jukepoksi 03.10.2005 00:29:07 | |
---|
Välivastaus: Mun rumpukompit ja -fillit syntyy siten, että naputtelen hiirellä nuotit viivastolle. Toki copypaskon pitkät toistuvat kompit :) Rumpujen soundit sitten tulevat midi-soundfonteista. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
Urmas Potkuri 03.10.2005 01:37:44 (muokattu 03.10.2005 23:43:17) | |
---|
Mutta usvassa vaanii suokalmukki..... (Suokalmukki: Copyright Martti Innanen) Kalustoa: Kantelo: Hollowbody Epiphone. Kantelisti: hollow head arkkikansleri +: Läjä härpätinkoneita (härpätinkone: Copyright Pyynö-Jänis) Edit: Typotypotypo edit edit: Poistin riffin, koska tuli tehtyä plagiaatti. Vahinko oli. Pyydämme anteeksi. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
saha 03.10.2005 08:37:52 (muokattu 03.10.2005 13:35:04) | |
---|
Välikysymys tähän väliin. Miten teette noi rummut? Naputtelette kiipparilla? En oikein käsitä, kuinka jokainen kitaristi täällä tuntuu osaavan luoda uskottavia komppeja ja yleensäkin tietää, mihin väliin tulee bassari jne, eli on rumpujensoitosta perillä. Multa ei onnistu niin ollenkaan. Kyllähän nyt kämäsinkin einari osaa basarit oikein polkea, ja jos vielä soittaminen tapahtuu hiirellä klikkailemalla, ei voi mennä pieleen. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |
Eddie 03.10.2005 14:26:01 | |
---|
Välikysymys tähän väliin. Miten teette noi rummut? Naputtelette kiipparilla? En oikein käsitä, kuinka jokainen kitaristi täällä tuntuu osaavan luoda uskottavia komppeja ja yleensäkin tietää, mihin väliin tulee bassari jne, eli on rumpujensoitosta perillä. Multa ei onnistu niin ollenkaan. Kuuntele rumpujen soittoa levyillä tarkasti, ja sitten hanki jonkin softa, millä voi tehdä rummut, ja pyri imitoimaan tarkasti levyillä kuulemaasi naputtelua. Äkkiä siinä pääsee kärryille. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
Pande 03.10.2005 15:28:38 | |
---|
En taida jaxaa osallistua, vaikka aihe onkin hyvä. Ei aikaa, eikä energiaa. Mutta: (Suokalmukki: Copyright Martti Innanen) Kalmukkihan on kalmuck eli koirankuonolainen, ja varsin wanha keksintö. Suokalmukki lienee koirankuonolainen joka on viehtynyt suon suomiin olosuhteisiin? :) At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
secondarymind 03.10.2005 19:45:43 (muokattu 05.10.2005 15:58:32) | |
---|
edit: uus klippi uudessa viestissä En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Urmas Potkuri 03.10.2005 20:24:34 (muokattu 03.10.2005 21:08:05) | |
---|
Kalmukkihan on kalmuck eli koirankuonolainen, ja varsin wanha keksintö. Suokalmukki lienee koirankuonolainen joka on viehtynyt suon suomiin olosuhteisiin? :) Mongoliheimo. Suokalmukki lienee alkusuomalainen taiteilija Innasen kansatieteellisen katsomuksen mukaan. Suomennoksenne on sanamukaisesti aivan oikea. Kalmukit olivat halveksittuja mongoliheimojen joukossa. Kansatiedettä! =) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
rattledad 03.10.2005 21:54:02 | |
---|
|
Ze Kink 03.10.2005 22:59:44 | |
---|
Minulla on tekeillä, kohta varmaan pistän sen tänne. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Urmas Potkuri 03.10.2005 23:41:20 | |
---|
Kumma juttu, aloin odottaa kaksiäänistä kitarasooloa kun kuuntelin tuota ;-) Höö? Joo. Nytpä tajusin ittekkin. En tehny tahallani vaan ihan koska olen tyhmä mutta yksinkertainen. Vedän tämän takas ja keksin muuta, jos ehdin. Kiitti kun huomautit. :P Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Ze Kink 04.10.2005 01:17:33 | |
---|
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
rattledad 04.10.2005 10:45:27 | |
---|
Vedän tämän takas ja keksin muuta, jos ehdin. Kiitti kun huomautit. :P Emminä sillä, eihän se yksi yhteen mennyt. Eikähän noissa kummoista vihjettä tarvi olla että tulee joku tuttu biisi mieleen. |
Urmas Potkuri 04.10.2005 12:08:14 | |
---|
Emminä sillä, eihän se yksi yhteen mennyt. Eikähän noissa kummoista vihjettä tarvi olla että tulee joku tuttu biisi mieleen. Juu, mutta kun....koetetaan pitää peli "puhtaana" ja paras plagiaatti (tahatonkin) osaa poimia vain ne oikeat kohdat ja hämätä loput. :) Niin että hyvä kun huomasit, vaikka et sillä tarkottanutkaan. Se on kumma juttu, miten sitä miettii että mikähän se tämä on ja joskun sen tajuaa ja joskus sitten ei. Teen perhana uuden, toivottavasti tälläkertaa vähemmän tutunkuuloisen. :D Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
wrshredder 04.10.2005 12:17:15 | |
---|
offtopic : missä hemmetissä on sooloskabat?? Romantikkoitkijät#23
"Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.." |
drlecter 04.10.2005 19:06:04 (muokattu 04.10.2005 19:06:10) | |
---|
|
Ville81 04.10.2005 21:14:05 | |
---|
|
secondarymind 05.10.2005 15:59:10 (muokattu 05.10.2005 16:08:38) | |
---|
Piti nyt laittaa uus viesti siltä varalta, jos joku on jo ehtinyt latailla koneelleen vanhan version. http://www.kolumbus.fi/johannes.kur … inen/secondarymind_riffiskaba26.mp3 Tässä pätkässä kuvataan sitä, kuinka Usvaisen Suolammen asukkaat riitelevät viimeisistä lakoista, jotka marjanpoimijat on jättänyt keräämättä. EDIT: Ja mainittakoon tässä vielä, että vasta tänään tajusin ton sanan suolampi. Mä monta päivää pähkäilin "mikä prkleen suolampi!? onkse niinku joku oma versio sanasta suolaisempi!??!".:) Oon vähän hidas. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
drlecter 05.10.2005 16:34:28 | |
---|
|
Urmas Potkuri 05.10.2005 22:08:43 | |
---|
Uusi yritys. Kiehtova mutta samalla hyvin vaikea aihe tämä. Tuli monikansallista etnoa? Luulisin. :D "Teos" kuvaa Volgan suistoalueen nuorten neitojen ikiaikaisia perinnetapoja, joihin kuuluu tanssiminen alastomana aamu-usvaisen suolammen rannalla. Lisäksi on pantava merkille globalisaation aiheuttama perinteiden rappeutuminen, joka myös on havaittavissa "teoksesta". Tämä on sitten ihan vakavisaan väsätty. ;) http://koti.mbnet.fi/khimaira/joo/riffi26_arkkikansleri.mp3Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Edy 06.10.2005 18:24:52 | |
---|
Me ihmiset olemme luonnonkappaleita, joten meillä jokaisella on todennäköisesti erilainen maku.Täten on turhaa kiistellä hyvästä ja huonosta musiikista, koska musiikki on makuasia.Mutta jos olisimme robotteja, voisimme arvuutella kumpi on hajalla. |