21)

En sitten malttanut odottaa vaan piti aloittaa heti. Kivaa oli ainakin. :)

http://koti.mbnet.fi/khimaira/joo/SS36_arkkikansleri.mp3

edit: Uhhuh. Kuulostipa kummalta näin aamutuimaan tuo oma "soolo". Yöllä se oli jotenkin paljon parempi, enkä ollut edes pahasti päissäni. :)
Fortune
04.11.2005 10:20:25
Hitto, tämähän on ihan Stingiä.

Pitääkin kokeilla jotain räplätä, kunhan keikalta selviän.
Look behind you, a three-necked guitar!
Jucciz
04.11.2005 11:35:39
Hitto, tämähän on ihan Stingiä.

Tämän kyllä otan mitä suurimpana kehuna. Kiitos!
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Fortune
04.11.2005 13:21:00
Tämän kyllä otan mitä suurimpana kehuna. Kiitos!

No niin oli tarkoituskin.
Look behind you, a three-necked guitar!
Pande
04.11.2005 16:22:40

Jumantsuikka, sain kyllä ehottomasti kahjuimman kuulosta tavaraa tohon aikaseksi. Laitatte kumminki mut hoitoon jos tänne pistän tuon vedon.. :)
At the over-matured sushi The Master Is full of regret.
Urmas Potkuri
04.11.2005 17:06:49

Jumantsuikka, sain kyllä ehottomasti kahjuimman kuulosta tavaraa tohon aikaseksi. Laitatte kumminki mut hoitoon jos tänne pistän tuon vedon.. :)

Jiiihaaa! Tiedä vaikka päästäis samalle osastolle. =)
32788
04.11.2005 17:18:50
Arkkikansleri, ei täällä kukaan mitään hevitaustoja ole vongannutkaan. Itse vain halusin jotain tavallisia taustoja, joihin olisi vähän helpompi keksiä jotain järkevää. Ihan sama mitä tyylilajia.

Eikös sellainenkin olisi aika hyvä, että kaikki kehittävät itse SEKÄ taustan ETTÄ soolon. Ei tulisi sitten mitään valitusta siitä, onko tausta nyt liian helppo/vaikea.

Ehkä tämä tosin menisi hiukan hankalaksi...
Hei, täähän on harmaa!
Urmas Potkuri
04.11.2005 17:33:18

Arkkikansleri, ei täällä kukaan mitään hevitaustoja ole vongannutkaan. Itse vain halusin jotain tavallisia taustoja, joihin olisi vähän helpompi keksiä jotain järkevää. Ihan sama mitä tyylilajia.

Eikös sellainenkin olisi aika hyvä, että kaikki kehittävät itse SEKÄ taustan ETTÄ soolon. Ei tulisi sitten mitään valitusta siitä, onko tausta nyt liian helppo/vaikea.

Ehkä tämä tosin menisi hiukan hankalaksi...

Höh! Unohda koko juttu. Eikä se sulle ollut tarkoitettu, vaan yleistä rähjäämistä noiden taustantekijöiden puolesta. Tämä on mielestäni hauska systeemi ja itte olen heilunut näissä pellenä jonkinaikaa ja aion heilua vastakin, jos hengissä pysyn. Minusta on ihan todela mukavaa kuunnella KAIKKIA osanottajia, niin että menetkös siitä sooloa tekemään, jotta saan lisää kuunneltavaa. :D
Jannipaali
04.11.2005 17:34:39
Ei kukaan haluais tehdä klassista hevi (ynkkä) -taustaa?
lxi
04.11.2005 17:35:37
Ei kukaan haluais tehdä klassista hevi (ynkkä) -taustaa?

Voita skaba ja tee itse, p****le.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Pande
04.11.2005 18:09:09 (muokattu 05.11.2005 17:30:03)

lxi
04.11.2005 19:32:44
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Kuha
04.11.2005 20:09:57

Muistakaa venytellä.
J.Hollström
04.11.2005 20:52:49
Taustahan on mainio.

Onhan se, meikäpojalle tosin liian haastava. En osaa soittaa muuta kuin bluesia ja tosta ei ota tolkkuu mistä toi menee. Olen ihan ulkona näistä geimeistä ja Jucciz nauraa partaansa (jos kasvaa) kun amatöörit ihmettelee missä mennään.

Jään nuolemaan haavojani. En siis osaa.
Jukka Hollström
Pande
04.11.2005 21:21:42

Onhan se, meikäpojalle tosin liian haastava. En osaa soittaa muuta kuin bluesia ja tosta ei ota tolkkuu mistä toi menee. Olen ihan ulkona näistä geimeistä ja Jucciz nauraa partaansa (jos kasvaa) kun amatöörit ihmettelee missä mennään.

Jään nuolemaan haavojani. En siis osaa.

Joono, jos tohon yrittäis "sointukierron" mukaan soittaa niin joutuis tekemään jotain muistiinpanoja, senverran epäintuitiivisesti nuo sävelet tossa tanssivat. Itse en todellakaan jaksa. Koittaa nyt vaikka pelkästään tuota synaosiota niin siinäkin menee helposti harhaan.

Kyllä tohon nyt silti jokainen voi jotain vetää ihan fiilispohjalta, mitä sitten jos tulee sointujen ulkopuolisia säveliä, sehän on vaan sointujen laajentamista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)