Aihe: Bassolinjaskaba 17
1 2
Doc_Louis
25.04.2009 22:04:10 (muokattu 25.04.2009 22:04:37)
Jos mahdollista enään, niin huomenna voisin nauhoittaa oman version kun pääsen sorvin ääreen, ja samalla edellisen skaban arvostelut postata. Ollut kiirettä pitänyt ei ole muka saanut edes sen vertaa aikaa että olisi ehtinyt vanhaan skabaan mietteitä lähetellä. No Melki kaikkien vedoista edellisessä kisassa olen jo jotain valmiiksi kirjoitellutkin. vielä kun ne saisi tänne internetiin. On niin mukava tausta että jotain pakko soitella tuon kanssa jokatapåauksessa.
Teijo K.
25.04.2009 22:10:34 (muokattu 25.04.2009 22:10:54)

Doc_Louis: Jos mahdollista enään, niin huomenna voisin nauhoittaa oman version kun pääsen sorvin ääreen, ja samalla edellisen skaban arvostelut postata. Ollut kiirettä pitänyt ei ole muka saanut edes sen vertaa aikaa että olisi ehtinyt vanhaan skabaan mietteitä lähetellä. No Melki kaikkien vedoista edellisessä kisassa olen jo jotain valmiiksi kirjoitellutkin. vielä kun ne saisi tänne internetiin. On niin mukava tausta että jotain pakko soitella tuon kanssa jokatapåauksessa.

Mun puolesta nää joustaa kyllä. Lisään sitten tohon arvosteluketjuun.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
Doc_Louis
25.04.2009 22:13:43
Teijo K.: Mun puolesta nää joustaa kyllä. Lisään sitten tohon arvosteluketjuun.

joo, kiitti.
Doc_Louis
26.04.2009 13:06:39
Äh, sielähän on jo äänestyksetkin hyvässä vauhdissa. Jätetään väliin vaan suosiolla tämä kisa. Seuraavaan sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)