BigPapa 17.12.2010 12:51:49 | |
---|
stratomaster: En vaan sanoin, että en sanonut että sanoi. Siinä on merkittävä ero. Mutta asiaan, tosi hyvä tausta! Tekis mieli osallistua pitkähkön tauon jälkeen, mutta ei taida keretä... Tarviitko palion jatkoaikaa keretäkses.... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
stratomaster 17.12.2010 13:49:23 | |
---|
BigPapa: Tarviitko palion jatkoaikaa keretäkses.... Sen verran pukkaa muuta menoa, ettei mua kannata odottaa. Kiitos kuitenkin ajatuksesta. |
Illu 17.12.2010 15:29:00 | |
---|
stratomaster: Mutta asiaan, tosi hyvä tausta! Tekis mieli osallistua pitkähkön tauon jälkeen, mutta ei taida keretä... Ei ehdi juu, eikä kannata odottaa, eipä mulla mitään lisättävää noihin jo mukana oleviin vetoihin olisikaan. Samat vanhat jutut vaan taas kerran jotka on jo sata kertaa kuultu. |
blues guitar 17.12.2010 16:19:40 | |
---|
antnis: Milläs vehkeillä tuo MadMattin veto on tehty? Mun mielestä näiden pallinaamojen soundi lähtee melko pitkältekii näpeistä. Lisäksi hyvät skebat hyvillä mikeillä vaikuttaa varmaankin asiaan. Niin ja tietenkiin taito ruuvata myös noista mallintavista vehkeistä hyvää soundia. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
mopar 17.12.2010 16:22:53 | |
---|
|
antnis 17.12.2010 16:26:39 (muokattu 17.12.2010 16:27:34) | |
---|
blues guitar: Mun mielestä näiden pallinaamojen soundi lähtee melko pitkältekii näpeistä. Lisäksi hyvät skebat hyvillä mikeillä vaikuttaa varmaankin asiaan. Niin ja tietenkiin taito ruuvata myös noista mallintavista vehkeistä hyvää soundia. Tuota juuri pelkäsinkin :D Noh, tämä asia on mulla alkanut vähän aktualisoitua parinkin asian takia. Nimittäin joskus tekis mieli osallistua johonkin ö-skabaan täällä ja pultata podi kiinni koneeseen, ja toiseksikin tykkään kyllä tuosta Champion 600 + frv-1 + 12" celestion -kombosta, mutta ääni tuppaa jäämään käytettävissä olevilla volumeilla aika ohueksi kuitenkin kun ei voi ruuvata volumea. Eli pitäisi alkaa etsimään sopivaa master volumellista Blackface-kloonia tai sitten alkaa ruuvaamaan podia. |
Illu 17.12.2010 16:38:24 (muokattu 17.12.2010 16:40:19) | |
---|
mopar: At this time, there is no software available that matches your selection. Pärkkele....ei onnistu. Hmmm, mikähän siellä mättää, just kokeilin niin ainakin line 6 edit pod 2.0:lle ja xp:lle löytyi. |
akuankkakomppi 17.12.2010 17:08:50 | |
---|
blues guitar: Mun mielestä näiden pallinaamojen soundi lähtee melko pitkältekii näpeistä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen haavi auki ihmetellyt "täh - onko tuo mun kitara?" kun ko. kitara kunnon pelimannin käsissä on ollut. sum ergo cogito |
blues guitar 17.12.2010 20:09:00 | |
---|
akuankkakomppi: Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen haavi auki ihmetellyt "täh - onko tuo mun kitara?" kun ko. kitara kunnon pelimannin käsissä on ollut. Sama juttu mulla kun olen testannu S.Valjakan kamoja sekä Seppo mun kamoja. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
akuankkakomppi 17.12.2010 20:13:59 | |
---|
blues guitar: Sama juttu mulla kun olen testannu S.Valjakan kamoja sekä Seppo mun kamoja. Valjakan Seppo on hieno mies, loistava muusikko kaiken pahan lisäksi. Strato, pari matolaatikkoa ja Orange - kylä lähtee, sano. sum ergo cogito |
BigPapa 19.12.2010 22:17:28 | |
---|
Tämänkertaisen kisailun on voittanut Harja-Kuha. Onnittelut Kuhalle ja kiitos osallistuneille mukavasta skabasta. Kuha: 26 BigPapa: 23 MadMatt: 21 Tapani.tv: 11 WanhaWetäjä: 9 Apenaattori: 7 Krk: 6 Latuska90: 4 Tahtah: 2 SikaSilu: 2 Blues Guitar: 1 Tjj2000: JaSo: Jhh: Juzpe: Äänestämättä taisi olla SikaSilu ja Juzpe joka yöllä laittaa kommentit. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
latuska90 19.12.2010 23:30:58 (muokattu 20.12.2010 00:22:25) | |
---|
Laitoin Kuhalle pikaviestin kautta 3 taustaehdotusta, että odotellaan mikä on Kuhan seuraava siirto. Edit: Kuha antoi vetovastuun minulle. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
JCM 20.12.2010 02:46:55 (muokattu 20.12.2010 11:53:38) | |
---|
Oon tässä viime-aikoina (taas) lueskellut näitä teidän Roots-skabojen jälkipyykkejä, tai keskusteluita, miksi niitä nyt haluattekaan kutsua. Olen oikeasti yllättynyt siitä kuinka lapsellista asennetta tietyiltä ihmisiltä löytyy, ja millaisella otteella kritiikkeihin vastataan. Muutamaan skabaan oon joskus itsekin osallistunut, mutta mun puolesta nää skabat saa jatkossa olla täällä ihan omassa laatikossaan kun näitä juttuja lukee. Hämmentävää. |
JCM 20.12.2010 02:58:05 | |
---|
BigPapa: Säännöt palautettu ennalleen, olis vaan semmonen toive, että homma olis asiallista, mitä se nyt ei oo vähimmässäkään määrin jostain syystä ollut. Mun käsittääkseni tässä pitäis ottaa soittamiset soittamisina, eikä arvottaa asioita henkilöyden mukaan, niinkuin nyt tapahtuu. Syytä en tiedä, enkä vähimmässäkään määrin ymmärrä tälläisiä ristiretkiä, mikä täällä nyt on menossa. En tätä skabaa perustanu siksi, että täällä tapellaan, vaan että voidaan soittaa hyvässä hengessä rootsmusaa. Nyt on pakko sanoa: Arvoisa BigPapa. Mm. teidän oma käytöksenne näissä skaboissa ja niiden jälkipyykeissä on aiheuttanut mm. minussa suurta kummastusta. Välillä on jopa oikeasti tuntunut siltä, että koska et saa omalle soitollesi haluamaasi suitsutusta, niin alat rukkaamaan sääntöjä, ja peräti itse rikkomaan sääntöjä. Olet antanut ymmärtää pikemminkin, että olet kaikkitietävä Roots-spesialisti, ja kaikki muut ovat alapuolellasi ja muille sinun sanasi on laki. Eli virkkeesi "En tätä skabaa perustanu siksi, että täällä tapellaan, vaan että voidaan soittaa hyvässä hengessä rootsmusaa." tuntuu oikeasti hämmentävältä luettavalta. On tässä itsekin jo useamman vuoden ajan tullut seurattua tätä touhua. Pakko välillä kommentoida aihetta. En tiedä onko minulta jotain oleellista mennyt ohi, mutta hiukan katkeralta touhulta tämä vaikuttaa. |
blues guitar 20.12.2010 05:32:10 | |
---|
JCM: Nyt on pakko sanoa: Arvoisa BigPapa. Mm. teidän oma käytöksenne näissä skaboissa ja niiden jälkipyykeissä on aiheuttanut mm. minussa suurta kummastusta. Välillä on jopa oikeasti tuntunut siltä, että koska et saa omalle soitollesi haluamaasi suitsutusta, niin alat rukkaamaan sääntöjä, ja peräti itse rikkomaan sääntöjä. Olet antanut ymmärtää pikemminkin, että olet kaikkitietävä Roots-spesialisti, ja kaikki muut ovat alapuolellasi ja muille sinun sanasi on laki. Eli virkkeesi "" tuntuu oikeasti hämmentävältä luettavalta. On tässä itsekin jo useamman vuoden ajan tullut seurattua tätä touhua. Pakko välillä kommentoida aihetta. En tiedä onko minulta jotain oleellista mennyt ohi, mutta hiukan katkeralta touhulta tämä vaikuttaa. Jos nyt kuitenkii annettas jo tän aiheen olla. Älä lähe Papa tähän mukaan, tää asia on jo keskusteltu. Tontutkin jo kurkkii ikkunoista. Hyvää Joulua kaikille. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Lennu 20.12.2010 07:44:35 | |
---|
Itse oon ainakin jonkinverran riippuvainen keskustelupalstojen konfliktitilanteista, ja siksi toivoisin että jatkatte samaan malliin. Mihin voisin enää luottaa, jos en tähän ketjuun? "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
stratomaster 20.12.2010 08:41:09 (muokattu 20.12.2010 09:27:32) | |
---|
mopar: At this time, there is no software available that matches your selection. Pärkkele....ei onnistu. Kyllähän ton pitäis PC:llä toimia. Mac ja Snow Leopard-käyttis on asia erikseen. Mulla ainoa Macin hankkimiseen liittyvä takaisku oli se, ettei Line6 Edit toimi siinä. |
blaekie 20.12.2010 10:06:29 (muokattu 20.12.2010 10:14:32) | |
---|
Eräs asia mikä täällä hämmentää myös on se että tulee jostain puun takaa joku närkästynyt taivastelemaan jotain pari viikkoa vanhoja vääntöjä, ja "riitoja" , että ai hurja , enpä osallistu nyt kisaan tästä lähtien enää ikuna, eli se siitä kakaramaisesta käytöksestä. Lennu: Itse oon ainakin jonkinverran riippuvainen keskustelupalstojen konfliktitilanteista, ja siksi toivoisin että jatkatte samaan malliin. Mihin voisin enää luottaa, jos en tähän ketjuun? Huvinsa kullakin 8D Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Juzpe 20.12.2010 11:40:42 | |
---|
Itse oon ainakin jonkinverran riippuvainen keskustelupalstojen konfliktitilanteista, ja siksi toivoisin että jatkatte samaan malliin. Mihin voisin enää luottaa, jos en tähän ketjuun? Älä muuta sano. Otan taas vittumaisen vaihteen silmään :D :D :D Hyvää kamaa: http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk |
JCM 20.12.2010 11:52:41 | |
---|
blaekie: Eräs asia mikä täällä hämmentää myös on se että tulee jostain puun takaa joku närkästynyt taivastelemaan jotain pari viikkoa vanhoja vääntöjä, ja "riitoja" , että ai hurja , enpä osallistu nyt kisaan tästä lähtien enää ikuna, eli se siitä kakaramaisesta käytöksestä.
Jos mun kommentteihin viittaat, niin onhan tätä jo vuosia tullut seurattua. Olishan tuon voinut jättää kommentoimattakin, eihän täällä kuitenkaan meikäläisen kommenteilla mitään virkaa ole. |