MaQ 02.10.2009 15:32:24 | |
---|
velsa: Ei niitä kannata myydä...poraat vaan muutamat reiät niihin ni niistä saa mainiot nokkahuilut....8D Heh.. eipä käyny tuo mielessä. Mulla on oma vähän käytetty lasiputki nykyään kynätelineenä :) |
aantila 02.10.2009 15:56:07 | |
---|
Dodii ! Kiva kun kelpaa, ajattelin että näiden skabojen keltanokka kivitetään jo ulko-ovelle :-D Mikäs tälläisessä seurassa on vedellä kun kaikkien vedoissa on jotain kadehdittavaa ja opittavaa !! BigPapa: Hyvin vedetty, mielenkiintoista olis kuulla onko vedetty jotenkin kissalautatyyppisesti. Aivan itse ryypätyllä ja katkotulla valkkaripullon kaulalla ja -72 SG:llä tuota on tapailtu, loppuosa Squierin -82 JV Telellä. Styrkkarina niinkin vintage kampe kuin Guitar Rig 3, ei jaksa aina mikitellä :-) -AA- |
blaekie 02.10.2009 16:11:14 | |
---|
aantila: Dodii ! Kiva kun kelpaa, ajattelin että näiden skabojen keltanokka kivitetään jo ulko-ovelle :-D Nii ois kivitettykiin jos oisit vähän vielä paskemman vedon vetänyt 8D , ei tok vainiskaan :-D. Kaikki on näihin karkeloihin tervetulleita, kuten säännöt ihan selkeesti sanoo, mitä nyt pientä vääntöö välillä täällä jälkipyykeissä, muttei pidä ottaa sitä niin vakavasti. ! Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BigPapa 02.10.2009 16:48:52 (muokattu 02.10.2009 16:53:05) | |
---|
Aivan itse ryypätyllä ja katkotulla valkkaripullon kaulalla ja -72 SG:llä tuota on tapailtu, loppuosa Squierin -82 JV Telellä. Styrkkarina niinkin vintage kampe kuin Guitar Rig 3, ei jaksa aina mikitellä :-) -AA- Joo lasiputki se on mannaa juurikin slidessä ja vielä vähän sellainen paksumman oloinen. Tossa vaan jotenkin oli sellasta kissalautamaista meininkiä, mut se ei oo huono juttu, vaan juurikin päinvastoin. Tere tulemast kehiin. Mitä tulee tohon keltanokkien kivittämiseen, niin välillä olis syytä kivittää näitä veteraanejakin, kaikilla meillä on jotain opittavaa, jos tuntuu, että on täysin valmis kepittäjä niin sit kai vois alkaa lopettelemaan. Ainskii must tuntuu siltä, on vaan silleen että ei tässä oo ollu psyykkisiä valmiuksia eräästä jutusta johtuen kovin tiiviisti päivittäin skebaa hivellä, niinkuin oikeestain pitäis, että olis sellanen timmi kunto koko ajan. Edit: Nyt on hyvä fiilis, kävin hakemassa Royalsit Postista. Nää vie kyllä ajatukset pois ikävistä asioista. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
MaQ 02.10.2009 16:50:15 (muokattu 02.10.2009 16:51:42) | |
---|
aantila: Aivan itse ryypätyllä ja katkotulla valkkaripullon kaulalla ja -72 SG:llä tuota on tapailtu, loppuosa Squierin -82 JV Telellä. Styrkkarina niinkin vintage kampe kuin Guitar Rig 3, ei jaksa aina mikitellä :-) No eipä olis ihan heti tullu mieleen että mallintavalla boxilla saundit. Taitaa jäähä tuo X3 keveesti toiseksi. Ei tosin ollu nyt käytössä kun se on huollossa. Kävi mulla kivi jo kädessä mutta heitin lopulta itteäni sillä muutaman kerran nasevasti :) |
krk 02.10.2009 17:44:49 | |
---|
aantila: Dodii ! Kiva kun kelpaa, ajattelin että näiden skabojen keltanokka kivitetään jo ulko-ovelle :-D Mikäs tälläisessä seurassa on vedellä kun kaikkien vedoissa on jotain kadehdittavaa ja opittavaa !! Kyä tosiaan kelpaa, tällaista soittoa sitä ihan vasiten kuuntelemalla kuuntelee ja nauttii, tervetuloa mukaan jatkossakin. |
nipatzki 02.10.2009 18:04:32 | |
---|
Edit: Nyt on hyvä fiilis, kävin hakemassa Royalsit Postista. Nää vie kyllä ajatukset pois ikävistä asioista. Hienon musiikin tarkoitus saavutettu! :) Ride On Mules. |
fisherman67 02.10.2009 19:23:55 | |
---|
Melekein jo itekkin lähin mukaan skabaan, mut 10:n persiilleen menneen vedon jälkeen heitin pyyhkeen kehiin....mut ens kerralla sitte...jos.. Joskus tekis..toisinaan sitte taas ei.. |
Väsykäsi 02.10.2009 20:16:57 | |
---|
Vielä ehtis vetää uusiks... Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
blues guitar 03.10.2009 08:23:03 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Illu 03.10.2009 09:41:04 (muokattu 03.10.2009 09:49:43) | |
---|
velsa:Älköön kukaan ottako herneitä nenään arvosteluista....... Tais olla aantilan veto niin kova, että lähti taju, kun homma on kesken jäänyt. Soitto nyt on mitä on, mut kiinnostaa oisko tosta saundista mihinkään. Siinä missä minä apua tarvin, siinä on ihmisapu turhaa. |
padaa@dadaa! 03.10.2009 09:53:03 | |
---|
|
Väsykäsi 03.10.2009 10:09:33 (muokattu 03.10.2009 10:13:25) | |
---|
Väsykäsi95-Tää oli ihan lomalla!!! Mistä tiesit :D Ei oikein jaksanut panostaa skabavetoon kun on reipas 20 biisiä reenattavana muutenkin. Jääpä tämäkin tänne häpeätahraksi. Joten haukkukaa ja kunnolla i dont care HOHOO Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
MaQ 03.10.2009 10:21:41 | |
---|
blues guitar: Stratocaster 50s Road Worn tarttu käteen. On muuten hitsin hyvä keppi eikä häpeä yhtään ainakaan noita allaan olevia USA veljiään. : ) http://www.rivakka.net/ptalli/stratot_matolla.jpg Makia setti Saanhan olla kateellinen, saanhan :) Hitto ku joutuu ite räpeltämään noilla halppis kitaroilla. Pitäsköhän priorisoida tuota rahankäyttöä? Josko sais hankittua kunnon kepin jossain vaiheessa. |
blues guitar 03.10.2009 11:07:24 (muokattu 03.10.2009 11:12:38) | |
---|
MaQ: Makia setti Saanhan olla kateellinen, saanhan :) Hitto ku joutuu ite räpeltämään noilla halppis kitaroilla. Pitäsköhän priorisoida tuota rahankäyttöä? Josko sais hankittua kunnon kepin jossain vaiheessa. Ei noista kannata kateellinen olla. Eikä noi Mexico Stratot oo ees kalliita, mut erittäin asiallisia keppejä kuitenkii. Tosta priorisoinnista tuli mieleeni ku yks kaveri joka oli juuri ostanu kesämökin tuumas että miten sulla on varaa ajella Harrikalla kun ne on niin kalliita. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
viny 03.10.2009 11:17:49 | |
---|
viny-Tota......ainahan sitä pitäis kannustaa ja niinhän mä teenkin!!!!! Kiitos positiivisesta palautteesta.(Tähän hysteerisesti naurava hymiö perään) |
blaekie 03.10.2009 11:32:40 (muokattu 03.10.2009 11:42:48) | |
---|
velsa: ...ikäänkuin ukko tietoisesti välttelis duuriterssiä..... Mikä se semmonen "tuuriterska" on ?, mä olin aina huono koulussa uskonnontunnilla noissa internetti asioissa 8) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Väsykäsi 03.10.2009 11:48:00 | |
---|
blaekie: Mikä se semmonen "tuuriterska" on ?, mä olin aina huono koulussa uskonnontunnilla noissa internetti asioissa 8) Kantsii pitää huolta ettei mee terssit ja lerssit sekasin. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
latuska90 03.10.2009 14:05:53 (muokattu 03.10.2009 14:07:40) | |
---|
velsa: ...silti on jotenkin ylimahtavaa että tämmönen nuori jamppa nykypäivänä kaikenmaailman Alexien aikakaudella edelleenkin diggailee oikeista asioista ja vielä kehittyy siinä viikottain... Kiitos tästä lämpimästä kommentista. Juu, ja vaikutteet tulee ainakin mulla pysymään tiukasti roots-musan puolella. Nytkin meneillään ahkera Bluesbreakers-kausi -> Mick Taylor, Peter Green ja Eric Clapton. ;) velsa: yhden vinkin jos saa antaa kaikkien likkien lomassa.......taimi ja vireasiat!!!! Siitä oon yhtä mieltä, että mulla saattaa välillä nuo bendi g-kieleltä h-kielelle olla ajoittain ylä- tai alavireisiä, vaikka mä yritän parhaani mukaan venyttää sen g-kielen JUST siihen oikeaan säveleen, mut joskus saattaa vahingossa menee pieleen. Mut tosta taimista haluankin kysyä sulta velsa, että heittääkö se tossa mun vedossa? Mut jos se heittää, niin se mitä luultavimmin on latenssin syytä. Mut mä en ainakaan pahemmin kuule epärytmisyyttä. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
MadMatt 03.10.2009 14:37:49 | |
---|
latuska90: Siitä oon yhtä mieltä, että mulla saattaa välillä nuo bendi g-kieleltä h-kielelle olla ajoittain ylä- tai alavireisiä, vaikka mä yritän parhaani mukaan venyttää sen g-kielen JUST siihen oikeaan säveleen, mut joskus saattaa vahingossa menee pieleen. Koko skeba vaikuttaa olevan karvan verran ylävireessä taustaan nähden. |