Banjox 02.05.2007 19:24:15 | |
---|
Tohon meikäläisen linkin eteen vois pistää jonkun huomautuksen, taikka joku hieno herrasmies vois heivata sen omalle domainilleen. Tai sitten se on vaan kylmästi skipattava. Itse en mahda asialle juuri nyt yhtikäs mitään. Eikä siinä nyt mitään menetä jos sen skippaa, mutta mitä sitä nyt turhaankaan siellä pitämään. http://personal.inet.fi/koti/banjox/destructionriffiskapa64.mp3 Jos tuolta toimisi suoraan. |
zuppermuhle 03.05.2007 14:13:08 | |
---|
ilopertti 3p: Hyvä riffi. Kovin rento fiilis. evh 2p krice 1p M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
destruction 03.05.2007 15:43:41 | |
---|
Kohta kyrvähtää hermo. |
Thet 03.05.2007 18:21:01 (muokattu 04.05.2007 11:37:48) | |
---|
cbs 2p- Mahtava veto, ehtaa kasaria laadukkailla saundeilla. Destruction 2p- Kasarityyliin lukeutuu tämäkin, hieman Van halen-tyyppinen veto EVH 2p- Kasaria, kasaria kaikinpuolin, tyylikäs pätkä, vaivaakin nähty. Hyvä skaba, hyviä riffejä. :) Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Jerry_Jones 04.05.2007 09:41:26 | |
---|
Ehdottoman korkeatasoinen kisa, pinnat loppui tyystin kesken. Osaamatta sen enempää tällä kertaa ruotia vetoja ja perustella pisteitä annan niitä seuraavasti: arkkikansleri 1 p. cbs 1 p. LamaAjanElvis 1 p. Ilopertti 1 p. EVH 1 p. veri heavy 1 p. Blues fills in the holes of soul |
willie 04.05.2007 20:08:26 | |
---|
PISTEET : 2p. arkkikansleri 1p. cbs 1p. Krice 1p. ilopertti 1p. EVH ILMAISET BIG MACIT : Thet very heavy Banjox Hienoja vetoja jälleen.. hankalaa jakaa kuutta pistettä 14 osallistujan kesken. Selkeätä riffiä olisin useammalta osallistujalta odottanut. Vaikka eipä niitä toimivia riffejä ole kovin helppo ihan vaan hatusta vetää.. Kiitos willie :) Bassoa vuodesta 1972. |
Hank Hill 04.05.2007 20:36:03 (muokattu 04.05.2007 20:42:54) | |
---|
Arkkikansleri : Lauluun...ööö...Ian Anderson? Tausta"lauluun" vaikka joku uhkea emäntä,Sapriina tai Samantta Voks ;) Cbs : Geoff Tate ! LamaAjanELvis: Lemmy Kilmister Krice : Rob Halford ! Ilopertti : Udo Dirkschneider ! Evh : Kukas se Europen laulaja oli? Nimby2 : Juice Leskinen Purplemasiin: David Hasselhoff... Thet : David Lee Roth Smack : Vince Neil Jegge : Ozzy Osbourne Destruction : Tom Keifer(Cinderella) Veri heavy : Kai Hansen Banjox : David Coverdale ! Intuitiivisia kommentteja,informatiivinen arvo nolla Pisteet 1p Cbs 1p Krice 1p Ilopertti 1p Evh 1p Arkkikansleri 1p Banjox "Like a bird on the wire,
like a drunk in a midnight choir,
I have tried in my way to be free." Leonard Cohen |
LamaAjanElvis 04.05.2007 21:18:05 | |
---|
LamaAjanElvis Kahdella kitaralla ja rummuilla homma hoidetaan. Alussa pari kiertoa itse riffiä, joka toimii hyvin. Loppu onkin sitten enemmän soolon vääntöä. Tiukka saundi ykköskitarassa ja rummut on saundista ja tekniikasta päätellen pakko olla oikeet rummut, jotka herra Lama on itse räpist.. eikun soittanut.. :) Selkeetä kasarirockia, vain basso puuttuu ! Höhöh, joo rummut on "oikeat" siinä että on Rolandin sähkörummut ja soitosta kyllä kuulee että Dalai Lama helistelee korkeintaan kerran kuussa puolituntisen humalassa. Ostin tässä joskus leikkikaluksi kämpän nurkkaan. Ihan kätevät pelit, jos jaksais noita presettejä vähän säädellä vielä "oikeamman" kuuloisiksi ja opettelisi soittamaan. Basso on heti ekana hankintalistalla. LamaAjanELvis: Lemmy Kilmister Nolottaa myöntää, mutta vähän aikaa mietin että kuka, mutta sitten vasta välähti. Noh ei huono. Minun jakamat pojot tulee huomenna tai sunnuntaina. Pitää säästellä jotain tekemistä myöhemmäksikin. |
-Cale 04.05.2007 21:43:03 (muokattu 04.05.2007 21:48:24) | |
---|
Evh: Kukas se Europen laulaja oli? Joey Tempest. |
ilopertti 05.05.2007 10:23:15 | |
---|
Koitan keritä huomenna äänestämään. 11 biisin nauhotussessiot käynnissä, saas nähä kerkiääkö viikonlopussa äänittämään kokonaista albumia, kannut ja bassot on jo purkissa eiliseltä =D -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
destruction 05.05.2007 12:59:56 | |
---|
2p - Banjox 1p - cbs 1p - Krice 1p - EVH 1p - Thet Kohta kyrvähtää hermo. |
willie 05.05.2007 13:25:40 | |
---|
Katos perhana, oon jo kahteen (Thet ja LamaAjanElvis) luullut konerumpuja oikeiksi rummuiksi, sen verran asialliset saundit noissa on. Toista oli joskus pari-kolmekymmentä vuotta sitten, kun sen ajan rumpukoneista lähti kaikkea muuta kuin oikeiden rumpujen saundit : kops kops ja kih kih.. Eipä ole sen jälkeen uudempia tullut tedattua.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
LamaAjanElvis 05.05.2007 13:29:51 | |
---|
|
Hank Hill 05.05.2007 13:58:56 | |
---|
Katos perhana, oon jo kahteen (Thet ja LamaAjanElvis) luullut konerumpuja oikeiksi rummuiksi, sen verran asialliset saundit noissa on. Toista oli joskus pari-kolmekymmentä vuotta sitten, kun sen ajan rumpukoneista lähti kaikkea muuta kuin oikeiden rumpujen saundit : kops kops ja kih kih.. Eipä ole sen jälkeen uudempia tullut tedattua.. :) Oikeita rumpujahan ne samplerin samplet,äänet,on.Rumpusoolojen ystävä(esim. minä)erottaa kyllä dynamiikan ja tatsin,ei kyllä aina niitäkään "Like a bird on the wire,
like a drunk in a midnight choir,
I have tried in my way to be free." Leonard Cohen |
-Cale 05.05.2007 14:00:34 | |
---|
Oikeita rumpujahan ne samplerin samplet,äänet,on.Rumpusoolojen ystävä(esim. minä)erottaa kyllä dynamiikan ja tatsin,ei kyllä aina niitäkään Niin, vaikka taitavat ohjelmoijat osaavat luoda dynamiikkaakin rumpuihin, että on todella vaikea erottaa onko kyseessä ohjelmoidut vai soitetut. |
LamaAjanElvis 05.05.2007 14:30:04 (muokattu 05.05.2007 14:31:17) | |
---|
Kyllä noikin rolandin sähkökannut reagoi siihen, kuinka kovaa lyö ja mihin kohtaa kalvoa. Jopa rimshotit onnistuu tuolla, mutta ei ne tietenkään akustisia voi täysin korvata, eikä meikän tarpeisiin tarttekkaan. edit: Pitäis opetella soittamaan edes vähän. |
Thet 06.05.2007 12:37:15 | |
---|
Thet : David Lee Roth Thänks! :) Noihin konerumpuihin. Yllättävän paljon kyllä saa oikeilta rummuilta kuulostamaan, itse nyt en omista sähellyksistä osaa sanoa, mutta otan kohteliaisuutena kun niitä on oikeiksi luultu. :) Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
jegge 06.05.2007 18:02:33 | |
---|
Ilopertti 3p Sairaan hyvä, lisää tuollaista. Thet 1p Smack 1p Enkä muuten äänestäny itteeni, vaikka joku voisi niin tuosta viestiketjun alkupään kommentista ymmärtää. Krice 1p |
Urmas Potkuri 06.05.2007 18:43:43 | |
---|
Koko kasari-genre, niin kuin se vissiinkin yleisesti ja erityisesti ymmäretään on jäänyt minulle jokseenkin vieraaksi ilmiöksi. En väitä, ettei silloinkin tehty hyvää kaikenlaista musiikkia, mutta en vaan osaa lokeroida. Tätä tietämättömyyttä vasten en lälhde arvioimaan kaikkia sooloja, vallankin kun siellä päteviä ja ansiokkaita arvioita jo on. Pisteet mutu-periaatteella.... 2p - Nimby2 - En tiedä oliko tämä nyt niin sitä haluttua genreä, mutta helevetin hyvä oli kuitenkin. 2p - Purple masiin - Hyvin tehtyä musiikkia, kuten odottaa sopi. Ei tämäkään taida Genreä olla, mutta jännää on. Proge on hyvää oli tuo miltä kymmenelta tahansa. 2p - Krice - Perhanan tuhti riffi. Kulkee ja toimii.
Selkeä ja mieleenjäävä riffi, vaikka en osaa oikeen mihinkään kasari jutskaan yhdistää. Hyvät kitarasaundit ja mukava pysähdysbreikki (0:35). Konerumpujen virvelissä hauska läts-saundi ! Kokonaisuudessa hiukan synkkä, hyvä fiilis. Dan dan dan dan dan.. ! Kiitti willie taas kerran kommentista. Kuten on tullut mainittua, niin ei tuo genre oikein istu. Kas kun meikäläinen näytti vissiin kahdeksankymmen-luvulla yhtä elähtäneeltä kuin silloiset kitarasankarit nyt. Nyttemmin olen toki nuorentunut. ;) Lauluun...ööö...Ian Anderson? Tausta"lauluun" vaikka joku uhkea emäntä,Sapriina tai Samantta Voks ;) Kiitokset kommentista. Tuo kokoonpano vokaaliosastolla kelpaa mainiosti.:) Onko Jethron liput syksyksi hankittu? Kiitokset kaikille musiikista ja LamaElvikselle skabaisännyydestä. Mukavaa oli kuunella näitä tälläkin kertaa. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Jerry_Jones 06.05.2007 19:36:34 | |
---|
Nimby2 : Juice Leskinen Heh, minulla ei käynyt riffiä tehdessäni edes mielessäni mikään suomalainen, mutta erittäin ymmärrettävä intuitio. Olen varmaan kaikkiaan kuunnellut Juicea enemmän kuin kaikkia kymmeniä kasarijuttuja yhteensä. mikä ilmeisesti muokkaa ulosantiani. No ei paha, päinvastoin, Juice teki 80-luvullakin mielestäni loistavia biisejä: Musta aurinko nousee, Rakkauden ammattilainen, Yölento, Risainen elämä, Pyhä toimitus, Jos kommentti tulee siitä, miltä Juicen itsensä kokonaan tekemä ja soittamana Dokumentti-albumi kuulostaa, niin ymmärrän senkin näkökulman ... Nimby2 - En tiedä oliko tämä nyt niin sitä haluttua genreä, mutta helevetin hyvä oli kuitenkin Kiitos pojoista ja kehusta! Ehkei se ole ihan sitä kasarigenreä, jona valtaosa kisaan osallistuneista kasarin kokee ja kuulee, mutta josko sitten sellaista Juice-tyyppistä kasaria. Blues fills in the holes of soul |