Aihe: Riffikunkkuskaba 16
1 2
Krice
25.03.2006 11:47:54

Juma, toi Bal-Sagothin riffi kuulosti hyvältä. Sait juuri yhden tutustumaan kyseisen bändin tuotantoon :D

Suosittelen. Olen tunnettu Bal-Sagoth -intoilija, joka ei ymmärrä sitä miksi kovin monetkaan eivät tajua tuon yhtyeen hienoutta. Kyseinen kappale löytyy The Power Cosmic -levyltä. Taisi muuten ilmestyä just uusi levykin, pitääpä hommata se.
BeeKoo
25.03.2006 13:08:32
Muistutan silti säännöistä, joita tällä kertaa rikottiin kovalla kädellä:
"Jokaisessa kisan aloituksessa annetaan 5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä..." ja kissan viikset: jos annetusta kahdeksasta riffistä minä (ja moni muu) ei ole kuullut ainuttakaan, ei kyseessä ole kahdeksan tunnettua riffiä.

Viime kerralla sain jostakin ihmeen syystä jäähyä, kun tartuin Jucciczen riidanhaastamiseen. Jospa nyt lähtisit liikkeelle ihan siitä, että heität tuolle "tunnetulle" ja "suht. erityyppiselle" määritelmän. Sitten voisit vielä opetella lukemaan. Minusta nimittäin näyttää, että tuolla säännöissä lukee, että "mielellään". Sen nyt voisi kyllä kääntää niin, että "Jos ei halua, niin ei ole pakko, koska voittaja valitsee riffit ja Jucciz pitää naamansa kiinni".

Bossanovaa pitäisi kyllä opetella avoimin silmin, mutta hevin kohdalla alkaa suu käydä niin, että silmät eivät enää pysy auki. Turha jätkä.
Q: What does it take to become a great musician and writer? A: "A lifetime of complete devotion to making your music, always taking top priority far above eveything else." ---- Marty Friedman
Jucciz
25.03.2006 13:45:33 (muokattu 25.03.2006 13:46:12)
Katsos: yleensä sooloskaboissahan on selkeästi "teema", koska taustoja on vain yksi. Tällöin on täysin ymmärrettävää, että kaikkien genrejen ystäviä ei voida täysin huomioida joka kierroksella. Sen sijaan jos riffikunkkuskabassa 5-8 biisistä joka ainoa edustaa samaa samperin genreä niin asia on jo pikkuisen toinen. Biisien kun pitäisi edustaa monipuolisesti musiikkia eikä heviä.

Vai onko onko tää vaan "kuuntelen musiikkia laidasta laitaan: hevistä aina metalliin asti"-porukan näkemys monipuolisesta biisivalikoimasta? :)

Suositukset ovat suosituksia ja harkintakyky on harkintakykyä. Huono skaba tästä silti tuli. Lähden paukuttamaan rumpuja.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
J.Hollström
25.03.2006 13:52:59
No, skabojen onnistuminenhan näkyy yleensä osallistujamäärissä. Jos tähän nyt tulee huikeesti porukkaa niin homma on silloin kondiksessa.
Krice
25.03.2006 15:39:34

Biisien kun pitäisi edustaa monipuolisesti musiikkia eikä heviä.

Hevikin on musiikkia.

Huono skaba tästä silti tuli.

Ei huonoja riffivalintoja olekaan, on vain sellaisia ihmisiä, jotka häviävät jo ennen lähtöviivaa.

Tein muuten oman lyhennetyn version Black Devilistä (ei osallistu). Lopulta varmaan käy niin, että vedän kaikki riffit eikä kukaan muu osallistu tähän:)

http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/Blackdevil.mp3
Krice
31.03.2006 20:14:38

Koska tähän ei tullut kisaajia niin turha perustaa äänestysketjua. Joku kuka tahansa saa startata kisan nro 17.
Kasperi Tervonen
31.03.2006 22:29:30
Öö... pistänkö vaikka mä uuden skaban pystyyn kun olin kai periaatteessa ton edellisen skaban kakkonen sillä sun yhdellä äänellä?...
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
mikko1
31.03.2006 22:38:46
Minusta noista valinnoista on ihan turha valittaa. Itsekin olisin osallistunut. Mutten tunne biisejä. :E
apenaattori
31.03.2006 22:49:30 (muokattu 31.03.2006 22:49:46)
Öö... pistänkö vaikka mä uuden skaban pystyyn kun olin kai periaatteessa ton edellisen skaban kakkonen sillä sun yhdellä äänellä?...

Pistä vain minun puolestani.
"The harder you try the dumber you look."
Krice
31.03.2006 22:59:57

Joo, laita.
Kasperi Tervonen
31.03.2006 23:09:43
Joo, laita.

Ok
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)