BigPapa 01.04.2014 20:08:49 (muokattu 01.04.2014 20:09:09) | |
---|
Jarkre: Älkää nyt prkl keskeyttäkö skabaa. Tausta on ihan hyvä ja multa meni viimeiset viisi tuntia vedon hiomiseen (kun oli tänään kuumeessa aikaa). Pahoittelut tästä, mutta tämä jatkuva itku taustoista vie motivaation tälläisestä vapaaehtoisesta ja talkootyöllä etenevästä toiminnasta. |
MadMatt 01.04.2014 20:37:11 | |
---|
|
BigPapa 01.04.2014 20:38:59 (muokattu 01.04.2014 20:39:45) | |
---|
|
Jarkre 01.04.2014 20:40:31 | |
---|
Eikö skaban nyt kuitenkin voisi palauttaa kun siellä on neljä vetoa joka riittää siihen ettei tule tasapisteitä. |
BigPapa 01.04.2014 20:44:20 | |
---|
Jarkre: Eikö skaban nyt kuitenkin voisi palauttaa kun siellä on neljä vetoa joka riittää siihen ettei tule tasapisteitä. Luultavasti olisi enemmänkin tulossa, mutta tilanteen ollessa tämä.....pitää tässä hiukan katsella, jos motivaation saisi palautettua. |
BigPapa 01.04.2014 21:24:19 (muokattu 04.04.2014 10:29:48) | |
---|
Olisko mitenkään mahdollista, että toi taustoista itkeminen loppuis? |
BigPapa 01.04.2014 22:46:58 (muokattu 02.04.2014 17:26:54) | |
---|
Ilmeisesti on niin, ettei WW halua tämänkertaisen skaban jatkuvan. |
WanhaWetäjä 02.04.2014 02:54:45 | |
---|
BigPapa: Imeisesti on niin, ettei WW halua tämänkertaisen skaban jatkuvan. Täh? Ei mulla ole todellakaan mitään sitä vastaan että skaba jatkuu, miksi ihmeessä olisi, missä mä sellasta olen sanonut ? Otatko sä nämä skabailut kenties turhan vakavasti? Se että tähän skabaan sopiva soittotyyli ei ole mun mielestä pentatonista laid backia vapaasti fraseeraten johtuu juurikin siitä mielikuvasta minkälaisen soolon itse tuohon soittaisin, jos osaisin. En mä mitään "määrää" mitä kukin saa ja voi soittaa, todella naurettava ja outo ajatuksenakin. Jokaisellahan on oma visio tai useita sellasia mitä mihinkin voi soittaa. Jos tuohon istuu esim hidas blues luontevasti niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni sen osalta, mulla oli 1.mielessä lähinnä joku Brian Setzer tyyppinen ratkaisu joka ei ole mun laji lainkaan. Veikkaan että Kuha, MadMatt, Sicboy -akselilta tämäkin osasto taittuisi uskottavasti, miksei muiltakin jos moista juttua on soitellut. |
blues guitar 02.04.2014 05:30:04 (muokattu 02.04.2014 21:03:23) | |
---|
BigPapa: Imeisesti on niin, ettei WW halua tämänkertaisen skaban jatkuvan. Onko se WW:n päätettävissä? "Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee". Vai miten se sanonta nyt menikään? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 02.04.2014 09:26:42 (muokattu 04.04.2014 10:30:08) | |
---|
Mua ei kiinnosta yhtään se, että millä tyylillä mihinkin skabaan pitäisi WW:n mielestä soittaa, vaan se, että: Olisko mitenkään mahdollista, että toi taustoista itkeminen loppuis? |
tjj2000 02.04.2014 11:35:21 | |
---|
Valitusten määrä on vakio. Eiköhän tässä nyt ole sanottu se, mitä on sanottavissa. Voisimmeko jatkaa keskustelua musisoinnin merkeissä? Eli skaba vaan päälle takaisin. Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
WanhaWetäjä 02.04.2014 15:10:01 | |
---|
BigPapa: Mua ei kiinnosta yhtään se, että millä tyylillä mihinkin skabaan pitäisi WW:n mielestä soittaa, vaan se, että: Olisko mitenkään mahdollista, että toi taustoista nillittäminen loppuis? Olet oikeassa, sua kiinnostaa tasan tarkkaan vain yksi asia ; se mitä sä peilistä näet! Sä olet aivan helvetin narsistinen ja itsekeskeinen ihminen marttyyrileikkeineen, sua ei todellakaan kiinnosta mikään muu kuin että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä ja kaikki menee sun pillisi mukaan. Osa jengista on vissiin niin helvetin lapasia että ei uskalla koskaan sanoa yhtään mitään saati olla mistään eri mieltä sun kanssasi, onneksi on niitäkin joilla on omia ajatuksia ja mielipiteitä. Suosittelen peiliin katsomista ihan ajatuksen kanssa. Mikä tuossa taustoista "nilittämisessä" niin kovasti rassaa? Ite laitat skabataustan jonka saatesanat "vetäkää tohon jotain jos pystytte" voisi hyvinkin tulkita vittuiluna edelllisen skabataustan saamasta kritiikista. Keskustelua roots-skabasta on tämän topicin nimi....eikö prkl TAUSTAT ole oleellinen osa roots-skaboja joten niistäkin voi siis olla jotain mieltä? Laita sääntöihin että omat mielipiteet taustoista ovat kiellettyjä, sillähän tästä selvitään. Tämähän pätee jo mm sun soittosi arvioinnissa joka on kaiken kritiikin yläpuolella. ..ttu miten tämmönen leikkimielinen, harrastupohjalla oleva touhu voi olla näin stnan tosikkomaista... Mä lupaan olla vastedes olla ihan hiljaa ja poistun mieluusti näistä geimeistä, saat ihan rauhassa leikkiä omalla rakentamallasi hiekkalaatikolla. Jos alkaa tuntua siltä että motivaatio palaa ja taustasta ei tarvi nilittää niin saatan osallistua skaboihin, katotaan mihin homma menee. Muille palstalaisille sanoisin että älkää ottako tästä itseenne, tämä on mun ja tuon toisen vanhan jääräpään välinen naurettava skaba joka toistuu tietyin välein , henkilökemiat ei vaan kohtaa, minkäs sille voi. |
BigPapa 02.04.2014 16:05:57 (muokattu 02.04.2014 20:30:40) | |
---|
Jatketaas roots-skabaa. Yllä oleva puheenvuoro olikin taas juuri sitä mitä odotettavissa oli ja kertoo esittäjästään aivan riittävästi. |
karik 03.04.2014 23:49:12 (muokattu 03.04.2014 23:52:45) | |
---|
BigPapa: Jatketaas roots-skabaa. Yllä oleva puheenvuoro olikin taas juuri sitä mitä odotettavissa oli ja kertoo esittäjästään aivan riittävästi. Yleensä puheenvuoro kertoo esittäjästään jotain, mutta että tässä tapauksessa "riittävästi" lienee henkilökohtainen tai tulkinnallinen näkemys. Puheenvuoron odotettavuus lienee myös riippuvan lukijan tai kirjoituksen kohteen omista odotuksista. Tuskin voidaan sanoa, että "odottavissa oli" edustaa koko lukijakuntaa vaan että kyse on yksittäisestä tulkinnasta. |
blues guitar 04.04.2014 05:31:43 | |
---|
karik: Yleensä puheenvuoro kertoo esittäjästään jotain, mutta että tässä tapauksessa "riittävästi" lienee henkilökohtainen tai tulkinnallinen näkemys. Puheenvuoron odotettavuus lienee myös riippuvan lukijan tai kirjoituksen kohteen omista odotuksista. Tuskin voidaan sanoa, että "odottavissa oli" edustaa koko lukijakuntaa vaan että kyse on yksittäisestä tulkinnasta. Omia mielipiteitähän täällä kirjoitetaan. Aika vaikea se on toisten mielipiteitä kirjoittaa. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Sjömanni 04.04.2014 10:20:58 | |
---|
"Onko niin että vain Heinz ketsuppi, Lipton ja Madonna selviävät vuosikymmenestä toiseen?" nimim. Vihdoinkin, IL |
BigPapa 04.04.2014 10:31:06 | |
---|
|
karik 05.04.2014 00:45:52 | |
---|
BigPapa: Nillitys muutettu muotoon itkeminen, onko nyt hyvä fiivis. Olisko mitenkään mahdollista, että toi taustoista itkeminen loppuis? Miksi noista ei saisi antaa mitään palautetta? |
Gary Enfield 05.04.2014 01:23:28 (muokattu 05.04.2014 01:45:06) | |
---|
BigPapa: Nillitys muutettu muotoon itkeminen, onko nyt hyvä fiivis. Ei ole hyvä fiilis. Ei enää huvita ja hyvät jatkot kaikille teille jotka sen ansaitsette. Itse sen tiedätte keitä olette. Itse sanoudun irti tästä touhusta ja kehoitan herra BigPapaa vakavasti luotailemaan omaa persoonaansa. Viisikymmentä meni rikki eikä tämmönen meno enää maistu, hyvästi ja hyvät jatkot. E: ehkä nähdään jollain muulla foorumilla kuin roots-skaba, jonka sen kehittäjä BigPapa on omakätisesti päättänyt (E:nillittämisellä) tappaa. Sääli. Häpeä, BigPapa, jos osaat. Mahtava yhteisö hajoaa paskantärkeilyyn. |
BigPapa 05.04.2014 10:10:17 (muokattu 05.04.2014 14:56:11) | |
---|
Kannattaisko hieman perehtyä erään/eräiden henkilöiden tekemisiin, ennenkuin alkaa kovin voimallisesti paiskoa kiviä tännepäin. Alkaen vaikka tuolta sivulta: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=194123&o=3740 Mikäli skabataustoista v.ttuilu on hyväksyttävää, niin tervemenoa. Toivotaanko ehkä, että divarissakin annettaisiin negatiivista palautetta skabanvetäjille taustoista ja v.ttuiltaisiin muutenkin rootsjengin korvattomuudesta ynnä muusta vastaavasta. Edit. Onnittelut viiskymppisten johdosta. Itsellä seuraavat on ensi vuonna viisseiskat. |