Urmas Potkuri 20.11.2005 19:08:11 | |
---|
Kirjoitan nyt taalta Torontosta. Just paatty keikka tuolla areenalla ja fiilis on loistava. Alkaa valittako huonosta aanenlaadusta. Pyori joku fuckin' helikopterikin ylapuolella valtaosan ajasta. (manageri puhui live-dvd:sta..en mina noista niin tajua). http://www.mikseri.net/music/play.php?id=169705&type=dl Hih. ;) + Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
pliksu 20.11.2005 22:28:46 (muokattu 20.11.2005 22:34:36) | |
---|
En kehtaakaan. "This land is your land and this land is my land, sure, but the world is run by those that never listen to music anyway." >-)))> |
saha 20.11.2005 22:39:16 | |
---|
En kehtaakaan. Tele soimaan vaan, ei tänne tultu paskahousujen mutinaa kattomaa. |
Urmas Potkuri 20.11.2005 23:24:32 | |
---|
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
saha 21.11.2005 10:25:27 | |
---|
Totesin juuri, että olen vahingossa läväyttänyt taustan alkupätkään kaikua. Haittaneeko ketään? Muutenhan korjaisin asian, mutta kun teen nämä skabat aina suoraan mp3:ksi tallentamatta projektia. En jaksa soittaa kaikkia uudestaan. |
Mustikkamuffinssi 21.11.2005 11:55:15 | |
---|
Uli Behringer Fan Club |
Mazah 22.11.2005 18:01:19 (muokattu 22.11.2005 18:03:06) | |
---|
www.farmakonband.com |
Jzci 22.11.2005 22:05:29 | |
---|
|
Juzzil 23.11.2005 12:13:21 | |
---|
Kyllä Lähtee!! |
Starlia 23.11.2005 12:23:21 (muokattu 23.11.2005 12:23:35) | |
---|
Perkule.. Kokeillu varmaan 20 kertaa jo vedellä tuohon jotain, mutta ei onnistu.. Jääpä siis skaba väliin. E: Typo |
LamaAjanElvis 23.11.2005 12:57:16 | |
---|
perkele kun oikee käsi jo toista viikkoo tulehduksessa... ei pysty vetäisemään vaikka kuinka hyvä tausta onkin. |
temppiz 23.11.2005 18:32:41 | |
---|
.taidemok aakom ediaT |
Anti 23.11.2005 18:33:16 | |
---|
kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
Telemacher 23.11.2005 22:01:33 | |
---|
OUTFUCKINGRAGEOUS |
Jucciz 24.11.2005 20:17:50 | |
---|
Ihan pakko vielä palata tähän aiheeseen hetken verran. Viime skabassa sain muutamilta aika kitkerää palautetta siitä, miten tekemäni taustan päälle "ei voi soittaa mitään" ja se suorastaan "pelottaa aloittelijat pois". Muutamia lainatakseni: * Voi jumankavita näitä taustoja. Kokoajan jotain tupakkajatsia. * Miksi ihmeessä pitää olla tällainen kirjoittamaton kilpailu: "Kuka tekee oudoimman taustan?" Ei näihin kukaan vähänkään aloittelevampi uskalla osallistua, kun taustoissa ei ole päätä eikä häntää... * Tämmöset taustat ei kyllä palvele juuri ketään. Ei näissä opi mitään kovinkaan hyödyllistä kun tämmöstä hissihihhulipiripääsienimusaa soittaa ehkä 2 ihmistä koko planeetalla.. Ja tosiaan tuo, että aloittelijat ei tämmösiin uskaltaudu mukaan. Kuitenkin osallistujia tuli 27 kappaletta, joka näkyy olevan tasan 50% enemmän kuin esimerkiksi tähän skabaan osallistuneiden määrä. Ihan vaan puhtaasta hämmästyksestä kyselen: Missä vika oikein lopulta on/oli, vai osallistuttiinko edelliseen kisaan puhtaasti protestimielessä? Hä? Mitä? Toivon avointa keskustelua, kiitos - ehkä voimme kaikki oppia jotain. Ja kiitos vielä kaikille osallistujille, niin edellisiin kuin tähänkin skabaan. |
kanka 24.11.2005 20:29:05 | |
---|
Missä vika oikein lopulta on/oli, vai osallistuttiinko edelliseen kisaan puhtaasti protestimielessä? Hä? Mitä? Itse olin yksi edellisestä skabasta valittaneista. Osallistuin kuitenkin protestimielessä pelleilysoolollani. Nyt tausta oli jees, mutta aikaa ei löytynyt millään osallistumiseen; kuten on käynyt monella muullakin kerralla. Joten kenties olisin voinut jättää valittamiseni valittamatta, kun niin harvoin näihin osallistun. Viimeksi olin vain pettynyt kun kerrankin oli aikaa, mutta tausta sitten oli mitä oli. En sano että se olisi ollut huono, itseni ulottumattomissa vain. |
Jzci 24.11.2005 20:54:20 | |
---|
Missä vika oikein lopulta on/oli, vai osallistuttiinko edelliseen kisaan puhtaasti protestimielessä? Hä? Mitä? Toivon avointa keskustelua, kiitos - ehkä voimme kaikki oppia jotain. Ja kiitos vielä kaikille osallistujille, niin edellisiin kuin tähänkin skabaan. Ensinnäkin tuo on kyllä mielestäni erittäin hölmöä että aletaan valittamaan taustasta jos se ei sovi omaan tyyliin. Tai oli syy mikä tahansa, niin joku on kuitenkin nähnyt sen eteen ainakin jonkinlaista vaivaa. Minä ainakin olen ihan puhtaasti iloinen siitä että täällä on niin monen tyylin taitajia, että tulee kaikenlaisia erilaisia taustoja. Noista itselle vieraan tyylisistä taustoistahan voi vaikka oppia jotain jos niihin ei suhtaudu ennakkoluuloisesti? Juccizen skabaan olisin minäkin ihan mielenkiinnolla osallistunut ja kokeillut saanko mitään järjellistä aikaan, jollei kitara olisi ollut epäkunnossa. ..ja ennenkaikkea, eihän tämä nyt niin vakavaa touhua ole että kenenkään kannattaisi alkaa hiiltymään tämmöisen takia? |
Kuha 24.11.2005 21:01:44 (muokattu 24.11.2005 21:07:07) | |
---|
Missä vika oikein lopulta on/oli, vai osallistuttiinko edelliseen kisaan puhtaasti protestimielessä? Hä? Mitä? Laskin, että olen soitellut putkeen 33 skabaa. Monenlaista ja tasoista taustaa on ollut – mulle tärkein kriteeri on, että tausta inspiroi soittamaan, ehkä kokeilemaan jotain uuttakin. Tämän viimeisen jätin väliin, koska taustasta ei tullut oikein mitään soittofiiliksiä. Pakkopullaa. Ei taustan vika, välttämättä. Lisää: tyylejä vois tulla lisääkin; vaikkapa rautalankaa, lattaria ym.. Muistakaa venytellä. |
Mustikkamuffinssi 24.11.2005 21:04:03 | |
---|
Ja kun taustat on vähän kauempana siitä mitä yleensä soittaa niin tulee kokeiltua uusia juttuja itselle uudenlaisiin taustoihin. Minun mielestä olisi tärkeintä, että taustat pysyvät monipuolisina. Ei sitä jaksa jos kaikki taustat olisi jotain perus 12 bar bluesia, heviä, tai vaikka sitten tupakkatsäässiä. Kun kaikki täällä kuitenkin periaatteessa esiintyvät anonyyminä nimimerkin turvin, ei tuon kisaan osallistumisen pelon pitäisi olla niin suuri. Telemacherin tausta uudessa sooloskabassa oli mainio, toivottavasti nähdään taas ensi kisassa yhtä hyviä ja taas hieman erilaisia taustoja. Uli Behringer Fan Club |
apenaattori 24.11.2005 21:19:21 | |
---|
rautalankaa, lattaria Joo! Rautalankaa tai lattaria seuraavaksi! Tykkään sekä Hank B. Marvinin sekä Santanan soitosta. :-) "The harder you try the dumber you look." |