Nakkiso 30.07.2009 17:57:52 | |
---|
Anonymous-jazz: Anokaa lisää aikaa... Eihän näillä nyt oo yleensä niin kiire ollut. Sovitaanko vaikka viikko lisää aikaa? http://www.myspace.com/ondskapernasomolmengora |
Bronks 30.07.2009 22:19:42 | |
---|
Nakkiso: Eihän näillä nyt oo yleensä niin kiire ollut. Sovitaanko vaikka viikko lisää aikaa? Oikein mainio ajatus - heitä muuten ne säännöt vaikka kopsaten tohon avausviestiin, niin saadaan rotia tähän rajuuteen. Don't take me serious, I'm just playing. |
devoc 31.07.2009 00:59:11 | |
---|
|
migreenimies 31.07.2009 01:55:35 | |
---|
Salieri strikes back!!! |
SpaceMartini 31.07.2009 11:52:30 | |
---|
http://www.myspace.com/fulminatemyspace |
Anonymous-jazz 01.08.2009 12:13:56 | |
---|
Nakkiso: Eihän näillä nyt oo yleensä niin kiire ollut. Sovitaanko vaikka viikko lisää aikaa? OK, eiköhän tää kelpaa kaikille. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
AleksiL 06.08.2009 22:37:42 | |
---|
http://maihinnousu.net/s/?song_id=4520 Nyt en jaksanu/osannu tiluttaa perinteisellä soundilla (hieman kännissä atm)... Ehdotuksena muuten, että osallistujat vois ilmottaa että millä vehkeellä tehty. Ite tein Juno-Di:llä (ehkä ensimmäisiä kappaleita Suomessa tuo peli ;D) |
AleksiL 06.08.2009 22:43:38 | |
---|
Tuli tuossa mieleen, että kirjoittamaton sääntö lienee, että ei saa ohjelmoida? Tuli pien hinku hieman parannella tuota biisiä midillä pelaamisen kautta, mut aattelin et se tuskin käy... |
Warmen 08.08.2009 16:00:11 | |
---|
No one know's what is like, to be a batman. |
AleksiL 11.08.2009 13:00:17 | |
---|
Jokos me alettas äänestämään? |
Bronks 11.08.2009 17:57:43 (muokattu 11.08.2009 17:58:30) | |
---|
Alexiv: Jokos me alettas äänestämään? Mikä jottei. Vaikka avaaja on jossain piilossa, voi kai tuon aloittaa. Molemmat aikarajat on kumminkin jo takana. Ennen on ainakin ollu semmonen peli, että jokainen antaa kolmelle parhaalle pisteitä: ekalle 3, tokalle 2 ja kolmannelle 1. Perustelut pitäis olla, ainakin jonkinmoiset. Kuka tahansa saa äänestää, mutta jokaisen osallistuneen PITÄÄ äänestää, tai muuten ei saa pisteitä ollenkaan. Itseään ei kuitenkaan saa äänestää. Noin ne kai oli. Aloitan siis: Nakkiso 3 p. - Vaivatonta ja varman tuntuista. Videoidea kiva ja kertoo myös vaivannäöstä. Soitin hyvin hallussa. Anonymous Jazz 2 p. - Maukasta vetoa, ei pelkää tilua. Saundi ehkä turhan skittavetoinen mun makuuni, vaikka muhevahan tuo onkin. SpaceMartini 1 p. - Ihan uhrautuvasta asenteesta: "-- ettei kisa jää torsoksi." No kyllä se oli ihan hyvin soitettukin:) Don't take me serious, I'm just playing. |
nappero 11.08.2009 18:17:33 | |
---|
Anonymous-jazz 3 p. - Soundi ja soitto natsas.. hyvän kuulosta! mikreeni-mies 2 p. - Soundi oli tässäkin todella hyvän kuulonen. Soitossa paikoitellen jotain kämmejä.. Nakkiso 1 p. - Perus hyvää tilua perus tilu soundilla. Terve ja heipähei! |
Anonymous-jazz 13.08.2009 11:27:49 | |
---|
3 p. Alexiv (3 pojoa pelkästä rohkeasta soundivalinnasta ja tyylitajusta) 2 p. devoc (tyylitajuinen soolo) 1 p. Nakkiso (Ehtaa tilua) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
devoc 18.08.2009 18:39:31 | |
---|
Nyt vasta ehdin kuunnella ajatuksella kaikkien osallistumisvedot läpi. Hauskoja vetoja! 3p. Nakkiso. Mainitsinkin jo heti skaban alussa että hauskaa että joku tehtailee videon soolosta. Muutenkin hyvä tilumeininki. 2p. Spacemartini. Soolo pysyi hyvin kasassa. Ihan hauska soundi vaikkei mikään valtavan omaperäinen olekkaan. 1p. Anonymous-jazz. Hyviä juttuja. Plussat ja miinukset samasta asiasta. Kovin "kitaramainen" veto soundillisesti ja osittain soitannollisestikin. Kitara on hieno instrumentti mutta pitääkö meidän synistien matkia sitä kun voimme tehdä paljon muutakin? ;) Olisi voinnut antaa muillekkin pisteitä mutta tällä kertaa näin. |
Nakkiso 18.08.2009 20:44:36 | |
---|
3p. Anonymous-jazz -itse tykkäsin kitaramaisesta lähestymistavasta -melodisesti vahva 2p. migreenimies -kiva saundi -kivoja tiluja 1p. SpaceMartini -vähän ärsyttävä sirisevä saundi -soolo oli melodisesti ihan pätevä -pienet tilut on aina plussaa Koskas tää äänestys loppuu? Sovitaanko vaikka viikko tästä hetkestä eteenpäin, niin kerkee fiilistelemään. http://www.myspace.com/ondskapernasomolmengora |
Fuzzy Boner 18.08.2009 23:05:29 (muokattu 18.08.2009 23:13:40) | |
---|
Sain just synan kii garagebändiin! Soitan soolon ny. katsotaan jos osaan laittaa nettiin Osasin kait laittaa. Ohessa linkki. http://maihinnousu.net/s/?song_id=4698 (Tiedän et oon myöhässä varsinaisesta kisasta, mut eipä tuo, tuli vaan fiilis soittaa ku sain ton synan tohon ständille) |
welpe 19.08.2009 20:31:49 | |
---|
Fuzzy Boner: Sain just synan kii garagebändiin! Soitan soolon ny. katsotaan jos osaan laittaa nettiin Osasin kait laittaa. Ohessa linkki. http://maihinnousu.net/s/?song_id=4698 (Tiedän et oon myöhässä varsinaisesta kisasta, mut eipä tuo, tuli vaan fiilis soittaa ku sain ton synan tohon ständille) Aivan loistava!! |
jon lord 23.08.2009 21:29:45 | |
---|
Fuzzy oli taas se jolla oli ideaa ja melodian kauneutta soolossa. Ei tarvi koko ajan vetää niin nopeasti kuin pystyy ( sen ei tartte ). No tämä oli vaan minun mielipide. Kilpailkaa te nuoret, mä en enää jaksa. COVS jäsen N.o 3 |
mack the knife 23.08.2009 21:55:15 | |
---|
jon lord: Fuzzy oli taas se jolla oli ideaa ja melodian kauneutta soolossa. Ei tarvi koko ajan vetää niin nopeasti kuin pystyy ( sen ei tartte ). No tämä oli vaan minun mielipide. Kilpailkaa te nuoret, mä en enää jaksa. Mä en osallistu siksi, että silloin viimeistään kaikki huomaa, että olen bluffannu tässä soittohommassa iän kaiken. COVS n:o 1. |
jon lord 23.08.2009 22:15:11 | |
---|
mack the knife: Mä en osallistu siksi, että silloin viimeistään kaikki huomaa, että olen bluffannu tässä soittohommassa iän kaiken. Hah haaa, sinä se jaksat yllättää aina. Mä voisin osallistua vaikka kirkkouruilla, siinä minä bluffaan koko ajan. Tänäänkin vedin loppusoiton ihan ilmasta ja pappi kehui että oli hieno loppusoitto. Sointukiertoa kierron perään vaan ja paljon äänikertoja, parasta bluffia. COVS jäsen N.o 3 |