Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 518 19 20 21 22122 123 124 125 126
krk
23.01.2009 21:06:23

Kiitoksia BP että vielä mahtui. Nöyrä kunnianosoitukseni menneelle mutta ikuiselle mestarille.
blaekie
23.01.2009 21:30:18 (muokattu 23.01.2009 21:37:09)

Kyllä on paljon hyviä ja ennenkaikkea sydämmekkäitä vetoja siellä jätkillä, ts. Ganes ja Abe on sydäntä lähellä. Tulee olemaan hankalaa pisteyttää noita, ja jos oma vetoni edes yhden pisteen saa niin tulen olemaan tosi tyytyväinen.
Itse yritän ottaa kans kerralla, soiton , että naiset ;-) , eli virheitä ja kökköjä on mutta ei aina kärsivällisyys riitä. Eli kannattais se eka tai toka veto aina nauhottaa, koska sen on yleensä se paras, tai sit ei ;-)

EDIT: Mikserin "d1" palvelin taitaa olla juuri nyt nutullaan, kun ei mun mp3 lataudu. Eli vaihdan sen muualle jos ei pelitä . Kaikki "d4" alkuset toimii kyllä näköjänsä.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
MadMatt
23.01.2009 21:46:00

. Eli kannattais se eka tai toka veto aina nauhottaa, koska sen on yleensä se paras, tai sit ei ;-)

Ekat vedot ovat yleensä parhaita jos tietää mitä soittaa ja korostan jos tosiaan tietää. Jos ei tiedä niin ekat ovat taatusti paskimpia. Ekojen ottojen hyvyys ei todellakaan ole mikään itseisarvo...
Nothin' but the blues
BigPapa
23.01.2009 21:47:42

Ekat vedot ovat yleensä parhaita jos tietää mitä soittaa ja korostan jos tosiaan tietää. Jos ei tiedä niin ekat ovat taatusti paskimpia. Ekojen ottojen hyvyys ei todellakaan ole mikään itseisarvo...

On se....jos ottaa olutta....silloin eka otto on paras...
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
MadMatt
23.01.2009 22:06:21 (muokattu 23.01.2009 22:06:34)

On se....jos ottaa olutta....silloin eka otto on paras...

No sittenhän sä tiesit mitä vejät 8D
Nothin' but the blues
BigPapa
23.01.2009 22:08:39

No sittenhän sä tiesit mitä vejät 8D

No juuri- kin näin....
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
MadMatt
23.01.2009 22:10:53 (muokattu 23.01.2009 22:11:09)

No juuri- kin näin....

Eli olutta 8D
Nothin' but the blues
BigPapa
23.01.2009 22:12:10 (muokattu 23.01.2009 22:12:28)

Eli olutta 8D

Joo no sitäpä hyvinkin...mää noist kitaroit tiiä mittä....koha tulee joskus osteltuu...
nipatzki
23.01.2009 22:14:15

hähää ekat lomat napsahti ;)
Ride On Mules.
BigPapa
23.01.2009 22:15:47

Mitä sviduu...nyt jo?
blaekie
23.01.2009 22:27:12 (muokattu 23.01.2009 22:33:42)

Mitä sviduu...nyt jo?

Kyll tää Suomen armeijan touho on menny ihan Nato meiningiksi :-) nyt jo vapaalla, Toista so oli ennen ko mö meriä seilattiin ;-) ja taisteltiin eturintamassa, (vaikka en ollu edes silakka)

Edit: Ekat vedot ovat yleensä parhaita jos tietää mitä soittaa ja korostan jos tosiaan tietää. Jos ei tiedä niin ekat ovat taatusti paskimpia. Ekojen ottojen hyvyys ei todellakaan ole mikään itseisarvo...

juu näinhän se menee, ja yleensä on hakusessa se mitä soittelee. Kerta pari tai kolme pitää hakee kyllä ihan ilman nauhotusta, tai sitten antaa taustan soida luupissa, ja jammailee ja nauhottaa koko ajan, ja clippaa "parhaan" siitä

Edit2: Kuuliks sä korggari ton mun vedon, meinaan jotain häikkää siin on kun se ei lataudu, ainakaan mulla :-(
BigPapa
23.01.2009 22:34:07

Kyll tää Suomen armeijan touho on menny ihan Nato meiningiksi :-) nyt jo vapaalla, Toista so oli ennen ko mö meriä seilattiin ;-) ja taisteltiin eturintamassa, (vaikka en ollu edes silakka)

Edit:

juu näinhän se menee, ja yleensä on hakusessa se mitä soittelee. Kerta pari tai kolme pitää hakee kyllä ihan ilman nauhotusta, tai sitten antaa taustan soida luupissa, ja jammailee ja nauhottaa koko ajan, ja clippaa "parhaan" siitä

Mää oli kuukauden alkuun kiinni Haminan KRH:ssa, ja mitä noihin vetoihin tulee nii tuolla on taas sooloskabassa eka otto....
Korggari
23.01.2009 22:42:40

Edit2: Kuuliks sä korggari ton mun vedon, meinaan jotain häikkää siin on kun se ei lataudu, ainakaan mulla :-(

Mä kuuntelen näitä vetoja yleensä ihan sitä mukaa kun niitä tänne tippuu ja kyllä sunkin vedon silloin jo aikoinaan kuuntelin-ehkä pariinkin kertaan läpi, kun oli mun mielestä aika hyvä veto, mutta äsken se tais vähän tahmata- vai olikohan se kuiteski illun veto joka ei käynnistyny ja tahmas ?- eli piti se illun veto ekana ladata omalle koneelle ennen kuin pääsi kuuntelemaan-mut kyllä blaekie sun vedon olen kuunnellu ja mun mielestä se oli hyvä.
blaekie
23.01.2009 22:46:49

Mä kuuntelen näitä vetoja yleensä ihan sitä mukaa kun niitä tänne tippuu ja kyllä sunkin vedon silloin jo aikoinaan kuuntelin-ehkä pariinkin kertaan läpi, kun oli mun mielestä aika hyvä veto, mutta äsken se tais vähän tahmata- vai olikohan se kuiteski illun veto joka ei käynnistyny ja tahmas ?- eli piti se illun veto ekana ladata omalle koneelle ennen kuin pääsi kuuntelemaan-mut kyllä blaekie sun vedon olen kuunnellu ja mun mielestä se oli hyvä.

Juu en mä sitä eppäile, lähinnä vaan ihmetyttää mitä se nyt tuossa takkuaa, täytyypä tsekata. Joo kiits vaan kehuista:-)
MadMatt
23.01.2009 22:49:23

uu näinhän se menee, ja yleensä on hakusessa se mitä soittelee. Kerta pari tai kolme pitää hakee kyllä ihan ilman nauhotusta, tai sitten antaa taustan soida luupissa, ja jammailee ja nauhottaa koko ajan, ja clippaa "parhaan" siitä

Mä ainakin jammailen ihan jammailun vuoksi koska kitaran soitto on mukavaa ja rentouttavaa enkä lataa skaba-taustoja koneelle pelkästään minuutin soitto rupeamaa varten...
Nothin' but the blues
BigPapa
23.01.2009 22:51:48

Mä ainakin jammailen ihan jammailun vuoksi koska kitaran soitto on mukavaa ja rentouttavaa enkä lataa skaba-taustoja koneelle pelkästään minuutin soitto rupeamaa varten...

Mää taas laiton jo..hehehe....ja en mä jaksa oikein orientoitua silleen vakavammin muihin ko näihin roots tyyppisiin taustoihin....no nyt sooloskabassakin on hyvä tausta ja mielestäni annoin siihen ihan tarpeeksi...
blaekie
23.01.2009 22:59:10

Mää taas laiton jo..hehehe....ja en mä jaksa oikein orientoitua silleen vakavammin muihin ko näihin roots tyyppisiin taustoihin....no nyt sooloskabassakin on hyvä tausta ja mielestäni annoin siihen ihan tarpeeksi...

Viittikkö Papa vaihtaa ton linkin, jotain ovat mikserissä sählänneet .

Tässä uus : http://d3.mikseri.net/m/129/60016162145/ss_blaekie%20-%20Roots60.mp3
BigPapa
23.01.2009 23:04:23

Tässä uus : http://d3.mikseri.net/m/129/60016162145/ss_blaekie%20-%20Roots60.mp3

Vaihettu..........
Korggari
23.01.2009 23:16:20 (muokattu 23.01.2009 23:26:36)

Oot tainu blaekie vetää ton kokonaan uusiks ;) onks toi edes se sun alkuperäinen kilpailukappale ? - ei taida olla ? - mut onhan toiki sen verran hyvä veto että saat pitää sen mun antaman pointsin- se alkuperänen oli kylläkin parempi,,, :)
Urmas Potkuri
23.01.2009 23:23:52

Korggari kirjoitti
Laitan pisteet seuraaville kovasti arvostamilleni rock kitaristeille ja muusikoille:

Nyt on kumarrettava vilpitön kiitos, koska sisällytit minutkin tuohon seuraan, johon en missään nimessä tunne ylettyväni. Sitä luulee olevansa immuuni ja pitävänsä vain hauskaa kitaran kanssa, mutta ei se sitten olekkaan niin (ihan kokonaan ainakaan). :)
Olen aina suhtautunut näihin skaboihin hiukan kieli poskessa ja joskus jopa poskella, mutta hienoja hetkiä on tullut vietetyksi hyvän ja laillisen ilmaismusan parissa näiden ansiosta kuunnellen teidän kaikkien vetoja.
Myöhästyneet onnittelut BP:lle.
Minä tiijän kaeken, vuan en ossoo mittään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)