BigPapa 02.01.2009 21:30:10 | |
---|
Hanurista juu...no näillä mennään. No voi prkl....etsie muka tiiä mikä on hanu?...8DDD Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Illu 02.01.2009 21:30:49 | |
---|
2p, Illu Kiitos kannatuksesta ja kommenteista reteen raivoisan meiningin ystävät ja onnea pallisteille. |
Kuha 02.01.2009 21:39:20 | |
---|
No voi prkl....etsie muka tiiä mikä on hanu?...8DDD Tiijän, enhän mie vasiten! |
Tuomo_ 02.01.2009 21:48:06 | |
---|
Tämä skaba oli mielestäni sellainen, josta tuli hyvä mieli. Jengi jaksoi paneutua arviointeihin. Kiitokset niistä. Vähällä vaivalla saadaan kannustavia skaboja. Onnea voittajille ja muille osallistujille. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 02.01.2009 21:50:45 (muokattu 02.01.2009 21:56:14) | |
---|
Tiijän, enhän mie vasiten! Elä sie ukkko prkl ala pitämää peliäis miun kans!!!! Soittaes mie teen sen minkä pittää, mut leikkimää en ala. Paa jäähylle!! Sen ko vaa tiiät et siin lähtöö sit muutama muu ensittäi... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Kuha 02.01.2009 21:56:18 | |
---|
Elä sie ukkko prkl ala pitämää peliäis miun kans!!!!Soittaes mie teen sen minkä pittää, mut leikkimää en ala. Paa jäähylle!!Sen ko vaa tiiät et siin lähtöö sit muutama muu ensittäi... Salosel saappat ja het, son kapun määräys! |
BigPapa 02.01.2009 21:58:06 (muokattu 02.01.2009 22:07:09) | |
---|
Salosel saappat ja het, son kapun määräys! Täs kerkii saappahia jakamahan, jokahinen herran kamppehis haluis kulkee. Ei oo kannuksia , notta sais komiasti kilistää, mutta parahia jaetahan. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Kuha 02.01.2009 22:07:11 | |
---|
Hyvä tausta, mutta tuo oli RS #19 jo, vaan haitanneeko? |
BigPapa 02.01.2009 22:08:05 (muokattu 02.01.2009 22:09:00) | |
---|
Hyvä tausta, mutta tuo oli RS #19 jo, vaan haitanneeko? Oliko? No mie vaihan. Malttakee.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 02.01.2009 22:28:52 | |
---|
Onkohan toikin ollu? Ja jos ei kelpaa ni vaihetaa viä, nou hätä... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 02.01.2009 22:34:48 | |
---|
Mihis kaikki katos? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 02.01.2009 23:01:00 | |
---|
Nyyh..mää oon niin vanha väsyny ja sekava tänään...pakko ottaa yks Karhu... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Korggari 03.01.2009 17:10:07 | |
---|
Korggari: Kitara turhan kovalla. Ihan ok soittoa mutta vähän turhan varman päälle veto. Mitä tarkoitat MadMat tuolla kun sanot että soitettu " turhan varman päälle" ? |
MadMatt 03.01.2009 17:51:48 | |
---|
Mitä tarkoitat MadMat tuolla kun sanot että soitettu " turhan varman päälle" ? Tuossa kun oli suht runsaasti toistoja ja erilaista "teeman" pätkää niin olisin kaivannut vähän lisää rönsyilyä. Tuo mun kommentti tuli eilen siis nopeasti kertakuulemalta. Nyt kun kuuntelin tuon vetosi uudestaan ja irrallaan muista niin itseasiassa paremmaltahan tuo kuulostaa ku eilen.. Fiilis juttuja nää arvioinnitkin ;) Nothin' but the blues |
Korggari 03.01.2009 18:01:50 | |
---|
Tuossa kun oli suht runsaasti toistoja ja erilaista "teeman" pätkää niin olisin kaivannut vähän lisää rönsyilyä. Tuo mun kommentti tuli eilen siis nopeasti kertakuulemalta. Nyt kun kuuntelin tuon vetosi uudestaan ja irrallaan muista niin itseasiassa paremmaltahan tuo kuulostaa ku eilen.. Fiilis juttuja nää arvioinnitkin ;) Arvasin ittekkin että sun mielestä siinä jankataan liikaa samaa ! Mulla on se vika näissä skaboissa että yleensä mä lähen tekeen taustasta jonkinlaista "biisiä" ja yleensä en siinä hommassa kerkeä paljo introa pidemmälle, kun se 1:15 on sitte kuiteskin melko lyhyt aika :) |
MadMatt 03.01.2009 18:06:00 | |
---|
Arvasin ittekkin että sun mielestä siinä jankataan liikaa samaa ! Mulla on se vika näissä skaboissa että yleensä mä lähen tekeen taustasta jonkinlaista "biisiä" ja yleensä en siinä hommassa kerkeä paljo introa pidemmälle, kun se 1:15 on sitte kuiteskin melko lyhyt aika :) No nyt tässä uudessa skabassa ehtii vaikka mitä :D Nothin' but the blues |
BigPapa 03.01.2009 18:07:00 | |
---|
No nyt tässä uudessa skabassa ehtii vaikka mitä :D No mitä Matti, kelpaako.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
monisto 03.01.2009 18:10:51 | |
---|
Kiitokset hyvästä kisasta nro 57 ja asiallisista kommenteista: tunnistin kyllä oman vetoni niistä. Tää oli eka roots-skaba mun osalta, ja kuten jäsen stratomaster arveli, blues ei ole soitannollisesti se omin juttu (jos nyt jotain ominta juttua ylipäätään edes on...). Mutta roots-musasta tykkään kovasti, ja se diggailuhan taisikin olla säännöissä "pääsyvaatimuksena". Tyylipuhtaasti mä en osaa soittaa mitään lajia (ruutsia tai ei), ja näillä palstoilla on aika tukku joka suhteessa taitavampia jannuja, mutta vedetään nyt kuitenkin ja pidetään hauskaa siinä samalla ;) "Viihdemusiikissa laulu on yleensä ollut lähinnä sivuseikka" - kruise |
MadMatt 03.01.2009 18:17:02 | |
---|
No mitä Matti, kelpaako.... Juu, Kunnon torvimusiikkia olenkin aina kaivannut :DD Nothin' but the blues |
Korggari 03.01.2009 18:28:17 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=NOjXlHx8j7g Tossa on muuten semmosta bluesia jota meikä arvostaa eli alkuun vedetään jotain hyvää riffiä niin pitkään että se menee varmasti tajuntaan ( vähintään 1:15 ) ja sitte se lähtee siittä etenemään omalla painollaan,, ja kymmenen pistettä saa toi korggarilta :) |