velsa 15.12.2012 14:49:00 | |
---|
Soitelkaa vaan jos haluutte.....esim. tämä ilta vielä aikaa jos siltä tuntuu!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Zeeboo 15.12.2012 15:06:40 (muokattu 15.12.2012 16:08:20) | |
---|
Old Guitar: Hah, hah sopulimaisuuden huippulukemia lähestytään jälleen kerran... Mitäpähän mahdat tuolla tarkoittaa? Jos minä tykkään jonkun skaban tustasta, niin sanon sen. Ja jos jostain en tykkää, niin mulla on kyllä ruotoa sanoa sekin. Harmittavan vähän osallistujia on ollut tällä kertaa, ja itse en päässyt mukaan kinkereihin - kiitos Lufthansan ja Finnairin ei-niin-saumattomasti yhteensopivien aikataulujen (ks. postausaika) - siitä nuo pahoittelut. Voi olla vähän turhauttavaa skaban vetäjän vinkkelistä, jos osallistujien määrä jää niukaksi. Siltä porukalta, joka suht vakituisesti näihin osallistuu, tulee myös aika usein pahoittelut, ettei syystä tai toisesta pysty osallistumaan. Olisko tuo jonkinlaista skaba-etiketin mukaista tuohua. Mutta hei, kokeilemallahan tuo selviää: osallistu, voita ja vedä skaba, niin saat vähän perspektiiviä kirjoitteluusi. Tiedä, vaikka tyhjän paskan lässytys ja vittuilu jäisi vähemmälle. White men can't Monk |
blaekie 15.12.2012 15:35:32 (muokattu 15.12.2012 15:36:09) | |
---|
Old Guitar: Joo, nyt täytys hommata pikkuvahvari, niin pääsit oikeen sähköllä luukuttaan. Kyllä tän ikäinen mies jo tarvitsee sähköt sähkökitaraansa. Mikä suosittelisitte? Mun tekniikka kyllä ei ole vielä ihan valmis, mutta aika loppuvaiheessa ollaan, joten sooloja alkaa sadella minä hetkenä hyvänsä. Kannattaakin odotella! Olen kehittänyt tekniikkaani yli 30 vuotta ja nyt vois tosiaan hommata jonkun pikkuvahvarin ja viimeistellä tekniikka sähkökitaran osalta. Siinä on vaan se ongelma, että menee varmaan vielä jokunen aika, kun tulee niin paljon uusia sointimahdollisuuksia ja toki feedbackikin pitäs saada haltuun. Vielä täytys hommata treenikämppä, jossa kitaraa voisi ulvottaa oikein kunnolla....... blah blah clipped Selityksen makua ! , Suurin on jengistä täällä ei ole tarvinnut "vahvareita" saati treenikämppiä vetääkseen näihin peleihin sooloja. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
WanhaWetäjä 15.12.2012 16:57:11 | |
---|
blaekie: Selityksen makua ! , Suurin on jengistä täällä ei ole tarvinnut "vahvareita" saati treenikämppiä vetääkseen näihin peleihin sooloja. Niin no...ehkä nuo "wanhan skitan" kommentoinnit olivat enempi sarkasmia tai jopa itseironiaa, tai sitten ei... Mutta ei se tosiaankaan muuta vaadi kuin mallinnussoftan, plugijohdon ja kitaran ja menoksi, ite on soittanut monta skabaa reissun päällä tyyliin piuha kiinni läppäri-Macciin ja soundit plugareista, jopa koneen omalla äänipiirillä onnistuu, ja ilman latensseja. Ei tuokaan joka taustaan ja aina toimi, tähän skabaan en löytänyt tarpeeksi rähinää, en soitostani enkä soundeistakaan, oisko tää nyt sit ollu sen suht kovaa luukutetun putkicombon paikka ihan jo fiiliksen takia... täytyy varmaan kokeilla seuraavaks vetää PODilla kulmamonitorin kautta ja mikillä sisään, autotalli on mun musahuoneen vieressä, voi luukuttaa ihan rauhassa ;-) |
blaekie 16.12.2012 04:15:49 (muokattu 16.12.2012 04:18:24) | |
---|
WanhaWetäjä: Niin no...ehkä nuo "wanhan skitan" kommentoinnit olivat enempi sarkasmia tai jopa itseironiaa, tai sitten ei... No juu, mutta pitäähän sitä joskus asiastakin, eikä vaan vitsillä. EDIT: Ja yleisesti huomioon ottaen ei voi aina kaikkea laittaa sarkasmin piikkiinkään. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
stratomaster 16.12.2012 11:41:30 | |
---|
Old Guitar: Mun tekniikka kyllä ei ole vielä ihan valmis, mutta aika loppuvaiheessa ollaan, joten sooloja alkaa sadella minä hetkenä hyvänsä. Kannattaakin odotella! Juuri noin, kannattaa treenata se tekniikka täydelliseksi ennen kuin alkaa soittaa! |
tjj2000 16.12.2012 11:49:33 | |
---|
stratomaster: Juuri noin, kannattaa treenata se tekniikka täydelliseksi ennen kuin alkaa soittaa! Näin minäkin olen tehnyt hyvin tuloksin! Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
blues guitar 16.12.2012 16:23:36 | |
---|
stratomaster: Juuri noin, kannattaa treenata se tekniikka täydelliseksi ennen kuin alkaa soittaa! Ilmakitara on hyvä tähän tarkoitukseen. Sitten kun on tekniikka täydellisesti hallussa voikin jo ostaa oikean kitaran. : D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Old Guitar 16.12.2012 18:00:33 (muokattu 16.12.2012 18:34:48) | |
---|
Zeeboo: Mitäpähän mahdat tuolla tarkoittaa? Jos minä tykkään jonkun skaban tustasta, niin sanon sen. Ja jos jostain en tykkää, niin mulla on kyllä ruotoa sanoa sekin. Harmittavan vähän osallistujia on ollut tällä kertaa, ja itse en päässyt mukaan kinkereihin - kiitos Lufthansan ja Finnairin ei-niin-saumattomasti yhteensopivien aikataulujen (ks. postausaika) - siitä nuo pahoittelut. Voi olla vähän turhauttavaa skaban vetäjän vinkkelistä, jos osallistujien määrä jää niukaksi. Siltä porukalta, joka suht vakituisesti näihin osallistuu, tulee myös aika usein pahoittelut, ettei syystä tai toisesta pysty osallistumaan. Olisko tuo jonkinlaista skaba-etiketin mukaista tuohua. Mutta hei, kokeilemallahan tuo selviää: osallistu, voita ja vedä skaba, niin saat vähän perspektiiviä kirjoitteluusi. Tiedä, vaikka tyhjän paskan lässytys ja vittuilu jäisi vähemmälle.
Peace and Love, Brothers and Sisters sullekin! Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Old Guitar 16.12.2012 18:03:04 (muokattu 16.12.2012 18:37:17) | |
---|
Sori, että änkesin seuraan kutsumatta ja mielipiteetkin taas oli ihan vääriä, tuttuun tyyliin. :) Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Old Guitar 16.12.2012 18:39:22 | |
---|
velsa: Mä oon aina digannu ihmisistä joilla on itsetunto kohdallaan........!!!!8DDD Mää taas usein diggaan enemmän niitä, jotka eivät itsestään liikaa pidä. Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Gary Enfield 16.12.2012 20:06:33 | |
---|
Hei, yksi passiivis-agressiivinen ruikuttaja lisää foorumilla, woohoo. |
velsa 17.12.2012 14:52:21 (muokattu 17.12.2012 15:06:06) | |
---|
Old Guitar: Mää taas usein diggaan enemmän niitä, jotka eivät itsestään liikaa pidä. Kukin tyylillään,hyvä,hyvä!!!!! Silleen sitä varmaan tuntee ittensä neroksi!!! Kauas on pitkä matka........ |
velsa 17.12.2012 14:54:15 | |
---|
Anteeksi myöhästyminen lopputuloksissa mutta siellä ne nyt lepää.....!!! Sickboyn työt!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
sickboy 17.12.2012 17:28:58 | |
---|
Tattis vaan, järkkään illalla uuden skaban vireille. Otetaan jotain tuttua ja turvallista johon voi sitten vedellä vaikka puhtaammillakin saundeilla. Hyvä tausta toi edellinen oli ja kiva oli vetää. |
Old Guitar 17.12.2012 19:16:34 | |
---|
gary field: Hei, yksi passiivis-agressiivinen ruikuttaja lisää foorumilla, woohoo. Tuo oli ilkeästi sanottu, ketä sitten tarkoititkaan. Vaikka jonkun mielipide ei sinua miellytäkään, niin ei siltii kannata sortua mauttomuuksiin. Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Old Guitar 17.12.2012 19:24:30 (muokattu 17.12.2012 19:29:11) | |
---|
velsa: Kukin tyylillään,hyvä,hyvä!!!!! Silleen sitä varmaan tuntee ittensä neroksi!!! Päinvastoin hyvä itsetunto ja järki, eikä varsinkaan korkea henkinen taso eivät usein käy käsi kädessä, päinvastoin. Vain hyvin pinnallisesti ajatteleva ihminen voi tuntea itsensä toisia paremmaksi. Ota iisisti - loppu lähestyy... |
Juzpe 17.12.2012 19:34:34 | |
---|
Vain hyvin pinnallisesti ajatteleva ihminen voi tuntea itsensä toisia paremmaksi. Itsetunnolla, ja sillä kuvitteleeko valheellisesti olevansa parempi ja/tai arvokkaampi kuin muut ihmiset, ei liene toistensa kanssa mitään tekemistä. Ennemminkin hyvä itsetunto ehkäisee tarvetta edes yrittää korottaa itseään muiden yläpuolelle ja auttaa hyväksymään sen, että kaikki eivät voi ja kaikkien ei tarvitsekaan minusta pitää. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei myöskään koe tarpeelliseksi haalia muiden ihmisten selkääntaputteluja ja hyväksyntää vaan osaa olla oma itsensä ja säilyttää henkisen tasapainonsa myös hankalammissa tilanteissa. Hyvä itsetunto ja realistinen minäkuva kulkevat vahvasti käsi kädessä. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa |
krk 17.12.2012 20:23:41 | |
---|
Onnittelut sickboylle! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 17.12.2012 21:11:42 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=181755&o=0&#p8870693 Useamman tunnuksen rekisteröiminen johtaa kaikkien tunnuksiesi lopulliseen sulkeutumiseen! Ainoastaan yksi tunnus per henkilö! Jos tunnuksesi on suljettu sääntöjen vastaisen käyttäytymisen vuoksi tullaan myös kaikki uudet tunnuksesi sulkemaan. Porttikielto sivuille on henkilökohtainen. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |