J.Hollström 05.09.2009 22:12:48 | |
---|
poppamies: Ei oikein osunu niinkuin edellämainituilla... Okei. En ymmärrä tämmöstä sonnimusaa mihin tossa pitäis osuu. Toi dickyn veto kuulostaa edelleen musta aivan kummalliselta. |
poppamies 05.09.2009 22:16:37 | |
---|
juki68: Okei. En ymmärrä tämmöstä sonnimusaa mihin tossa pitäis osuu. Toi dickyn veto kuulostaa edelleen musta aivan kummalliselta. Nå sitten asia on juuri niin kuin sanot. G strings are for strippers! |
J.Hollström 05.09.2009 22:24:45 | |
---|
poppamies: Nå sitten asia on juuri niin kuin sanot. Miten tommosta sonnimusaa tanssitaan? 1/16 osaa jäljessä? |
poppamies 05.09.2009 22:28:55 (muokattu 05.09.2009 22:47:21) | |
---|
G strings are for strippers! |
öl m 06.09.2009 00:46:05 | |
---|
poppamies: Ikäänkuin kyllä. Se on salsaa. Vähän vaikka tähän tapaa. http://www.youtube.com/watch?v=7MmTNM5sbAs&feature=related Tuosta on kaikenlainen suomalainen tasapoljentoon perustuva humppa kaukana... Ykkösestä yhden 1/16-osan vetäminen perässä ei ole kyllä salsaa. Sori vaan. Nuo linkit sisältää kaikki ihan perustumbaota, joka on salsaa kyllä ihan täysillä. http://www.mikseri.net/users/?id=85003 |
Thefish 06.09.2009 01:34:36 | |
---|
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä |
sneaky snake 06.09.2009 02:06:59 | |
---|
Antamani pisteet jaan päivitysten määrällä. Ensimmäisellä vedolla vetäjille tuplapisteet. 1) omarklah - Alussa taimi hukassa, vaan alkaahan ne nuotit vähän ajan päästä myös osumaan. Ei kovinkaan tyylinmukainen veto, minusta. 2) poppamies - Osumatarkkuus on tässäkin hukassa aluksi, eikä kierto tahdo ottaa ilmaa siipiensä alle ennen viime metrejä. 3) projekti - Tömähtelee kuin sotanorsu! Kulkee puolen välin jälkeen nikotellen, vaan kyllähän tämäkin muiden vetojen tavoin maaliin asti juoksee. Taiteellista erimielisyyttä aiheuttaa nuottivalinnat. ++ 4) öl_m - Selkeä ja erotteleva, ehkä hivenen nenäkäskin saundi, joka ei anna virheitä anteeksi. Eipä niitä toisaalta vetäjän tarvitse anteeksi pyydelläkään. En tiedä onko tämäkään ihan tyylinmukainen, vaan tykkään sen verran, että aloitan pisteiden jakamisen täältä. Tosin sellaisella sivumaininnalla, etten allekirjoita kitaran tuplaamista :) - 5) Thefish - Tyylikäs, tosin ihan täyteen soitettu. 6) Johannes_t - Kyllä muuten, mutta kun olen vähän eri mieltä nuottivalinnoista. Tätä erimielisyyttä kasvattaa erityisesti tuo lopun tykitys. 7) Seppo Hovi - Ekassa vedossa oli minusta parempi saundi, muuta hyvää siinä ei ollutkaan. Tässä toistointro ei toimi ja tämäkin on ihan täynnä. Fisulla paremmat nuottivalinnat, tässä kuulostaa olevan enemmän yritystä kuin latinomusiikille ominaista sielua. 8) juki68 - Vaihdellen sotaan. Saundista en juurikaan perusta. Melko perusveto, joka loppua kohti tuntuu polkevan aina vaan enemmän ja enemmän paikallaan. 9) WanhaWetäjä - Edelleen basso on yläpäätön ja piilossa. Saisit pisteen, jos se leikkaisi edes vähän taustan läpi. 10) arilö - Peukullakos se paukkuu? (tätä piti kysyä jo Fisulta). Turhan rikkonainen kokonaisuus. Loppua kohti paranee, vaikkei tyyliä yhtään siinä päässä kunnioitetakaan. + 11) 2541 - Jopa on leveä saundi. Melko täyteen tykitetty tämäkin ja kaikkihan tykkää vikkelistä sormista, etenkin tytöt. Vaikka on täynnä, polkee kuitenkin minusta melko paikallaan, vaikka toki sekaan mahtuu myös muutamia hyviä juoksutuksia. Annetaan nyt puolikas piste, tuplaantuuhan se kokonaiseksi.. 12) hollstro - Loppua kohti minusta alkaa tulla aina liian ronkeli; tämäkin polkee liian paikallaan päästäkseen pistepaikalle. 13) sirdickyj - Vähän hätäisen kuuloinen, mutta kuuntelemalla tajuaa kyllä idean melko hyvin. Basso ei ole pinnalla, vaan pinnan päällä ja tätä vaivaa sama vika kuin monia jyvälle päässeitä; basso polkee paikallaan. 14) rattledad - Tästäkin löytää hyvin nopeasti idean. Vähän tuntuu kuitenkin sille, ettei basso toimita linjaan tarvittavaa liike-energiaa ja tämä polkee siinä missä muutkin paikallaan. 15) sneaky snake - Kuuntelin (todella alas miksatusta) pianosta avut pohjanuotteihin. Kai niistä joku osui. Pisteet: 2pts Öl m 1pts 2541 0,5pts Thefish Ylimääräiset hyväntekeväisyyteen. is bassterd |
J.Hollström 06.09.2009 08:49:52 | |
---|
sneaky snake: loppua kohti tuntuu polkevan aina vaan enemmän ja enemmän paikallaan. Eipä ollut ajatuskaan vetää bassosooloa, vaan linjaa tohon taustaan. Tiätsä. Vai pitääkö hyvässä linjassa olla paljon kaikkee? |
sirdickyj 06.09.2009 08:51:03 | |
---|
juki68: Ahaa. Aina ennen halusit rytmiraitaa erikseen. en mä sillä, käy se nytkin. en mä ny tarkottanu, ettei sitä vois. ei se muuta mihinkään sitä, että mä en osaa tähdätä siihen, mihin tossa pitäis. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
J.Hollström 06.09.2009 08:54:06 | |
---|
sirdickyj: en mä sillä, käy se nytkin. en mä ny tarkottanu, ettei sitä vois. ei se muuta mihinkään sitä, että mä en osaa tähdätä siihen, mihin tossa pitäis. No poppiksen mukaan osuu just siihen mihin pitää. Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää mikä on tän genren tyylinmukanen rytmitys. |
sirdickyj 06.09.2009 08:55:33 | |
---|
poppamies: Ikäänkuin kyllä. Se on salsaa. Vähän vaikka tähän tapaa. http://www.youtube.com/watch?v=7MmTNM5sbAs&feature=related Tuosta on kaikenlainen suomalainen tasapoljentoon perustuva humppa kaukana... mä en kyllä voi hyvällä tahdollakaan väittää yrittäneeni muuta kuin "tasapoljentoa", mutta en sit tiedä et mitä se terkottaa. hassu tämä skaba, toisaalta kerrankin tulee erilaista käsitystä asioista. ja sit mä, kolla ei o käsitystä ollenkaan. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
sirdickyj 06.09.2009 08:56:43 | |
---|
juki68: No poppiksen mukaan osuu just siihen mihin pitää. Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää mikä on tän genren tyylinmukanen rytmitys. jos tietäis, kuinka monen tahdin päästä toi ottaa taas kiinni toi komppi ikäänkuin "ykkösestä" niin tosta introsta sais pätkästyä rytmiraitaa markeeraavan. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
hemmo 06.09.2009 09:17:33 | |
---|
Annan kaikki 9 pistettä SirDickyJ:lle. "Vittu mä oon niin energinen!" |
sirdickyj 06.09.2009 09:19:17 | |
---|
hemmo: Annan kaikki 9 pistettä SirDickyJ:lle. miksi? et sä sillä laihdu. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
sirdickyj 06.09.2009 09:21:04 | |
---|
sirdickyj: jos tietäis, kuinka monen tahdin päästä toi ottaa taas kiinni toi komppi ikäänkuin "ykkösestä" niin tosta introsta sais pätkästyä rytmiraitaa markeeraavan. ei onnistunu, just siks, että tota on vaan kaks tahtia tota alkua, eikä se "ykkönen" kerkiä tulla siinä siihen paikkaan, missä ottais taas kiinni. pulssia ei ilm.pitäis laskea tosta ekasta bassarin iskusta. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
hemmo 06.09.2009 09:22:08 | |
---|
sirdickyj: miksi? et sä sillä laihdu. onnistuit kerrankin, ehkä vahinnossa "Vittu mä oon niin energinen!" |
Zep Howe 06.09.2009 09:33:44 | |
---|
sirdickyj: ei onnistunu, just siks, että tota on vaan kaks tahtia tota alkua, eikä se "ykkönen" kerkiä tulla siinä siihen paikkaan, missä ottais taas kiinni. pulssia ei ilm.pitäis laskea tosta ekasta bassarin iskusta. Mä putosin jo kärryiltä kun luin noita sun kommentteja mutta kaivoin sulle ton lehmänkellon pintaan http://maihinnousu.net/s/4977 |
sirdickyj 06.09.2009 09:56:11 | |
---|
Seppo Hovi: Mä putosin jo kärryiltä kun luin noita sun kommentteja mutta kaivoin sulle ton lehmänkellon pintaan http://maihinnousu.net/s/4977 nyt hiffaan kyl vähän enemmän, jos toi ois niinku se juttu tos mun soitossa toi lehmänekllo painelee ihan omiaan, elikkäs mie painelen ihan omiani. väärinhän tuo on. tai aika eksoottisen kuulonen ainakin. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
Zep Howe 06.09.2009 10:01:03 | |
---|
sirdickyj: nyt hiffaan kyl vähän enemmän, jos toi ois niinku se juttu tos mun soitossa toi lehmänekllo painelee ihan omiaan, elikkäs mie painelen ihan omiani. väärinhän tuo on. tai aika eksoottisen kuulonen ainakin. ..Voit liittää tuon tohon sun allekirjoitukseen: Väärin -> Eksoottisen kuulonen |
J.Hollström 06.09.2009 10:05:10 | |
---|
Seppo Hovi: ..Voit liittää tuon tohon sun allekirjoitukseen: Väärin -> Eksoottisen kuulonen No mut jos poppis diggaa? |