sumuhenkilö 18.04.2008 18:53:43 | |
---|
Mä voin uhrautua, jos kukaan muu ei halua... Tattis hienoista pisteistä ja nohevaa kevättä kaikille! :) Siittä vaan Lenoldinho uutta skabaa tekemään, minun puolestani. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Urmas Potkuri 18.04.2008 19:06:50 | |
---|
Kiitokset kommenteista ja pisteistä. Olen kiitollinen myös Lenoldinholle, vaivannäöstä. Laita uutta skabaa tulemaan. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Coach 18.04.2008 19:12:32 | |
---|
Selvä, Lenoldinho pitää seuraavan kisan. |
Lenoldinho 18.04.2008 19:13:55 (muokattu 18.04.2008 19:14:35) | |
---|
Olen erittäin pahoillani mahdollisesta itkusta ja hammastenkiristelystä, mutta valitettavasti uuden skaban järjestäminen ei onnistu keskiviikkona alkavan ulkomaanmatkan vuoksi. Tosin, jos ketään ei haittaa, palaan Suomeen jälleen sitä seuraavana maanantaina, jolloin voisin käynnistää äänestyksen. Edit: Tai no laitan uuden skaban käyntiin keneltäkään mitään kyselemättä, ei se pidempi osallistumisaika varmaan haitaksi ole. Paino on voimaa, ja ylipaino ylivoimaa. |
willie 18.04.2008 19:41:43 | |
---|
Onnittelut kaikille 10 pisteen mieheille tiukasta skabasta muita osanottajia unohtamatta ! Bassoa vuodesta 1972. |
Thet 18.04.2008 20:04:35 | |
---|
Voi kökkö mun kanssa! Taas jäi äänestämättä, vaikka varsin hyvin tiesin äänestysajan umpeutuvan tänään. Noh, vastikkeeksi annan kommentit jokaisesta biisintyngästä. Salamimaker - Basarin saundi vähän häiritsi, liian tönkkö. Soitto on kyllä hienoa ja jälki sen mukaista. Kevättä tästä ei oikeen saa irti, paitsi että ehkä auringonlaskuun väsyneenä ajellessa tätä voisi kuunnella. Ralliolli - Rohkea veto tehdä ilman taustaa. Vähän turhan sekava omaan makuun, vähän kuin toisesta kajarista tulisi eri biisiä kuin toisesta. Ei tuu kevättä tästä. Pisteet taustatta soittamisesta. Leonoldinho - Hidastettua kävelyä aamulla lintujen laulaessa. Ite saan tästä hienon kevät-kuvaelman mutta vaikea sitä näin tekstiksi muuttaa. Pientä sumunpoikasta voisi olla ilmassa. Johan Onn - Tässä nautitaan keväästä oikein riemukkaasti! Kitarasaundeista tuli mieleen vähäsen oma cube. Piimä - Iloinen kevätrallatus. Tässä selvästi odotetaan vielä lämpenevää ilmaa ja tulevaa kesää. Teh Masa - Tän joutuu kyl kuuntelemaan erittäin useaan kertaan että pääsee jyvälle. Itse en siis tainnut ihan tarpeeksi kuunnella kun se jyvälle pääseminen vähän ontui. Kitara ei erotu mun mielestä tarpeeksi (kitarana) ja muutenki aika sekava. Ehkä tässä on vedetty jotain kevään ensimmäisiä sieniä. Sumuhenkilö - Alusta tuli mieleen ulvovat kurjet jossain pellon laidalla. Ja siellä ne välillä ulvoo uudelleenkin. Eli kevättä on ilmassa kun kurkiakin on maastossa. Coach - Leirinuotio palamaan ja lämmitetään vilpoista kevät-iltaa akustisella kitaralla. Toimii. Arkkikansleri - Tässä on vähän erilainen fiilis kevään suhteen. Perusrokkiparta repii motskarin tallista ja käy esittelemässä sitä kylällä. Talvella tallissa kiillottetuna ollut prätkä toimii kuin unelma ja vanhukset ovat kiukkuisia. Stuugi - Kevät-ilta tässäkin, tullaan väsyneenä aamuyöllä kotiin tiesmistä. Väsymys painaa päälle mutta matkaa on jatkettava. Kilmer - Isänmaantoivot, pitkätukat innostuvat kevään lämpimistä ja pääsevät taas uhraamaan eläimiä nuotiolla. Lärvätsalo - Tästä ei nyt tullu yhtään kevät mieleen. Sopis enemmenkin johonkin poliisisarjaan. :) Snowblind - Kilmerin riffin kaverit soittelevat nuotion takana palvomismusaa. Ilman paitaa. Edelleen pahoittelut myöhästymisestä, tätä tapahtuu nykyään liian usein. Onnittelut kaikille neljälle ykkössijan jakaneille! |
sumuhenkilö 18.04.2008 20:35:53 | |
---|
sumuhenkilö Vappuaaton hulinat menossa, tööt tööt ! Kevät on herännyt henkiin, itikat surraa ja ihmiset pörrää päättömästi ympäri katuja iloisin mielin skumppapullot korkattuina. Heh... aikas lähelle totuutta osuu Willie tuo kuvauksesi. Tuota vappupilliä (kyseessä oli siis ihan aito Tiimarista hankittu vappupilli) nauhoittelin yhtä kaupunkilaisten vapunviettoa ja puistoskumppailua kuvaavaa videota varten. Niinpä sitten tuli riffiskaban kevätaiheeseen liittyen tuon pillijutun käyttäminen mieleen. Niita komppitaustojakin tuli siinä videossa käyettyä, mutta keväinen riffi oli ihan uusi tekele. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Johann Onn 18.04.2008 22:23:25 (muokattu 18.04.2008 22:23:52) | |
---|
Arkkikansleri: Johann Onn - Jälleen jotenkin ammattimainen leima. Valmista ja hyvin tehtyä... ...ainakin rumpujen osalta, ne kun oli sample cd:ltä. Oikean rumpalin soittamat loopit, saa kenen tahansa soiton paremman kuuloiseksi. |
-Cale 18.04.2008 23:03:06 (muokattu 18.04.2008 23:03:38) | |
---|
Suuret kiitokset kaikille hyvistä kommenteista ja pisteistä, sekä onnittelut voittajille ja muillekin! 1p - Salamimaker - Miten nuo soundit aina ja joka kerta on noin kohdallaan? Kun sisältökin on mieleen niin mikäs... Hmm... Jaa-a kuule, vastaisin jos tietäisin. Toki hienoa jos jotakuta miellyttää, itseä kun ei ikinä tarpeeksi, tosin todella laiska viilaaja olenkin :) |
Lenoldinho 28.04.2008 18:05:50 (muokattu 28.04.2008 18:06:19) | |
---|
Perkele meni pieleen. Paino on voimaa, ja ylipaino ylivoimaa. |