Aihe: Vapaamuotoista ja HYVÄHENKISTÄ keskustelua skaboista
1 2 3 4 513 14 15 16 1737 38 39 40 41
WanhaWetäjä
29.11.2022 17:37:53

Nyt on molemmissa skaboissa jo viiden tähden soolot samalta soittajalta joten muiden lienee turha osallistua?
No, kateellisten panettelua, jos joku on noin hyvä niin minkäs teet, pitää alkaa treenaan.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
sirdickyj
30.11.2022 00:42:37
WanhaWetäjä: Nyt on molemmissa skaboissa jo viiden tähden soolot samalta soittajalta joten muiden lienee turha osallistua?
No, kateellisten panettelua, jos joku on noin hyvä niin minkäs teet, pitää alkaa treenaan.

Joo hopee ei oo häpee, ylivoimanen se oli Punakonekin aikoinaan.
Tigerstedt
30.11.2022 18:24:17

Itellä näemmä yhden tähden veto :-------D. Kitarat myyntiin ja kaljan ostoon.
BigPapa
03.12.2022 12:32:49

WanhaWetäjä: Nyt on molemmissa skaboissa jo viiden tähden soolot samalta soittajalta joten muiden lienee turha osallistua?

https://www.youtube.com/watch?v=yCjJyiqpAuU
Jarkre
03.12.2022 15:16:57
Sooloskaba 597 osallistumisaikaa lisätty 3.12 klo 24 asti.
Kuha
03.12.2022 18:11:58

Sen verran tunkua on Roots-skabaan, että osallistumisaikaa jatkettu su 4.12. klo 14.00 asti.
Old Fenders never die
WanhaWetäjä
03.12.2022 21:59:03 (muokattu 04.12.2022 09:50:30)

----joopa joo, mitäpä näistä, tauon paikka tulee tarpeeseen, oma soitto on aika ripulia ja kaali jumissa. Kahden viikon päästä on konsertti
jossa on soittamista laidasta laitaan joten keskityn siihen.

Pahoittelut provosoitumisesta, vittuilut pitäs voida ohittaa olankohautuksella mutta aina ei pysty.
Gary Enfield
03.12.2022 23:14:47 (muokattu 04.12.2022 10:50:31)
------------------------------------
sirdickyj
04.12.2022 01:27:49
Aika ikävää jos kisailut hiipuu sen takia että kuikutellaan.

Jos multa kysytään niin Big Papa voisi pyörittää tota bluesklubiaan, itsensä kanssa, ja muut kisailla ja soitella keskenään.

Perustelen väitettäni sillä, että onhan se nyt naurettavaa että yksi mies on sellainen jolla on omat ohjeet muille siitä, saako kommentoida vai ei, toki ohje unohtuu jos joku kommentoi jotain ylistävää.

Olisi asiallista että kisat vois jatkua, ja jos BP aikoo osallistua niin samoilla spekseillä kuin muutkin. Aika kauan on tämä narsistishow tän yhden jäbän ympärillä pyörinyt, välillä näytti jo paremmalta, mutta ei kai sit kuitenkaan.

Toki asiat voi ja kannattaa jättää omaan arvoonsa, joka nolla tai vähän alle, ja toki huonoon meininkiin on aina useampi syyllinen. Myös allekirjoittanut.

Voisko vaan jatkaa kivaa puuhaa hyvällä meiningillä? Big Papa voi jäädä pois jos ei vetoja saa kommentoida. Mieluummin hän kuin muut. Bluesklubi toimii hyvänä alustana itsensä diggaamiselle.
Gary Enfield
04.12.2022 11:00:02
Ei tuo sirdickyi ihan yksulotteinen juttu oo. Eikä mun pelihousut revenneet varsinaisesti BPn takia. Juu se siitä, pahoittelen purkausta.
tjj2000
04.12.2022 13:09:20
Jos nyt kaikki eri asioista kiukustuneet vetäisivät syvään henkeä ja ottaisivat kunkin oman henkilökohtaisen rajallisen ajan huomioon ja keskittyisivät siihen eli soittamiseen, kukin tyylillänsä....

Nyt vain kuulokkeet päähän ja kuuntelemaan avaruusajan ääniä ja toistoa niin kauan kunnes Nirvana on saavutettu. Sitten asiat on taas kunnossa.

Yksinkertaista

https://maihinnousu.net/s/32356
All I hear is Hellhounds...
Jarkre
04.12.2022 23:40:34
Sooloskaban 597 tulokset (voittajat aakkosjärjestyksessä):

Tigerstedt: 9p
Vesa423: 9p
tjj2000: 8p
BigPapa 4p

Onnittelut Tigerstedt:lle ja Vesa423:lle. Sopinette keskenänne
seuraavan skaban töistä.
sirdickyj
06.12.2022 11:34:04
Gary Enfield: Ei tuo sirdickyi ihan yksulotteinen juttu oo. Eikä mun pelihousut revenneet varsinaisesti BPn takia. Juu se siitä, pahoittelen purkausta.

On se sillätavalla aika yksiselitteinen juttu, että kaikki ihme vääntäminen täällä liittyy jotenkin Big Papaan. Milloin kukakin on toiminut väärin, jne. Hänhän sitten perusti oman bluesklubin sekä rupattelunurkan, jossa voi itsensä kanssa vaihtaa ajatuksia. Malttoi pysyä poissa kesään saakka, jolloin jostain kumman syystä oli pakko ilmestyä ARVOSTELEMAAN kisavetoja, melko epädiplomaattiseen joskin varmaan ihan asiasisällöltään oikeansuuntaiseen sävyyn, esim.allekirjoittaneelle opastamaan kuinka "pitäisi opetella virittämään kitara ennenkuin osallistuu". Lopulta meni vittuiluksi ja keskusteluketju suljettiin.

Jostain kumman syystä yksin rupattelu ja yhden miehen bluesklubi eivät enää riittäneet vaan lopulta BP alkoi osallistua taas muihinkin kisoihin. Sillä erotuksella että hänen vetojaan ei saa kommentoida. Ja tästä taas uusi vääntö.

Tollanen narsistinen käytös ilman muuta hymyilyttää ja/tai raivostuttaa, ja kun yhtäkkiä noihin yhden hahmon vetoihin ilmestyy 5 tähteä, ja kuuntelut ja lataukset jatkuvasti isollaan niin toki herää kysymys että mistä moiset tupsahtaa.

Summa summarum, jos palstan meininki menee huonoksi, ei täällä riitä jengiä, ja homma kuihtuu pois. BP on osaltaan nostanut omaa häntäänsä riittämiin ja sohlannut millon mihinkin suuntaan. Muut eivät näin ole toimineet. Joten parempi että hän on poissa jos kerran ei samat systeemit sovi kuin muille.
BigPapa
06.12.2022 12:03:04

Hyvää ja rauhallista itsenäisyyspäivää kaikille skabailijoille yhdessä ja jokaiselle erikseen!
https://muusikoiden.net/jasenet/45225
salainenpseudonyymi
07.12.2022 12:06:17
Samat historian kuviot toistuu näemmä yhä. Vähän taaemmas menneisyyteen kun menee, niin roots-skabahan syntyi ja eriytyi sooloskabasta eripuran ja kahnauksen takia. Taisipa olla alkuperäisessä sooloskabassa mm. äänestysmanipulointia perheenjäsenten toimesta, myös silloin kun kokeiltiin sooloskaban vetojen anonymisointia rehellisemmän arvion muodostamiseksi.
sirdickyj
07.12.2022 12:58:36
salainenpseudonyymi: Samat historian kuviot toistuu näemmä yhä. Vähän taaemmas menneisyyteen kun menee, niin roots-skabahan syntyi ja eriytyi sooloskabasta eripuran ja kahnauksen takia. Taisipa olla alkuperäisessä sooloskabassa mm. äänestysmanipulointia perheenjäsenten toimesta, myös silloin kun kokeiltiin sooloskaban vetojen anonymisointia rehellisemmän arvion muodostamiseksi.

Siis jonkun nykyisen jäsenen toimesta? Peråti nykyisen osallistujan?

Mulla on käsitys (joka ei ole tullut tyhjästä) että Big Papa on harrastanut tätä väåntämistä ja herkkänahkaisuutta on ollut liittyen soiton kommentointiin.

Mutta mitäpä siitä. Ei pitäis olla niin vakavaa tämän, vaan hauskaa.
salainenpseudonyymi
07.12.2022 14:18:29
sirdickyj: Siis jonkun nykyisen jäsenen toimesta? Peråti nykyisen osallistujan?

Mulla on käsitys (joka ei ole tullut tyhjästä) että Big Papa on harrastanut tätä väåntämistä ja herkkänahkaisuutta on ollut liittyen soiton kommentointiin.

Mutta mitäpä siitä. Ei pitäis olla niin vakavaa tämän, vaan hauskaa.

Samanlaista vääntöä oli jo silloin 15-20 vuotta sitten ja nyt on näemmä jo kolmas kisa "riitojen" takia. Ja nuo äänestyssormeilut palautuivat mieleeni noista yllä mainituista "viiden tähden sooloista" ja huikeista latausmääristä. Ja tosiaan yhdistävä tekijä löytyy kaikille väännöille vuosien varrella. Kun aikoja sitten vielä itse osallistuin kisoihin ja sain tiukkaakin kritiikkiä, koska en kummoinenkaan soittaja ole, ei olisi tullut mieleenkään pahastua, vaikka kritiikki olisi ollut mielestäni perusteetontakin. Kyse on vain soittelusta satunnaiseen taustaan nimimerkin takaa.
sirdickyj
07.12.2022 14:22:34
salainenpseudonyymi: Samanlaista vääntöä oli jo silloin 15-20 vuotta sitten ja nyt on näemmä jo kolmas kisa "riitojen" takia. Ja nuo äänestyssormeilut palautuivat mieleeni noista yllä mainituista "viiden tähden sooloista" ja huikeista latausmääristä. Ja tosiaan yhdistävä tekijä löytyy kaikille väännöille vuosien varrella. Kun aikoja sitten vielä itse osallistuin kisoihin ja sain tiukkaakin kritiikkiä, koska en kummoinenkaan soittaja ole, ei olisi tullut mieleenkään pahastua, vaikka kritiikki olisi ollut mielestäni perusteetontakin. Kyse on vain soittelusta satunnaiseen taustaan nimimerkin takaa.

Aivan. Tuo sama "yhdistävä tekijä" on tietenkin se sama hahmo josta olen maininnutkin tässä ylempänä.

Myös yksi toinen aiemmin kisa-aktiivi laitteli koodia tovi sitten, että about 10v tauon jälkeen kävi kattomassa mikä.boogie, ja sama Big Papa-show edelleen käynniasä. Samat soiton kommentoinnista loukkaantumiset jne.
WanhaWetäjä
07.12.2022 14:29:12 (muokattu 07.12.2022 14:30:47)

-------------- ei sittenkään---------------
WanhaWetäjä
08.12.2022 02:51:20

Vesa423: Makee tausta. Viimeisen viikon kuunnellut autoillessa UYI Deluxe edition livejä spotifysta, joten plagioinnilta/coveroinnilta/tributoinnilta ei ihan voi välttyä. Vaikka tätä Nightrainia ei olekaan itse tullut aiemmin soiteltua, enkä nyt ennen soittoa alkuperäistä kuunnellutkaan.

Hetken meni kun jäljitin ko biisin ja olihan (yllätys?) se taas yksi monista inhokkibandeista, ei vaan uppoa nuo sekoboltsien bandit=otetaan vähän muutakin kuin keskiolutta. Mitä tulee laulamiseen, miettikääpä trioa Mick Jagger, Axel Rose ja Brian Johnsson..............jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa.

No mutta joo, olen tylsä, vanha inhorealisti ja en pidä "räkärokista" jossa ei ole harmoniaa, ei kunnon melodiaa, ei oikeastaan mitään musiikillisesti mielenkiintoista.
Kamalimmat bandit universumissa ovat täten 1. Stolling Bones, Kansan Ruusut ja AAcee/PuuCee, Hurricanesia unohtamatta. Autotunesta puhutaan paljon pahaa mutta
kyllä sille olisi ollut käyttöä mm tässä https://www.youtube.com/watch?v=aoOxhecquGg Ei ihan puolikasta laulu pielessä mutta kuitenkin, täh?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)