Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10122 123 124 125 126
liljam
31.12.2008 12:11:51
Stratomasterille onnittelut puolestani hienon Gibson Les paulin hankinnan johdosta. Nyt on perhe lisääntynyt ja näemmä perhepotretti on komiaa katseltavaa.
ei muuta ku eteenpäin
stratomaster
31.12.2008 12:42:36

Stratomasterille onnittelut puolestani hienon Gibson Les paulin hankinnan johdosta. Nyt on perhe lisääntynyt ja näemmä perhepotretti on komiaa katseltavaa.

Kiitosta vaan, hieno on toi sunkin Lespas. Kovasti samanoloinen, onkos väritys Iced Tea?
liljam
31.12.2008 13:01:21
Kiitosta vaan, hieno on toi sunkin Lespas. Kovasti samanoloinen, onkos väritys Iced Tea?

thanks!! väritys on honeyburst. Näin jälkikäteen ajatellen olis toi Iced Tea ollut värityksenä mielekkäämpi, mutta ikionnellinen olen aidon les paulin hankinnastani.
ei muuta ku eteenpäin
blues guitar
31.12.2008 16:46:42 (muokattu 31.12.2008 16:51:35)

...Vähän härskin kuuloista vetää maj7-saundia bluessin päälle mutta miksei?...
This is humor :)

Kohta aloitan laatujuomien maistelun. Kaapista löytyy: Caol Ila 12 yo, Laphroaig 10 yo, Talisker 10 yo. :) :) :)

Hyvää Uutta Vuotta!
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
blaekie
31.12.2008 17:23:58

This is humor :)

Kohta aloitan laatujuomien maistelun. Kaapista löytyy: Caol Ila 12 yo, Laphroaig 10 yo, Talisker 10 yo. :) :) :)

Hyvää Uutta Vuotta!

Huh huh, mitä aineksia ! Kuhalta löytyy ainakin VSOP:tä, ja multa vain Karjalaa :-) , joo Klara Vappen vaan kaikille 8D
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Urmas Potkuri
31.12.2008 17:31:16

Kiitokset palautteista ja pisteistä. Arvostan.
Onnittelut BigPapalle mielestäni vähintäänkin loistavasta laitteistohankinnasta. Soi juuri niin upeasti kuin odotinkin.
Stratomasterille samoin kateuden siivittämä onnittelu Les paulin johdosta. Oikea soitin oikealle soittajalle.

Ja blues guitar, veljeni laatujuomien ystäväpiirissä! Liikutuksen kyyneleitä ja kuolapisaroita pyyhkien totean valikoimasi hyväksi ja tasapainoiseksi. Omastani puuttuu Talisker, mutta sen tilalla on Balvenie DoubleWood 12 years. Sláinte Mhath!

Uuttavuotta kaikille.
Ei ole murhetta, jota viini ja värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi.
Kuha
31.12.2008 17:33:51

Huh huh, mitä aineksia ! Kuhalta löytyy ainakin VSOP:tä, ja multa vain Karjalaa :-) , joo Klara Vappen vaan kaikille 8D

Tiijätkö, just meinasin laittaa, notta hamuan kaapista Monnet:in VSOP potin!
SBA Sind Sie A-P Nikkola
BigPapa
31.12.2008 17:38:09

Tiijätkö, just meinasin laittaa, notta hamuan kaapista Monnet:in VSOP potin!

Mää rupeen tinttaamaan kanssa.....Holsteinia, alkoholitonta...hou hou hou!!!!!!!!!!!!!!!!!
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
WanhaWetäjä
31.12.2008 17:52:47

Joo, komioita pelejä ovat nuo stratomasterin skitat!Mä joudun "tyytyyn" perus-stratoon ja Yamahan SG 2000-osastoon MUTTA onpahan tuo Jammu pahuksen hyvä peli soittaa, ja SOI!Se on ollut mulla "naftaliinissa" monta vuotta, mutta nyt taitaa olla se ykköspeli, wanha rakkaus iski uudestaan, mä hommasin tuon vuonna 80, maksoi muistaakseni about 4000mk sillon ;-)
Jotenkin soittotuntuma/asento on luontevampi mulle kuin mitä Stratossa on, pysyy paremmin vireessäkin, tiedä sitten miksi....

http://muusikoiden.net/dyn/users/51233.jpg

Sit siinä on tuo mikkien puolitusmahollisuus, saa vähän heliämpääkin saundia.
Heh...toihan on prkl kohta ihan "vintakkee", mä luulen että se on tehty joskus
78-79.

Mutta joo, hyvää roots-vuotta 2009 kaikille "pallinaamoille" ja muillekkin, mä meen "pizzeriakeikalle" soittaan rokkenrollia Yamahalla!Tipaton tammikuu alko yllättäen jo tänään.
OMB:t pitäs lailla kieltää
Kuha
31.12.2008 18:39:57

Yamahan SG 2000-osastoon MUTTA onpahan tuo Jammu pahuksen hyvä peli soittaa, ja SOI!Se on ollut mulla "naftaliinissa" monta vuotta, mutta nyt taitaa olla se ykköspeli, wanha rakkaus iski uudestaan, mä hommasin tuon vuonna 80, maksoi muistaakseni about 4000mk sillon ;-)

Mä muistan kun Nono Söderberg esitteli tätä Yamahan SG -sarjaa paikallisella Musafasulla joskus 70-luvun lopulla. Huuli pyöreenä ihailin sekä kitaroita että maestron soittoa.
SBA Sind Sie A-P Nikkola
Tuomo_
31.12.2008 20:03:40
Mää rupeen tinttaamaan kanssa.....Holsteinia, alkoholitonta...hou hou hou!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä oon tintannut jo 33 vuotta alkoholitonta, kun meinasi pää sanoa poks aikoinaan viinan takia. Ei ole yhtään kaduttanut katsoa maailmaa selvinpäin. Parempaa vuotta 2009 kaikille!

Uuden vuoden lupaus: 12 vuoden tauon jälkeen ilmoittauduin musakouluun verestämään nuotinlukua! Sen tämä skabailu on saanut aikaan. Viime ajat on mennyt enemmänkin kamojen uudistamiseen. Nyt pitäisi opetella soittamaan.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
nipatzki
01.01.2009 12:54:02 (muokattu 01.01.2009 13:02:39)

nipatzki: soundi ehkä jotenkin tunkkainen ja kumea, väliosan get-on-baby--osio oli hyvin keksitty ja soitettukin

Kiitos vain. Saundit hakuisessa vielä.. laskeskelin että 4kk oon soitellu samoilla kielillä, vaihoin sit eilen uudet..

Nyt vois kattoo vähä creamii jos tät oloo sais kuosii
Ride On Mules.
BigPapa
01.01.2009 16:18:51

Big Papa 1p- alun venytysten vire päin helvettiä

.......8)

Virhe! Liian pitkä tai liian lyhyt venytys!
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Kuha
01.01.2009 17:14:05

Äänestysaikaa jatkettu pe 21.00 asti.
BigPapa
01.01.2009 20:30:43 (muokattu 01.01.2009 20:51:36)

BigPapa:
Aikas naseva soundi, mutta ehkä hieman liian kova volyymi taustaan nähden. Ihan suht sujuvaa sorminäppäryyttä kuultavissa. Ok.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta onko kyseessä miksaus- vai leppoisa rootsskaba!......8X
Illu
01.01.2009 20:49:01
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta onko kyseessä miksaus- vai leppoisa rootsskaba!......8X

No hampaat irvessä ja verenmaku suussa...
BigPapa
01.01.2009 20:59:34

No hampaat irvessä ja verenmaku suussa...

Miksaus oli valitettavasti tehty nk. vahatulppa korvassa jonka sain auki vasta tuon jälkeen. Seli seli...8) vaikka totta onkin....
MadMatt
02.01.2009 19:06:54

Sormia syyhyttäisi kovasti päästä taas skabailemaan. Oli nimittäin sen verran hienon kuuloisia vetoja.
Kai se pitää vanha Macci virittää kisakäyttöön. Odottelen tähän uuteen masiinaan kovasti uutta PT8 softaa mutta kun ei sitä näy eikä kuulu....
Nothin' but the blues
BigPapa
02.01.2009 21:21:16

Onnittelut Kuhalle skaban voitosta. Ootsie vaan aika hanu....
Kuha
02.01.2009 21:24:54

Ootsie vaan aika hanu....

Hanurista juu...no näillä mennään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)