Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5147 148 149 150 151267 268 269 270 271
Zeeboo
19.12.2012 23:17:10 (muokattu 19.12.2012 23:21:42)
WanhaWetäjä:Tausta kuulosti jotenkin tutulta ja löytyipäs siihen syykin ...

Haitannooko tuo mittää... Samoille kierroille ja monesti samoille iskuillekin on biisejä tehty usseempiakin ;) Täytyy yrittää jos saisi jotain kämmennettyä tuohon ihan jo sillä, että saa verrattua tuohon vanhaan vetoon.
White men can't Monk
Old Guitar
19.12.2012 23:39:54 (muokattu 19.12.2012 23:50:18)
Zeeboo: Tuota, ensinnäkään minä en ole laittanut minkäänlaisia linkkejä vanhoihin juttuihin. Jos tarkoitat tätä "linkkaamisella". Jeesusteluunkaan minulla ei ole taipumusta, eikä just tarvettakaan. Jos sellaiseen olen sortunut, niin takuulla vahingossa se on tapahtunut. Jos jeesustelu ei kuulu bluesiin, niin sinä varmaan osaat kertoa, mitä siihen kuuluu

Olet nyt jostain syystä ottanut minut, ja minun postaukseni tulilinjalle. Varmaan sinulla on joku painava syy siihen? Jos tarkoituksesi on yrittää tuottaa mielipahaa ja saada miut harmistumaan - vittuilla, niinkuin alatyylisesti asia myös ilmaistaan - niin sen suhteen sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa. Noiden minulle osoittamiesi viimeaikaisten heittojen kaltaisia juttuja kirjoittaessa kannattaa ihan oikeasti miettiä, että oletko ihan varma, että haluat aloittaa rähinän?

Edelleenkin haluaisin, että keskustelu täällä pysyy asiallisena ja edes viitteellisesti aiheen liepeillä.

Tämä oli sinun kommenttisi:

krk: http://muusikoiden.net/keskustelu/p sts.php?c=51&t=181755&o=0&#p8870693

Tutulta kuulostaa.

Kyllä mun mielestä toi selvä linkkaus, muuta asiaahan sinulla ei ollutkaan. Zeeboo asia on ihan päinvastoin. Jos minä kommentoin jotain, niin sinulla on omituinen tarve puuttua siihen negatiivisesti.

Jeesustelet toisten tekemisillä. Blues is the feeling, eikä siihen kuulu teennäinen jeesustelu omalla erinomaisuudellaan.

Täytyy vielä lisätä, että en käsitä sun juttujas jostain rähinästä, kun jutustellaan tässä joutavia. Otakkohan sää ny ihan liikaa tosissas itsesi ja nää jutut?
Ota iisisti - loppu lähestyy...
Old Guitar
19.12.2012 23:59:05 (muokattu 20.12.2012 00:06:04)
KRK:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p sts.php?c=51&t=181755&o=0&#p8870693

Useamman tunnuksen rekisteröiminen johtaa kaikkien tunnuksiesi lopulliseen sulkeutumiseen! Ainoastaan yksi tunnus per henkilö!

Jos tunnuksesi on suljettu sääntöjen vastaisen käyttäytymisen vuoksi tullaan myös kaikki uudet tunnuksesi sulkemaan. Porttikielto sivuille on henkilökohtainen.

Tuntuu, että täällä useampikin henkilö on seonnut!

Nyt on laskujeni mukaan vasta 5 (muistaakseni) liittynyt sopulilaumaan soimaanaan minua ilman mitään varsinaista perustelua asioista. Illu, Zeeboo, krk, gary field ja stratormaster. Hah, hah ja hallelujah!

Suomi on ehkä sopulisoitunein valtio maailmassa ja sen huomaa!
Zeeboo
20.12.2012 00:02:20
Old Guitar: Tämä oli sinun kommenttisi:

Tutulta kuulosti tuon toisen jäsenen laittaman linkin takaa löytynyt kirjoitus, ja kuulostaa edelleen.
Mutta muista toki, että ensimmäinen kivi tuli sun suunnalta: otit asiaksesi alkaa vittuilemaan siitä kun pahoittelin, etten voinut edelliseen skabaan osallistua.

Omasta erinomaisuudestani en ole mitenkään vakuuttunut, eikä sen suhteen ole mitään harhakäsityksiä. Koeta nyt pysyä nahoissasi.
White men can't Monk
Old Guitar
20.12.2012 00:16:24
Zeeboo: Tutulta kuulosti tuon toisen jäsenen laittaman linkin takaa löytynyt kirjoitus, ja kuulostaa edelleen.
Mutta muista toki, että ensimmäinen kivi tuli sun suunnalta: otit asiaksesi alkaa vittuilemaan siitä kun pahoittelin, etten voinut edelliseen skabaan osallistua.

Omasta erinomaisuudestani en ole mitenkään vakuuttunut, eikä sen suhteen ole mitään harhakäsityksiä. Koeta nyt pysyä nahoissasi.

Ensimmäisen kiven heitit jällen sinä, tiedät sen itsekin.
Gary Enfield
20.12.2012 10:06:57
Old Guitar: KRK:

Tuntuu, että täällä useampikin henkilö on seonnut!

Nyt on laskujeni mukaan vasta 5 (muistaakseni) liittynyt sopulilaumaan soimaanaan minua ilman mitään varsinaista perustelua asioista. Illu, Zeeboo, krk, gary field ja stratormaster. Hah, hah ja hallelujah!

Suomi on ehkä sopulisoitunein valtio maailmassa ja sen huomaa!

Jaaha, huomionkerjuu ja ruikutus senkus jatkuu, hyvä hyvä.
krk
20.12.2012 12:22:23 (muokattu 20.12.2012 12:31:50)

Niin, minähän en maininnut jäsen Old Guitaria tuossa wedevirtanen-linkin sisältäneessä viestissäni. Tästä huolimatta jouduin tuon linkin takia hänen "sopuli"-listalleen ja sain syytöksen hänen soimaamisestaan... mitähän tästä pitäisi päätellä?

E. Minkä lisäksi hän luonnehti (ainakin epäsuorasti) minua seonneeksi.
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me... Joel Paterson
blaekie
20.12.2012 12:50:50

krk: Niin, minähän en maininnut jäsen Old Guitaria tuossa wedevirtanen-linkin sisältäneessä viestissäni. Tästä huolimatta jouduin tuon linkin takia hänen "sopuli"-listalleen ja sain syytöksen hänen soimaamisestaan... mitähän tästä pitäisi päätellä?

Minäkin olen yrittänyt käyttäytyä sopulimaisesti, ja silti en ole päässyt sopulilistalle.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
tjj2000
20.12.2012 13:16:28
krk:

No ainakaan musiikillisten suoritustesi perusteella M1 ei ole näköpiirissä ;)
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
krk
20.12.2012 20:04:37

tjj2000: No ainakaan musiikillisten suoritustesi perusteella M1 ei ole näköpiirissä ;)

Second opinion... :)
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me... Joel Paterson
Jucciz
21.12.2012 01:37:07
Täällä on taas aivan yhtä hyvä meininki kuin joskus taannoin!

Kattokaa pojat vähän Fendereitä, niin rauhoitutte:
https://dl.dropbox.com/u/4302688/soul_of_tone.jpg

Mää lähen huomenna maaseudun rauhaan ja raahaan noista pari mukanani. Sitten soi kauniisti Blues. Toivon.

Hyvää joulua kaikille!
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
tjj2000
21.12.2012 08:52:44
Jucciz:

Komeita on; olen jo jonkun aikaa tutkaillut vahvistimien hankkimista. Jokaisesssa on laitteessa on oma juttunsa ja sointimaailmansa. Jonain päivänä haluan tweedin, jonain päivänä jotain muuta...
Ihan liikaa on hyviä vahvistimia ;)
Pitänee hankkia varmaan samalla tavalla monta erilaista.

Jouluja myös täältä!
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
BigPapa
21.12.2012 11:50:09 (muokattu 22.12.2012 21:04:15)

------------------
JaSo
21.12.2012 12:55:10
Komeita pelejä on pojilla! Munkin on tehnyt mieli jo pitkään hankkia blues junior. Pitäisi varmaan laittaa ekaksi Music Man 110 RD *fifty* kiertoon mutta en tiedä raaskisko. Mikähän ton musarin hintaluokka mahtaa olla tällä hetkellä?
sickboy
21.12.2012 20:42:04

Laitan pari tuntia lisäaikaa skabavedoille, ni ehdin itsekin mukaan. 23:00 pistän äänestyksen käyntiin.
sickboy
21.12.2012 22:51:47

Jos joku vielä on kovasti sooloa vääntämässä, ni hudelkoot tänne lisäajan tarpeesta. Jos mitään ei kuulu ni 23:00 alkaa äänestys.
velsa
22.12.2012 01:01:19

Erityismaininta Sickboyn järisyttävän hienosta vedosta skabassa,
noin haluaisin itekkin sen vetää!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
velsa
22.12.2012 01:10:35

JaSo: Komeita pelejä on pojilla! Munkin on tehnyt mieli jo pitkään hankkia blues junior. Pitäisi varmaan laittaa ekaksi Music Man 110 RD *fifty* kiertoon mutta en tiedä raaskisko. Mikähän ton musarin hintaluokka mahtaa olla tällä hetkellä?

600-700€ karkeasti ottaen!!
Kauas on pitkä matka........
sickboy
22.12.2012 01:59:02

velsa: Erityismaininta Sickboyn järisyttävän hienosta vedosta skabassa,
noin haluaisin itekkin sen vetää!!!!!!!

No voihan, kiitos kauniista sanoista.
Old Guitar
23.12.2012 08:40:25
Jucciz: Täällä on taas aivan yhtä hyvä meininki kuin joskus taannoin!

Mää lähen huomenna maaseudun rauhaan ja raahaan noista pari mukanani. Sitten soi kauniisti Blues. Toivon.

Hyvää joulua kaikille!

Hienot verhot!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)