BigPapa 06.12.2010 18:35:49 | |
---|
Juzpe: Noi kaks pahinta idioottia (Juki ja WW) on kyllä Pirkkalasta. Varmaan molemmat blondeja insinöörejä ja viä kaiken lisäks Juki on jumaalade basisti!... Mä vaan säestän tästä kunnanrajan toiselta puolelta Härmälästä. Kyl mä oon yhteen Tuusulalaiseen tyyppiinkin täällä törmännyt, joka innokkaasti osallistuu tähän juttuun. Mun pitäis ilmeisesti vaan hyväksyä, kun p..kaa sataa niskaan? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Juzpe 06.12.2010 18:40:56 | |
---|
Mun pitäis ilmeisesti vaan hyväksyä, kun p..kaa sataa niskaan? Voisitsä kertoo mikä on ollu sitä paskaa, jota niskaan on satanut? "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |
BigPapa 06.12.2010 18:41:14 | |
---|
Juzpe: Voisitsä kertoo mikä on ollu sitä paskaa, jota niskaan on satanut? Lue vaikka niitä omia juttujas. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Juzpe 06.12.2010 18:53:59 (muokattu 06.12.2010 18:55:53) | |
---|
Lue vaikka niitä omia juttujas. Ei mun tarvii erikseen palauttaa mieleeni omia käsityksiäni asioista. Mä oon tullu siihen johtopäätökseen sun juttujes perusteella, että sä pidät mua (ja varmaan muutamia muitakin...) varsin mulkkuna jätkänä ihan sen takia, koska mä en varauksettomasti oo sun kanssas samaa mieltä kaikesta, enkä anna skaboissa nimimerkkilisää tai muokkaa kommentointiani sen perusteella, kenen vedosta on kyse. E: Ainiin... tää oli minusta hyvä http://www.youtube.com/watch?v=GnCQU_QMCMQ&feature=related "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |
BigPapa 06.12.2010 19:00:08 (muokattu 06.12.2010 19:00:41) | |
---|
Juzpe: Ei mun tarvii erikseen palauttaa mieleeni omia käsityksiäni asioista. Mä oon tullu siihen johtopäätökseen sun juttujes perusteella, että sä pidät mua (ja varmaan muutamia muitakin...) varsin mulkkuna jätkänä ihan sen takia, koska mä en varauksettomasti oo sun kanssas samaa mieltä kaikesta, enkä anna skaboissa nimimerkkilisää tai muokkaa kommentointiani sen perusteella, kenen vedosta on kyse. E: Ainiin... tää oli minusta hyvä http://www.youtube.com/watch?v=GnCQU_QMCMQ&feature=related Eipä tässä mitään nimimerkkilisää tuu mistää muualtakaan, vai ootko tosiaan sitä mieltä että skabassa on äänestäjiä jotka nimimerkin perustella antaa lisäarvoa sooloille. Sitä paitsi ei se mulle kuulu, eikä kiinnosta ootko jotain mieltä jostakin. Mulla on ihan omat mielenkiinnon kohteet. Tää on minust aika hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Juzpe 06.12.2010 19:06:39 | |
---|
Eipä tässä mitään nimimerkkilisää tuu mistää muualtakaan, vai ootko tosiaan sitä mieltä että skabassa on äänestäjiä jotka nimimerkin perustella antaa lisäarvoa sooloille. Olen. Vaikka mä oonkin itsekäs mulkku, niin naivi ja tyhmä mä en ole, että kuvittelisin muusikoiden.netin roots-skaban olevan viimeinen objektiivisuuden ja solidaarisuuden linnake. "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |
J.Hollström 06.12.2010 21:28:18 | |
---|
Tulokset laskettu. aantila harjasi huikeilla pisteillä. Onneksi olkoon. |
MoreK 06.12.2010 21:47:47 | |
---|
Onnea Aantilalle! On se myös mukava olla Norpan kaa jaetulla kolmannella, harvinaista herkkua, kiitos kannatuksesta :D Sain elektroniikkatyöt valmiiksi Stratossa, ens kisa vedetään tuliterillä Custom 69 mikeillä! (Vintage Noiseless mikit meni vaihtoon, ei iskeny...) |
latuska90 06.12.2010 22:31:18 (muokattu 06.12.2010 22:31:29) | |
---|
MoreK: Onnea Aantilalle! On se myös mukava olla Norpan kaa jaetulla kolmannella, harvinaista herkkua, kiitos kannatuksesta :D Sain elektroniikkatyöt valmiiksi Stratossa, ens kisa vedetään tuliterillä Custom 69 mikeillä! (Vintage Noiseless mikit meni vaihtoon, ei iskeny...) Vois itekin vetää taas ens skabassa Stratolla vaihteeks, kun siinä kerran kunnon Texas Specialit on! ;) "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
Illu 06.12.2010 22:39:46 | |
---|
latuska90: Vois itekin vetää taas ens skabassa Stratolla vaihteeks, kun siinä kerran kunnon Texas Specialit on! ;) Jonkunlainen strato pitäisi kyllä hommata jossain vaiheessa. Oiskohan noi CV-Squierit mistään kotosin? |
Kuha 06.12.2010 22:46:22 | |
---|
Illu: Jonkunlainen strato pitäisi kyllä hommata jossain vaiheessa. Oiskohan noi CV-Squierit mistään kotosin? Onhan ne, mä hommasin tuollaisen CV telen, runsaat parisataa eypoa ja kuulostaa silti teleltä. Tuollasta: http://www.saunalahti.fi/mavartia/CV_Telecaster.mp3 |
aantila 06.12.2010 22:59:00 | |
---|
Täällähän on latotanssien jatkot siirtyneet kanalan puolelle että oikein höyhenet pölisee !!! :D Kiitos kannatuksesta, mukava oli skabailla näin pitkästä aikaa. Nyt on kyllä tosi huono päivä näin itsenäisyyspäivänä ryhtyä rintamakarkuriksi mutta on sen verran sutinaa tulevalla viikolla että en kyllä oikein kunnolla ehtisi uutta skabaa vetämään. Että voisko joku asevelihengessä jeesata ja vetää seuraavan skaban pohjineen? Heittäkää mailia (tai viestiä) jos on halukkuutta. |
Illu 06.12.2010 22:59:25 | |
---|
Kuha: Onhan ne, mä hommasin tuollaisen CV telen, runsaat parisataa eypoa ja kuulostaa silti teleltä. Tuollasta: http://www.saunalahti.fi/mavartia/CV_Telecaster.mp3 No perskule, täytyypä pistää harkintaan. Ykskelasen saundia aina välillä kaipailee, mutta ei hirveästi viitsisi sijoittaa. |
Juzpe 07.12.2010 07:11:24 | |
---|
6 pojoo? Meni henkilökohtaset piste-ennätykset uusiks ihan kokonaan. No hitto. Pitänee siirtyä vallan lauluhommiin. "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |
akuankkakomppi 07.12.2010 12:49:22 | |
---|
aantila: voisko joku asevelihengessä jeesata ja vetää seuraavan skaban pohjineen? Ellei kellään ole mitään sitä vastaan, mä voin vetää seuraavan skaban. Pääsenpähän edes jollain tavalla osallistumaan, riittävän hyviltä kuulostaviin sooloihin kun ei kertakaikkiaan ole eväitä. nimim. "rima mahdollisimman korkealle, jotta siitä olisi helppo mennä ali" sum ergo cogito |
MoreK 07.12.2010 14:22:48 | |
---|
akuankkakomppi: Ellei kellään ole mitään sitä vastaan, mä voin vetää seuraavan skaban. Pääsenpähän edes jollain tavalla osallistumaan, riittävän hyviltä kuulostaviin sooloihin kun ei kertakaikkiaan ole eväitä. nimim. "rima mahdollisimman korkealle, jotta siitä olisi helppo mennä ali" Jes siitä vaan skabaa kehiin! |
akuankkakomppi 07.12.2010 17:01:53 | |
---|
MoreK: Jes siitä vaan skabaa kehiin! Siellä on, kelpaako tausta? sum ergo cogito |
Manetti 08.12.2010 11:15:58 (muokattu 08.12.2010 14:48:48) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=DEEfRqt95dw |
MoreK 09.12.2010 18:04:38 | |
---|
En tiedä onko muilla samoja haasteita, mutta mun on vaikea päästä tämänkertaisen taustan kanssa sinuiksi. En oikeen saa soittoa svengaamaan. En nyt analysoinu tota taustaa sen kummemmin, mutta väliin tuntuu, että siinä on swingiä, väliin ei. Soittasko rumpali pienellä swingillä ja muuta suoraan?! Tai jotain.... Tai sitten on vaa omaa kykenemättömyyttää :D Nooo... kyllä mää tohon jotain vielä rykäsen! |
akuankkakomppi 09.12.2010 18:58:10 | |
---|
sum ergo cogito |