Jucciz 08.02.2011 18:59:51 (muokattu 08.02.2011 19:01:44) | |
---|
hevikukko: Taas mennään, vastalause!! =) Tai ehkä asettelin sanani väärin. Kaikki noi kolmehan on todella mielettömiä soittajia, mutta Gilbert soittaa ehdottomasti eniten musiikkia, muut soittavat lähinnä kitaraa. Kaikille on varmaan Yellow Matter Custard bändinä tuttu? Ja se niiden DVD-keikkatallenne? Siellä on pojat musiikkia. Portnoykin soitti ensimmäistä kertaa mun kuullen niin, ettei alkanut ärsyttää. :) P.S. Kyllä mulla soolosoundissa oli kaikua. Dilsaa en sen sijaan laittanut, koska siihen pitää olla mun mielestä hyvä syy, eikä vaan "dilsaa sen takia että hevisoolossa pitää aina olla dilsaa". Enpähän jäänyt efektien taakse piileskelemään... vaikka ois ehkä pitäny. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
hevikukko 08.02.2011 19:03:41 | |
---|
Tai ehkä asettelin sanani väärin. Kaikki noi kolmehan on todella mielettömiä soittajia, mutta Gilbert soittaa ehdottomasti eniten musiikkia, muut soittavat lähinnä kitaraa. Joo en mä ilkeesti itsekään tarkoittanut sanoa. =) Tosissaan olis paljon asiaa sanoa, mutta en jaksa tässä jaarata sen enempää edellisistä. Ihmetyttää kun niitä kaikkia kykyjä vaan ei näytetä, mihin pojat pystyisi. Jotta ei mennä asiasta mutaan, tosissaan arvostelut annettu kisasta. Oli niin jännä setti kaikenlaista, joten annoin korvani puhua. Mukavaa Jucciz ku tulit soittelee tännekin. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
BigPapa 08.02.2011 19:09:27 (muokattu 08.02.2011 19:18:55) | |
---|
Jucciz: Kaikille on varmaan Yellow Matter Custard bändinä tuttu? Ja se niiden DVD-keikkatallenne? Siellä on pojat musiikkia. Portnoykin soitti ensimmäistä kertaa mun kuullen niin, ettei alkanut ärsyttää. :) Oon tollasen 3v sitä välillä kattellu kun yks paikallinen rumpali mulle esitteli tämän Yellow Matter Custardin. Mainota Beatles coverointia kerrassaan ja huomaa, että soittajillakin on ollut hauskaa. Mulle tuon myötä aukeni tämä Gilbert, että sehän on asiallinen muusikkomies. http://www.youtube.com/watch?v=xkcPpnqd-ls http://www.youtube.com/watch?v=3BBFNCpwRvk http://www.youtube.com/watch?v=OOyk9ad0AJc No tämä näistä juutube linkeistä. Zori. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Jucciz 08.02.2011 19:25:37 | |
---|
Kiitokset vaan Papalle YMC-vinkistä aikanaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
BigPapa 08.02.2011 19:37:29 | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Jucciz 08.02.2011 20:43:54 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 08.02.2011 22:20:53 | |
---|
hevikukko: Aalataurilla hiukan epäselviä nuotteja paljon matkassa, nyt kun ruvettiin hidastelee :DD Nopiassa meet liiankin hyvin. Sellasta se on kun ruvetaan inspiroimaan. (Monien väärässä yhteydessä käyttämä sana, kun tarkoitetaan improvisointia) http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 08.02.2011 23:49:42 | |
---|
aalataur: Sellasta se on kun ruvetaan inspiroimaan. (Monien väärässä yhteydessä käyttämä sana, kun tarkoitetaan improvisointia) Ketäs ajattelit inspiroida seuraavaksi? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 09.02.2011 10:07:39 (muokattu 09.02.2011 10:19:07) | |
---|
Jucciz: Ketäs ajattelit inspiroida seuraavaksi? No mä toivon että mun soitto improvisoisi aloittelevia kitaristeja treenaamaan. Itseäni improvisoi kovasti aikanaan esim. Megadethin ja Metallican levyjen kuuleminen. Vaikkei niiden kitaristit taidakaan paljon inspiroida keikoilla.. Hoh hoo.. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
sympxgtr 10.02.2011 23:24:26 (muokattu 10.02.2011 23:25:38) | |
---|
Soma city ward: Kisan isännän oman vedon oisin kanssa halunnu kuulla, ehkäpä sen vois linkata muuten vaan? Harmiksi sellainen homma, etten ole itseasissa nauhottanut kyseistä sooloa :D Sävellettynä/ideana se kyllä on, muttei muuten. Tarkoituksena oli, notta jos skabassa ei saataisi täyttä osallistujalistaa, nauhoittaisin oman sooloni yhdeksi kilpailijoista. Toisaalta taas juusoputin vedon jälkeen, tuskin tuohon nyt tätä tarvittaisikaan ;) |
sympxgtr 12.02.2011 10:12:07 | |
---|
Haluavatko Jucciz ja juusoputti sopia vaikka keskenään seuraavan skaban järjestämisestä, kun päädyttiin tasuriin. |
tono 12.02.2011 10:46:29 | |
---|
Kiitos kommenteista. Käsi kädessä nuotin vieressä... |
Jucciz 12.02.2011 11:30:03 | |
---|
Toivottavasti juusoputilla on takataskussa taustoja. Mää kun en oikeesti tätä osastoa edusta, niin en todellakaan osannut varautua tämänkaltaiseen sukseeseen. Lisäksi oon nyt reissun päällä ja palaan vasta tiistaina kotiin, joten en vois muutenkaan tehdä asioille mitään lähipäivinä. Joten jospa juusoputti...? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 12.02.2011 12:20:55 | |
---|
Onnittelut vaan molemmille. Jucciz tuu vaan useammin sinäkin messiin, hyvin vedät. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
juusoputti 12.02.2011 13:56:20 | |
---|
Jucciz: Toivottavasti juusoputilla on takataskussa taustoja. Mää kun en oikeesti tätä osastoa edusta, niin en todellakaan osannut varautua tämänkaltaiseen sukseeseen. Lisäksi oon nyt reissun päällä ja palaan vasta tiistaina kotiin, joten en vois muutenkaan tehdä asioille mitään lähipäivinä. Joten jospa juusoputti...? Onnistuu! Teen tässä nopee jonkun taustan ja laitan kisan pystyyn piakkoin. |
juusoputti 12.02.2011 21:38:44 (muokattu 12.02.2011 21:58:54) | |
---|
|
hevikukko 12.02.2011 21:49:13 | |
---|
Hell Yeah!!! Loistava tausta ja hieno toteutus, hyvä Juuso ja Onnea ekasta voitostasi. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
nypdjaz 12.02.2011 21:51:59 | |
---|
Sean Connery |
juusoputti 12.02.2011 21:57:07 | |
---|
hevikukko: Hell Yeah!!! Loistava tausta ja hieno toteutus, hyvä Juuso ja Onnea ekasta voitostasi. Kiitos! Heh, tasapelihän se oli. Ja tärkeintä on, että oli hyvä skaba! nypdjaz: Sean Connery "I like my solos shredded not stirred" |
hevikukko 12.02.2011 22:07:43 | |
---|
juusoputti: Kiitos! Heh, tasapelihän se oli. Ja tärkeintä on, että oli hyvä skaba! Nojoo totta ja tosissaan myös Juccizmiehelle Onnea. Oli miten oli kärkisija ja nyt taas on jotain hyvää taustaa mihin mokata :D Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |