Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 594 95 96 97 98112 113 114 115 116
ruikku20
03.01.2012 07:25:03
Joo niihä sitä pitäs lahteä liikkellee mutta ei se niukin naukin vuoden soiton jälkeen kuulosta paljon miltään, mutta saa nähä jos sitä jonkun ajan päästä jotain yrittäs nauhalle saada.
Guitar playing is my life.
Vestu
03.01.2012 16:28:04 (muokattu 03.01.2012 16:28:37)
ruikku20: Tuossa vanhoja RMSS ketjuja selasin ja huomasin, että myös ilmiesesti muutkin kuin osallistujat saavat käydä sooloja kommentoimassa ja pisteitä antamassa? Ois joskus voinu jotain kommenttia heittää ja pisteitä antaa, mutta oon luullu, että ei oo sallittua niin en oo sitte vihtiny. Voi olla, että joihinkin tuleviin ketjuihin saatan välillä käydä pisteitä antamassa. Ei tuo soittopuoli ole vielä sillä mallilla, että voisi oikeasti osallistua, mutta josko se tästä kokemuksen myötä kohenisi.

PS. Oli muuten Vestulta tosiaan hyvä veto viimeisimmässä skabassa. Välillä sopivan joulunen ja välillä sitten jotain juoksutuksia sinne väliin, mielestäni juuri niinkuin raskaan musiikin skabassa kuuluu olla.
Muillaki oli hyviä juttuja, mutta tässä oli mielestäni paras kokonaisuus.

Kiitos! Tosin voitto tuli vähäisen osallistujamäärän ansiosta :)
Rohkeasti vain mukaan. En itsekään kovin kaksinen ole.

Nyt on uutta taustaa ja skabaa pystyssä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=206672
Like father like scum
Tonski
07.01.2012 01:48:30

ruikku20: Tuossa vanhoja RMSS ketjuja selasin ja huomasin, että myös ilmiesesti muutkin kuin osallistujat saavat käydä sooloja kommentoimassa ja pisteitä antamassa?

Näin on, ite oon muutamaan skabaan käyny aina heittämässä palautetta kun on ollu mielenkiintoinen tausta että tulis isommalla otannalla sitten ne tulokset ja osanottajat sais enemmän palautetta soitostaan.

Nyt on muuten siistin kuulonen tausta, tohon ois kiva koettaa roiskia jotain.
arppah8
08.01.2012 13:40:52 (muokattu 09.01.2012 00:04:41)

Josko illemmalla yrittäis vielä ehtiä pitkästä aikaa osallistua.

E: Ei kerenny. Bugger.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
hevikukko
08.01.2012 20:59:54
Erittäin hieno tausta! Ikävä kyllä en voi avata ämyreitä kun on kasaamatta viime roudauksen jälkeen ja napero nugguu :D Nyt täytyy tyytyä jälkijammaukseen ja naatiskella teidän soitoista täysillä. Hyvä meininki!
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
Vestu
09.01.2012 13:57:34 (muokattu 09.01.2012 15:06:02)
Kiitos taustaa koskevista kehuista (muistetaan pisteitä antaessa ;D jk)!

Pistän äänestyslangan tulille heti kun himaan saavun.

EDIT: No niin nyt on äänestyspäänestys käynnissä.
Like father like scum
Vestu
13.01.2012 21:45:50
Michele voitti ja saa pistää taustan ja skaban käyntiin.
Like father like scum
arppah8
16.01.2012 12:03:06

Aika makia fiilistelytausta, vähän pidempi kuin säännöissä suositellaan mutta so not! Josko nyt ehtis...
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
aalataur
26.01.2012 12:30:07

Hmm..

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt osallistumisaika?
http://hikipedia.info/wiki/Tilutus
Vestu
26.01.2012 13:52:06
Pitäskö äänestystä tulla tohon viimesimpään skabaan?
Like father like scum
aalataur
01.02.2012 09:38:06

Seuraavaa kisaa vaan tulille? Itse en kyllä pääse välttämättä osallistumaan vielä, koska koneesta missä mulla on äänitysvermeet, kärähti kovalevy. Harmittaa muuten sopivasti, meni aika paljon keskeneräisiä musajuttuja!
Michele
03.02.2012 00:18:20
Vestu: Pitäskö äänestystä tulla tohon viimesimpään skabaan?

Pahoittelen feidiä. Mulla päättyi tossa vakituinen työsuhde ja mieli on aika rikki :/
destruction
06.02.2012 14:19:08

Osanotot Michelelle tosiaan duunipaikan johdosta, mutta voisko osallistujat käydä vaikka jotain ruksaamassa äänestyskejtuun, niin saatais uutta skabaa pystyyn?
All right, ramblers... Let's get ramblin'.
Vestu
08.02.2012 21:03:39
aalataur: Seuraavaa kisaa vaan tulille? Itse en kyllä pääse välttämättä osallistumaan vielä, koska koneesta missä mulla on äänitysvermeet, kärähti kovalevy. Harmittaa muuten sopivasti, meni aika paljon keskeneräisiä musajuttuja!

Ai perskeles ;OOO pahin painajaiseni. kovojen kärähtäminen on pahinta.

Mulla olis sesarikasarihevityyppinen tausta väsättynä seuraavaan skabaan jos nyt ei muualta taustaa saada ja jos voitan äänestyksen, jonka loppumisajankohdasta ei oo tietoa :p eli tein varmuuden vuoksi taustan jos ei muuta ilmene.

Sitten pistetään osallistumisaikaa reilusti että kaikki halukkaat ehtii mukaan ja saadaan useempi entry.
Like father like scum
rize88-
08.02.2012 22:22:07
Vestu: Mulla olis sesarikasarihevityyppinen tausta väsättynä seuraavaan skabaan jos nyt ei muualta taustaa saada ja jos voitan äänestyksen, jonka loppumisajankohdasta ei oo tietoa :p eli tein varmuuden vuoksi taustan jos ei muuta ilmene.

Juu. Uutta taustaa vaan kehin, kun ilmeisesti 5.2 on jo päättynyt.
Vestu
08.02.2012 23:33:45
Oukei.

Pistän uutta skabaa pystyyn.
Like father like scum
aalataur
18.02.2012 17:36:11

Sen verta nuutunut nyt taas tämä meininki, että heitin soolon vaikka deadline on mennyt. Toivottovasti ok. Ja ei, en ole sooloon kovinkaan tyytyväinen, mutta saa nyt mennä.
hevikukko
23.02.2012 22:52:24 (muokattu 23.02.2012 22:53:52)
Tuun seuraavaan skabaan mukaan. Mulla oli kasaamatta rojut viime Studion jälkeen 6 viikkoa ja sitte vielä vaihdoin ne toisiin. Nyt pitäs taas irrota mökää..kunhan taidot vaan olis reilassa. Mennään hyvällä fiiliksellä, jos ei muuten =)

edittii: Onneksi o akustinen metallikielinen. Sillä voi vahvistella sormia ja käydä muutamaa liikerataa läpi ilman suurempia efektejä :D
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
aalataur
24.02.2012 16:08:53

Tuo on kyllä vähän jännä ilmiö kun porukka joskus vetää hyvänkuuloista sooloa, sitten taustassa tulee modulaatio, niin jatketaan samasta sävellajista, eikä kuulosta enää ollenkaan hyvältä. Ei ole meinaan ensimmäinen kerta kun tällaista tullut eteen. Tämäntyylin taustassa nyt on helppo tehdä se modulaatio, kun siirtää vaan pentatonisen laatikon kaksi nauhaa ylemmäs.
Karvamammutti
25.02.2012 14:41:25
aalataur: Tuo on kyllä vähän jännä ilmiö kun porukka joskus vetää hyvänkuuloista sooloa, sitten taustassa tulee modulaatio, niin jatketaan samasta sävellajista, eikä kuulosta enää ollenkaan hyvältä. Ei ole meinaan ensimmäinen kerta kun tällaista tullut eteen. Tämäntyylin taustassa nyt on helppo tehdä se modulaatio, kun siirtää vaan pentatonisen laatikon kaksi nauhaa ylemmäs.

On kyllä myönnettävä, että miulta meni se modulaatio täysin ohi, oli niin kauhee vimma päällä, ettei siinä kaikkea ehi huomioimaan :D
Ba-dumm-ptsihh! The Eastwood || Kontrabrandin uhri. Oivallem
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)