Hannu H. 01.03.2006 20:44:11 | |
---|
Onkos monta biisiä tullu jo? =) |
secondarymind 01.03.2006 21:32:35 | |
---|
Onkos monta biisiä tullu jo? =) Ei yhtään vielä. Saas nyt nähdä, monta on tulossa. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
rlo 01.03.2006 23:12:24 | |
---|
Täältä tullaan, sanatkin on jo melkein tehty: I Feel Fine...no ainakin melkein:o Less Is More |
Aerodactev 02.03.2006 15:32:01 | |
---|
Miullaki iski vähän itsekritiikki nyt päälle, suurin osa soittimista nauhotettu mutta ei oikein kaikki toimi... |
Hannu H. 02.03.2006 17:24:43 (muokattu 02.03.2006 17:24:48) | |
---|
Miullaki iski vähän itsekritiikki nyt päälle, suurin osa soittimista nauhotettu mutta ei oikein kaikki toimi... Mun pitää vetää koko paska uusiks ku huomasin taustan tökkäävän yhes kohtaa.. kumma kun ei sitä sit noteeranu ennenko oli tehny melkee valmiiks... |
jukepoksi 02.03.2006 23:29:30 | |
---|
Itsekritiikki iski täälläkin --> eka kyhäelmä roskakoriin ja uutta tilalle. Tuossa ekassa yrityksessä koitin tehä ensin sanat ja siihen biisin päälle, mutta pieleen meni. Piti vaihtaa taktiikkaa. Noh, nyt on uus biisin runko (toivottavasti) kasassa, sanat pitää väsätä vielä. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
hirvijo 03.03.2006 14:10:57 | |
---|
Taas huomasin biisiskaban näin myöhään. Edellisessä olin totaalisen myöhässä. Jos viikonloppuna sais jotain aikaan. Midillä on kyllä rummut vedettävä, mutta sehän ei ole kiellettyä, eihän? Soinnut on kyllä aika perverssit omaan rutiiniini ja I Feel Fine -on todella tyhjentävä lause, mutta kyllä mä tähän kisaan haluun häiritsemään teidän makuu- ja työhuoneitanne. Kunhan ei mee viikonloppu juhlimiseksi... |
secondarymind 04.03.2006 16:26:57 (muokattu 04.03.2006 16:27:18) | |
---|
Taas huomasin biisiskaban näin myöhään. Edellisessä olin totaalisen myöhässä. Jos viikonloppuna sais jotain aikaan. Midillä on kyllä rummut vedettävä, mutta sehän ei ole kiellettyä, eihän? Soinnut on kyllä aika perverssit omaan rutiiniini ja I Feel Fine -on todella tyhjentävä lause, mutta kyllä mä tähän kisaan haluun häiritsemään teidän makuu- ja työhuoneitanne. Kunhan ei mee viikonloppu juhlimiseksi... Mäkin vasta alotin tekemisen. Sain jo rungon ja sanat valmiiks. Sanojen keksimiseen meni n. 15 minuuttia ja rungon keksimiseen n. 5 minuuttia. Enää pitäis rakentaa toi biisi valmiiks asti. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
Hannu H. 04.03.2006 20:43:25 | |
---|
Hyvin kerkee vielä. Rupee vituttamaan tän koneen kanssa ku kokoaika tökkii tuo nauhoitus ny jostain syystä. Uudessakin taustassa on nykäsy! :( |
NHR 05.03.2006 16:47:47 | |
---|
Täällä ei taas ole itsekritiikistä tietoakaan. Tai on, mutta kun en jaksa enää ruveta mitään uudelleen sorvaamaan... Midillä on kyllä rummut vedettävä, mutta sehän ei ole kiellettyä, eihän? No uittu, mä ainakin tein koko taustan taas träkkerillä. Sävellyskisahan tämä kai pitikin olla, eikä mikään sooloskaba. Nuo lauluthan ne on mitkä mulla taas kaiken pilaa, mutta olkoon prkl... "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
inflames 07.03.2006 10:45:47 | |
---|
Ei hitsi, nyt rupes jännittää, että mitenköhän mä ehin äänittää. Biisi ois kyllä ollu valmis jo viikon varmaan...Varmaan pitää torstaina rykästä kaikki kerralla tai sitten ei onnaa. 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
Hannu H. 07.03.2006 23:00:16 | |
---|
Joop.. sain tänään sit räävittyä paskan kasaan. Ei siitä hyvä tullut, mutta tulipahan ny sentää osallistuttua.. |
secondarymind 08.03.2006 00:03:33 | |
---|
Hemmetti. Enhän mä varmaan edes ehdi osallistua. Biisin pohja olis kyllä valmiina, mutta ei oo aikaa kasata sitä valmiiks torstaihin mennessä. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
Aerodactev 08.03.2006 09:42:49 | |
---|
Lähen 3 tunnin päästä matkoille, pitää siis kyhätä äkkiä mahdollisimman kornit lyriikat kasaan.
Long = progressive = good
Kp: P F |
jukepoksi 08.03.2006 21:34:24 | |
---|
Huhhuh, kiire tulee. Pitää yrittää huomenna purkittaa "laulut" tuohon. Yks kysymyskin juolahti mieleen nuista soinnuista: pitääkös ne soittaa ikään kuin yhdellä instrumentillä vai kelpaakos kahden soittimen yhtäaikaisesti muodostama sointu? Sama suomeksi: olen muodostanut Hm7-soinnun kahdella kitaralla siten, että kitara1 soittaa sävelet H ja F# ja kitara2 A ja D. Meneekö tämä doupingin puolelle? I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
secondarymind 09.03.2006 15:21:34 | |
---|
Huhhuh, kiire tulee. Pitää yrittää huomenna purkittaa "laulut" tuohon. Yks kysymyskin juolahti mieleen nuista soinnuista: pitääkös ne soittaa ikään kuin yhdellä instrumentillä vai kelpaakos kahden soittimen yhtäaikaisesti muodostama sointu? Sama suomeksi: olen muodostanut Hm7-soinnun kahdella kitaralla siten, että kitara1 soittaa sävelet H ja F# ja kitara2 A ja D. Meneekö tämä doupingin puolelle? Vähän ehkä menee hifistelyks, mutta joo. Eiköhän toikin sallita.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
Hannu H. 09.03.2006 15:57:33 | |
---|
Olikin ihan jees kun jo sain hätäiltyä sen biisin valmiiks.. eilen iski sitten flunssa kimppuun eikä kulje ääni vieläkään.. Tai jo vähän rohista noitakin nauhotellessa ku sillon illemmalla jo kurkku kipeyty.. |
inflames 09.03.2006 18:46:29 | |
---|
Mä en oo vieläkään äänittäny mitään! Mutta kyllä mä sain jo mikin laitettua ständiin just äsken... 8-| 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
secondarymind 09.03.2006 19:21:58 | |
---|
Olikin ihan jees kun jo sain hätäiltyä sen biisin valmiiks.. eilen iski sitten flunssa kimppuun eikä kulje ääni vieläkään.. Tai jo vähän rohista noitakin nauhotellessa ku sillon illemmalla jo kurkku kipeyty.. Sama juttu. Pitäis saada vähän huudettua tohon mikkiin, mutta perhanan flunssa. Ja toisekseen mä en viitsi rääkyä kun toi kämppis on himassa.:) Sviddumaista kun ei saa koko lauluraitaa tehtyä. Muuten olis jo valmis biisi. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
Hannu H. 09.03.2006 19:58:33 | |
---|
Sama juttu. Pitäis saada vähän huudettua tohon mikkiin, mutta perhanan flunssa. Ja toisekseen mä en viitsi rääkyä kun toi kämppis on himassa.:) Sviddumaista kun ei saa koko lauluraitaa tehtyä. Muuten olis jo valmis biisi. Kuiskaile eroottisesti.. ;) |