absqua 27.08.2009 20:25:16 | |
---|
juki68: Kyllä se on peli hyvin pitkälle jo menetetty, jos ei kerralla mene purkkiin. Se on totta, kaikki tuoreus on poissa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 27.08.2009 20:30:52 | |
---|
juki68: Kyllä se on peli hyvin pitkälle jo menetetty, jos ei kerralla mene purkkiin. mulla ei mee koskaan en tiedä, mistä johtuu, en suostu myöntämään, etten vaan osaa, vaik on se kai sitäkin. tossa muuttuu aika moni asia ennenku soitto on tuolla semmosena kuin se on päässä, ja itseasiassa ei se koskaan ole sellasena tuolla, joten koko ajan joutuu lennosta sovittamaan * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
SnowCrow 27.08.2009 20:58:55 | |
---|
Ei pershe, nyt vasta katoin että millonkahan se deadline olikaan, kun aluksi sitä ei ollut, ja kahen minuutin päästähän se näyttää olevan. Oisin niin mielelläni osallistunu tähän skabaan, saisko 30 min armonaikaa? :} |
sirdickyj 27.08.2009 21:09:06 | |
---|
SnowCrow: Ei pershe, nyt vasta katoin että millonkahan se deadline olikaan, kun aluksi sitä ei ollut, ja kahen minuutin päästähän se näyttää olevan. Oisin niin mielelläni osallistunu tähän skabaan, saisko 30 min armonaikaa? :} älä kysele vaan vedä ja laita linkki, varmasti se lisätään tuskin kukaan on väsännyt jo arvioita, ja jos on, niin kuunnelkoon yhden lisää eiks jee, kanssaturakaiset? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
Visakoivu 27.08.2009 21:10:14 | |
---|
SnowCrow: Ei pershe, nyt vasta katoin että millonkahan se deadline olikaan, kun aluksi sitä ei ollut, ja kahen minuutin päästähän se näyttää olevan. Oisin niin mielelläni osallistunu tähän skabaan, saisko 30 min armonaikaa? :} Veä veä! Veä jo! -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
WanhaWetäjä 27.08.2009 21:21:00 | |
---|
Visakoivu: Veä veä! Veä jo! Juu juu, vedä vaan, ei tässä kiirusta ole! |
WanhaWetäjä 27.08.2009 22:24:32 | |
---|
Tua...jos ei ennee vetoja tuu niin suapi alkaa äänesteleen mun puolesta.Kai se tuonne sunnuntaille 30.8 klo 21-22 paikkeilla menis toi äänestysaika sitten? |
Visakoivu 27.08.2009 22:32:04 | |
---|
WanhaWetäjä: Tua...jos ei ennee vetoja tuu niin suapi alkaa äänesteleen mun puolesta.Kai se tuonne sunnuntaille 30.8 klo 21-22 paikkeilla menis toi äänestysaika sitten? Yritän huomenna ehtiä, muuten menee mulla melkein maanantaille kun olen koko vlopun reisussa. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
SnowCrow 27.08.2009 23:31:16 | |
---|
No, meni vähän yli puol tuntia, mutta tässä nyt ois. :) http://maihinnousu.net/s/?song_id=4839 Oli ihan pakko modata vähän nuita sointuja kun tuli visio, vaikka vähän riiteleekin niiden oikeiden sointujen kanssa. Ajatus on tärkein! Geddy Leellä vedetty molemmat mikit täysillä ja tone puokissa. |
Zep Howe 28.08.2009 03:27:52 | |
---|
|
sirdickyj 28.08.2009 08:35:31 | |
---|
WanhaWetäjä: Tua...jos ei ennee vetoja tuu niin suapi alkaa äänesteleen mun puolesta.Kai se tuonne sunnuntaille 30.8 klo 21-22 paikkeilla menis toi äänestysaika sitten? tätä vartenhan on yleensä ollut oma ketjunsa? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti